جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 19 مرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 مرداد 1397 خانه ملت 2 مرداد 1397 خانه ملت 3 مرداد 1397 خانه ملت 4 مرداد 1397 خانه ملت 5 مرداد 1397 خانه ملت 6 مرداد 1397 خانه ملت 7 مرداد 1397 خانه ملت 8 مرداد 1397 خانه ملت 9 مرداد 1397 خانه ملت 10 مرداد 1397 خانه ملت 11 مرداد 1397 خانه ملت 12 مرداد 1397 خانه ملت 13 مرداد 1397 خانه ملت 14 مرداد 1397 خانه ملت 15 مرداد 1397 خانه ملت 16 مرداد 1397 خانه ملت 17 مرداد 1397 خانه ملت 18 مرداد 1397 خانه ملت 19 مرداد 1397 خانه ملت 20 مرداد 1397 خانه ملت 21 مرداد 1397 خانه ملت 22 مرداد 1397 خانه ملت 23 مرداد 1397 خانه ملت 24 مرداد 1397 خانه ملت 25 مرداد 1397 خانه ملت 26 مرداد 1397 خانه ملت 27 مرداد 1397 خانه ملت 28 مرداد 1397 خانه ملت 29 مرداد 1397 خانه ملت 30 مرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۴:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام باند بین المللی که اقدام به واردات دارو و مکمل های ورزشی غیرمجاز از کشور امارات به داخل کشور می نمودند خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۶    
فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه ادامه وضعیت تعلیق در تعلیق موجب سرایت این شرایط به جامعه می شود، گفت: تعلیق در روابط جامعه و حاکمیت می تواند پیامدهای ناگواری داشته باشد و باید برای آن فکری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: جبهه پایداری گروهی بود که همواره با دولت مخالفت می کرد، حالا آنها رفتند تعدادی امضا برای سئوال از رئیس جمهور جمع کردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می دانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۳    
فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که دولت روحانی برای برون رفت از شرایط موجود در اولین گام باید جلوی اقدامات هزینه ساز را بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رییس جمهور باید ارتباط صوتی و کلامی را با مردم بیشتر کند. ارتباط تلویزیونی ارتباطی یک سویه است و باید ارتباط دو طرفه باشد و رییس جمهور هم صحبت های مردم را بشنود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۰۱    
رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: وزارت امور خارجه باید جدی تر از اینها به مسئله کمیته حقیقت یاب منا ورود کند و برداشت ما این است که متأسفانه عزم جدی برای پیگیری این پرونده وجود نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۵:۰۱    
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی باید مدل کارشان در حوزه مسکن را اعلام کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۳:۰۱    
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی موجود اعتراض دارند.عدم هماهنگی و انسجام در بین بخش های اقتصادی کشور سبب ایجاد وصعیت اقتصادی کنونی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، استیضاح ربیعی چندان به صلاح نبود. وزارت کار در مباحث اقتصادی بی تاثیر نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۱    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری هرچند معتقد است که سر ترامپ در ماجرای بازگرداندن تحریم ها به سنگ می خورد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که نخبگان مجلس و دولت در مورد سیاست های جدید ارزی اجماع نظر دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۰:۲۱    
درپی اعلام سخنگوی دولت عراق مبنی بر اینکه "این کشور به استفاده از دلار در مبادلات مالی خود با ایران پایان می دهد" ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، تغییر الگوی کشت در قالب شالیکاری که توسط کشاورزان در حاشیه و بستر رودخانه زاینده رود ایجاد شده را عاملی درجهت تغییر اکوسیستم و بروز خشکسالی شدید در این منطقه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۳۴    
بانک مرکزی اعلام کرد که هیچ گونه ابهامی در 9 میلیارد دلاری که با نرخ 4200 تومان داده شده، وجود ندارد و این موضع کاملا مشخص است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۲۵    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران از مکاتبه با رییس قوه قضاییه در ارتباط با دو ماده 42 و 19 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد خبر داد و اعلام کرد: در مورد جمع آوری، توقیف و پلمب اجناس و کالا ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:موضع نخست وزیر عراق درباره پیروی از تحریم های آمریکا علیه ایران دور از انتظار و تعجب برانگیز بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:دولت به جای فروش اسناد خزانه در بودجه سال آینده حدود 30 الی 40 هزار میلیارد تومان از منابع بانک ها در قالب تسهیلات صرف طرح های عمرانی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۰    
