جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۲    
یادگار امام گفت: آنچه دنیا را می تواند آمیخته با صلح کند، مقابل خشونت های فرقه ای بایستد و جوهره تمدن اسلامی ما باشد همان چیزی است که از فضای عمومی عرفان می توان برای دست یافتن به آن استفاده کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۸    
کتاب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با عنوان تحریر توحید بعد از ظهر امروز در کتابخانه ملی رونمایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۸    
اولین جلسه دادگاه رضا ضراب، تاجر ترک-ایرانی، که چهل روز پیش در میامی به اتهام پولشویی و نقض تحریم های بین المللی ایران دستگیر شده بود، امروز (چهارشنبه ) در نیویورک برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پلمب مرکزحجامت ایران به دلیل فعالیت بدون پروانه رسمی و استفاده از نیروی فاقد مدرک قانونی بوده، همچنین شعبه دانشگاه ارمنستان نیز پلمب شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۹    
رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه های کشور گفت: سوانح رانندگی سال گذشته در کشور 16 هزارو500 نفر کشته و 300 هزار مصدوم برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
کت وینگتون عکاس انگلیسی دوماه با مردم قبیله چانگ تانگ پا که در هیمالیا در مرز تبت و هندوستان که سالهاست به دور از تمدن هستند زندگی کرده و از فعالیت روزمره آنها تصاویر بی نظیری ثبت کرده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۰    
فرماندار خاش گفت: در کمتر از 24 ساعت عوامل به شهادت رساندن مأموران انتظامی خاش به هلاکت رسیدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
خانه رضا ضراب شریک بابک زنجانی ، که به اتهام پولشویی و نقض تحریم های ایران در آمریکا زندانی است در استانبول تخریب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۶    
شبکه اینترنت که از بامداد امروز در تهران و برخی استان ها دچار اختلال شده بود، بنابر اعلام شرکت زیرساخت به حالت عادی بازگشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در راستای سفر منطقه یی خود به آمریکای لاتین به کشورهای کوبا، ونزوئلا، برزیل، نیکاراگوئه و بولیوی سفر خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
احمد نوراللهی چند وقت پیش خواب کاپیتان تیم شان را دیده است و نوروزی از او خواسته که به قولی که به فرزندش هانی داده اند عمل کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 1.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) فیروزکوه، تهران را لرزاند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در پی درگذشت مهرداد اولادی با ارسال نامه ای به کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، تسلیت صمیمانه خود را به خانواده فوتبال ایران ابراز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش 2 برابری صادرات گازوئیل ایران از ابتدای امسال خبر داد و گفت: افزایش تولید گاز یکی از دلایل رشد صادرات گازوئیل است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: فردی که از طریق فضای مجازی با دختران جوان ارتباط، برقرار کرده و با قول ازدواج از آنها کلاهبرداری می کرد توسط ماموران تجسس کلانتری شناسایی و دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
پیش از بازی حساس پرسپولیس - نفت سرمربی های دوتیم در نشست خبری در مورد این بازی حساس اظهار نظر کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۱    
سال گذشته 2 میلیارد تومان فقط هزینه مواد مصرفی آزمایشگاه های ما بوده است که رئیس سازمان مدیریت خیلی در این خصوص کمک کردند. اما انبارهای مواد اولیه آزمایشهای پزشکی قانونی تهران خالی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۵    
یک پناهجوی ایرانی در یک مرکز اقامتی در نائورو به دلیل شرایط سخت و بد زندگی اقدام به خودسوزی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۶    
آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز درابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به قرائت بیانیه ای با موضوع حج پرداختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد :کارت شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 از روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه توزیع می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با انتقاد از تخلفات برخی رانندگان خودروهای امدادی که باعث بر هم زدن نظم ترافیکی می شوند، گفت: این خودروها جریمه خواهند شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۶    
