شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 27 مرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 مرداد 1397 خانه ملت 2 مرداد 1397 خانه ملت 3 مرداد 1397 خانه ملت 4 مرداد 1397 خانه ملت 5 مرداد 1397 خانه ملت 6 مرداد 1397 خانه ملت 7 مرداد 1397 خانه ملت 8 مرداد 1397 خانه ملت 9 مرداد 1397 خانه ملت 10 مرداد 1397 خانه ملت 11 مرداد 1397 خانه ملت 12 مرداد 1397 خانه ملت 13 مرداد 1397 خانه ملت 14 مرداد 1397 خانه ملت 15 مرداد 1397 خانه ملت 16 مرداد 1397 خانه ملت 17 مرداد 1397 خانه ملت 18 مرداد 1397 خانه ملت 19 مرداد 1397 خانه ملت 20 مرداد 1397 خانه ملت 21 مرداد 1397 خانه ملت 22 مرداد 1397 خانه ملت 23 مرداد 1397 خانه ملت 24 مرداد 1397 خانه ملت 25 مرداد 1397 خانه ملت 26 مرداد 1397 خانه ملت 27 مرداد 1397 خانه ملت 28 مرداد 1397 خانه ملت 29 مرداد 1397 خانه ملت 30 مرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: این که به طور خاص برای انتخابات باید چه کارهایی انجام دهیم هنوز به مرحله ی تصمیم گیری نرسیده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی درگذشت برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۳    
غلامحسین اسماعیلی گفت: حکم پرونده موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۹    
نماینده ادوار مجلس می گوید:هر فرد باید برای اجرای واجب از مسائل باخبر باشد. کسب اطلاعات اگر تبدیل به امری واجب شد، مقدمه آن نیز واجب می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۳    
برایان هوک در گفت وگو با فاکس نیوز گفته است، گروه اقدام ایران کار هماهنگ کردن اقدامات در قبال ایران در تمام وزارتخانه ها و نهادهای زیر مجموعه دولت آمریکا را به عهده خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۵    
نماینده مردم اصفهان مجلس گفت: هنر این نیست که امروز وزارتخانه ای را تفکیک کرده و پس از مدتی ادغام کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۵    
در شرایط کنونی جمهوری اسلامی باید برخی ملاحظات بین المللی را نیز در سیاست گذاری خود لحاظ کند. بدون شک برخی از اقدامات صورت گرفته در دوران پسابرجام در ذهنیت جامعه جهانی نسبت به جمهوری اسلامی تأثیر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۹    
دیپلمات پیشین کشورمان گفت: کاربرد برجام بسیار فراتر از موضوع ایران، یک سرمایه جهانی برای عاری سازی خاورمیانه و جهان از بمب هسته ای است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۳    
رییس کل دادگستری تهران از محکومیت مدیر عامل موسسه ثامن الحجج به حبس طولانی مدت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی فراکسیون امید نوشت: چشم انتظار رسیدن توافقنامه خزر به مجلس بودیم که خبر رسید سهم ایران در دریای عمان هم به صیادان چینی اجاره داده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۸    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب کلیات قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شورای نگهبان، گفت که شورای شهر طبق قانون و در صورت امکان همچنان تلاش بر حفظ شهردار تهران دارد و تا زمان تصویب نهایی این ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۹    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:نباید از رئیس جمهور درباره عامل وضع موجود سوال کرد ابتدا باید مشخص شود عامل ایجاد وضع کنونی کدام متغییرهاست بعد آقای رئیس جمهور را به صلابه بکشیم که چرا نتوانسته کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۱    
استاد حوزه علمیه قم درباره دلایلی که جلوی برخورد با فساد را می گیرد، گفت: ممکن است نتوان به طور کامل تخلفاتی مانند فساد را ریشه کن کرد، چون به هر حال افرادی که قانون را دور می زنند در بدنه خود نظام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۱    
چرا قانون مالیات بر خانه های خالی تاکنون اجرایی نشده و چه کسانی صاحبان اصلی این خانه ها هستند؟
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۱    
نایب رییس مجلس با اشاره به تجمع روز گذشته حوزه علمیه و سر دادن برخی شعارها در این تجمع، خواستار پیگیری این موضوع از سوی وزارت اطلاعات شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۸    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۴    
