شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۹May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 21 شهریور 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 شهریور 1397 خانه ملت 2 شهریور 1397 خانه ملت 3 شهریور 1397 خانه ملت 4 شهریور 1397 خانه ملت 5 شهریور 1397 خانه ملت 6 شهریور 1397 خانه ملت 7 شهریور 1397 خانه ملت 8 شهریور 1397 خانه ملت 9 شهریور 1397 خانه ملت 10 شهریور 1397 خانه ملت 11 شهریور 1397 خانه ملت 12 شهریور 1397 خانه ملت 13 شهریور 1397 خانه ملت 14 شهریور 1397 خانه ملت 15 شهریور 1397 خانه ملت 16 شهریور 1397 خانه ملت 17 شهریور 1397 خانه ملت 18 شهریور 1397 خانه ملت 19 شهریور 1397 خانه ملت 20 شهریور 1397 خانه ملت 21 شهریور 1397 خانه ملت 22 شهریور 1397 خانه ملت 23 شهریور 1397 خانه ملت 24 شهریور 1397 خانه ملت 25 شهریور 1397 خانه ملت 26 شهریور 1397 خانه ملت 27 شهریور 1397 خانه ملت 28 شهریور 1397 خانه ملت 29 شهریور 1397 خانه ملت 30 شهریور 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۴۶    
هیات شرکت کننده مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع جهانی پارلمانی برای توسعه پایدار در بالی اندونزی با نایب رئیس مجلس جمهوری اندونزی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۱۰    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان به دنبال کاهش سن مدیریتی کشور و استفاده از جوانان با جسارت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور برای سامان گرفتن وضعیت اقتصادی کشور باید هر چه سریع تر وزرای کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۴:۰۷    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی باید برای حل مسائل ورود پیدا کند. اگر مسائل ما با همسایگان مان حل شود گام اساسی در رفع مشکلات سیاست خارجی برداشته ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۳:۰۵    
نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی گفت: دشمن مشکلات اقتصادی ایران را بزرگنمایی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۲:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از دلایل افزایش شدید قیمت ارز در شرایط فعلی عدم عرضه آن توسط دولت در بازار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۱:۱۲    
عضو کمیسیون صنایع گفت: نرخ ارز شناور در کشور ما بالاست و باید آن را به سمت بورس سوق می دادیم که در این کار موفق نبودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۳۳    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها از طریق FTAF و معاهداتی از این دست به دنبال اعمال فشار به ملت ایران هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در این باره عنوان کردند که مشکلات مربوط به ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۲۰    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه برنامه ریزی برای توسعه کشاورزی قبل از تدوین الگوی کشت در شهرستان فامنین مردود است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص آزاد سازی قیمت خودرو اظهار داشت: در صورتی که دولت ارز مورد نیاز خودروسازان را در اختیار آن ها قرار ندهد یقینا صنعت خودرو کشور محکوم به شکست خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: راه توسعه کشاورزی از دریچه تحقیقات می گذرد و استفاده از تحقیقات علمی راه برون رفت از مشکلات و چالش های این بخش است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۲    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک نماینده باید آزادانه عمل کند و به وظایف خود بپردازد اما این طور نباشد که بعد از رأی دادن به موضوعی برایش دردسر ایجاد شود و اسرارش فاش شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس درباره سفر رئیس جمهوری به نشست سالانه سازمان ملل متحد، گفت: سیاست صندلی های خالی در مجامع بین المللی،سیاستی شکست خورده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۱    
رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس گفت: دانشجو حق تحصیل دارد و دانشگاه هم اگر در ارتباطش با دانشجویان اعتراض دارد مشکل را با ابزار و روش های دانشگاه حل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۱    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مخالف این شیوه واگذاری و مدیریت شرکت ماشین سازی تبریز هستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۸    
نماینده مردم رفسنجان و انار از پژوهشگران خواست دلیل نابودی 95 درصدی محصول پسته امسال را مورد بررسی کامل قرار داده و راهکارهایی برای جلوگیری از چنین مواردی ارائه دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۹    
نماینده مردم طرقبه در مجلس گفت: ما باید از طرفیت های داخلی استفاده کنیم امروز هم نگاه رهبری این است که ما باید از ظرفیت داخلی کشور برای حل مشکلات کشور استفاده کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به دو نشست جداگانه با سفرای کشورهای آسیای میانه و سفیر افغانستان گفت که در این نشست به سفیر افغانستان اعلام شد که ایران برای کمک های مستشاری به این ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی حضور رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل را فرصتی طلایی برای مذاکره با سران کشورهای مختلف عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افرادی که سرکنسولگری ایران در بصره را به آتش کشیدند عامل سیا بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۳    
