جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 13 اردیبهشت 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۷    
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از افزایش کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان به 20 میلیون تومان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۹:۱۶    
پس از پیروزی انقلاب شهید هاشمی که رسالت خویش را در حفظ نظام نوخاسته جمهوری اسلامی ایران می دانست، با تدبیر و زیرکی مانع از غارت اسلحه از انبار پادگان لویزان توسط گروهک های منحرف شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۵    
شهردار شیراز گفت: ارتقای کیفیت زندگی در حوزه سلامت و مدیریت شهری نیازمند برنامه ریزی خاصی است و شهرداری شیراز در دوره جدید به دنبال ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به ویژه در حوزه حمل و نقل و منظر شهری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۷    
شهردار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر دخل و خرج شهرداری تهران به هم نمی خورد، گفت: قطعاً فضاهای شهری را برای تأمین منابع مالی حراج نمی کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ارزیابی شرایط کاغذ و مشکلات پیش آمده در این حوزه پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۶:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: مادامی که منافع مردم ایران از تنگه هرمز تامین شود، جمهوری اسلامی ایران بر امنیت این تنگه مهم و حیاتی به عنوان شاهراه تامین و ترانزیت انرژی جهان تاکید دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۹    
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مردم تبریز دوست دارند اول تیم خودشان قهرمان شود اما راضی به قهرمان شدن پرسپولیس نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۳    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تلاشمان را برای قهرمانی می کنیم، در مواقعی اشتباه کردیم که داریم تاوانش را پس می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مساوی می توانست نتیجه عادلانه ای باشد فقط سپاهان توانست از موقعیت هایش استفاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
هافبک هجومی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان شانس قهرمانی دارد و همه تلاشمان را می کنیم تا قهرمان شویم و اگر نشد، برای سهمیه تلاش می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
خوانسار- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس اکنون روزانه 35 میلیون لیتر بنزین تولید می شود و این موضوع موجب شد تحریم بنزین اثر گذار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۸    
کاپیتان تیم سپاهان گفت: تیم ما در بعضی از بازی ها بدشانسی آورد، اگر توپ هایمان در آن رقابت ها وارد دروازه می شد جایگاه مان خیلی بهتر بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
رییس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران با انتقاد از ازدواج سفید گفت: ازدواج سفید نیازهایی را از افراد برطرف می کند اما بدون تعهد و اینجا آسیب جدی که به فرد وارد می شود حاکی از تنهایی مطلق ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:این دیداربرای ما حکم فینال داشت که با پیروزی در جمع مدعیان ماندیم و می خواهیم در دو بازی آخر به نتایج خوبی دست یابیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: تفاوت ما با سپاهان روی تجربه و تمرکز بازیکنان بود؛ بخت با ما یار نبود و نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم اما دو بازی دیگر پیش رو داریم و با تمام قدر ظاهر می شویم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر ماشین سازی به 3 امتیازی تیم پرسپولیس در صدر جدول رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
پیام ظریف به همتای لبنانی اش درباره اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایرانوزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، پیامی به وزیر خارجه لبنان ارسال کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، امروز با 21 بازیکن راهی تاشکند خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به آنچه که می خواستیم رسیدیم و روی تیزهوشی بازیکن جوانمان به گل دوم رسیدیم که با 9 بازیکن جوان بازی کردیم و از این نتیجه راضی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
خوانسار- استاندار اصفهان گفت: روزانه پنج میلیون و 200 هزار میلیون لیتر بنزین در استان اصفهان استفاده می شود و انصاف نیست که اینگونه به ذخایر انرژی کشور ضرر برسانیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
دو تماشاگر ژاپنی در جایگاه ویژه بازی حضور داشتند که مورد توجه خبرنگاران اصفهانی هم قرار گرفتند و قهرمانی کاشیما آنتلرز ژاپن با پیروزی برابر پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز سوژه گفتگوی آنها شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به آنچه که می خواستیم رسیدیم و روی تیزهوشی بازیکن جوانمان به گل دوم رسیدیم که با 9 بازیکن جوان بازی کردیم و از این نتیجه راضی هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۸    
فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راهی بیمارستان شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
مشاور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: شهید مطهری ورزش بدون معیارهای اسلامی را در خط آمریکا می دانست زیرا چنین ورزشی خالی از معنویت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۸    
تماشاگران سپاهان بارها سیاوش یزدانی، مدافع غایب خود در این دیدار را که به دلیل مصاحبه اش علیه پرسپولیس محروم شده است تشویق کردند تا به نوعی به این حکم طعنه زده باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