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس، تاکید می کند که براساس اظهارات مسئولان اجرایی و نظارتی مشکل و نگرانی در خصوص کالاهای اساسی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۸    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی روز استیضاح وزیر رفاه را یک روز تلخ در مجلس توصیف کرد و گفت: به باور من در این روز شاهد دفن اخلاق بودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۱    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش همانقدر که وظیفه دارد قوه فکر و تحلیل دانش آموزان را تقویت کند باید به بخش پرورش و تربیت هم توجه کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره وجوه مختلف ایجاد حساب یکپارچه برای مدارس توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۶    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه با حذف ارز مسافرتی هزینه های سفر بیشتر نیز خواهد شد، درباره گرانی سفر در ایران توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه داشتن چندین حساب بانکی برای یک مدرسه جزو تخلفات اداری است، داشتن حسابی به دور از نظر دولت را موجد فساد دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع رفراندوم به تابو تبدیل شده، گفت که بر اساس گفته قانون اساسی می توان در مورد مسائل مهم کشور به آرای عمومی رجوع کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۵    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: درطی 3 دهه گذشته وزارت کشور درساماندهی اتباع بیگانه موفق نبوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:دلیلی ندارد گوشت وارداتی که با ارز 4 هزار و 200تومان وارد کشور شده به یکباره افزایش قیمت 100درصدی را داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید سیاست ارزی بانک مرکزی به نسبت تصمیمات قبلی عاقلانه تر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است آموزش عالی کشور به شکل کاریکاتوری بزرگ می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ضرورت احترام به یک توافقنامه بین المللی و اهمیت حفظ امنیت بین الملل به دلیل قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه از جمله دلایل اصرار اروپایی ها برای حفظ برجام با ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه تعداد و ظرفیت هواپیماهای ATR مناسب کشور است، گفت: در خصوص ای تی آرها و ادامه قراردادها با ایران اروپا خود به تنهایی می تواند تصمیم گیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است بسیاری از کشورهای غیراروپایی هستند که علاقمند به ادامه مراودات اقتصادی خود با ایران در قالب برجام هستند که لازم است با قوانینی از این کشورها نیز دربرابر فشارهای ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۶    
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: 3/5 زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد که با فرزندانشان جمعیتی 5 میلیونی را تشکیل می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۲    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه جمع بندی جلسه کمیسیون آموزش با رئیس مجلس به کمیته های هفتگانه ارجاع شده است، گفت: موضوعات مورد اشاره به لحاظ قانونی و نظارتی پیگیری می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای در گذشته زیر نظر آموزش و پرورش قرار داشت، از زمزمه های بازگشت این دانشگاه به وضعیت سابق خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سیاست خارجی دولت حتما باید مقابله جدی با زیاده خواهی آمریکایی ها باشد که در این زمینه رئیس جمهور مواضع انقلابی اتخاذ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۶    
نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی روند بازسازی مناطق زلزله زده را کند کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۱    
عضو فراکسیون گردشگری مجلس درخصوص تاثیر مثبت یا منفی بسته ارزی بر عملکرد آژانس های مسافرتی و وضعیت گردشگری توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: نباید در میدان آمریکایی ها بازی کنیم و آقای روحانی نیز وارد بازی آمریکایی ها نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تفکر راهبردی در مسائل بین المللی توصیه کرد و گفت:برخی از دولتمردان عراقی در راستای منافع ملی آمریکا حرکت نکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس، گفت: اگر هرچه سریع تر نتوانیم مواد اولیه این قشر عظیم را تهیه کنیم تنها در آران بیدگل کاشان استان اصفهان حدود 59 هزار نفر بیکار می شوند که رقم بسیار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۱    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی با بیان اینکه هر توریست به صورت میانگین در سفر خود هزار و 500 دلار خرج می کند، گفت: باید پذیرایی از گردشگر در فرهنگ عمومی کشور نهادینه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز که در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، باید تعیین و اعمال مجازات علیه مفسدان اقتصادی را جدی بگیریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه ای برای مذاکره ایران و آمریکا وجود ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
نماینده مردم در مجلس دهم از سکونت 350 هزار نفر از اتباع بیگانه در استان کرمان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،گفت:مشکل انتقال ارز ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه گذاری در داخل باید حل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: معتقدیم از آمریکا یک مرد قانونمند و قانونمدار بیاید تا ما با وی مذاکره کنیم و الا مذاکره با یک انسان خود بزرگ بین و بی ثبات ارزشی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید در شرایط کنونی لازم است که میزان یارانه به کالاهای اساسی افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۸    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه حادثه مرگ دانش آموزان یزدی در سایه کوتاهی وزارت آموزش و پرورش رخ داده از پیگیری این موضوع از طریق کمیسیون اصل 90 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد به روزرسانی مقررات مسدودکننده اروپا گامی برای مقابله با آمریکا محسوب می شود لذا برای تامین منافع کشورمان ضرورت دستیابی به توافق با اروپا برای روان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به بی اثر کردن تحریم ها می شود، شرکت های دانش بنیان را دارای نقش مهمی در پیوند زدن "پژوهش و دانشگاه" با "صنعت و جامعه" دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۸    
