سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 22 مرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 مرداد 1397 خانه ملت 2 مرداد 1397 خانه ملت 3 مرداد 1397 خانه ملت 4 مرداد 1397 خانه ملت 5 مرداد 1397 خانه ملت 6 مرداد 1397 خانه ملت 7 مرداد 1397 خانه ملت 8 مرداد 1397 خانه ملت 9 مرداد 1397 خانه ملت 10 مرداد 1397 خانه ملت 11 مرداد 1397 خانه ملت 12 مرداد 1397 خانه ملت 13 مرداد 1397 خانه ملت 14 مرداد 1397 خانه ملت 15 مرداد 1397 خانه ملت 16 مرداد 1397 خانه ملت 17 مرداد 1397 خانه ملت 18 مرداد 1397 خانه ملت 19 مرداد 1397 خانه ملت 20 مرداد 1397 خانه ملت 21 مرداد 1397 خانه ملت 22 مرداد 1397 خانه ملت 23 مرداد 1397 خانه ملت 24 مرداد 1397 خانه ملت 25 مرداد 1397 خانه ملت 26 مرداد 1397 خانه ملت 27 مرداد 1397 خانه ملت 28 مرداد 1397 خانه ملت 29 مرداد 1397 خانه ملت 30 مرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۲    
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بهترین گزینه برای وزارت کار انتخاب شود فقط می تواند وضع موجود این وزارتخانه را حفظ کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۱    
کشورهای حوزه دریای خزر بیش از آنکه از قراردادهای چندجانبه تبعیت کنند، تابع شرایطی هستند که در محیط بین المللی به وقوع می پیوندد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:امام شخصی جامع و جمع اضداد بود و در امتداد معصومین و امیرالمؤمنین بود، همانطور که امیرالمؤمنین در مقام قضاوت قاطع بود در مقام عبادت مثل مارگزیده به خودش می پیچید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۱    
معاون رییس جمهوری گفت: سهم بهره وری در رشد اقتصادی حدود هفت تا هشت درصد برآورد می شود که در مقایسه با هدفگذاری 35 درصدی در برنامه ششم توسعه بسیار کم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۰۱    
یک عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به نکات مطرح شده در نامه رئیس قوه قضاییه به رهبری گفت: این یک اقدام مبارک است به شرط اینکه مسئولان قوه قضاییه برای نوشتن آیین نامه وقت زیادی نگیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۶:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه اظهار کرد محاصره اقتصادی کشورش در ادامه کودتای ژوئیه 2016 است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۵:۰۱    
صدراعظم آلمان از ترکیه خواست که از استقلال بانک مرکزی خود با توجه به بحران های به وجود آمده اطمینان حاصل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۴:۰۱    
موسوی خواه، گفت: به منظور سوخت رسانی مناسب به مسافران، 6 جایگاه سیار سوخت در مسیرهای شمال کشور راه اندازی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۳:۰۱    
رییس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش گفت: ناوگان نفتکش ایران برای مقابله با تحریم ها و حمل نفت کشور به سوی مقاصد صادراتی آماده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۲:۳۱    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم آمایش سرزمینی گفت: کمبود آب کشور ناشی از بحران مدیریتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۲:۰۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه اکنون هیچ کشور اروپایی بالاتر از ایران در حوزه نانو نیست، گفت: تاکنون هیچ محصول نانویی به ایران از کشورهای خارجی وارد نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی نوسازی بافت های فرسوده با سود 9 درصد در شهریور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۱۵    
حمید بعیدی نژاد در توییتی واکنش ها درباره اجلاس اخیر سران پنج کشور ساحلی دریای خزر را مورد انتقاد قرار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۲    
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: اکتشاف معادن روباز بزرگ کشور در حال پایان است اما ذخایر بالایی در معدن های زیرزمینی و عمیق داریم که باید از توان بخش خصوصی در این زمینه استفاده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۵    
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: اتکا مدیران به قدرت مردم سبب حل مشکلات اقتصادی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۱    