ملی پوشان تیم ملی فوتسال با آغاز اردوی جام جهانی در وضعیت نسبتا بدی در مهمان سرای کمپ تیم های ملی اسکان یافته اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: بی تدبیری دولت گذشته و بی توجهی به عواقب خرید اوراق در آمریکا که هم از نظر اقتصادی و هم سیاسی جمهوری اسلامی ایران را در شرایط سخت قرار می دهد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۱    
کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران اعلام کرده است اطلاعات مالی 400 نفر از تجار و سیاست مداران پاکستانی را از طریق موساک فونسیکا افشا خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
دفتر رئیس جمهور سابق با تکذیب نقش دولت های نهم و دهم در خرید اوراق قرضه آمریکایی مدعی شد: غارت دو میلیارد دلار از منابع مالی ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۰    
به مناسبت هفته ی کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۴    
سهل انگاری و کوتاهی در رعایت اصول ایمنی مامور شرکت گاز باعث وقوع انفجار و سوختن چهار نفر از جمله خودشان و همچنین تخریب وسایل و وارد شدن خسارت به این منزل شده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۴    
تورم بخش های تولیدی در اولین ماه امسال به 4.5 درصد کاهش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
رئیس جمهوری ترکیه درباره گفته های تازه رئیس مجلس این کشور که اظهار داشت: ترکیه کشوری اسلامی است و قانون اساسی این کشور نباید لائیک باشد،تأکید کرد: رئیس مجلس ترکیه، دیدگاه شخصی خود را بیان کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۶    
پیش از ظهر امروز هواپیمای F7 پایگاه هشتم شکاری اصفهان در پرواز آموزشی دچار حادثه شد و سقوط کرد./خبرآنلاین
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
سکه تمام طرح جدید با روند افزایشی نسبت به روز گذشته یک میلیون و 29 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3467 تومان فروخته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
رضا ضراب، تاجر ترک-ایرانی، که یک ماه پیش در میامی دستگیر شده بود، امروز (چهارشنبه) در دادگاهی در نیویورک محاکمه خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۴    
کارمندان بخش دولتی ونزوئلا قرار است برای مقابله با بحران انرژی در هفته فقط روزهای سه شنبه و چهارشنبه سر کار بروند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۴    
شرکت اپل اعلام کرد که برای اولین بار در 9 سال گذشته فروش این شرکت کاهش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
سوداگران مرگ با اعتقاد به اینکه جوینده یابنده است این بار پس از بسته شدن مرزهای سیستان و بلوچستان به روش سنتی منجنیق (فلاخن) که به نوبه خود فکر بدیعی است روی آورده و مواد مخدر را با این وسیله پرتاپ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۶    
رئیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران با اشاره به اینکه دریافت حق سرویس در رستوران ها غیر قانونی است، گفت: در سال جاری با توجه به افزایش هزینه ها، قیمت غذا در رستوران 15 تا 20 درصد افزایش می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۰    
'دونالد ترامپ' نامزد ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب جمهوریخواه در چهارمین سه شنبه بزرگ در هر پنج ایالت برنده شد و هیلاری کلینتون از حزب دمکرات نیز در چهار ایالت از پنج ایالت پیروز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
توریستی که با برج پیزا عکس یادگاری گرفته بود از کسانی که فوتوشاپ بلدند خواست تا عکسش را طوری اصلاح کنند که انگار دستش را به برج پیزا تکیه داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۲    
یک شرکت خصوصی در اتریش اولین قایق با قابلیت تبدیل به زیردریایی را در کلاس فوق لوکس و با سطح ایمنی استاندارهای نیروی دریایی را تولید کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۹    
تخصص من سرقت پراید است و در 40 ثانیه پرایدهایی که آنتن بغل بودند را سرقت می کردم. البته باید به شما بگویم که تمام پرایدها به راحتی درشان باز می شود اما پرایدهای آنتن بغل( مدل های پائین تر از سال 83) ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۳    
