جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 1 شهریور 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 شهریور 1397 خانه ملت 2 شهریور 1397 خانه ملت 3 شهریور 1397 خانه ملت 4 شهریور 1397 خانه ملت 5 شهریور 1397 خانه ملت 6 شهریور 1397 خانه ملت 7 شهریور 1397 خانه ملت 8 شهریور 1397 خانه ملت 9 شهریور 1397 خانه ملت 10 شهریور 1397 خانه ملت 11 شهریور 1397 خانه ملت 12 شهریور 1397 خانه ملت 13 شهریور 1397 خانه ملت 14 شهریور 1397 خانه ملت 15 شهریور 1397 خانه ملت 16 شهریور 1397 خانه ملت 17 شهریور 1397 خانه ملت 18 شهریور 1397 خانه ملت 19 شهریور 1397 خانه ملت 20 شهریور 1397 خانه ملت 21 شهریور 1397 خانه ملت 22 شهریور 1397 خانه ملت 23 شهریور 1397 خانه ملت 24 شهریور 1397 خانه ملت 25 شهریور 1397 خانه ملت 26 شهریور 1397 خانه ملت 27 شهریور 1397 خانه ملت 28 شهریور 1397 خانه ملت 29 شهریور 1397 خانه ملت 30 شهریور 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۴    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۰    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اعلام اینکه از اگر مردم بوشکان موافق پیوستن به شهرستان تنگستان باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۵    
در پی شوخی جناب خان در برنامه خندوانه با محسن رضایی وی در حساب اینستاگرام منتسب به خود واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۰    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روند افزایش مستمری پرداختی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کاهش فقر و زمینه سازی برای توانمندسازی آنها همچنان ادامه خواهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۶    
در دیدار سفیر کشورمان در ایروان با دادستان کل ارمنستان موضوع ارتقای سطح همکاری های نهادهای قضایی و دادستان های کل دو کشور مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نهادهای حمایتی بایستی توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خود را مورد توجه قرار دهند تا زمینه خدمات رسانی مطلوب برای این نهادها فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۱    
معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون با بیان این که رسته های اشتغال اولویت دار استان ها مشخص شده است از راه اندازی سامانه اشتغال ایرانیان تا پایان سال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۶:۱۱    
نماینده سابق ایران در اوپک از عرضه نفت از ذخایر استراتژیک آمریکا برای جبران کاهش نفت از سوی ایران به بازار های جهانی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۴:۰۱    
معاون بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با بهره گیری از توان نیروهای مومن، فداکار و به برکت انقلاب اسلامی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۳:۰۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکان ما بااخلاق هستند و لذا اخلاق پزشکی جامعه ایرانی نسبت به کشورهای دیگر رتبه بالایی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۲:۰۱    
مدیرعامل بورس کالا گفت: تا زمانی که پاسخ استعلام دریافت شود برای تسریع در این اقدام، اطلاعات کامل معاملات را به وزارت صنعت ارائه کرده ایم تا میزان پایبندی خریداران به تعهدات خریدشان راستی آزمایی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از فعالیت تمام توان نیروگاه هسته ای برق بوشهر با تولید هزار مگاوات در پیک مصرف تابستان امسال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۱    
در پی انتشار تصویری در برخی شبکه های اجتماعی و پیام رسان درخصوص ممانعت از انتقال وسایل شخصی رئیس سابق دانشگاه آزاد توسط وی به بیرون از دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۴    
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به این که بیشتر اشتغال ایجاد شده در گلستان در بخش خدمات و صنفی است، گفت: اثر روانی ایجاد اشتغال در جامعه احساس نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۱    
نخست وزیر صهیونیستی در سخنانی گفت هنوز امیدوار است آمریکا حاکمیت این رژیم بر بلندی های جولان را به رسمیت بشناسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۶    
دستیار رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه با قدرت در کنار متحدین منطقه ای خود می مانیم، تاکید کرد: ترامپ و نتانیاهو کمتر از آنند که بخواهند در مورد سیاست های ایران تعیین تکلیف کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: درخواست ما از دولت این است که در مقطع کنونی، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را در دستور کار خود قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۶    
در پی درگذشت مادر همسر نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی، رئیس فراکسیون امید در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۱    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد خواسته آمریکا در زمینه خروج ایران از سوریه و برکناری بشار اسد نمی تواند زیربنای مذاکرات با واشنگتن باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: از مسیر تحول برای حذف آزمون های زائد و ایجاد نشاط در مدارس عقب نشینی نمی کنم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۱    
سفیر ایران در لندن با اشاره به اعلام بریتیش ایرویز برای لغو پروازهایش به تهران از اواخر سپتامبر، این تصمیم را با توجه به تقاضای مسافران این خط مایه تاسف خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۶    
