سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 29 دی 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۹    
پارلمان اروپا در حال تصویب یک دسته از قوانین مربوط به حوزه فناوری است که در راستای پیاده کردن قانون کپی رایت در بستر کلی اینترنت است و بسیاری از کارشناسان معتقدند این دسته از قوانین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۸    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۰    
با تمام شدن بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 و مشخص شدن هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، به بررسی مهم ترین حواشی تیم ملی ایران تا رسیدن به جمع هشت تیم می پردازیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲    
معاون امور مجلس ریاست جمهوری مقابله با فقر مطلق را تاکید بودجه 98 دانست و گفت: با توجه به تاکید رییس جمهوری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۳    
مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین) مجری آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی یک شنبه هفته گذشته در فرودگاه سنت لوئیس توسط پلیس فدرال آمریکا بازداشت و به واشنگتن منتقل شد؛ بازداشتی که حواشی بسیاری همراه داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۶    
عبدالجواد حکیمی معروف به فلاطوری، فیلسوف و اسلام شناس دانشمند، از اعقاب حکیم ملا اسماعیل واحدالعین اصفهانی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۱    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از بازسازی 300 دستگاه اتوبوس برای ملحق شدن به ناوگان اتوبوسرانی این شهر با هدف کاهش سرفاصله زمانی و کمک به کاهش آلودگی هوا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۳    
پنج عادت روزانه ای که منجر می شود طول عمرمان کاهش یابد، هر آنچه باید در مورد تب کودکان بدانیم، ده ترفند برای سلامت قلب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۸    
به گفته معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی اگر سیستم بانکی دچار اشکالی نشود، تا شامگاه امروز تمامی واریزهای بسته حمایتی انجام خواهد شد در غیر این صورت پرداخت این مرحله از طرح بسته حمایتی تا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۰    
آخرین هفته اکران دی ماه، با اکران آثار جدید محمد آهنگرانی و پویا بادکوبه و همچنین ادامه روند صدرنشینی فیلم پرحاشیه رامبد جوان همراه بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۲    
وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی مصوب 1392، وزارت کشور در تعیین محل اقامت اجباری محکومان نقشی ندارد و بعلاوه هیچ منطقه از پیش تعیین شده ای برای اقامت اجباری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۶    
دقایقی پیش در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید ردانی پور، یک دستگاه اتوبوس برون شهری با یک موتورسوار که بر خلاف قوانین و مقررات وارد بزرگراه شده بود، تصادف کرد و ترافیک سنگینی را در این مسیر ایجاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۰    
چرا اینجای زندگی گیر کردی؟ این چه وضعشه آخه؟ لبخند بزن و بگو کم نداشتم اما فعلا نشده. یه وقتایی فقط از زنده بودنت لذت ببر، از بودن کنار کسانی که دوستشون داری و دوستت دارن.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۱    
روز هوای پاک، بهانه مناسبی شد برای گردهمایی جمعی از برترین هنرجویان شهر، تا هنر خود را در راستای پیش برد اهداف فرهنگی و فرهنگ سازی در جامعه، به کار گیرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
شهردار تبریز گفت: در شرایط سخت اقتصادی شهرداری، شهر فروشی نکردیم، با اینکه می توانستیم این کار را برای تامین درآمد بیشتر انجام دهیم ولی هرگز شهر فروشی نکردیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۶    
درجه 19 شهرداری کشور ارتقاء یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۱    
تکذیب خبر گران شدن قیمت قبر در بهشت زهرا، تکرار حادثه رانندگی برای سرویس مدارس در تهران و درگیری مسلحانه در رشت و اعلام آمار فوت دانش آموزان طی چهار سال اخیر از مهم ترین اخبار اجتماعی ایران طی 24 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۱    
پارک های اختصاصی و هدفمند ، توزیع بسته های حمایتی 200هزارتومانی و هفت نوع ماده غذایی سمی را زیر ذره بین ایمنا بشنوید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۱    
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و 717 مورد مشاوره ازجمله اطلاعاتی درمورد شماره تلفن اماکن تفریحی و عوارض به شهروندان ارایه کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۹    
شهردار تهران عصر پنج شنبه 27 دی ماه با حضور در جمع پرسنل و خانواده های سازمان بهشت زهرا(س) در برج میلاد تهران از "صفر آزادی نژاد" قدیمی ترین تطهیرکننده تهران تجلیل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۰    