خوانسار- استاندار اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک در خوانسار راه اندازی کمربندی برای این شهر در دستور کار است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۲    
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر ماشین سازی به 3 امتیازی تیم پرسپولیس در صدر جدول رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۶    
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: چند سال است که بر یک ورزش و دو تیم تمرکز و همه هزینه ها را صرف آن کرده ایم اما آن ها نتوانسته اند نتیجه مطلوبی داشته باشند
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: دو قهرمانی در رده خردسال آزاد و فرنگی، دو قهرمانی نوجوانان آزاد و فرنگی و یک قهرمانی در رده بزرگسالان پنج قهرمانی اصفهان در مسابقات کشوری را تشکیل می دهد که این میزان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: 700 کلاس درس در سطح استان اصفهان خطر آفرین است و باید تخلیه شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
پیمان قاسم خانی با سریال هیولا یک کپی دیگر را راهی تصویر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵    
ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با ماشین سازی تبریز مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با برتری در خانه پارس جنوبی جم به کسب رتبه ششم در جدول لیگ امیدوار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۸    
مهدی تارتار نفرات اصلی پارس جنوبی در دیدار با ذوب آهن را تعیین کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۵    
علیرضا منصوریان نفرات اصلی تیمش مقابل پارس جنوبی جم را مشخص کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۵    
وزیر کشور گفت: بودجه دولتی صرف امور زیربنایی و ارائه تسهیلات می شود و برای دستیابی به توسعه باید مردم پای کار بیایند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
کشف یک حفره امنیتی جدید در لپ تاپ های Dellاخبار منتشر شده حاکی از آن است که آسیب پذیری و حفره امنیتی جدیدی که در لپ تاپ های برند Dell یافت شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن نسبت به اخراج علی دایی از تیم سایپا واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل باشگاه سایپا از حضور ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
امار گمرک ایران حاکی از کاهش 38 درصدی ارزش تجارت ایران و آمریکا در سال گذشته نسبت به سال 1396 است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۴    
فردی بعدازظهر امروز (جمعه) در ایستگاه مترو جهاد تهران واقع در خط 3 قطار شهری به زیر قطار پرت شد و جان خود را از دست داد؛ حاضران گفته اند که این فرد خودش را زیر قطار انداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
مدیر واحد حدیث و علوم روانشناختی پژوهشکده علوم و معارف حدیث گفت: یکی از وظایف مهم طلبه ها و امامان جماعت مساجد تبیین آموزه ها و روایات دینی، متناسب با نیازهای مردم جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوه سنتی توزیع و عرضه دارو، در شرایط امروز کشور، شیوه کارآمدی نیست، بنابراین نظام توزیع و عرضه دارو نیازمند تحول بنیادی است تا مبادا بیماری در این روزها ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۴    
شهرضا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرضا از حل هزار و 300 اختلاف کارگری و کارفرمایی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۴    
شهرضا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از کاهش 1.3 درصدی نرخ بیکاری این استان در سال 97 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
چادگان- امام جمعه چادگان گفت: معلمان بی ادعا در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می کنند و جامعه مدیون زحمات آنان در سنگر تعلیم و تربیت مدرسه است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
شهرضا - عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی طرح ها و لوایح پیشنهادی در مجلس با حقوق کارگران مخالف است، اما نمایندگان با قاطعیت از حقوق این قشر از جامعه دفاع می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۳    
لنجان-امام جمعه فولادشهر گفت: سند 2030 خاکریز اول دشمن در جنگ نرم است از این رو مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان فرمودند جان کلام در سند 2030 که فصل مهمی از آن به آموزش وپرورش اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۸    
نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: تحولات سیاسی اخیر و اقدامات آمریکا به خوبی نشان داد که دشمن غیرقابل اعتماد بوده و نمی توان روی مذاکره با آن حساب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: از نفت به عنوان اهرمی برای فشار بر آمریکا استفاده شود و به اقتصاد مقاومتی درون زا توجه و از امکانات و توانمندی های داخلی استفاده شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۴    
شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: سوء مدیریت و فساد مهمترین آسیب های نظام اداری و اقتصادی کشور است، اما این مسائل نباید باعث بی اعتقادی به مبانی اسلام و انقلاب شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: اصلاح ساختار مدیریتی کشور امیدواری و رضایت مردم را نسبت به عملکرد مسئولان نظام افزایش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: در حالی که رییس جمهور می گوید همه چیز در ایران فراوان وجود دارد، اما نگفت در ایران پول را ذلیل و بی ارزش کردیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۷    
نطنز- امام جمعه نطنز گفت: برخی عناصر خود فروخته و خودباخته در داخل همراه با غربی ها اصرار بر اجرایی کردن سند 2030 در مدارس کشور دارند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