ییس جمهوری، رأی دادگاهی در آمریکا مبنی بر توقیف حدود 2 میلیارد دلار از دارایی های جمهوری اسلامی ایران را دزدی آشکار و رسوایی بزرگ حقوقی برای آمریکا و به مفهوم ادامه خصومت علیه ملت ایران دانست و تأکید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۳    
هافبک باتجربه نفت در ادامه بدشانسی های خود در لیگ پانزدهم یک بار دیگر آسیب دید تا فصل را با تلخی به پایان ببرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: شنبه هفته آینده متهم برای اخذ آخرین دفاع از کانون اصلاح و تربیت به دادسرا منتقل می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۵    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که دور دوم مذاکرات صلح سوریه که مرحله اول آن امروز در ژنو پایان یافت، دهم مه(21 اردیبهشت) از سر گرفته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
تارنمای صدای آلمان (دویچه وله) نوشت: زیگمار گابریل معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان هفته آینده به ایران سفر می کند تا در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی ایران و آلمان در تهران شرکت کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق نظر کادر فنی، تیم ملی کشتی فرنگی حمید سوریان در رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه شرکت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۳    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه با اشاره به تلاش برخی کشورها برای سرنگونی نظام سوریه گفت که اگر کمک های جدی مستشاری ایران در سوریه نبود، دمشق از دست رفته بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
حسینعلی امیری گفت: 17 میلیون واجد شرایط برای حضور در این انتخابات داریم و در همین راستا وزارت کشور 19 میلیون تعرفه چاپ کرده و در اختیار استان ها قرار داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۶    
به دلیل بروز مشکل در روتر کور (core) شبکه زیرساخت کشور، هم اکنون اینترنت در 12 استان دچار اختلال شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۰    
جسد پابلو نرودا شاعر شیلیایی برنده نوبل پس از آزمایش های سه ساله دوباره به خاک سپرده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
دیدار رفت تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با تساوی 0-0 به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۹    
بی احتیاطی موجب مرگ تلخ یک پسر بچه دو ساله روستایی در زیر چرخ تراکتور پدر خود در مهاباد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۴    
حداد عادل به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در یک نشست خبری شرکت کرد و به نقل از این شورا اعلام کرده که اکثریت مجلس در دور اول را اصولگرایان کسب کرده اند و به همین دلیل هم اعضای شورا از مردم به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه هیچ گذشتی در قبال سربازان متخلف فوتبالیست نخواهیم داشت گفت: به هیچ وجه اجازه حضور آن ها را در تیم ملی نخواهیم داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
علی مطهری گفت: اصل ولایت فقیه، شواری نگهبان و انتخابات، حافظ انقلاب اسلامی هستند. مردم از طریق شرکت در انتخابات می توانند در نظام اسلامی کشور تاثیرگذار باشند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۰    
جعفری دولت آبادی با اشاره به آمار جرایم مربوط به اعتیاد، مفاسد اخلاقی مزاحمت های خیابانی، کشف حجاب و مانند آن، به ضرورت همکاری مسؤولان تمام دستگاه ها در اجرای این گونه طرح ها تأکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
بعد از عباس شیبانی، مسن ترین عضو شورای شهر است، حدود 17 سال از زمان تشکیل شوراها می گذرد و مهدی چمران در دو سوم کل عمر شوراها، نماینده منتخب مردم پایتخت بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۲    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون نسبت به استفاده از سفره های یکبارمصرف هشدار داده و آن را تهدید بزرگی برای سلامتی مصرف کنندگان ذکر کرد و در عین حال اخطارهای اتحادیه به وزارت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۶    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری شرقی اروگوئه با اشاره به استفاده از ظرفیت های موجود بویژه پس از برجام برای تعمیق همکاری های فیمابین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۳    