نخست وزیر عراق در توضیح برداشت هایی که از سخنان چند روز اخیر او شد گفت که موضع دولتش در خصوص تحریم های آمریکا علیه ایران، فقط محدود به تعامل با دلار است و شامل امور دیگر نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: فردی به نام صفراف هیچگاه عضو مذاکره کننده روسیه درخصوص خزر نبوده و ادعاهای او بی اساس و غیر قابل اعتنا است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه تعداد وام به بازنشستگان از 300 هزار نفر به 400 هزار نفر افزایش یافته است، گفت: مشکل مسکن و بیمه تکمیلی بازنشستگان به عنوان دغدغه اصلی صندوق است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت با توجه به شرایط موجود قیمت کاغذ و طبق جلساتی که مسئولان این وزارتخانه با وزارت صنعت و بانک مرکزی داشتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۷    
نائب رییس خانه احزاب ایران با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب گفت: مجمع عمومی خانه احزاب در آبان ماه برگزار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز متاسفانه اعتماد مردم به دلیل عملکرد ما کم شده است، گفت: به نظر من، ما از قبل هم مشکل خارجی داشتیم اما آن ها را طی کردیم؛ ما مسائل داخلی داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه، دولت، مجلس، قوه قضائیه باید برای رونق صنعت و تجارت تلاش کنند، گفت: همه باید در استخدام افرادی باشیم که اشتغال ایجاد می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۷    
استاندار تهران در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصریح کرد: با توجه به اینکه این قانون شامل اینجانب نیز می شود در صورت ابلاغ در اسرع وقت اجرا خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران می گوید در روزهای اخیر 100 مورد گزارش احتکار کالا به تعزیرات استان تهران واصل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۶    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با بیان اینکه اصل 44 به واگذاری محدود نمی شود، گفت: متاسفانه این اصل به واگذاری ها محدود شده در حالی که براساس آن باید نقش تصدی گری دولت تغییر کرده و اقتصاد به ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افت شدید ثبت سفارش واردات خبر داد و اعلام کرد: برای دریافت مابه التفاوت ارزی از کالاهای وارد شده ای که در گمرک مانده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۵    
رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان تهران با بیان اینکه استان های کشور با مشکلات زیست محیطی مختلفی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: لازم است برای هر استان سند حفاظت از محیط زیست جداگانه ای تنظیم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۱    
رئیس فراکسیون دیپلماسی مجلس تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد سرسوزنی از حق السهم تاریخی ایران از بستر و زیر بستر دریای خزر کاسته گردد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۰    
مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 22 مرداد 1397 در نخستین همایش روز ملی تشکل های اقتصادی حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۲    
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: حاکمیت باید دنبال این باشد که این حق را به حق دار بدهد نه اینکه بگوید حقتان را بگیرید و این نگاه تا عوض نشود مشکلات ما حل نخواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۰    
معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، از دستور رئیس جمهور برای پیشرفت روند رفع موانع تولید خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۰    
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه بر اثر برخی بی تدبیری ها و بی توجهی ها ارز کشور دست کسانی افتاد که از آن سوءاستفاده کردند، فرمودند: این مشکل، مربوط به نحوه مدیریت و سیاست گذاری اجرایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۱۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده ناظم مدرسه شهرک غرب در پایان مهلت قانونی تجدیدنظر خواهی به محاکم تجدید نظر استان تهران ارجاع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره تقسیمات دریای خزر گفت: موضوع تقسیمات به آینده موکول شد اما باید به سهم مطلوب خود در این دریا برسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۷    