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان بابیان اینکه گسترش راه های ریلی، جاده ای و هوایی مبنای اصلی توسعه در استان است، گفت: 70 درصد حمل ونقل بار استان از مرکز و غرب سمنان انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۴    
یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: باید مشوق های داخلی داشته باشیم تا گردشگر خارجی جذب شود و گردشگر داخلی هم بتواند از مواهب کشور استفاده کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: لوایح مربوط به FATF هیچ ربطی به برجام ندارد و برای استانداردسازی و سروسامان دادن به نظام بانکی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی گفت: احتمالاً تا یک ماه آینده گزارش این هیئت تدوین و به کمیسیون مربوطه تقدیم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۳    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آتش زدن کنسولگری در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و حرکت پذیرفته شده ای نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش روانی خانواده ها کاهش یافته است که باید ریشه آن را در تغییر سبک زندگی جستجو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از موضع گیری های مکرر اقتصادی مسوولان در شرایط فعلی این رویکرد را باعث بی اعتمادی مردم به سیستم بانکی دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری در حال طراحی سیستمی برای ثبت حقوق مقامات و نمایندگان مجلس است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۸    
در هفته های اخیر خبری در فضای بدون متولی و رهای مجازی منتشر شد و هدفی جز در برابر هم قراردادن دو ملت به هم پیوسته ایران و عراق به همراه نداشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۲    
نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان لرستان آماده حمایت از برنامه های توسعه ای و پیشرفت استان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روابط ایران با کشورهای حوزه آسیای مرکزی در سه دهه گذشته بطور متعادلی رو به توسعه بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۲    
نشست دو روزه مجمع جهانی پارلمانی توسعه پایدار صبح چهارشنبه با حضور روسا و نمایندگان مجالس 47کشور جهان، برخی از سازمان های بین المللی و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی در بالی اندونزی گشایش یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۸    
رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی در مجلس با بیان اینکه ارائه تسهیلات به مصرف کنندگان صنایع دستی، این هنر-صنعت مشتری و مصرف بیشتری پیدا می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان را تنها راه رفع موانع ساماندهی کودکان کار خارجی یا بدسرپرست توسط سازمان بهزیستی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم درمجلس دهم با بیان اینکه شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان مبرا نیستند،گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی دولتی بسیار شفاف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۳    
رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس بابیان اینکه استثنا شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان برای توسعه خدمات شهری الزامی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۱    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: ایجاد شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تدبیر بسیار حکیمانه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از بهانه گیری های قوای سه گانه در اجرای مصوبات کشور بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در ماه های اخیر میزان مصرف بنزین به 90 میلیون لیتر روزانه رسید که این موضوع نگرانی هایی ایجاد کرده مبنی بر اینکه احتمالا بخشی از بنزین به صورت قاچاق از کشور خارج می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۷    
نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد: اگر مقام معظم رهبری هر گونه احساسی نسبت به مضرت ها و زیان های FATF داشتند قطعا به صراحت اعلام کرده و اجازه نمی دانند مصالح و منافع ملی خدشه دار شود بنابراین بر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رد پای آمریکایی ها، عربستان سعودی و بقایای حزب منحله بعث در اتفاقات بصره کاملا مشهود است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم رشت از رئیس جمهور خواست که در نشست سالیانه سازمان ملل شرکت کند و به طناب پوسیده کیهان اطمینان نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) تا هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:دولت با توجه به کاهش ارزش درآمد خانوارها باید برنامه های حمایتی را در راستای تقویت اقتصاد خانوارها در نظر بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۱    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی می گوید منطقه آزاد جاسک می تواند دروازه اتصال راه آهن مرکزی به حمل و نقل دریایی تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور برای ادامه تحصیل دارند، شرایط علمی کشور را متناسب با نیازهای خود نمی بینند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۹    