محمد هاشمی در یادداشتی نوشت: تاثیر پخش تلویزیونی دادگاه ها در افکار عمومی و جامعه بستگی به پرونده دارد و نمی توان یک انتظار مشخص از آن داشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می گوید: میان دو موضوع خرید و فروش کودک و نوزاد و قوانین سختگیرانه فرزند خواندگی رابطه وجود دارد، اما قوانین سختگیرانه را نمی توان عامل حداکثری برای فروش نوزاد و کودکان دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شورای رقابت قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان را تعیین و درصورتی که خودروسازان مشکلات منطقی خود را مطرح کنند با حفظ منافع مصرف کنندگان این مشکلات بررسی می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۱    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد روابط تهران و بغداد می تواند پایدار باشد از این رو مسئولان باید در موضع گیری ها به نزدیک شدن دولت ها بر اساس اشتراکات تاکید کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد که در هفته جاری، طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با حضور بطحایی و نمایندگان استیضاح کننده بررسی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۰    
رییس کمیته زنان، خانواده، تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قرار گرفتن لایحه وظایف وزارت ورزش و جوانان در دستور کار صحن علنی، گفت: این وزارتخانه پس از 8 سال دارای قانون می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: حمایت از کالای ایرانی و عملکرد خوب صنعت کشور مشروط به واردات مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۵    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از احتمال بررسی لایحه اصلاح مبارزه با پولشویی طی هفته آینده خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۴    
عضو مجمع نمایندگان تهران، تفکیک صحیح زباله ها که در دنیا به طلای سفید مشهور است بدون نیاز به استفاده از زباله گردها را در گروی همکاری و برنامه ریزی شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید جدیدترین و به روزترین فناوری ها را کسب و زمینه آموزش را برای دانشجویان خود فراهم کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به لزوم استفاده از فضاهای بلااستفاده در آموزش و پرورش، گفت: بهترین راه برای تامین اعتبارت را می توان تغییر کاربری فضاهای بلا استفاده در آموزش و پرورش دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار پاسخگویی وزیر فرهنگ در این خصوص که چه شرکت ها و موسساتی و با چه خروجی از اعتبارات این وزارتخانه منتفع شده اند، شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم سنندج در مجلس، از بررسی تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پتروشیمی باختر در نشست هفته جاری صحن علنی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۴    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه سوال از رئیس جمهور در نشست علنی 6 شهریور ماه با حضور حسن روحانی خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمپ های ترک اعتیاد زنانه در کشور مخصوصا در شهرستان های کوچک بسیار اندک بوده و در بسیاری از مناطق کشور حتی اجازه تاسیس نیز به آنها داده نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بازسازی بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری یکی از مهمترین معضلات اجتماعی کشور محسوب می شود و مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به آن داشته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است وزارت امور خارجه بیش از اینها می توانست از ظرفیت سفارتخانه ها برای افزایش روابط ایران با سایر کشورها استفاده کند اما تمام توجه خود را به برجام متمرکز کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مناطق آزاد در جذب نیرو و سرمایه گذار محدودیت های کمتری دارند، جان گرفتن اقتصاد دانش بنیان را نیازمند حذف موانع بوروکراتیک دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۲    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:عملکرد سیستم بانکی در زمینه اجرای مفاد بسته جدید ارزی در کمیسیون اقتصادی ارزیابی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از حضور رییس سازمان سنجش در کمیسیون متبوعش به منظور بررسی ابهامات پیرامون کنکور سال آتی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۱    
نایب رییس فراکسیون مبارزه با جرائم و آسیب های اجتماعی مجلس گفت: سازمان های مردم نهاد و سمن ها کودکان بی هویت را به لحاظ آموزشی مورد حمایت قرار می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شورای نگهبان در اقدامی بی سابقه ایرادات خود به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان را به صورت سوال از قوه مقننه می پرسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۴    
غلامحسین کرباسچی گفت:حوزه ها امروز سر و سامانی هم پیدا کرده و مدیریت نسبتاً متمرکزی هم در آنجا حاکم است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۱    