عضو کمیسیون آموزش مجلس دو برابر شدن هزینه شرکت در آزمون آیلتس در پی حذف ارز دولتی از این آزمون را غیرمعقول خواند و گفت: هفته آینده این مسئله در کمیسیون آموزش پیگیری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۱    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت که تا پایان امسال دولت 50 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان زیر پوشش این نهاد واگذار می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نوشت افزار ایرانی و پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان نوشت افزار حمایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۸    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه مرزبندی مدارس و دریافت شهریه خلاف قانون است، گفت: برای کاهش تنوع مدارس تلاش می کنیم چراکه هر کس برای خودش دکانی باز کرده و جیب خانواده ها را خالی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۱    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرایط عمومی کشور به لحاظ برخورداری از شاخص های پیشرفت و توسعه مطلوب و امیدوار کننده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۹    
نماینده مردم ایلام در مجلس با انتقاد از وضعیت نامناسب مدارس استان ایلام، گفت: باید از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی برای حل مشکلات مدارس استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۳    
کمیسیون اروپا در حمایت اقتصادی از ایران به ویژه بخش خصوصی، بسته حمایتی 18 میلیون یورویی را به این کشور اختصاص داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۱    
رئیس انجمن علمی دارو سازان ایران گفت: کمبود دارو در کشور در نتیجه سیاست های نادرست است و به تحریم ها ارتباط ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۱    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: گرچه سواد کلاسیک مردم افزایش یافته است اما هنوز سطح سواد سلامت در جامعه پایین است و رفتارهای پر خطر و آسیب رسان به سلامت در کل جامعه و حتی در بین قشر تحصیلکرده بیشتر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه اصلی ترین مشکل مدارس بوئین زهرا کمبود معلم است، گفت: علاوه بر این وضعیت بهداشتی مدارس نیز اسفناک است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۴    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به کمبود کود اوره در ماه های اخیر در کشور گفت: تقاضای افزایش قیمت از سوی مدیران پتروشیمی روند توزیع کود اوره را در کشور با مشکل مواجه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: آنچه که کشور در شرایط فعلی نیازمند آن است، افزایش نظارت است و اگر شاهد کم کاری و بی برنامگی یک مجموعه و یک مدیر هستیم در اسرع وقت باید نسبت به اخراج آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: اتحادیه اروپا با توجه به ارتباطی که بین آن ها و آمریکا وجود دارد،می تواند سیاست های ترامپ را تا حدودی تعدیل و او را با واقعیات امروز خاورمیانه و ایران آشنا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۱    
رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا از برقراری روابط بانکی این دو کشور، بدون استفاده از دلار خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت نباید برای ساماندهی بازار سکه و ارز در امور اجرایی و سیاستگذاری های بانک مرکزی دخالت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۲    
شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای الزام مالکان به اجاره دادن واحدهای مسکونی خالی طرحی را تهیه کردند که بزودی در صحن بررسی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: طرح شفافیت آرا، نماینده ای که مطالبات عموم مردم را دنبال می کند از نماینده ای که به هر علتی عملکردی به غیر از این دارد را تفکیک می کند و این موضوع به نفع مردم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۰    
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: باید جنایت هایی را که آمریکایی ها در ایران و منطقه خلیج فارس انجام داده اند با کار فرهنگی و هنری بازگو کنیم تا جوانان با این واقعیت ها بیشتر آشنا شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۱    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی به مناسبت روز پزشک به برخی چالش های جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: جامعه پزشکی با سه چالش مهم بی کفایتی بیمه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۸    
فرمانده معظم کل قوا در حکمی دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه منصوب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۰    
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی باید بتوانیم کشور را حفظ کنیم و تعیین راهبرد همه جانبه از طرف دولت و مردم برای مقابله با دشمن، ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور گفت: در اربعین امسال طرح کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا انجام خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۴    
جلسات کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس با موضوع بررسی "راهکارهای ارتقاء انضباط و اقتدار مجلس" با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مجلس شورای اسلامی در سفر به مشهد برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۴    
