جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 6 دی 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۹    
به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهری کشور بیمه تأمین اجتماعی تاکسیرانان در لایحه بودجه سال 98 قرار گرفت و از سال بعد 50 درصد سهم دولت در بیمه رانندگان لحاظ خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از سوی حسن روحانی رئیس جمهور، ضمن عیادت از دانشجویانی که در پی حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی استان، گفت: 3 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل پارچه، پتو، بادام زمینی و گردو در محور یاسوج به اصفهان کشف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با آیات عظام و مراجع تقلید در شهر قم دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۵    
بازیکن تیم نامی نو گفت: تقریبا هماهنگ تر از بازی های قبل بودیم ، از نیمه بازی هماهنگ تر شدیم و در کوارتر سه با عوض شدن دفاع نتیجه بهتری را کسب کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۲    
نخست وزیر عراق امروز پنجشنبه در دیدار با وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه تاکید کرد که باید در زمینه توسعه روابط عراق با ایران در بخش انرژی برق دنبال راهکار باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۴    
در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان ذوب آهن به پیروزی رسید اما نامی نو در یک دیدار خانگی مغلوب پیکان تهران شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۵    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا با 8 دلار افزایش به بیشترین میزان 6 ماه گذشته رسید، نگرانی سرمایه گذاران از تعطیلی دولت آمریکا و دشمنی ترامپ علیه رئیس فدرال رزرو مهمترین عامل کاهش قیمت بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم پاز تهران گفت: در کمیته داوران توسط مربی شیرازی و دیگر مربی ها این قضیه مطرح شده که خطاهای بازیکنان ملی را داور ها درست سوت نمی زنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۵    
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: استارت آپ های بخش کشاورزی،نقش اساسی در گذر از "نظام سنتی بازار کشاورزی" به بازار مهندسی و دیجیتال دارند و می توانند جاماندگی این حوزه را از ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۹    
فاکسکان تایوان، بزرگ ترین شریک اپل در تولید آیفون اعلام کرد کار مونتاژ گوشی های جدید به کارخانه ای در هند منتقل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۵    
سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: مردم عزیز ایران در روز نهم دی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۵    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: روز اول وقوع زلزله، وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرد و با بنده تماس گرفت و گفت که بیماران و مصدومان مناطق زلزله زده که منازل شان تخریب شده برای مداوا به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۸    
در حالی که روز گذشته امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن طی یک مصاحبه گفته بود آذری در کارهای فنی دخالت می کند و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یکی از عوامل عدم نتیجه گیری ذوب آهن است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۵    
خوانسار- مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: با وجود تلاش مستمر و اقدامات مختلفی که در حوزه سلامت انجام شد اما نگاه سنتی سبب نارسایی و ناتوانی حوزه بهداشت و درمان در سلامت مردم شد باید شرایطی فراهم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۰    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: ترویج فرهنگ خود مراقبتی در جامعه سلامت را ارتقا می دهد که در این زمینه آموزش مهمترین راه اشاعه فرهنگ خودمراقبتی در جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۵    
در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید سردار جنگل(میرزاکوچک خان) دو دستگاه خودرو سواری به دلیل سرعت زیاد و رعایت نکردن فاصله ایمنی تصادف کرده و باعث قفل ترافیک در این بزرگراه شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۴    
تیغه برشی تی بی ام خط دوم قطار شهری پس از ورود به اصفهان وارد شفت ورودی تی بی ام خط در شهرک امام حسین (ع) اصفهان شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۹    
پادشاه عربستان سعودی طی فرمانی خواستار تغییرات اساسی در کابینه این کشور شد که به موجب آن شماری از وزیران از جمله وزرای خارجه، اطلاع رسانی و گارد ملی برکنار شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۰    
دادستان تهران با بیان این که تحقیقات درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان همچنان ادامه دارد، گفت: نقش جاده و مسئولان دانشگاه در حادثه باید بررسی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۵    
محمد حسین کنعانی زادگان می گوید حتی دومی هم ایران را راضی نمیکند و ایران فقط به دنبال قهرمانی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۵    
کاشان - مرکز خدمات جامع سلامت آزران با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
شهر، استان اصفهان و کشور در هفته ای که گذشت با اخبار و رویدادهای مهمی همراه بود اما مهمترین رویدادی که بر شاخص های بسیاری تاثیر گذاشت سخنرانی ریاست جمهوری در صحن علنی مجلس بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۰    
چند روز بیشتر از سوختن دانش آموزان زاهدانی در شعله های آتش نگذشته بود که عواقب بی مسئولیتی ها، این بار جان دانشجویان را در پیچ جاده دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گرفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
فینالیست های رقابت های روز دوم مرحله نخست انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۰    
اعضای شوراهای شهر تهران و اصفهان درپی کشته شدن چند دانشجوی دانشگاه آزاد، با اشتراک پیام تسلیت خود در شبکه های اجتماعی، واکنش نشان دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۵    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، ناتوانی ارتش ترکیه برای عملیات در شرق فرات، تعویق سه ماهه انتخابات در افغانستان، ادامه اعتراضات در بصره عراق ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۷    
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: ممکن است داوران در هیجان بازی اشتباهاتی را مرتکب شوند ولی ما به قضاوت داوران توجهی نداریم و فقط به پیروزی فکر می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۰    
سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر گفت: سرپرست تیم ما از دبیر کمیته فوتسال قول گرفت تا مدارک بازیکنانی که آی دی کارت برایشان صادر نشده را بازگردانند و به جای آن اجازه دهند آی دی کارت بازیکنانی که در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۵    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای (ماهر) در پیامی از کاربران ایرانی گوگل کروم خواست تا با بروز رسانی این مرورگر، از آسیب پذیری در حین استفاده از آن جلوگیری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۲    
تیم بسکتبال بانوان نامی نو موفق شد در یک دیدار خانگی پاز تهران را مغلوب کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۷    
شهرام ناظری به دلیل مشکلات عفونی در بیمارستان بستری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برسیر گفت: در درگیری بامداد امروز (پنج شنبه 6 دی ماه) مأموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر 2 نفر از مأموران انتظامی به مقام شامخ شهادت نائل شدند و 2 نفر دیگر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۸    
نطنز-رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: ریشه مشکلات و آسیب های کنونی کشور ناشی از بی بصیرتی و غفلت برخی خواص از نیرنگ دشمن بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
شهرضا – معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا گفت: استفاده از گاز پیک نیک غیراستاندارد، عامل بروز 9 مورد حریق در منازل شهرضا بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: خیابان ابوذر رهنان از 11 دی ماه امسال سه شنبه هر هفته بر روی عبور خودروها و موتورسیکلت ها بسته می شود و به محور پیاده راه تبدیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۷    
اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در منزل احمدعلی فروغی، از چهره ماندگار پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و باسابقه ترین مرد دانشگاه آزاد تجلیل کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۷    
چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان امروز –پنجشنبه ششم دی ماه- در اصفهان گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۴    
شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری ها برای تحقق عملکرد موفق مدیریت شهری امری مهم و ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۵    
ملی پوش اصفهانی تیم ملی بسکتبال جوانان بانوان گفت: در گذشته شرکت کردن در مسابقات بین المللی دور از دسترس بود که حتی بخواهیم به آن فکر کنیم ولی الان انگیزه بچه ها خیلی بیشتر شده چرا که آسان تر می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
شهرضا – رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا گفت: وجود ظرفیت های فراوان سرمایه گذاری و توریستی در روستاها، این مناطق را به گنج های کارآفرینی تبدیل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۷    
کاشان - مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد ملی هر استان است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خودش می داند که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۵    
شهرضا - رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرضا گفت: حوادث منجر به مرگ در محیط های کارگاهی این شهرستان از چهار مورد در سال گذشته به یک مورد در سال جاری کاهش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۵    
کاشان-خانه های بهداشت روستاهای ورکان، ویدوج و پنداس از توابع بخش برزک کاشان با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۷    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: به تدریح با نزدیک تر شدن موج ناپایدار به استان روز جمعه افزایش ابر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۴    
شهرضا - رییس آموزشکده خوارزمی پسران شهرضا گفت: مشکل اشتغال جوانان کشور با تئوری پردازی و گفتن سخنان زیبا حل نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰    
مدیر اداره سیما و منظر شهرداری اصفهان گفت: تشکیل کارگروه های تخصصی نما و منظر شهری در مناطق 15 گانه، بازنگری و تکمیل ضوابط نما در طرح تفصیلی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۸    
اینجا همه چیز بوی شور گل و شمیم گلاب و شوق رویش و شعر رستن می دهد، به هر طرف که می نگریم زیباتر از سوی دیگر است گویی قلم صنع پرودگار بر چهره این شهر کشیده تا وجود حضرت زیبایی گل را در عالم نمایان کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۴    
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۲    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع تصادف رانندگی در بزرگراه خرازی و مجروح شدن شش سرنشین خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۲    
مراسم ترحیم و بزرگداشت فقیه عالیقدر آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (پنجشنبه) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور ایشان، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۶    
در حکمی از سوی استاندار اصفهان، عبدالله بنهری به سمت سرپرست فرمانداری برخوار منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که تعداد کثیری نخبگان جویای کار و همچنین شاغلان صاحب صلاحیت در کشور وجود دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵    
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان گفت: بازی با صنعت پویندگان شیراز قطعا راحت نخواهد بود چراکه این تیم مقابل تیم های خوب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۲    
یک کارشناس هک و امنیت با تاکید بر وجود نداشتن امنیت در فضای مجازی گفت: همه ما در زمینه فضای سایبری بی سواد هستیم و روزانه بیش از 7.5 میلیون حمله سایبری در دنیا اتفاق می افتد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۵    
رییس موسسه عصر انسان شناسی گفت: در غذاهای مجاز و حلال فولکلور بسیار زیاد است و غذاهای حرام و غیر مجاز بخشی از فولکلور را به خود اختصاص داده است که در همه جوامع و ادیان وجود دارد که شرایط جامعه و دین ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۴    
یک کارشناس طراحی شهری با بیان اینکه تاب آوری در مسائل شهری را در چارچوب مدیریت بحران باید تعریف کرد، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۷    
نود و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد .
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
محققان به تازگی شیوه جدیدی برای مبارزه با سرطان روده بزرگ کشف کرده اند که از شیوه های دیگر موثرتر بوده و اثرات جانبی آن کاهش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
شاخص های بورس امروز پنجشنبه اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۹    
استان اصفهان کلا وسط جغرافیای ایران لم داده و قلیان شاه عباسی اش را می کشد و سرفه می کند. کاری هم به کسی ندارد. کسی هم کاری بهش ندارد...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۵    
"زار" آیینی درمانی است که در جنوب کشور رواج دارد. در فرهنگ اعتقادی شاخ آفریقا و مناطق نزدیک به آن در خاورمیانه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۳    
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه کلاس شهر خبر داد و گفت: این برنامه از هفته آینده در مدارس شهر اصفهان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در حوزه فیشینگ که یکی از راه های سرقت اطلاعات است، 300 درصد افزایش جرایم داشته است؛ همچنین در موضوع کلاهبرداری 170 درصد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه توسعه فلات مرکزی با تاخیر مواجه شده است و چنانچه استان های فلات مرکزی ایران آسیب ببینند کشور آسیب پذیر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۳    
یک کارشناس شهرسازی با بیان اینکه خروجی یک طرح جامع موفق باید بازخوردهای اقتصادی داشته باشد، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود نباید مسیر طرح جدا از مسائل اقتصادی باشد زیرا در غیر این صورت انتظار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۳    
کاشان - شهردار کاشان گفت: دانشی که مکتوب می شود مستند است و از انحراف دور می شود بنابراین موضوع رواج مستندنگاری در جامعه بسیار بااهمیت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
"دنیای قشنگ نو" مشهورترین اثر هاکسلی و یکی از بهترین نوشته ها در قالب پادآرمانشهر است. البته دنیای این کتاب، برخلاف نامش به هیچ وجه زیبا نیست و اتفاقا مضمون کتاب شدید طعنه آمیز و عمیقا تلخ است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش گفته است حدود 160 هزار کلاس درس با وسایل گرمایشی غیرایمن در کشور وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
شهر اصفهان با جمعیتی بیش از دو میلیون نفر دومین شهر صنعتی کشور محسوب می شود؛ این شهر بیشترین میزان مهاجرت کشور را به خود اختصاص داده است و این موضوع مهم لزوم ایجاد شهرهای اقماری در اطراف مادرشهر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۰    
در گذشته، پژوهشگران توانسته بودند با استفاده از پرتوهای صوتی یک جسم را در هوا شناور سازند و در سال گذشته موفق به ساخت دستگاهی صوتی شدند که بتواند توپی از جنس "فوم استایرن" و به قطر 16 میلیمتر را در ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۴    
در سال 2018 طیف وسیعی از بازی های موبایل پیش روی علاقه مندان قرار گرفت که هر یک ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارا بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۳    
احزاب و ائتلاف های انتخاباتی عراق در واکنش هایی تند، علیه سفر اعلام نشده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به این کشور و اظهارات مداخله جویانه او موضع گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۸    
همزمان با تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه و ورود ناوگان دریایی آمریکا به خلیج فارس، برخی تحلیلگران از آماده شدن این کشور برای جنگ با ایران و تلاش برای دور کردن نیروهایش از تیررس حملات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۲:۰۰    
رییس کمیسیون انرژی، محیط زیست و استاندارد مصالح ساختمانی سازمان نظام مهندسی کشور گفت: در نظر نگرفتن اقلیم و شرایط محیطی در فرآیند شهرسازی و همچنین ساختمان سازی های غیراصولی دلیل بسته شدن دالان های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۹    
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه سیاست جریان آب از غرب تا شرق استان اصفهان باید دنبال شود، گفت: گردش 23 کیلومتر آب در وسط شهر مشکلی را رفع نمی کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۰    
"ایران سرزمین ماست. ما از یک آب و خاک هستیم. ما فرزندان ایران هستیم" کاش همون وقت که "باشو" این ها را بر پرده بزرگ و عریض سینما می خواند و بغض می کرد و می گریست، همه ما از عمق جانمان می فهمیدیم.