تیم ملی فوتبال ایران درحالی پا به مرحله حذفی جام ملت ها می گذارد که علاوه بر دلهره های همیشگی، چالش های تازه ای را نیز در مقابل خود احساس می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۸    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون پنج هزار و 331 نفر آسیب دیده اجتماعی در شهر شیراز به سمت مراکز ماده 16 هدایت شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه رویکرد ما شهرسازی مشارکتی است، گفت: امیدواریم شهرسازی مشارکتی را در همه ابعاد زنده کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۲    
رییس کمیسیون انرژی، محیط زیست و استاندارد مصالح ساختمانی سازمان نظام مهندسی کشور گفت: ردپای اکولوژیک سرانه ای از منابع طبیعی است که بشر مصرف می کند و اکنون در دنیا رد پای اکولوژیک به ازای هر نفر 2 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۹    
اگر دچار بیماری دیابت هستید، می توانید با مصرف غذاهای طبیعی قند خون خود را کاهش دهید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۸    
یک فعال محیط زیست نسبت به آلودگی هوا هشدار داد و گفت: با وجود اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط آلودگی هوا اما وضعیت فعلی بیانگر ناموفق بودن تلاش ها است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۵    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: کشتارگاه دام باید در شهرستان احداث و در کنار آن، مرکز خرید دام راه اندازی شود تا دست واسطه و دلالان کوتاه شده و همچنین دامپزشکی نظارت بهتری در کنترل بیماری دام داشته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۰    
امروز در تقویم، روز هوای پاک است، بر اساس آخرین مطالعات انجام شده در معتبرترین مراکز علمی و پژوهشی جهان، با هوشمندسازی شهرها و توسعه اپلیکیشن های حوزه محیط زیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۳    
رییس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: 492 نفر در بارش برف و باران در استان اصفهان گرفتار شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۰    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با توزیع لاستیک های مورد نیاز رانندگان تاکسی به نرخ مصوب و دولتی از طریق اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مبلغ 40 میلیارد ریال به سود رانندگان شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۰    
نطنز– رییس اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش برف زمستانی مناطق کوهستانی نطنز و کویری بادرود را سفید پوش کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۷    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی اشکان دژاگه را به همراه نه بازیکن دیگر به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی انتخاب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۱    
رییس انجمن کارتن خواب های اصفهان گفت: تاکنون در شهر اصفهان 100 نفر در گرم خانه اصفهان ساماندهی شده که برای بهبود شرایط این افراد نیازمند همکاری دستگاه های مسئول هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۲    
کتاب "توسعه پایدارپیرا شهری" با نگاه به روند توسعه جوامع و محیط های گوناگون و بیان روال ناپایداری جوامع تدوین شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۱    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان تاخیرهای مکرر اتحادیه اروپا برای عملیاتی کردن سازوکار مالی ویژه به بهانه ناتوانی از اعمال نفوذ بر شرکت های اروپایی را غیرقابل پذیرش دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شایسته گزینی، شفافیت و نظارت بر عملکرد نمایندگان به ارتقا جایگاه مجلس می انجامد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۷    
هیچ شخصی نمی تواند احترام و تعهد من را به هواداران و تیم ملی ایران بر هم بزند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۷    
خوانسار- نویسنده کتاب سردار صادقی گفت: نباید جوانان را تخریب کرد برخی به اشتباه نسل امروز را با نسل گذشته مقایسه می کنند این کار چیزی جز دوری و جدایی نسل جوان ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۶    
مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری "ایده کاپ زیباسازی شهری" گفت: از بین آثار ارسالی 14 ایده ارائه و منتخب شده است که از این تعداد، سه طرح و ایده برتر برگزیده شده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی کلیات لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی (پالرمو) در جلسه امروز - شنبه - مجمع خبر داد و گفت: در این جلسه اعضا وارد جزئیات نشدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۹    
یک کارکاتوریست گفت: در تمامی جشنواره های ملی و بین المللی کاریکاتوریست های ایرانی حضور فعال دارند و خوشبختانه بانوان اصفهانی نیز در حوزه کاریکاتور از هنرمندان پیشتاز، موفق و خلاق هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۱    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: امکان سنجی دو راهکار برای خروج خیابان قائمیه از بن بست با طرح اتصال این خیابان به رینگ چهارم یا شمال رودخانه زاینده رود مورد بررسی قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۲    