به مناسبت هفته کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه ی امام خمینی رحمه الله با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
8 فیلم از میان فیلم های برتر اسکار 2016 طی 4 روز در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۷    
روز گذشته همزمان با احضار سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع امریکا در ایران و تشکیل کارگروهی در دولت برای بررسی توقیف دارایی های ایران ، وزیر اطلاعات هم روایتی از این ماجرا بیان کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: هنوز گزارشی از سفارت سوئیس درباره فراخوانده شدن سفیراین کشور به وزارت امور خارجه ایران دریافت نکرده ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
بحران از هر طرف عراق را فرا گرفته است. در حالی که داعش - دشمن بزرگ عراق - هنوز در حال نفس کشیدن است، شکاف های سیاسی و امنیتی در این کشور نگرانی از جان گرفتن دوباره داعش را تشدید کرده است گرچه داعش در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
عبدالفتاح السیسی این روزها شاهد جدی ترین خیزش علیه خود از زمان روی کار آمدنش در مصر طی حرکتی کودتاوار در سال 2013 است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۶    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از سوی دپارتمان داوری مشخص شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۶    
نزدیک به 100 روز از اجرایی شدن برجام و لغو رسمی تحریم های هسته ای علیه ایران می گذرد. تا کنون گزارش، مقاله و یادداشت های گوناگونی در خصوص تأثیر لغو تحریم های بین المللی علیه ایران بر بخش های مختلف ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: زمان تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه) به پایان می رسد و هرگونه تبلیغات پس از این ساعت ممنوع است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۰    
یک دستگاه اتوبوس حامل 15 نفر از کارکنان شرکت اَپل در کالیفرنیا آتش گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۷    
خوشبختی یکی از مفاهیم پیچیده در علوم اجتماعی است که تعریف آن متناسب با اینکه افراد در چه طبقه اجتماعی هستند، تفاوت می یابد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون پرونده های اعظم ، ستایش و دکل نفتی ارائه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
برای بحث درباره اندیشه های سید قطب باید ابتدا بر این نکته تأکید کنم که امتیاز کار دانشگاهی نسبت به کار سیاسی در این است که دقت در آن اهمیت بسیار دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
دولت ونزوئلا برای مقابله با بحران کمبود برق در کشور، به کارمندان بخش دولتی اعلام کرد که از چهارشنبه تا جمعه از مرخصی استفاده کنند و با احتساب اینکه روزهای شنبه و یکشنبه نیز تعطیل رسمی می باشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
افراد مبتلا به دیابت نوع2 بیش از سایر افراد در معرض ابتلا به بیماری های جدی کبد قرار دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
بی اغراق سیمین دانشور ، انسانی فرهیخته،زنی آگاه و برخوردار از تحصیلات بالای دانشگاهی بود. او بخوبی با ادبیات ایران و جهان آشنا بود و شناخت دقیقی هم از ادبیات کلاسیک داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
کاهش شنوایی برای بسیاری از افراد تجربه آشنایی است. مبتلایان به این عارضه اغلب حرف های دیگران را به صورت واضح نمی شوند و می خواهند آنها دوباره حرف هایشان را تکرار کنند یا بلند تر بگویند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
بعد از تعطیلات نوروز 95 انتشار یک خبر سبب شد تا نگرانی زیادی در میان اهالی هنر به وجود بیاید: حذف رشته نقاشی از دروس همه هنرستان ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۹    
هفته پنجم تمرینات تیم ملی والیبال از روز شنبه هفته جاری با حضور 32 بازیکن در دو گروه آغاز شده است و تا چهارشنبه (امروز) ادامه خواهد یافت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۶    
حسن شفیع زاده بلافاصله پس از پیروزی انقلاب به عضویت ارگان تازه تأسیس سپاه در آمد و یکی از بنیانگذاران سپاه تبریز به حساب می آید. شفیع زاده جوان و شجاع بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۶    
