یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 15 دی 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۹    
انسان مرگ آگاه به زندگی آری می گوید و ادامه می دهد؛ به نزد آنان وجه تراژیک زندگی وقتی عمیقا رخ می نمایاند که آشکارا می بیند و می فهمد که جاودانگی را دوست دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنانش در مورد فتنه سال 98 گفت: عجیب است که عده ای بیمار روانی و سیاسی گفتند سخن من کنایه به رهبری بوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۷    
45 هنرمند عکاس به همراه 64 اثر به بخش پایانی مسابقه عکس سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۱    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با طرح این سوال که آیا می شود برای کشوری با این تنوع آب و هوایی، اقلیمی و قومیتی نسخه ای واحد در مرکز نوشت و گفت آن را اجرا کنید؟ ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۴۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اعطای معافیت سربازی به مدال آوران بازی های آسیایی با نظم و وفق مقررات پیش می رود و دستور داده ام دفتر امور مشترک فدراسیون ها با جدیت پیگیر این موضوع باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۰    
سالانه یک میلیارد سفر حومه ای به تهران و برعکس انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۲    
مدیرعامل بانک مسکن از رشد 30 درصدی در پرداخت تسهیلات مسکن طی 8 ماه اول امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۷    
شهردار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه گفته است شهرداری در شرایط مطلوبی قرار ندارد و در حال حاضر 120 میلیارد تومان از نهادها و دستگاه های اجرایی طلب دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۷    
تیم ملی امارات به لطف پنالتی بحث برانگیز دقایق پایانی از شکست در افتتاحیه جام ملت های آسیا فرار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۵    
در روزی که سپاهان نوین میزبان شاگردان منصوریان بود، تیم منتخب رسانه ورزش به مصاف منتخب پیشکستوتان سرخابی ها رفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۲    
دادستان تهران گفته است "اساسا جمهوری اسلامی نمی تواند نسبت به موضوع حجاب بی اهمیت و بی توجه باشد."
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۹    
شهردار مشهد گفت: با توجه به استقبال مردم از اکران فیلم های جشنواره فجر طی سالهای گذشته آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره همراه با افتتاحیه و اختتامیه در شهر مشهد هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۸    
معاون اول رییس جمهوری گفت: تا کنون توانسته ایم به میزان مورد نیاز نفت بفروشیم و به منابع مالی آن دست پیدا کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۱    
نشست پنجاه و پنجم پاتوق فیلم کوتاه اصفهان با اکران فیلم های مرضیه ، نگاه و تلکیف و با حضور درناز حاجی ها، فرنوش صمدی و علی خوشدونی فراهانی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۶    
اولویت قرار گرفتن تسهیلات برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، به منظور حمایت از تولید و اولویت قرار گرفتن تامین مالی بنگاه های پیشتاز و مؤثر در زنجیره تولید در اولویت های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۸    
خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه گفته است "اسماعیل بخشی در روزهای منتهی به آزادی اش در دیدار با یک مقام مسئول پرونده اعمال هرگونه شکنجه را تکذیب کرده است."
