سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
خان طومان یک شهرک راهبردی است که حائل میان دو شهر بزرگ سوریه یعنی حلب و دمشق است؛ این منطقه در محدوده آتش بسی قرار داشت که در اسفند ماه 94 با توافق روسیه و آمریکا برقرار شده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
جشن اختتامیه مجموعه شهرزاد 26 اردیبهشت در برج میلاد با حضور عوامل این اثر و مردم برگزار خواهد شد که تمامی بلیت های اختتامیه در کمتر از 45 دقیقه به فروش رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۲    
فرمانده سپاه قدس از شاخصه های مدیریت انقلابی را مدیریت هدفمند و با برنامه برشمرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و کادر اجرایی برگزار کننده جشن قهرمانی لیگ برترامروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ جلسه ای را برگزار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۳    
تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۳    
یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در استان حلب سوریه به شهادت رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
لایحه برنامه ششم توسعه با گذشت چند ماه از ارایه به مجلس شورای اسلامی هنوز در مسیر تصویب به سر می برد و در عوض، نسخه قدیمی آن بر پایه تمدید قرار دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
پدیده نجومی گذر سیاره تیر (عطارد) از مقابل خورشید امروز (دوشنبه) ساعت 15 و 41 دقیقه در تهران آغاز شد و در صورت مناسب بودن وضعیت هوا، امکان رصد آن تا پایان روز در بیشتر نقاط کشور وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: نماینده وزارت اطلاعات اعلام کرد که در سال 94 در مجموع 20 باند سازمان یافته قاچاق مورد ضربه قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
عضو شورای نظارت و ارزشیابی و ناظر مالی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به عملکرد خوب کارتخوان های نصب شده در نمایشگاه، از رکورد ثبت بیش از500 هزار تراکنش خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر رفتار غیرحرفه ای حتی خارج از زمین توسط مهدی رحمتی یا هر کسی انجام شده باشد، بررسی و برخورد می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ادعاهای مخالفان برجام و توافقات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 در داخل کشور و همچنین در جامعه ی آمریکا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
رئیس پلیس راه استان قزوین علت قطعی سانحه واژگونی خودرو منتخب مردم مراغه در مجلس دهم را توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
ماهنامه چهار فصل در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دریچه ای نو از کتاب به سوی حفظ محیط زیست گشوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
هنوز جانشین سرافراز به جام جم نیامده است و مجموعه صداوسیما در انتظار رونمایی از مدیر قطعی رسانه ملی سازمان برای دوره آینده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
سومین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در نخستین روز هفته روابط عمومی، در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
پس از اعلام اختصاری نام بازیگرانی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گمانه زنی ها برای شناسایی این افراد در شبکه های اجتماعی بالا گرفت . حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرامش نوشت ح . ن من نیستم .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
ضیافت شام شب گذشته قالیباف برای نمایندگان مجلس نهم خالی از حاشیه نبود. از آنجایی که 217 نفر از نمایندگان مجلس نهم به مجلس دهم راه نیافته اند و از سویی نهاد شهرداری برای اولین بار دست به چنین اقدامی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس شورای رقابت از آزادسازی قیمت دنا و تندر اتوماتیک در جلسه امروز شورای رقابت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
گمانه زنی های مردم در فضای مجازی دربارۀ هویت بازیگران بازداشت شده در یک پارتی، مهناز افشار را به واکنش واداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان حکم رئیس جدید فدراسیون فوتبال را امضا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
همسر محمود بهشتی لنگرودی ، فعال صنفی معلمان که به تحمل حبس محکوم شده است می گوید که همسرم خواستار توقف حکم صادره و رسیدگی دوباره به اتهامات خود مطابق اصل 168 قانون اساسی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
ارتش با صدور بیانیه ای تاکید کرد: پاسداران در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۸    
انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران شمال موفق شدند، پس از دو سال تلاش و پیگیری های دانشجویان امروز طی مراسمی فعالیت های خود را رسما آغاز کرد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
وزیر دفاع با بیان اینکه برنامه موشکی ایران هیچگاه متوقف نخواهد شد، گفت: ما اخیرا تست موشک 2هزار کیلومتری بار خطای 8 متر نداشته ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۲    