به نظر نویسنده، یکی از معضلات بزرگ اجتماعی و فرهنگی کشور پدیده شوم اعتیاد آشکار و مدرن است و اگرچه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر همواره در راه مبارزه با این پدیده مخوف می باشد لیکن ملت بزرگ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۳    
نامگذاری سال 1395 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، از یک طرف نشان دهنده پافشاری مصرانه رهبری نظام بر دستیابی به اهداف یاد شده است و از طرف دیگر نا کافی بودن تلاش های انجام گرفته در این مسیر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
با گذشت کمتر از 5 ماه از تهیه پیش نویس توافقنامه تغییرات آب و هوایی در اجلاس پاریس، این توافقنامه سرانجام همزمان با 22 آوریل (روز جهانی زمین) به امضای سران عالی 171 کشور جهان در مقر سازمان ملل رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۴    
چند روز قبل بود که ادعا شد، نزدیک به 10هزار تن از مرکبات ذخیره سازی شده برای تعطیلات نوروز قبل از توزیع میان مردم فاسد و معدوم شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۴    
این روزها یکی از موضوعات داغ کشور، نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و چگونگی تحقق این هدف متعالی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
با شروع سال نو، همه خانواده هایی که فرزند کنکوری دارند، دلشوره، یا حداقل دغدغه قبولی فرزندشان در کنکور را دارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
استفاده از لوازم آرایشی در سنین کم بر روح و جسم دختران تأثیرات منفی بر جای می گذارد به گونه ای که جبران آن در سال های بعد غیر ممکن خواهد بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۲    
عکسش هنوز پشت شیشه مغازه هاست. هرجای شهر که سر بگردانی، تصویرش را می بینی؛ با آن موهای پرپشت مشکی و لبخند بزرگ که در عکس ها حک شده است. همه جا نام اوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
تازه دارم می فهمم که با شغل مرموزی سر و کار دارم. شغل عجیبی به نام رج زنی یا به قول بعضی ها عاج زنی. لابد بازار خوبی هم دارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۴    
رئیس فدراسیون فوتبال امارات با تاکید بر اینکه تیم ملی این کشور همانند عربستان حاضر نیست با تیم عراق در ایران بازی کند، گفت: امیدوارم بتوانیم امروز به یک راهکار مشترک در این زمینه دست یابیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۱    
تأمین امنیت غذایی و تولید پایدار از برنامه های اجرای سیاست های اقتصادی است. با توجه به کمبود منابع آبی تولید بیشتر در سطح زیر کشت و مصرف آب کمتر و همچنین تولید محصولات با ارزش غذایی بالا از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۱    
شوخی 2 همسایه زمانی جدی شد که مرد 45 ساله در حالی که لباس هایش در آتش شعله ور بود خود را به بیمارستان رساند. این مرد پس از مدتی جان سپرد و عامل آتش سوزی در یک زندان و با هویت جعلی شناسایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۵    
شب دوشنبه شورای رقابت پرونده قیمت خودرو را بست. بر این اساس قیمت محصولات سایپا به دلیل افت کیفیت تنها مجوز 4 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۵    
عامل شلیک خونین در پارکینگ یکی از بیمارستانهای تهران که خودزنی نیز کرده بود به کام مرگ فرو رفت.زن جوان که همسر سابق و دخترعموی عامل تیراندازی است در کمای سنگینی فرو رفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
ازلحاظ اصول کلی فلسفه حقوق این موضوع مورد قبول همه است که قانون بد از بی قانونی بسیار بهتر است و همه افراد جامعه باید به آن عمل کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
ناگهان پیت حلبی یک کمدی اجتماعی است که با زبانی موزون و آهنگین سفر فانتزی و تخیلی امیرکبیر به دنیای امروز را روایت می کند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۹    
شفافیت اقتصادی و مقابله با فساد دو رکنی است که بسیاری از صاحبنظران برضرورت دستیابی و اجرای آنها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی تأکید می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۶    
دیروز در جلسه شورای عالی اشتغال با حضور دکتر حسن روحانی از بسته جدید اشتغالزایی دولت با عنوان حرکت رونمایی شد ...
  • ۱