شهرضا – بخشدار شهرضا گفت: شش هزار و 800 متر از معابر روستای قصرچم این شهرستان آزادسازی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی آمار اتفاقات ناگوار بر اثر آلودگی هوا را ارائه دهد تا عمق فاجعه به گوش برخی مسئولان که خود را به خواب زده اند، برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۶    
تیران-رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان گفت: سازمان های مردم نهاد نیازمند همبستگی و هم افزایی بین یکدیگر برای اعتلای جامعه و فعالیت مدنی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای حل مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۶    
کارشناس جغرافیا و برنامه ریزی شهری گفت: از لحظه به لحظه ورود گردشگر به شهر می توان کسب درآمد کرد و این فرصت برای اصفهان در ایام خاصی مانند عید نوروز بسیار مغتنم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: امروز به مناسبت روز هوای پاک پنج رویداد مهم از جمله تجلیل از ناوبران نمونه تاکسی، نمایشگاه بهره وری انرژی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۷    
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهردار اصفهان با دست خالی شهر را می چرخاند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۵    
سینماهای کشور روز یکشنبه (30 دی ماه) تا عصر تعطیل هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۵    
شهردار اصفهان گفت: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی شهر هستند و می توانند گردشگران را از شهر فراری دهند، اما به لحاظ تعهد و وجدانی که دارند و به لحاظ شغلی که انتخاب کرده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۶    
یک عضو هیئت علمی گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: برای افزایش کیفیت انتخابات مجلس استانی شدن انتخابات راهکار مناسبی نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۳    
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی از آمادگی این مجموعه برای استفاده از کلیه ظرفیت های جامعه در راستای توسعه فرهنگ شهروندی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۴    
رییس سابق کانون وکلا در مورد ضرورت اجرای آیین نامه جدید مصوبه هیئت وزیران درباره شرایط احراز سمت شهرداری از سوی وزیر کشور گفت: نادیده گرفتن مقررات و ضوابط از جانب هیچ شخصی قابل قبول نخواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۴    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با بررسی های صورت گرفته در سطح منطقه دو، برنامه ریزی جهت اجرای 32 طرح عمرانی با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون تومان در سال آینده صورت گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۵    
مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور وزیر امور خارجه کشورمان تشکیل جلسه داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: رسالت ما علاوه بر توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان یکی از شاخصه های ملی و صنعتی است .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۴    
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: در تنظیم بودجه 98 شهرداری اصفهان، مشارکت ذی نفعان بسیار مهم بود و در کنار پروژه های بزرگ استفاده از پیشنهادات و نیازهای مردم به واسطه ارتباط با 137 در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۲    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود|گفتگوی شهرداری اصفهان دی ماه
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۹    
کارگردان فیلم "راز ماندگاری" گفت: موضوع اصلی فیلم "راز ماندگاری" به تصویر کشیدن زیبایی های معماری شهر تاریخی اصفهان است و تاکنون این فیلم در بسیاری از دانشگاه های دنیا برای نمایش معماری اسلامی اکران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: با خروج سامانه بارشی از استان اصفهان طی 24 ساعت آینده دمای هوای بویین میان دشت به منفی 16 درجه سانتی گراد می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۶    
خوانسار- رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: با مستقل شدن ایالات کالیفرنیا زمینه فروپاشی آمریکا فراهم شده است و این روند اگر پیش رود صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده آمریکا در حال شنیده شدن است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۶    
با مشخص شدن صعودکنندگان به نخستین مرحله حذفی جام ملت های آسیا 2019، در روز نخست مرحله یک هشتم نهایی، شش تیم به مصاف یکدیگر می روند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۱    
مراسم افتتاح طرح سفرهای فیروزه ای در قالب افتتاح و رونمایی از سند جامع آموزشی گردشگری تاکسیرانان، سامانه مرخصی آنلاین الکترونیک رانندگان و ارایه بسته حمایتی تاکسیرانان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۷    
"هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است"، "هوای اصفهان در وضعیت قرمز، "اصفهان نارنجی شد"و.... این ها عناوینی است که سالهاست سوژه داغ رسانه ها در فصل سرد سال است...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۲    