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: کی روش خواست من هم به جلسه بروم اما خودش با تاج صحبت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و کادر اجرایی برگزار کننده جشن قهرمانی لیگ برتر امروز جلسه ای برگزار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۶    
هر صبح که بیدار می شویم به یاد بیاوریم چقدر ارزشمند است که می توانیم نفس بکشیم ،فکر کنیم ،لذت ببریم و عشق بورزیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از پیش بینی وقوع پدیده گرد و خاک در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوب کشور طی سه روز آینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا به دلیل آنکه در دادگاه تجدید نظر محرومیتش از فعالیت در عرصه فوتبال لغو نشد، کناره گیری می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
خبرهای غیر رسمی و در گوشی و تلگرامی درباره تغییر رئیس سازمان صدا و سیما، بویژه پس از خروج بازرس ویژه سرافراز از کشور و شکایت یکی از مجریان زن از مدیران پرس تی وی به دلیل مسایل اخلاقی از سه ماه گذشته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط بالابر مصالح ساختمانی و فوت یک جوان و مصدومیت 2 نفر دیگر خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی گناباد از دستگیری عامل اسیدپاشی به یک زوج جوان در این شهر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران و روسیه توانستند تمامی سهمیه های حضور در المپیک را بدست آورند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
دانلود
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۹    
فریدون آسرایی با برگزاری کنسرت در چند شهر مختلف ماهی پرکار را پشت سر می گذارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان دیدار با هوانگ شو شیان وزیر نظارت کشور چین با تاکید بر اجرای تفاهمنامه امضاء شده میان دو کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای ملاقات با رئیس جدید وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس قوه قضاییه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص آموزش زبان انگلیسی درکشور اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تلاش غربی ها برای هجوم و نفوذ فرهنگی از طریق استحاله فرهنگی و مظاهر آن و ابزارهای رسانه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
رییس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: گروههای تروریستی مستقر در سوریه باید منتظر پاسخ کوبنده ارتش سوریه به این اقدام غیر قانونی و نقض آتش بس باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
پیش از ظهر امروز، خبری در رسانه های داخلی کشور منتشر شد، مبنی بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان توانسته اند یک موشک میان برد جدید را با موفقیت آزمایش کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
دلار آمریکا و سکه تمام طرح جدید با روند کاهشی نسبت به روز گذشته به ترتیب 3440 تومان و یک میلیون و 36 هزار تومان فروخته می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۲    
وارنر فایمان، صدراعظم اتریش از سمتش کناره گیری کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
نیروهای ارتش عراق امروز (دوشنبه) روستای راهبری کبروک در نزدیکی موصل در استان نینوای عراق را آزاد کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهوری با اعلام برنامه بیست و هفتمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان کرمان گفت: این سفر دو روزه خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۳    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ازمعدود کشورهای صادرکننده اسناد مسافرتی الکترونیکی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۳    
فوق تخصص هماتولوژی و آنکولوژی گفت: سالانه بین هزار و 200 تا هزار و 500 کودک به سرطان مبتلا می شوند که به دلیل نبود سیستم جامع کشوری ثبت سرطان، رقم دقیق مبتلایان به این بیماری هنوز مشخص نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
دیوان محاسبات کشور با اشاره به تخلف مدیران بیمه مرکزی در دریافت وجوه غیرمعمول طی اسفند سال گذشته اعلام کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
وزیر کشور در نامه ای، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مامور کرد با همکاری ناجا و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی نسبت به شناسایی و تشکیل پرونده برای برخورد با عمل غیرقانونی انتشار عکسهای خصوصی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۴    
رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه دیجیتال شدن پایان نامه ها سرعت نقل و انتقال را افزایش می دهد، گفت: باید پایان نامه های دانشجویان به زبان خارجی ترجمه و در سطح بین المللی استفاده شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به اینکه تولید واکسن از حالت قدیم به واکسن های نوترکیب تغییر شکل می دهند، گفت:محققان این مجموعه در حال تلاش برای تولید واکسن های نوترکیب آنفلوآنزا و تب مالت هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اینکه همیشه در امر آموزش از لفظ انگلیسی استفاده می شود، یک عیب بزرگ به شمار می رود و باید اصطلاحات علمی را به زبان فارسی گسترش دهیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