استاد حوزه علمیه قم گفت: برخی براساس تصور و توهم فکر می کنند مقام معظم رهبری اختلاف دیدگاه شدید با دولت دارند که بیانات اخیر رهبری نشان داد که این چنین نیست و افراطیونی که چنین ذهنیتی را القا می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با تاکیدبراینکه نبود تفکیک پسماندهای عفونی بیمارستان ها از زباله های عادی فاجعه زیست محیطی را رقم می زند یادآور شد: بی توجهی به این امر، ما را مغضوب آیندگان خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه عراقی ها بر سر دوراهی تهران-واشنگتن قرار دارند، گفت: تحریم های آمریکا نقض حقوق بشر است لذا این کشور نباید تسلیم باج خواهی ایالات متحده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۰    
مرکز پژوهش های مجلس وضعیت موجود و ابعاد مسئله ازدواج دختران در سنین پایین را مورد ارزیابی قرار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس گفت: با افزایش فشار اقتصادی و مهاجرت خانواده ها به شهرهای بزرگ، حاشیه نشینی رو به افزایش است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی کمیسیون عمران مجلس، از تعامل کمیته متبوعش با کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه بررسی لایحه اصلاح مبارزه با پولشویی در دستورکار کمیسیون متبوعش قرار خواهد گرفت، گفت: لایحه مذکور در راستای خواسته های FATF است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس، گفت: رئیس جمهو خود روز حضور در مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان را باید به هیات رئیسه اعلام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۸    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی از انتشار دومین گزارش منشور حقوق شهروندی در اسفندماه 97 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۱    
شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران حکم سه متهم پرونده مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج را صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:سیاست های دولت نیز برای مهار التهابات بازار اصطلاحا باید پخته تر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۰    
عضو فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی می گوید نخبگان ایده های خود را در جشنواره های ایده محوری همچون خوارزمی عرضه می کنند و این امر درحالی است که صاحبان صنایع در این چنین جشنواره هایی حضور ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر بر برابری پنج کشور در دریای خزر تاکید دارد، گفت: تعیین خطوط ساحلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس با بیان اینکه نامه قالیباف می تواند نسخه راهگشایی در حوزه نقدینگی و ارز باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر خارجه باید درباره سرنوشت اموال بلوکه شده ایران که قرار بود بعد از برجام از آمریکا پس گرفته شود و خسارات جنگ تحمیلی پاسخ دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه شفاف سازی و مبارزه با هرگونه رانت، جزو تفکیک ناپذیر تمام سیاست ها و اقدامات وی خواهد بود ، شش اقدام مؤثر که در دستور کار وی قرار گرفته خبر داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ناهماهنگی بین وزارت بهداشت و بانک مرکزی را از دلایل اصلی تعلل در انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی در حوزه سلامت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: توسعه نظارت الکترونیکی بر آبراهه ها ضمن حفظ ایمنی در جابه جایی کالا و مسافر می تواند بر افزایش عبور و مرور از مرزهای دریایی کشور منجر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۵۵    
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجلس پیشنهاد داد کمیته جذب گردشگر در سفارتخانه های ایران برای کم اثر کردن تحریم بر صنعت توریسم ایران تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۶    
عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: عوامل حاشیه ای سبب شده ساماندهی اتباع افغانستانی و پاکستانی با موفقیت حاصل نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که غرامت تعهدی غیرقابل چشم پوشی در مناسبات ایران و عراق است، گفت: عراق توان پرداخت غرامت جنگی ایران را دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از حادثه 8 شهریور، لاجوردی جزوه ای برای من آورد که در آن پرونده نخست وزیری را به صورت ریز بررسی کرده و قائل بود بسیاری در این ماجرا موثر بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۲    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با اعلام این خبر که کمیسیون متبوعش روز یکشنبه نشست مهمی پیرامون بررسی نگرانی های موجود در بازار دارو و تجهیزات پزشکی خواهد داشت تاکید کرد که روند هزینه کرد ارز دولتی در این ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۷    
عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس معتقد است مادامی که تلاشی برای معرفی ظرفیت های گردشگری صورت نگیرد، نتیجه ای به دست نمی آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۹    
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه میزان درصد افزایش حقوق معلمان در سال جاری قابل پذیرش نیست، گفت: افزایش 20 درصدی حقوق معلمان یکی از الزامات است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۷    
دولت مذاکرات خود را انجام داد اما اگر از قبل مجلس و نمایندگان در جریان قرار می گرفتند خوب بود اما لایحه آن به مجلس می آید و مجلس درخصوص آن تصمیم گیری می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۷    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه احمدی نژاد صحبت از استعفای روحانی می کند بیشتر برای طرح یکسری از موضوعاتی است که این موضوعات به گونه ای رقم می خورد که بتواند در افکارعمومی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۹    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، گفت: توسط شش شبکه مافیایی 34 هزار خودرو به صورت غیرقانونی ثبت سفارش شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۵۷    
روز پنج شنبه وزیر امور خارجه آمریکا، مایک پومپئو، اعلام کرد که به دنبال عقب نشینی ایالات متحده از موافقتنامه هسته ای با ایران این گروه دنبال ایجاد یک گروه عملی جدید برای هماهنگ کردن سیاست ایالات ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از بررسی قراردادهای بین المللی وزارت راه در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: خروج شرکت راه آهن دولتی آلمانی از ایران باید مستلزم هزینه هایی برای آن باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۸    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: امکان نظارت دقیق بر مراکز عرضه تخم مرغ و کوشت وارداتی وجود ندارد و میزان واردات آنگونه که باید قیمت محصول در بازار را تحت تاثیر قرار نمی دهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نارضایتی از عملکرد بهزیستی در حوزه حمایت کامل از معلولان وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه آغاز عملیات بازسازی سوریه فرصت مناسبی برای شرکت ها و پیمانکاران ایرانی است، گفت: تقویت دیپلماسی لازمه صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۰    
امروز سردار سلیمانی و نیروی قدس شمشیر انتقام علویان تاریخ بر علیه مستکبران و غارتگران است
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با ثابت نگه داشتن قیمت سوخت طی سال های گذشته عملکرد مناسبی نداشته ایم، قیمت سوخت باید متناسب با تورم افزایش پیدا می کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در بخش تفریحات و امداد ساحلی از زیرساخت های لازم برخوردار نیستیم، گفت: دولت باید این حوزه را به بخش خصوصی واگذار کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۰    
رئیس کمیسون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه خشونت یکی از 5 آسیب اجتماعی است که بیشترین نمود را در کشور دارد، آن را متاثر از مجموعه ای از عوامل اجتماعی و اقتصادی ناشی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با برشمردن شاخصه های اولیه برای سرویس مدارس از آموزش و پرورش خواست از زیر بار مسئولیت ساماندهی سرویس مدارس شانه خالی نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۵۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است باید بدون توجه به نیت پادشاه عربستان ابلاغ پیام فارسی خوشآمدگویی وی به ایرانیان حاضر در مراسم حج را مثبت ارزیابی کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۵۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:تشکیل وی آی پی(vip) در گمرک فساد اداری را به حداقل می رساند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۴۹    
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی به افزایش بیش از انتظار گردشگران خارجی به ویژه از کشورهای عربی همچون عراق در مشهد اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۲۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، خبر داد: مرگ دو دانش آموز یزدی در کشور گرجستان در دستور کار هفته جاری کمیسیون قرار خواهد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بر لزوم امحای خودروهای لوکس قاچاق تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۶    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: اعطای حق تعیین سرنوشت به مردم کشورهای خاور میانه تنها راه خروج از بن بست فعلی است.