شهرضا - رئیس آموزش و پرورش شهرضا گفت: بررسی منابع مالی و بودجه اختصاص داده شده به آموزش و پرورش نشان می دهد این وزارتخانه و اولویت های آن به فراموشی سپرده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۵    
آیت الله خاتمی با بیان اینکه آمریکا باید بداند شیطنت هایش بی پاسخ نمی ماند، گفت: ملت ما ملتی غیور است که در جنگ هشت ساله، آمریکا و اذنابش را از پای درآورد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه قبل از بازی با ذوب آهن اخراج شده بود، افشاگری بی سابقه ای علیه مدیرعامل باشگاه سایپا داشت و به خبر مذاکره اش با باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
شهردار منطقه 12 مشهد گفت: یقینا میزان رضایتی که انجام درخواست های خرد مردمی 137 در شهروندان ایجاد می کند کمتر از اجرای پروژه های کلان شهری نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۸    
همتی برنامه بانک مرکزی را برای مقابله با فشارهای اقتصادی و همچنین مهار تورم اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۳    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از برگزاری بزرگترین نمایشگاه نشاط اجتماعی، گردشگری، صنایع دستی و مشاغل خانگی در میدان امام علی (ع) خبرداد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
هفته گذشته،فرهنگ و هنر ایران هفته ی پر تنشی را تجربه کرد که در ادامه می توانید این اخبار را دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۴    
آمریکا تهدید کرده است که کشورهای خریدار نفت ایران را از امروز تحریم می کند اما کارشناسان بر این باورند که کاخ سفید با چالش های بسیار سخت تر از آن چیزی که تصور می کرد برای حذف نفت ایران از بازار جهانی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
یکی از سوالات رایج بین مالکانی که دارای کارت سوخت هستند، نحوه بازیابی رمز کارت سوخت است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۸    
افزایش حقوق مستمری بگیران تا طی 15 روز آینده اعمال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۹    
تصور می کنم تا اندازه ای بتوان تجارت را به مثابه یک جنگ خونین پنداشت که درآن هرچه یک امر تجاری بزرگتر باشد دامنه جنگ وسیعتر بوده و باید بهای بیشتری در ازای آن پرداخت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۸    
ابوترابی گفت: افرادی که مراحل ثبت نام کارت ملی هوشمند خود را تکمیل کرده اند، رسید رایگانی دریافت می کنند که این رسید تا زمان دریافت کارت اعتبار خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
دبیر هیئت ووشو استان اصفهان گفت: به دلیل مشکلات مالی مسابقات ووشو جام بانوی قدسیان لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۸    
اثر "سهراب سپهری" از مجموعه تنه درختان رتبه نخست حراج خاورمیانه بونامز را بدست آورد، پرویز تناولی و محمد احصایی جایگاه پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۸    
مدیرعامل پیشین استقلال گفت : قطعاً برای مجیدی سرمربی شدن زود است، باشگاه استقلال باید برای فصل بعد به فکر یک جانشین باتجربه و صاحب نام روی نیمکت این تیم باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۰    
شهر، استان اصفهان و کشور در هفته ای که گذشت با اخبار و رویدادهای مهم اقتصادی همراه بود که از جمله مهمترین آنها رکوردزنی سه بازار بورس، خودرو و سکه، تعیین قیمت کالاهای اساسی ماه رمضان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
تنش در شورای شهر شیراز، اعتراض به ممنوعیت حضور عضو شورای شهر اصفهان و اکران تلاش های شورای شهر مشهد در منشور شهرنشینی، مهم ترین موضوعات بسته خبری پارلمان شهری خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین 80 در وضعیت سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از پرداخت 40 میلیارد ریال کمک بلاعوض و اسباب و اثاثیه به حادثه دیدگان استان گلستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
قیمت نفت سبک و نفت برنت کاهشی نامحسوس را تجربه کرده است اما نرخ گازوئیل، بنزین و گاز در بازار جهانی افزایشی بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
تحقیقات انجام شده در دانشگاه سیدنی نشان می دهد 20 دقیقه رکاب زدن سه بار در هفته، عواقب منفی دوران یائسگی را کاهش داده و باعث رفع اضافه وزن و بازیافت عضلات از دست رفته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۸    
بریتانیا وضعیت اضطراری اقلیمی و زیستی اعلام کرد. در جهان این نخستین بار است که یک کشور چنین وضعیتی اعلام می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۸    
خوانسار- استاندار اصفهان برای بررسی مشکلات شهرستان خوانسار به این منطقه سفر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۸    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: برای درمان جوش و آکنه معمولا بر اساس شدت جوش درمان انجام می گیرد و اگر جوش ها خفیف باشند از داروهای موضعی ساده مانند محلول ها، کرم، صابون و ژل شستشو استفاده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۷    
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان هفته گذشته یک هزار و 756 مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به برنامه های فرهنگی، حمل و نقل عمومی، شماره تلفن بخش های مختلف شهرداری اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۷    
همایش مدیریت سبز همزمان با دومین همایش دانشگاه سبز با هدف افزایش پتانسیل های علمی و فنی منابع انسانی و انتقال تخصص، تجربه، دانش فنی و به روز رسانی آنها در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۷    
امان الله طریقی از عکاسان و نقاشان دهه بیست اصفهانی بود که به دقتش در ثبت جزییات مشهور بود. به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان بزرگداشتی برای این هنرمند در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۸