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۳    
در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین باعث کُندی حرکت خودروها شده است، در این بزرگراه علیرغم تذکرات پلیس راهور همچنان شاهد تردد موتورسیکلت سوارانی هستیم که بدون توجه به قوانین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۳    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هیچ درخواستی برای فیلترینگ سایت های استارت آپی ارایه نداده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۸    
خبر اخیر خبرگزاری ایمنا باعث شد تا باشگاه سپاهان نخستین موضع گیری رسمی خود در قبال جذب محمدرضا خلعتبری را اعلام کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، معتقد است که مدیریت بازار ارز در دست دولت بوده و ارز زیر 10 هزار تومانی نیز مدنظر دولت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۱    
چیزی در من جا نمی شود. همانقدر که لبریزم، پُرم و همزمان خالی از تمام روزهایی که گذشت، باید خودم را بریزم دور، خالی کنم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۱    
اخباری از آمریکا و اعتراف وزیر ارشاد را زیر ذره بین رادیو ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۱    
برترین های نیم فصل لیگ هجدهم در تعداد نبردهای پیروز با توجه به آمار اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان گفت: دشت مشهد با کسری مخزن 88 میلیون متر مکعب در میانگین دوره آماری مواجه بوده و افت آبخوان نیز دراین دشت به بیش از یک متر رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۶    
جواد نکونام که به دلیل آنچه مشکلات مالی خوانده بود از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نساجی استعفا داد به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام شد ، تیمی که به تازگی با مجید جلالی قطع همکاری کرده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۳    
سال 2018 سال تنش بین غرب و روسیه بود پس از مسمومیت جاسوس سابق روسیه و دخترش در لندن، بریتانیا و متحدانش کرملین را به دست داشتن در این ترور متهم و دیپلمات های روسی را از کشورهایشان اخراج کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰    
رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از بازدید و نظارت پلیس بر واحد های صنفی و پلمب 47 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در شهر اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات عجولانه و نادرست وزیر خارجه انگلیس علیه ایران گویای عدم اشراف کافی وی بوده و به نوعی مداخله در امور داخلی یک کشور مستقل است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰    
source:CCN
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر خود به کابل با اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۸    
شهرضا - مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از صدور مجوز تأسیس دو واحد صنایع تبدیلی زغفران در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۵    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود|صوت هفتگی شهردار 15 دی ماه
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۵    
نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها با اشاره به خبر انتشار بود نامطبوع در تهران گفت: مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک دهه است که با بوی بد گاز ترش و انواع آلاینده ها شب و روز می گذرانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۵    
بیست وهفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو با حضور جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: 60 درصد از جمعیت بالای 18 سال در کشور اضافه وزن و چاقی دارند که این عامل، دیابت، فشارخون و انواع سرطان ها را ایجاد می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۱    
کاشان - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از مرمت کاشی تاریخی مسروقه بقعه امامزاده حسن بن موسی (ع) میرنشانه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۰    
دهاقان- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهاقان گفت: در سال جاری سه میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی این شهرستان اختصاص داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به 73 حادثه دیده در جاده های مواصلاتی و محورهای برفگیر استان در 48 ساعت گذشته خبر داد .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۳    
قانون زمین شهری مشتمل بر هفده ماده و پنج تبصره در جلسه روز یکشنبه بیست و دوم شهریور ماه 1366 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ مهرماه همان سال به تایید شورای نگهبان رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۷    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت 60 درصدی فاز دوم خیابان پرستار( باند غربی ) خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این بخش از خیابان را تا 22 بهمن امسال و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی بهره برداری و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۵    
فراخوان کنگره ملی شعر دفاع مقدس استان اصفهان با نام "همیشه های هنوز" از سوی فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۵    
مبارکه- مدیر خرید مواد مصرفی فولاد مبارکه گفت: تاکنون بیش از 60 گروه کالای مواد مصرفی مورد نیاز خطوط تولید فولاد مبارکه با به کارگیری راهبردهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از شرکت های سازندۀ داخلی بومی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۸    
استاندار اصفهان ضمن دیدار با اسقف اعظم اصفهان و ارامنه جنوب ایران آغاز سال نوی میلادی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روزی شاهد مهاجرت ارامنه از ارمنستان به اصفهان باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۳    
سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشورگفت: پیام رسان های خارجی باید به قوانین و مقررات کشور التزام داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۲    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح "مدیریت جامع شبکه معابر آسفالتی مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان" با هدف توزیع عادلانه خدمات آسفالت معابر در سطح شهر ارایه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۰    
پسر بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی به کاهش قوانین در کشور اعتقاد داشت و می گفت نیاز به قانون زدایی داریم تا موجب اختلال در امور زندگی مردم نشود
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد: لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۵    
هفدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا 2019 با شعار "آسیا را یکپارچه کنید" از امروز -شنبه 15 دی ماه- به میزبانی کشور امارات متحده عربی آغاز می شود تا پس از 28 روز تیم قهرمان مشخص شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۳    
نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سالانه باید بیش از 200 اتوبوس در شهر مشهد نوسازی شود که در سال گذشته نیز همین تعداد اتوبوس جدید به ناوگان افزوده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۰    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به شناسایی 109 نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۰    
امروز آسمان صاف و هوا پاک است ، دیالوگی که چشمان و گوش های بسیاری در انتظار شنیدنش از بخش هواشناسی اخبار هستند؛ اما با روی کار آمدن صنعت و مدرنیته شدن زندگی ها، کمتر شاهد آسمان آبی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۳    
رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرایی شدن طرح "مدیریت جامع شبکه معابر آسفالتی مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان" نه تنها در کاهش هزینه های شهرداری ها مناطق پانزده گانه بسیار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۳    
شهرضا - نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف گفت: در صدور انقلاب موفق بودیم، امروز حرکت های آزادیخواهانه در قلب اروپا نفوذ کرده و منافع استکبار را به خطر انداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: 80 نفر طی تصادفات 24 ساعت گذشته در حوادث ترافیکی درون شهری و جاده ای مجروح شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۵    
رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی علی معینی را به عنوان دبیر کمیته ساحلی این فدراسیون منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۸    
نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: وضعیت اقتصادی متحول شده و تعارفات در آن جای ندارد، سبک کاسبی، اقتصاد و تجارت نسبت به گذشته متفاوت است و در این عرصه استفاده از انسان های خلاق، لازمه رقابت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۶    
رییس دپارتمان داوران با اشاره به اتفاقات حاشیه ای رخ داده در تست گیری داوران لیگ دسته اول گفت: در تست گیری داوران اتفاقاتی رخ داد که دور از شان داوری بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۶    
در حالی که در دومین هفته دی ماه، آثار رامبد جوان و کمال تبریزی فروش خوبی را در گیشه تجربه کردند، دیگر فیلم های روی پرده آمار متوسطی داشتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز برترین داوران آسیا در سال 2018 را به فغانی، سخندان و منصوری اهدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم تهران در صفحه توییتر خود نوشت: انتشار متن کامل مذاکرات مهندس موسوی و رهبر انقلاب به روشن شدن حقایق کمک خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
صد و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: فردا ظهر سامانه بارشی وارد استان می شود که برای اکثر نقاط استان به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف و باران پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۷    
برنامه بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در شهر اصفهان 60 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری وجود دارد، اما در این مسیرها ناهمواری هایی به دلیل فعالیت شرکت های تاسیساتی وجود دارد که باعث شده یکپارچگی بین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۳    
بررسی های اخیر محققان دانشگاه شیکاگو در ایلینوی نشان می دهد که دمای هوای سرد می تواند طول عمر افراد را افزایش دهد اما ژن ها تعیین کننده این تغییرات هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
رییس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اینکه این جشنواره با نمایشگاه بین المللی مبل اصفهان همزمان شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
فدراسیون فوتبال امارات هشت هزار بلیت رایگان برای هوادارانش در دیدار افتتاحیه تهیه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۵    
رییس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: هنوز قانونی برای بیمه کردن وکلا وجود ندارد و فعالان این عرصه تحت پوشش خدمات بیمه ای نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۹    
در شرایطی که حسن روحانی بعد از استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به وضعیت زاینده رود، دستور تشکیل ستاد احیای زاینده رود را صادر کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۰    
آیین بزرگداشت شاعر و فیلسوف برجسته اصفهان، دکتر ضیاء موحد، همزمان با سالروز تولد این اندیشمند فرهیخته با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان و علاقمندان شعر و فلسفه برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۴    