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت:کشف قیمت واقعی نرخ ارز در بازار ثانویه نیازمند گذشت بازه زمانی منطقی و معقول است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۷    
نماینده مجلس دهم مرجعیت کنوانسیون تنوع زیستی را از وظایف وزارت کشاورزی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۱    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نسان باید بتواند با دشمنان خود هم مذاکره کند همانطور که ما با اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا مذاکره کردیم و به برجام رسیدیم اما ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است تا زمانی که ایران وارد مذاکره موشکی نشود، اروپایی ها به صورت قطره چکانی مراودات خود با ایران را ادامه می دهند از این رو نباید حساب خوش بینانه روی آنها داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رسیدگی به بیمه بیکاری جوانان گفت:می توان یارانه دهک های پایین جامعه را به ازای هر نفر، تا 100 الی150هزار تومان افزایش داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه بیانیه اروپایی ها نشان دهنده اراده قاره سبز برای همکاری با ایران است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۶    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: بررسی ها نشان می دهد که کودکان کارتحت نظارت شبکه های قاچاق فعالیت می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیس جمهور در چارچوب 5 سوال شفاف و منطقی با آمار و اطلاعات در مجلس سخن بگوید، دهد نه آنکه با ایجاد حاشیه به اصل سوالات هم نپردازد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۱    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، بایادآوری اینکه خروج دانش آموزان یزدی از کشور تنها در صورت صدور مجوز از آموزش وپرورش غیرقانونی نبوده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، رشد یک کشور را مرهون پیشرفت و توسعه فناوری و نیروی انسانی ماهر دانست و درباره پدیده فرار مغزها توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس دو ساله شدن قرارداد اجاره بها را اقدامی در مسیر کاهش تنش های قیمتی و جلوگیری از سوداگری برخی بنگاه های معاملاتی و موجران خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۲    
نماینده مجلس دهم گفت: متاسفانه انتظاراتی که از اجرای طرح پزشک خانواده داشتیم برآورده نشده و هم اکنون در بسیاری از مناطق کشور بیماران با مشکلاتی مواجه هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۴    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره را با رعایت قواعد و نظاماتش در چارچوب منافع ملی در حالت کلی کاملا عقلانی، مفید و موثر می دانم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تشدید کننده افزایش قیمت گوشت گوسفندی جریان به صرفه شدن صادرات از طرق قانونی و غیر قانونی و همچنین ایام پیش رو بازار گوشت قرمز است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: شهرداری و اداره محیط زیست مشهد نزدیک 20 سال است که می خواهند باغ وحش وکیل آباد را به خارج از شهر انتقال دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۶    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است با وجود یک و نیم میلیارد مسلمان و حدود 60 کشور اسلامی در دنیا ایران به سهولت می تواند از ابزار گردشگری حلال به منظور درآمدزایی استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، شرط تحویل سایر ATR ها به ایران را تامین منابع فاینانس عنوان کرد و گفت: وزارت راه برای بی اثر کردن تحریم ها در شقوق مختلف حمل و نقل تدابیر ویژه ای اندیشیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از اینکه درآمد آموزش و پرورش و آموزش عالی ایران کاملا از طریق دولت تامین می شود، گفت: در ایران فقط یک میلیون فرهنگی در وزارتخانه آموزش و پرورش شاغل هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۶    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: مهمترین بخش سخنان رئیس جمهور باید درباره مشکلات اقتصادی باشد که آن هم ریشه ای سیاسی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، با یادآوری اینکه واردات دارو به روزانه 20 میلیون یورو نیاز دارد از همکاری مجلس و وزارت بهداشت برای ممانعت از تاثیرپذیری بازار دارو از تحریم ها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۲    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به برخورد احتمالی برخی نمایندگان و ایجاد حاشیه در روز سوال از رئیس جمهور هم بیان کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:تولید محصولات جدید توسط خودروسازان داخلی بیانگر این است که خلاء های صنعت خودرو در زمان تحریم ها پُر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۹    