رئیس بخش روابط بین الملل حزب سوسیالیست فرانسه و پژوهشگر بنیاد مطالعات بین الملل و استراتژیک فرانسه در نشست یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1395 مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با عنوان آینده های محتمل ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
شنیده های حاکی از آن است که علی عسگری از مدیران سابق سازمان صدا و سیما جانشین محمد سرفراز رییس سازمان شده است و به صورت غیر رسمی کار خود را آغاز کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
متعاقب برگزاری نشست تنی چند از عناصر ضد انقلاب مرتبط با بیگانگان در کویت، کاردار این کشور به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان به وی ابلاغ شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
صاویر استودیوی عکس شهدای مدافعان حرم در نمایشگاه بین المللی کتاب را نشان می هد. در این استودیو بازدید کنندگان با پوشیدن لباس و تجهیزات نظامی اقدام به گرفتن عکس یادگاری می کنند و یک تصویر مجازی و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۱    
وزارت کشور پیگیر موضوع شناسائی عامل یا عاملین انتشار عکس های خصوصی منتسب به مینو خالقی در فضای مجازی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۱    
اجرا نمایش "گرگ دختر" به کارگردانی عباس عبدلله زاده در سالن سنگلچ بر روی صحنه رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
رامبد جوان با اعلام خبر تاسیس "خانه فراغت" گفت که اگر مهارت استفاده صحیح از اوقات فراغت را چه در فضای شهری و چه در فضای اجتماعی داشته باشیم روابط اجتماعی مان بهتر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
سرکرده گروه القاعده در پیامی صوتی گروه تروریستی داعش را یک گروه تکفیری توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جاعلی که با مدرک دکترا اقدام به جعل ایران چک و مدارک تحصیلی کرده بود، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
همسر و دختر برانکو سه شنبه به تهران می آیند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
شبکه های اجتماعی ما را احاطه کرده اند. ما در دنیای یزندگی می کنیم که درآن تکنولوژی همه گیرشده و به بخشی جدایی پذیراززندگی همه ماتبدیل شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
این پیشنهاد در مذاکرات استانبول و توسط آقای سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده وقت مطرح شد. به آمریکایی ها پیشنهاد می شود ایران در برابر برداشتن تحریم ها حاضر است سطح غنی سازی خود را تا 4 درصد کاهش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۱    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۳    
سرپرست تیم باشگاه پرسپولیس می گوید قوه قضاییه نباید علت مرگ مهرداد اولادی را اعلام می کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۳    
یک مقام اسبق بانک مرکزی گفت: ما به رئیس کل بانک مرکزی هشدار بلوکه شدن منابع را داده بودیم اما واکنش آقای بهمنی رییس کل وقت بانک مرکزی مصاحبه ای بود که در آن آمریکا را در تحریم بانک مرکزی ناتوان معرفی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: اداره تشخیص هویت ناجا، نظریه خود را در خصوص آلت قتاله در پرونده ستایش اعلام کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۱    
103 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی که در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس قرائت شد از رییس جمهوری خواستند برای توقف اجرای برجام ضرب الاجل تعیین کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۸    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برگزاری دومین سمپوزیوم مشترک ایران و ژاپن در پایتخت ژاپن (توکیو) با عنوان مسائل مربوط به حوزه زنان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۰    
سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ابتدای نطق پیش از دستور خود صحبت هایش را با اشعاری از قیصر امین پور و با مضمون 'بزنم یا نزنم 'آغاز کرد که مورد توجه نمایندگان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۷    
کنگره استانی شعر معلم فداکار یادواره معلم شهید حمیدرضا گنگوزهی با حضور فرماندار خاش، رئیس شورای اسلامی کلانشهر زاهدان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۷    
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) روز دوشنبه با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در کرمان راه اندازی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۴    