رییس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان گفت: بهتر است مدیران شهرداری اهتمام ویژه ای نسبت به برنامه ریزی بر اساس اطلاعات دقیق داشته باشند و باید مطالبات مناطق شهرداری در تنظیم بودجه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۹    
در عصر تکنولوژی، کلید بسیاری از مشکلات هوشمند شدن شهرها است؛ سیستم دوچرخه های اشتراکی هوشمند را می توان یکی از دستاوردهای مهم هوشمند سازی شهرها نام برد که بی شک سهم زیادی در کاهش میزان ترافیک و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۷    
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، از پیاده سازی سامانه تله متری و کنترل از راه دور در تاسیسات 288 شهر کشور خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۴    
رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: بارش برف در همه نقاط استان گزارش شده است، بارش در غرب و شرق ادامه دارد اماهیچ جاده ای مسدود نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۱    
آلودگی هوا باعث ایجاد خطرات بسیاری می شود که اثرات آن منحصراً به محیط زیست محدود نمی شود بلکه در حال حاضر پتانسیل های آسیب رسان آن به آثار تاریخی نیز شناسایی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۵    
دروازه بان تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: دو بازی سخت دیگر پیش رو داریم که در صورت پیروزی، قول می دهم روی سکو برویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۹    
فریدن- مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: سه نفر در اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن در فریدن جان باختند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۰    
صد و چهاردهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۰    
شهرضا- مشکلات و دغدغه های روستاییان حرف امروز نیست، آنان سال هاست که پنجه در پنجه معضلات مختلف دارند، اما این بار نه مشکل خشکسالی است نه آموزش نه امکانات فرهنگی...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۶    
کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز شنبه 29 دی ماه با میانگین عدد 81 در وضعیت سالم ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۳    
قاچاق حیوانات با سود سالیانه ای معادل 23 میلیارد دلار پس از قاچاق مواد مخدر و اسلحه در رتبه سوم فعالیت های پرسود بازار سیاه جهانی قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۷    
شهردار اصفهان گفت: طبق بررسی های انجام شده، با اجرای طرح هم پیمایی روزانه تردد 250 هزار خودرو در سطح شهر کاهش پیدا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۸    
تیران-رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: جایگاه ورزش به عنوان یکی از مولفه و شاخص های پیشرفت و ارتقاء سلامت اجتماعی در بین مردم این شهرستان ناشناخته مانده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۹    
نطنز-بارش سنگین برف و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نطنز و بادرود را تعطیل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
رییس مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی با بیان اینکه بر اساس آمارهای معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، اصفهان جزء رتبه های برتر کشور در رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۱۰    
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و اگر در دو بازی آینده پیروز شویم می توانیم به کسب سکو امیدوار باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۴    
آلودگی هوا یکی از معضلاتی است که این روزها برای ساکنان شهرهای بزرگ به یک بحران بزرگ تبدیل شده است؛ در ایران به منظور نشان دادن توجه ملی به این بحران، 29 دی ماه به عنوان روز هوای پاک نامگذاری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۱    
مقامات آمریکایی از دیدار فرستاده ویژه رهبر کره شمالی با وزیر خارجه آمریکا خبر دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۵    
دادگاهی در آمریکا تایید کرد که خبرنگار شبکه پرس تی وی ، بدون اتهام و صرفا به عنوان یک شاهد کلیدی در یک پرونده نامشخص بازداشت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۱۶    
تارنمای هیل گزارش داد پس از آنکه منابع خبری فاش کردند که دونالدترامپ، رییس جمهوری آمریکا وکیل سابق خود را مجبور به دروغ گویی به کنگره کرده ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۰۵    
یک حقوقدان و وکیل دادگستری در مورد مسئولیت صیانت از قوانین مرتبط به شورا و شهرداری ها گفت: وزیر کشور مکلف است نظارت کافی در این زمینه داشته باشد تا مقررات و قوانین به درستی اجرایی شود و مهمتر از همه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۰۱    
بازیکن دوپینگی اسبق پرسپولیس به تازگی با تیم سوون سامسونگ به توافق رسیده بود اما تیم کره ای به دلیل سابقه دوپینگ این بازیکن ایرانی، قراداد وی را فسخ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۰۱    
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: موضوعی شدن پارک های موجود و هدفمندشدن برخی از پارک هایی که در آینده احداث می شود، در دستور کار قرار گرفت.