جلسه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی با درک شرایط ویژه کشور، تمام تدابیر لازم را برای ایفای وظایف ملی و ذاتی خود اتخاذ خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۷    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه فرهنگ مشارکت برای خلق ثروت در کشور نداریم، گفت: جاده میان بخش خصوصی و دولت در اقتصاد باید مرمت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۷    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: ربیعی اولین وزیری بود که به اشتغال روستاییان اهمیت داد و امیدواریم که تکرار مرگ اخلاق در مجلس را دیگر شاهد نباشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۶    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: امام به آنچه باور داشت، عامل هم بود اما با خدا، دانش و مردمش صادق بود. امام در ابعاد نظری و عملی، در قله قرار داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۱    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سهم 93 درصدی صنایع کوچک از صنعت کشور گفت: یکی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین دراین حوزه تشکیل قرارگاه حمایت از کالا ایرانی و حمایت از صنایع کوچک است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۱    
معاون وزیر خارجه در دیدار با سفرای کشورهای اروپایی در تهران بر تعهد سیاسی اروپا بر حفظ برجام تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه درپی وقوع حادثه تروریستی در اردن با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۷    
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران توضیحاتی در خصوص خبر دستگیری یک عضو شورای شهر تهران ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۲    
با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو باند کلان مواد مخدر در استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان متلاشی شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست های جدید اقتصادی بانک مرکزی گفت: پیش بینی می کنم با توجه به اقدامات انجام شده قیمت ارز به زودی به ثبات قابل توجهی خواهد رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۲    
نشست اعضای مجمع نمایندگان استان تهران امروز دوشنبه 22 مرداد 1397 با حضور عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۱    
وزیر کشور با بیان اینکه برخی افرادی که باید منابع ارزی کشور را تامین کرده و در اختیار بانک مرکزی قرار دهند، کوتاهی کردند، گفت: ثبت سفارش در برخی حوزه ها، ده برابر نیاز کشور بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: راه دیگر جبران افزایش نرخ ارز در بسته جدید ارزی برای تولیدکنندگان حمایت در زمینه تامین ماشین آلات و مواد اولیه است تا بتوانند در وضعیت موجود ادامه فعالیت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد سقف، محدودیت و معیار پرداخت مهریه قبلا انجام شده و امکان تغییر این مسئله وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۷    
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: احیای تالاب ها در استان فارس زمان بر و پر هزینه خواهد بود، در حال حاضر تلاش ما با هدف احیای تالاب به گونه ای است که خشکی تالاب ها، محیط اطراف را دچار مشکل نکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۶    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش می گوید با توجه به انتخاب 85 درصد پذیرش دانشگاه ها از طریق معدل، نیازی به شرکت تمام داوطلبان در کنکور نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۵    
عضو فراکسیون عشایر مجلس از افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل در میان عشایر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است آمریکایی ها در حالی وعده های شیرین به ملت ایران در صورت مذاکره می دهند که چاقو را تا دسته در شکم ما فرو برده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: رهبری تاکید دارد در مذاکرات همه ابعاد باید در نظر گرفته شود اما در برجام طرفین به نتایج دلخواه خود رسیدند و توافق بی سابقه ای امضا شد بنابراین تا زمانی که شرایط همه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۲    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگرداندن اقتدار آموزش عالی نسبت به آسیب هایی که از طریق نهادهای موازی به آموزش عالی وارد شده است اظهارنگرانی کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۱    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با قدردانی از مقام معظم رهبری بابت موافقت با پیشنهاد راجع به تسریع در رسیدگی به پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۱    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۰    