وکیل مدافع علی مطهری گفت: پرونده آمران حمله به علی مطهری به دادسرای نیروهای مسلح ارسال شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده مکالمه تلفنی با آقای لاریجانی داشتم، ولی نشست خصوصی در زمینه مسائل مدیریت مجلس نداشتیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۲    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با 58 ریال افزایش نسبت به دیروز (یکشنبه) 34 هزار و 419 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 30 هزار ریال کاهش 10 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زمان اتمام اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی پنجم شهریورماه سال 94 بوده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۷    
دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در خصوص موارد مطرح شده در دیدار این مرجع تقلید با دکتر عارف توضیحاتی ارائه کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور در قالب بیست و هفتمین سفر استانی فردا به استان کرمان سفر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
رئیس سابق موساد، میر داگان در مصاحبه ای که روز پنج شنبه گذشته، تقریبا دو ماه پس از مرگش پخش شد، از نتانیاهو – مخالف پرهیاهوی توافق هسته ای – به عنوان کسی نام برد که تاثیر مستقیمی در انجام توافق هسته ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۷    
آتش سوزی در کانادا، تولید نفت آن کشور را کاهش داد و سبب افزایش حدود دو درصدی بهای جهانی نفت شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۹    
گرانی برنج طی ماه های اخیر به یکی از کشمکش های وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تبدیل شده است و یکی کاهش واردات را عامل آن می داند و دیگری ادعای مطرح شده را کاملا رد می کند و بازرسی و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره واردات خودروی شورولت به ایران گفت: این خودرو وارد گمرک نشده و همه آنها برگشت داده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
وزیر جهادکشاورزی گفت: هم اکنون به دنبال ورود تکنولوژی های نوین بخش کشاورزی از سراسر دنیا هستیم که این مهم تنها با گسترش سرمایه گذاری های مشترک خارجی ممکن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه کشورش در جنگ با تروریست های داعش تنها مانده، گفت که ترکیه بیشترین بها را در مبارزه با این گروه تروریستی پرداخت کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
ریاست پارلمان عراق اعلام کرد پارلمان از فردا (سه شنبه) فعالیت خود را از سر می گیرد. همزمان نمایندگان کرد عراقی برای بازگشت به جلسات پارلمان شرط گذاشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
تاجر ایرلندی مصمم است یک فروند بوئینگ 30 ساله را با کمک کشتی و شناور جابجا کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۱    
در ایام دور و دورتر شاید اگر بحث فروش انسان و یا تبادل آن با کالا و یا چیز دیگری مطرح می شد کمتر کسی از این موضوع متعجب می شد و به آن خرده میگرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تغییر فرمانداران در خوزستان یک امر عادی است، گفت: تغییر استانداران همیشه در دستور کار وزارت کشور وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی قاچاق را همچون خوره توصیف کرد که به جان اقتصاد مقاومتی افتاده است و گفت: با 20 میلیارد دلار قاچاق، اقتصاد مقاومتی صورت نمی گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۳    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح از تست یک موشک بالستیک با برد 2 هزار کیلومتر خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۰    
عملکرد حدود پنج ساله صندوق توسعه ملی از دارایی 80 میلیارد دلاری این صندوق پس انداز ارزی حکایت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
فعالیت صنعت چاپ و نشر در کشور با توجه به رویدادهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی همواره با فراز و نشیب هایی همراه بوده و حوزه نشر در استان کرمان نیز از این وضعیت متأثر است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از پوشش خطوط شبکه تلفن همراه و وای فای در سراسر کشور تا یک سال آینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
بعد از 20 روز انتظار برای تعیین تکلیف حج ایرانی ها، تنها خبری که از عربستان رسیده تغییر وزیر حج این کشور بوده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بهبودی وضعیت دریاچه ارومیه گفت: سطح آب این دریاچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 40 سانتیمتر افزایش داشته است و مساحت دریاچه 5 برابر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
معاون حقوقی رئیس جمهور، با اشاره به موضوع تورم قوانین در دستگاه های اجرایی و معضلاتی که برای دستگاه ها به این واسطه ایجاد می شود، گفت: نمایندگان مجلس باید بدانند که ایجاد قانون هنر نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: ایران و ژاپن هر دو قربانی استفاده از سلاح های کشتار جمعی هستند و به همین دلیل هر دو کشور تلاش زیادی در راستای عاری سازی جهان از سلاح هسته ای انجام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
وکیل مدافع تسخیری متهم به قتل دختربچه شش ساله افغانستانی می گوید موکلش به شدت پشیمان است و در آخرین دفاعیات خود نیز اظهار ندامت کرده اما این پشیمانی ها دیگر چیزی را عوض نمی کند.
  • ۱