دیدار حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز 21 شهریور ماه 1397 با جمعی از سفرا در تهران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۷    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر اینکه منبری ها و روضه خوان ها باید معرفت دینی و افق بلند عاشورایی را به مردم نشان دهند، ایستادن با عزت در مقابل دشمن را از نمودهای فرهنگ حسینی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۲    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هتلداران با ارائه پکیج های مناسب سلائق مختلف را اقناع نمایند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۹    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه کهنوج با هیچ گونه کمبود فرآورده نفتی مواجه نیست، اعلام کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است که در کشور حس وطن دوستی در نخبگان و دانش آموختگان مهاجرت کرده به خارج وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: افزایش اشتباهات پزشکی به دلیل ضعف متولیان نظارتی صورت می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۸    
دکتر محمد جعفری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس که عضو هیئت مدیره خبرگزاری خانه ملت نیز می باشد صبح امروز چهارشنبه 21 شهریور 1397 با کارکنان خانه ملت دیدار و گفت وگو کرد، در این دیدار مهدی کیایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:در حال حاضر هیچ کمبودی برای داروهای بیماران دیالیزی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت در شرایط کنونی ناگزیر به قرار دادن تجهیزات مورد نیاز هواپیماها در لیست کالاهای اساسی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۲    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از نظارت ویژه نمایندگان مجلس در اجرای صحیح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی و عمومی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با این استدلال که یارانه دادن در کشور ما به پول پاشیدن تبدیل شده، معتقد است ایده "یارانه دادن به کتاب" نمی تواند رافع مشکلات حوزه نشر باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۶    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: برای تولیدات داخلی دارویی باید مواد اولیه به انداره کافی وارد و نقدینگی در این حوزه به میزان کافی تامین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد است هنرستان ها تعدادی از کلاس های خود را در یک روز دیگر هفته تعطیل کرده و به روز پنجشنبه انتقال دهند تا از حجم دانش آموزان در کارگاه های آموزشی کاسته شود و آن ها در شرایط ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۴    
نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی گفت: افغانستان حقابه کشورمان از رودخانه هیرمند را پرداخت نمی کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی فراکسیون رسانه و مطبوعات با اشاره به بحران کمبود کاغذ در کشور، گفت: تولید محدود یکی از دلایل گرانی کاغذهای تولید شده از سنگ آهک است اگر تولید این کالا به حجم انبوه برسد قیمت ها کاهش پیدا می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است که خلا در قانون کپی رایت زمینه ساز قاچاق کتاب در کشور بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دلایل اینکه چرا با وجود تصویب قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی همچنان برخی کارکنان آموزش و پرورش گلایه دارند را تشریح کرد و علت اصلی آن را گستردگی طیف کارکنان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۴    
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس، طرح رفع ممنوعیت برخی از کالاها برای کوله بران در مناطق مرزی، را در شرایط فعلی به نفع کشور دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس،گفت: کودکان کار از حق تحصیل محروم بوده و هزاران ناهنجاری اجتماعی ازجمله بزه کاری این کودکان را تهدید می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت، همگرایی منطقه ای را لازمه جلوگیری از نفوذ بیگانگان در کشورهای حوزه خاورمیانه می دانند و تاکید دارند که پشت پا زدن به ایران، به ضرر همه کشورهای منطقه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۵    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، گفت: مقرر شده بود که سپرده های تا سقف یک میلیارد تومان تعیین تکلیف شود اما عملا تا کنون اتفاقی خاصی صورت نگرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید رهبرمعظم انقلاب برای کمک به واحد های تولیدی با برداشت یک میلیارددلاری از صندوق توسعه موافقت کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت:هم اکنون که محصولات پتروشیمی در بورس ارائه می شود شائبه زد و بند در فروش وجود دارد، بنابراین اگر محصولات پتروشیمی خارج از بورس ارائه شود مشخص نیست چه وضعیتی رخ می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی،گفت:برخی از شرکت های سودده بصورت انحصاری در اختیار برخی از بانک ها قرار دارند و بانک ها مایل به واگذاری این شرکت ها نیستند
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۲    
رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله اشرفی شاهرودی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۶    
اعضای مجمع نمایندگان استان تهران چهارشنبه 21 شهریور از گود محمودآباد شهرری و محل دفن زباله های شهر تهران در آرادکوه بازدید کردند و در جریان مشکلات زیست محیطی این منطقه قرار گرفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۴    