رئیس خانه احزاب ایران از آغاز به کار پارلمان اصلاحات طی دو ماه آینده خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۲    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: در یک سیاست خارجی متوازن باید بهترین و بهینه ترین استفاده را برای تامین حداکثر امتیازات ممکن به نفع کشور از طرق مختلف و مشخص آن به عمل آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۹    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: من هیچ نقشی در عزل و نصب و انتصابات شهرداری ندارم و نخواهم داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: موشک فاتح مبین صددرصد داخلی ، با قابلیت های فراوان و توسط دانشمندان وزارت دفاع ساخته شده و مراحل طراحی، تولید، زیرساخت ها و آزمایش های آن کاملا بومی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد نامه رئیس جمهوری خطاب به مجلس برای پاسخ دادن به سوالات نمایندگان گفت: حساب آقای لاریجانی را از مجلس جدا می دانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۱    
الاخبار چاپ بیروت نوشت: گفته می شود ایرانی ها در هنگام شنیدن صدای قدم بیگانه ها اختلافات داخلی خود را کنار می گذارند و این مساله بخوبی در حمایت همگان از حسن روحانی نمایان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۷    
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۲    
محمد نعیمی پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران درباره راهکارهای مبارزه با فساد گفت: وقتی صحبت از برخورد با مفسدان اقتصادی است، بیشتر چهره های اقتصادی در معرض برخورد هستند تا چهره های سیاسی.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۶    
وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد که تحریم های آمریکا باعث تغییر سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رئیس دیوان محاسبات کل کشور با تاکید بر لزوم استفاده از اسناد خزانه به وسیه دستگاه ها و مدیران گفت: اسناد خزانه ظرفیت خوبی برای دستگاه های دولتی است و مدیران باید از این ظرفیت استفاده کنند و نگذارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۱    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام موج جدیدی از خسارات به افراد حقیقی و حقوقی ایرانی مطرح خواهد شد که می تواند مورد رسیدگی قضایی قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به عوامل منفی بازار ارز و افزایش نرخ دلار اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۲    
رئیس کمیته فوتبال مجلس خواستار تعمیم قانون معافیت نخبگان به ورزشکاران رده ملی کشور شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به طرح موضوع رسیدگی به پرونده های اقتصادی اخیر در جلسه مسئولان عالی قضایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۹    
عضو هیات رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: نامه رئیس قوه قضائیه به رهبر انقلاب جهت اخذ مجوز برای برخورد قاطع و بدون ملاحظه کاری های قانونی با مفسدان و اخلالگران اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۸    
برای رسیدن به شرایط منطقی و مناسب، روحانی باید یکسری اقدامات داخلی،خارجی و منطقه ای انجام دهد. در روحانی این توان وجود دارد که اقدامات خود را جدی پیگیری کند و عزم کلان حاکمیت را برای برون رفت از این ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۳    
موقعیت زمانی و شرایط خاص سیاسی حاکم بر کشور و روابط ما با جامعه جهانی نیز بسیار حائز اهمیت است و به نظر می رسد مذاکره درمورد سهم کشورمان از دریای خزر و مسائلی از این دست در این شرایط به صلاح نباشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۰    
از پخش حرف های امام (ره) می ترسند. اگر صحبت های ایشان پخش شود، نظر مردم به رادیو و تلویزیون عوض می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۱    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پاسخ به این انتقاد که دلار 4 هزار و 200 تومان به دست کسی نرسیده است می گوید 11 میلیارد دلار دولتی توزیع شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۵    
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه بر اثر برخی بی تدبیری ها و بی توجهی ها ارز کشور دست کسانی افتاد که از آن سوءاستفاده کردند، فرمودند: این مشکل، مربوط به نحوه مدیریت و سیاست گذاری اجرایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است علیرغم اینکه دولت خطوط قرمز مذاکره را نادیده گرفت نتیجه این بود که ترامپ زیر قول خود زد و با اینکه امتیازات را از ایران گرفتند اکنون امتیازی به ایران نمی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۸    
استاد حقوق بین الملل با اشاره به این که مساله حقوقی دریای خزر حدود 25 سال است که مورد بحث کشورهای منطقه قرار دارد، گفت: تمامی مسائل مربوط به دریای خزر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از تلاش کمیسیون متبوعش برای بهبود وضعیت بازار مسکن خبر داد و گفت: اقدامات ضربتی این کمیسیون برای رفع مشکلات مردم در این حوزه آغاز می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۷    