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر آقای بهرام ولدبیگی را به ایشان تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۱    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در 2 ماه آینده تصمیمات مهمی در این وزارتخانه اتخاذ می شود و و باید اقدامات صریح تری در خصوص اصلاح نظام بانکداری صورت گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۵    
وزیر ارتباطات در دیدار خود با فروشندگان موبایل در بازار چارسو، نسبت به گران فروشی واردکنندگان تلفن های همراه با ارز 4200 تومانی اعتراض کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۱    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کسی تصور نکند که در فضای مجازی فراخوان می گذارد، مردم از آنان تبعیت می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۹    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست ارزی دولت مشخص کننده سطح تعدیل قیمت های خودروهاست و با شرایط کنونی افزایش قیمت برخی قطعات اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۷    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: برخلاف گفته برخی آقایان سؤال از رئیس جمهور جنبه سیاسی ندارد بلکه ناظر بر شرایط اقتصادی کشور است که ما امروز شاهد آن هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۱    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اکثریت مردم در اردیبهشت ماه به روحانی رأی دادند و مخالفت با او مخالفت با اکثریت مردم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۱    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: موضوع افزایش نرخ بلیت پروازها در کمیسیون عمران مطرح شده است و حتما در اولین فرصت با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون بررسی می شود تا قیمتی معقول برای پروازها با توجه به ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در صورت تصویب طرح ممنوعیت تحویل سکه، طبیعتا چنین قانونی شامل افرادی که قبلا سکه پیش خرید کرده اند، نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فروش اوراق بهادار سکه باید موقتا جایگزین خرید و فروش فیزیکی سکه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۱    
نماینده بندرلنگه در مجلس گفت: جلسه سؤال از رئیس جمهور به هیچ عنوان نباید دستاویزی برای مسائل سیاسی، جناحی و حزبی باشد. امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به وفاق ، همدلی و هم افزایی نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت که کمیته تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر از سوی کمیسیون اقتصادی تشکیل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۹    
نماینده مردم قم در مجلس تاکید دارد که اصل تجمع طلاب در مدرسه فیضیه قم اقدام مثبتی بوده و نباید همه تجمع تحت الشعاع یک پلاکارد قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۹    
تحریم زندان اوین به روایت رییس سابق این زندان؛ سازمان منافقین به جان بولتن آدرس غلط داد!
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۸    
خروج ترامپ از موافقت نامه آب و هوایی پاریس، رد معامله هسته ای با ایران، جنگ تعرفه ها، حملات مکرر به متحدان و رفتن در آغوش دشمنان، آمریکا را به عنصری متفاوت در نظم بین المللی تبدیل کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۸    
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مطرح می کند که ائمه جمعه کشور برای انتقاد از دولت تحت فشار هستند و بعضا اذعان دارند که در صورت عدم تخریب دولت از آن ها انتقاد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۳    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بر لزوم جلوگیری از تخریب بیشتر خانه نیما تاکید کرد و گفت: میراث فرهنگی در حفاظت از خانه نیما کوتاهی و قصور کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۱    
محمدجواد فتحی گفت: به اعتقاد من یک قانون نباید هیچ استثنایی داشته باشد. اصلا آفت قانون استثنائات ان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۳    
بر اساس دستورکار اعلامی هفته آینده 7 وزیر مهمان کمیسیون های تخصصی مجلس هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد: افکار عمومی را نباید با طرح مسایلی چون سهم 50 درصدی از دریای خزر از موضوع اصلی دور کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۲    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران درباره اینکه چرا حوزه های دیگر مانند موشکی پیش نرفته است، گفت: تکنولوژی خودرو پیچیده تر از موشک نیست؛ زیرا در حوزه های دیگر وابستگی فکری وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس تأکید کرد: نمایندگان سوال کننده و رئیس جمهور، باید در یک مدار منطقی و با هدف کمک به آرامش جامعه، مطالب خود را بیان کنند و به التهابات کشور دامن نزنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نقش ایجاد ثبات در بازار ارز را در هدایت نقدینگی به بخش تولید موثر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۵    
عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره باخت تیم ملی ایران در برابر میانمار توضیحاتی ارائه داد و البته این باخت را تبانی ندانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در هیچ شرایطی از داروی تولید داخل بدون کیفیت و اثربخشی لازم حمایت نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از عملکرد دولت و بانک ها در حوزه نوسازی بافت فرسوده انتقاد کرد و گفت: بانک ها سهم دولت در تسهیلات بانکی را نیز بر دوش مردم آوار کرده اند.