دیدار حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز 21 شهریور ماه 1397 با سفیر افغانستان در تهران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۴    
نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید با نظارت دقیق تر از قاچاق کتاب و چاپ غیر قانونی آن جلوگیری بعمل آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: قانون تنفس پنج ساله جنگل ها به دلیل کمبود نیروی نظارتی و حفاظتی باعث تشدید قاچاق چوب شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد خروج آمریکا از برجام نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت است از این رو ایران می تواند از ایالات متحده در لاهه شکایت و آن را محکوم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت :تا زمانی که مسئولان استان زیر ساخت های آموزشی را ارتقا نبخشند، این استان گرفتار مشکلات آموزشی خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۰    
عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه گرانی پوشک نوزادان ریشه در کمبود مواد اولیه دارد،گفت: وارد کنندگان دارو با ارز دولتی تنها مجازبه فروش دارو با نرخ مصوب قانونی هستند و درغیر اینصورت سلب ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش به چالشی برای این وزارتخانه تبدیل شده است، گفت: عدم تخصیص سرانه آموزشی مدارس دولتی را ناچار به دریافت شهریه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعتقاد دارد در شرایط کنونی تصویب CFT به عنوان یکی از لوایح چهارگانه مرتبط با FATF به صلاح کشور نیست و باید در مقابل آن تضمین گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون مجلس با بیان اینکه تصمیمات لحظه ای آثار سوء بر دانش آموزان می گذارد، گفت: دانش آموزان باید صرفا برای فعالیت های فوق برنامه پنجشنبه ها به مدرسه بروند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۶    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، بابیان اینکه تعدد دستگاه های مسئول و پاسخگو نبودن آنها در حوزه شهری موجب تداوم معضل آلودگی هوای تهران شده است رفع این مشکل را در گروی ایجاد مدیریت جامع شهری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۶    
عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجلس گفت: برای رفع فساد مالی و اخلاقی شوراها در کشور پیشنهاد احداث دبیرخانه دائمی هیئت نظارت را خدمت رئیس مجلس ارائه کرده ایم تا ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۴    
حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح سالن جدید فرودگاه آیت الله آیت اللهی شهرستان لار ستان از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۱    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع خیرساز منیری و دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۰    
نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۸    
رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 20 شهریور 1397 با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۵    
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از عملکرد سازمان امور عشایر در رسیدگی به مشکلات عشایر انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه هواپیمای ATR باید سفارش های ایران را تحویل دهد، گفت: ما می توانیم طبق قرارداد از طریق مجامع بین المللی از این شرکت شکایت کنیم زیرا آنها ملزم به جبران خسارت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد ایران می تواند نسبت به نقض آشکار برجام و همچنین نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی آمریکا اقدام به طرح شکایت در دعاوی بین المللی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست های اخیر این کمیسیون پیشنهاد افزایش عمر بنا به 20 سال برای پرداخت اوراق وام مسکن مطرح شد و به نظر می رسد این پیشنهاد قابل قبول باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید از آنجایی که طلا غیر رسمی و قاچاق از کشور خارج می شود برآورد درستی از میزان طلای خارج شده وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از شکایت ایران از شرکت فرانسوی- ایتالیایی ای.تی.آر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نمایندگان مردم در مجلس، مهر تایید دوباره آژانس بر برجام برگ برنده ایران در مذاکرات با اروپا دانستند و گفتند با این گزارش حجت بر آمریکا تمام است اما این تایید به معنای ادامه یک طرفه تعهدات با وجود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
وزیر فرهنگ عضویت خود را در شبکه مجازی توئیتر را به معنای مخالفتش با فیلتر این شبکه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نهاد فرا قوه ای مانند شورای نگهبان باید مسئولیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بپذیرد یا یک کمیته ای متشکل از سه قوه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از عدم اجرای قانون از سوی دولت در زمینه اجرای قانون حذف تدریجی کنکور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
سینما آینه تمام نمای جامعه است؛ سینمای ایران با اوج و حضیض اجتماعی فراز و فرود داشته ولی آیا انتظارات از این حوزه مطابق با اختیاراتش بوده است؟ نمایندگان پاسخ می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۶:۳۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ورود دیوان عدالت ادارای به موضوع تأیید صلاحیت هیأت علمی دانشگاه ها انتقاد و تصریح کرد: این موضوع باید در کمیسیون آموزش و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیدگی شود.