عضو کیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا زمانی که استانداردهای لازم جهت کاهش آلایندگی اتوبوس و کامیون ها هنگام تولید رعایت نشود، سخت گیری در معاینه فنی به تنهایی راهگشا نخواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۷    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس اعتقاد دارد نداشتن توان مقابله نظامی از سوی آمریکایی ها، موجب طرح مسئله مذاکره با ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۰    
نماینده مردم رشت در مجلس، ممنوعیت رفت وآمد بیگانگان در دریای خزر را مهم ترین دستاورد کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در طول سال های گذشته مبنای مذاکرات در دریای خزر براساس قدرالسهم فی مابین پنج کشور بوده است یعنی مبنای مذاکرات درباره سهم ایران بین ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۷    
اکنون خطاب وزیر خارجه ترامپ، همه اقلیت های دینی در سراسر جهان است و مدعی است که در جهان، مورد اذیت و آزار قرار می گیرند و البته نسخه درمان را به شیوه ترامپ در فضای مجازی پیچیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه ارز مورد نیاز حوزه دارو و تجهیزات پزشکی از درآمد حاصل از صادرات پتروشیمی تامین خواهد شد از افتتاح کارخانه بزرگ و مجهز داروسازی در سمنان در هفته دولت خبر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۷    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: رویکرد و عملکرد مدیران شهری برای حل بدهی های شهرداری مشخص و شفاف نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید از ابتدا نسبت به سیاست های غلط دولت انتقاداتی صورت گرفت؛ اما گوش شنوایی در این زمینه وجود نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اعتقاد دارد پیگیری خسارت 110 میلیارد دلاری ایران نسبت به خروج آمریکا از برجام واکنشی در برابر زیاده خواهی این کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه دولت بیش از نرخ تورم اجازه افزایش قیمت ندارد، هشدار داد: هر اقدامی که به افزایش قیمت بینجامد سطح عمومی قیمت ها را هم افزایش می دهد و زندگی کسانی را که حقوق ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس معقتد است طرح قانون جامع انتخابات که اکنون در کمیسیون شوراها بررسی می شود در صورت تصویب در مجلس بارمالی برای دولت به دنبال ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در دیدار با سفیر روسیه در تهران گفت : تروریست ها جایی در آینده منطقه نخواهند داشت و آمریکا باید دست از حمایت داعش بردارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه حضور روحانی در مجلس تکرار یکشنبه سیاه نخواهد شد، گفت: رییس جمهور از بیان مسائل به زبان پوپولیستی و به حاشیه بردن کشور اجتناب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۰    
عضو کمیته کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس، تصمیم وزارت علوم در خصوص تخصیص ندادن ارز تحصیلی به دانشجویان متقاضی به ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را قابل دفاع دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۹    
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس، با بیان اینکه تنها راه مقابله با آتش سوزی و ریزگردها رها سازی آب در هورالعظیم است، گفت: ایران و ترکیه مشترکاً در خشک شدن هورالعظیم سهیم هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اردوگاه باهنر اصلا و ابدا فروخته نشده است، از وجود برخی خطاها در تنظیم سند خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در نامه ی به روسای قوا بر ضرورت توجه به نقش مالیات بر عایدی سرمایه در جلوگیری از فعالیت های سوداگرانه در اقتصاد، تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۹    
ما نمی توانیم با بی اعتنایی به نارضایتی و خشم مردم، حیله های دشمن را خنثی کنیم. بر تک تک مسوولان نظام واجب است که صدای اعتراض این مردم نجیب را بشنوند و با افرایش سطح رفاه، کاهش گرفتاری ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۹    
اگر منِ نماینده پای حرف و امضای خود بایستم و معتقد به یک اصلی باشم و بعد به سراغ سوال بروم، قطعا پا پس نخواهم کشید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۹    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در نشست با اصحاب رسانه تاکید کرد که رسانه ها باید در مقابل جنگ روانی سناریوی مشخصی داشته باشند.
  • ۱