شهرضا – عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: حرکات پوپولیستی برخی از نمایندگان در شأن مجلس نیست، نماینده باید تصمیمات عاقلانه بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۸    
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: جلسات نهایی بودجه 98 شهرداری امروز - شنبه 15 دی ماه- با حضور شهردار اصفهان و معاونان وی در محل مهمانسرای شهرداری در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۵    
دکترای تخصصی تغذیه گفت: تفاوتی که در توزیع قند و کربوهیدرات ها در رژیم غذایی نوجوان دیابتی با افرادسالم وجود دارد این است که حتماً در صبحانه، وعده قبل از ناهار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۶    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: قدم هایی برای ثبت برند مبل رهنان برداشته شده، زیر ساخت های آن فراهم و صادرات به حوزه خلیج فارس و ترکیه در دستور کار است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۵    
امروز شنبه به طور متوسط در برخی انواع میوه و تره بار قیمت ها نسبت به همین روز در هفته پیش افزایش و برخی دیگر کاهش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در صفحه توییتر خود از رشد تعداد هتل های با کیفیت در کشور نوشت و ابراز امیدواری کرد که روزی صنعت گردشگری جایگزین نفت شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۰    
مراسم معارفه آیت الله آملی لاریجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۰    
شهردار اصفهان گفت: برای پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان در مناطق 15 گانه شهر اصفهان از ماه جاری با اطلاع رسانی و اعلام قبلی به مناطق خواهیم رفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۱    
در هفته گذشته شهروندان اصفهانی چهار هزار و 435 مرتبه با اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۸    
دهاقان – امام جمعه دهاقان گفت: پاسداری از آرمان های انقلاب را یک وظیفه همگانی است چرا که در راه به دست آوردن نظام جمهوری اسلامی خون دل ها خورده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۵    
یک کارشناس معماری گفت: با استفاده از نظرات کارشناسان خبره باید شهر اصفهان را زیبا کرد؛ نباید اجازه دهیم در آینده فرزندانمان مجبور باشند بر روی خرابه های شهر تصمیم گیری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان املاک و مستغلات به هیچ یک از سامانه های ثبت عملکرد مالی و معاملاتی در شهرداری تهران متصل نیست و معاملات و واگذاری های انجام شده در آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۸    
اقتصاد و محیط زیست دو سیستم به هم وابسته اند به این معنی که برای انجام فعالیت های اقتصادی به منابع محیط زیستی نیاز است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰    
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان از برگزاری سلسله نشست های سینمایی گپ با محوریت نمایش و تحلیل روان شناختی آثار سینمایی ایران و جهان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۷    
تکرار خودکشی از روی پل های اصفهان و کاهش سن اقدام به این امر بیانگر شرایط نامناسب روحی و روانی نوجوانانی است که اغلب آنها در سن 13، 16، 17 و 18 سالگی قصد دارند نقطه، سر خط زندگی شان بگذارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۵    
در این عصر صنعتی و دنیای خاکستری، هنوز هم در جهان شهرهایی هستند که به سبز بودن مشهورند. شهرهایی که در آن ها، انرژی از طریق آب، باد و خورشید تولید می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری چهارمحال و بختیاری شایعات در خصوص وجود گنج و دفینه در منطقه بلداجی را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۸    
شهرضا – امروز همه باید بدانند که ثروت اصلی جوامع در منابع زیر زمینی نیست بلکه در منابع انسانی است چراکه نیروی جوان متخصص و کاردان ثروت ملی کشور محسوب می شود و می توان با بهره گیری درست از آن شاهد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: طرح بسته حمایتی از رانندگان تاکسی اصفهان که با ارائه بیش از 14 هزار حلقه لاستیک و فیلتر هوا به صورت رایگان انجام می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۳    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 9 صبح امروز شنبه با میانگین عدد 86 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۱    
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی استان اصفهان بابیان اینکه مساحت گلخانه های این استان 1700 هکتار است، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۵    
تیران-شهردار تیران گفت: باغ بانوان تیران تا پایان امسال و با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۵    
یک مدرس مهارت های ارتباطی گفت: دانشمندان تحقیقاتی دارند که نتایج آن نشان داده افرادی که دارای ارتباطات عمیق تری هستند از سلامتی و طول عمر بیشتری برخوردار می باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۷    
آینده یک گذشته؛ درآمدی بر توسعه اصفهان
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۳    
عوامل زیادی در بی اشتهایی و یا کم اشتهایی افراد نقش دارد، اما خبر خوب اینکه شما می توانید با رعایت راهکارهای طبیعی، اشتهای خود را تحریک و مواد طبیعی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۳    
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین رییس جمهوری آمریکا را به بد قولی درباره فلسطین متهم و یادآورشد که تشکیلات خودگردان حتی اگر شرایط به لغو موافقت نامه اسلو هم بیانجامد، هرگز تسلیم نخواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۱۲    
ناوگروه اعزامی ارتش، اوایل سال آینده به ماموریت اقیانوس اطلس اعزام می شود و مدت زمان در نظر گرفته شده برای آن نیز 5 ماه است.
  • ۱