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر می گوید دلیل پایین بودن تعداد دختران دانشجو در بوشهر، بی رغبتی خانواده ها برای تحصیل دخترشان در این منطقه است ولی این به معنای پایین بودن میزان تحصیلات دانشگاهی در ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه حادثه مرگ دو دانش آموز یزدی به دلیل اهمیت آن در کمیسیون متبوعش بررسی خواهد شد یادآورشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۴    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: برخی اصلاحات مربوط به قانون آیین دادرسی کیفری باید به اصل قانون یعنی قبل از سال 92 بازگردد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۲    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد که اتحادیه اروپا به دنبال تفکیک راه خود از آمریکا برای حفظ منافع در خاورمیانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۰    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: توقع دارم آقای روحانی در چارچوب سوالات هرآنچه سابقه و پیشینه ای است که کشور را به این وادی رسانده که رئیس جمهور برای پاسخگویی به سوالات باید به مجلس بیاید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، تاکید کرد: رئیس جمهور باید ملاحظات قوه مجریه را در پاسخ به سوال نمایندگان خود در نظر گیرد زیرا تهدید یا نگران کردن شیوه مناسبی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید که با تحویل سکه های پیش فروش نمی توان انتظار کاهش قیمت ها را داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد که شورای عالی امنیت ملی به دنبال بررسی راهکارهای مدیریت تجمعات مردمی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت ارایه یارانه به بخش مسکن در راستای افزایش ساخت و ساز تاکید کرد و گفت: سهم تسهیلات مسکن در خانه دار شدن مردم به 15 درصد تقلیل یافته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پذیرش دانشجو در دانشگاه ها باید براساس ظرفیت جغرافیا، فرهنگ و هنر هر منطقه باشد، توسعه دانشگاه ها را غیرضروری خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اتهاماتی که علیه وی و خانواده اش مطرح شده، توضیحاتی را ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از اختصاص منابع 50 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه تونل خوانسار به میاندشت در استان اصفهان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد موضع گیری اروپا نسبت به اقدام آمریکا مناسب بود اما امیدها نسبت به ادامه حیات برجام را زنده نگه داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۸    
معاون پارلمانی شهردار تهران گفت: شهرداری تهران برای مشخص شدن وضعیت بازنشستگی افشانی به مجلس شورای اسلامی لایحه استفساریه ارسال می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۷    
وزیر آموزش و پرورش درباره اقدامات این وزارتخانه پس از مصوبه مجلس مبنی بر تعیین تکلیف معلمان حق التدریس توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فرهنگسازی برای ارتقای جایگاه خانواده مانع از سوءاستفاده از بند 3 ماده 48 قانون حمایت از خانواده و رواج طلاق های صوری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:اگر این حجم پول برای پاسخ به افزایش تقاضا باشد چون تورم را در پی دارد، اقدام خوبی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۵    
نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس از تدوین طرح ایجاد سازمان فنی و مهارتی خبر داد و گفت: به دنبال تشکیل یک سازمان مهارتی هستیم تا در ارائه آموزش ها موازی کاری نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۸    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس، با بیان اینکه طرح ساماندهی تجمعات در این کمیسیون در حال رسیدگی است، گفت: به موجب طرح مذکور موانع تجمع کننده ها رفع و امنیت آنها برقرار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: دولت ما نیز همانند رجب طیب اردوغان ،رییس جمهور ترکیه که اعلام کرد" مردم طلاهایشان را به لیر تبدیل کنند" باید از مردم بخواهند که با پول طلا و سکه هایشان ریال بخرند تا با ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها نمی توانند در سیاست های کلان از ایالات متحده پیروی نکنند لذا می خواهند با وقت کشی و طولانی کردن روند مذاکرات از هم گسیختگی اقتصادی در کشور را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۷:۵۱    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: عملا دولت آقای روحانی در واگذاری اختیارات موفق نبوده و تمرکز گرایی فعلی که سبب بسیاری از فسادها در مرکز کشور شده، از نتایج همین تمرکزگرایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۷:۴۶    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: پس از گذشت حدود 20 ماه از پرونده گلیم و گبه کرمانشاه، هنوز نتیجه مثبت و مناسبی عاید مردم نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۷:۳۱    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: ساخت بدنه سد قشلاق بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و سال آینده سد قشلاق به بهره برداری می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۶:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه انباشت و کمبود معلم در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس به دلیل ضعف مدیریتی است، گفت: افزایش جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و استخدام حق التدریسان ضروری است.