جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 2 تیر 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 تیر 1395 ایران آنلاین 2 تیر 1395 ایران آنلاین 3 تیر 1395 ایران آنلاین 4 تیر 1395 ایران آنلاین 5 تیر 1395 ایران آنلاین 6 تیر 1395 ایران آنلاین 7 تیر 1395 ایران آنلاین 8 تیر 1395 ایران آنلاین 9 تیر 1395 ایران آنلاین 10 تیر 1395 ایران آنلاین 11 تیر 1395 ایران آنلاین 12 تیر 1395 ایران آنلاین 13 تیر 1395 ایران آنلاین 14 تیر 1395 ایران آنلاین 15 تیر 1395 ایران آنلاین 16 تیر 1395 ایران آنلاین 17 تیر 1395 ایران آنلاین 18 تیر 1395 ایران آنلاین 19 تیر 1395 ایران آنلاین 20 تیر 1395 ایران آنلاین 21 تیر 1395 ایران آنلاین 22 تیر 1395 ایران آنلاین 23 تیر 1395 ایران آنلاین 24 تیر 1395 ایران آنلاین 25 تیر 1395 ایران آنلاین 26 تیر 1395 ایران آنلاین 27 تیر 1395 ایران آنلاین 28 تیر 1395 ایران آنلاین 29 تیر 1395 ایران آنلاین 30 تیر 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۶    
در روند انتخابات کمیسیون آموزش و تحقیقات، مهندسی صورت گرفت. اگر افرادی که در ابتدا از سوی فراکسیون امید در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشتند، به دلیل مهندسی صورت گرفته از این کمیسیون خارج نمی شدند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۴    
اینکه می گویند دلیل برکناری ام عزل و نصب ها بوده، اشتباه است؛ معادل عملکرد من در خوزستان در برخی استان های دیگر دو برابر بنده عزل و نصب کرده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۲    
امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از عدم اجازه برای برگزاری مراسم حبیب پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۷    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از پرداخت های نجومی حقوق برخی مدیران، گفت: ما همواره به دنبال این هستیم که افراد را زیر سوال ببریم در حالی که باید بررسی شود چه عواملی باعث ایجاد پرداخت این حقوق ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۸    
کتاب ارزشمند تئوری موسیقی تالیف استاد مصطفی کمال پورتراب که چندی پیش چاپ پنجاه و سوم خود را با قدمتی بیش از سه دهه پشت سر گذاشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۳    
الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان گفت: مدرسه دینی نارداران در این کشور باید هر چه سریع احداث و فعالیت خود را آغاز کند .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۰    
بر اساس نتایج مطالعات صورت گرفته، مصرف مکمل های امگا 3 باعث افزایش رشد و عملکرد مغز جنین نمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۷    
آیت الله آملی لاریجانی گفت:آرمان های بلند امام راحل از جلمه عدالت و معنویت ، امروز بیش از هر زمان دیگری در دنیا موضوع جستجو است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۴    
غیرارادی بودن بیکاری از شرایط اصلی برقراری مقرری بیمه بیکاری است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۱    
مرد جوان پاکستانی که از درخواست ازدواج دختر عاشق سر باز می زد مورد حمله اسیدی دختر قرار گرفت و جان باخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۱    
این فرد دو شنبه گذشته یک مامور پلیس آگاهی را به شهادت رساند و دو پلیس دیگر را زخمی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۸    
معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه گزارش مرحله نخست طرح سطح بندی و رتبه بندی دانشگاه های دولتی را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۵    
قبل از خواب با استفاده مرتب از آب گوجه فرنگی به همراه آب خیار ، با عمل بستن منافذ ، پوست چرب را درمان کنید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به خبرنگاران درباره توافق ایران و شرکت هواپیمایی بوئینگ گفت:برجام، توافق هایی از این دست را 'به صورت فعالانه پیش بینی کرده است' و ما به این تعهد و دیگر تعهدهایمان در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: انتقام جویی عروس قبلی یک خانواده در فضای مجازی، پای سه عضو خانواده سمنانی را به پلیس فتا باز کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۰    
استفاده از تولیدات فرهنگی متناسب با انقلابی گری باید در یک منظومه به هم پیوسته مورد توجه قرار گیرد، البته انجام فعالیت های فرهنگی بدون پشتیبانی دیپلماسی سیاسی و بدون استفاده از دیپلماسی عمومی چندان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۰    
قانون رسیدگی به وضعیت "کهنه سربازان" روس که دیروز از سوی نمایندگان روسیه تصویب شد، تعداد نیروهای روس شرکت کننده در عملیات نظامی در سوریه را علنی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۷    
وزیر امور خارجه نگرانی های بانکی برای همکاری با ایران را فضای روانی دوران تحریم توصیف کرد و گفت: هیچ خطری بانک ها را برای این همکاری تهدید نمی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی حکمی علی افراشته را به عنوان معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم ابقا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۸    
افزایش تولید و صادرات نفت، دسترسی ایران به دارایی های مسدود شده و ایجاد فضای جذب سرمایه های خارجی از مهمترین دستاوردهای برجام برای اقتصاد ایران در نگاه رسانه های عربی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۸    
تازه ترین بررسی های آمار نشان می دهد که ضریب نفوذ شبکه جهانی اینترنت بر جامعه و شهروندان چین به بیش از 50 درصد رسیده و مردم این کشور بیش از هر زمان دیگری به آن وابستگی نشان می دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۸    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش کردند، انفجار دو بمب در شمال بغداد دستکم دو کشته و هشت زخمی برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۵    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه روز چهارشنبه عماد محمد دیب خمیس وزیر سابق انرژی این کشور را مأمور تشکیل دولت جدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۲    
روز گذشته در مراسم افطاری که با روز جهانی پناهنده همزمان شده بود، وزیر امور خارجه امریکا جان کری، سفیر ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان، آنجلینا جولی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۹    
کلاهبرداری از مردم با نام حسین کعبی، بازیکن معروف خوزستانی توسط پلیس فتا برملا و کلاهبردار دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۹    
همسر شهید حمید باکری در صفحه فیسبوکش نوشت: وقتی حقوق سرداران شهید یک دفعه زیاد شد، رفتم پیش سردار رحیم صفوی که حقوق مرا کم کنید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۶    
زن جوانی با شکایت خود از انتشار دهها مورد تصاویر نامناسب گرفته شده از بیماران زن قبل و بعد از عمل زیبایی ، در کانال و گروه تلگرامی توسط یک متخصص زیبایی پرده برداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۳    
قویترین مردان ایران یا همان مردان آهنین بدون شک پربیننده ترین برنامه صدا و سیما در سال هایی بود که این برنامه در ساعات پایانی شب های عید نوروز میهمان خانه های مردم می شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۰    
مرد47 ساله ثروتمندی که در فضای مجازی به اشاعه فحشا دست می زد و فیلم هایی میتذل از خود و زنان را در فضای مجازی انتشار می داد از سوی پلیس آبادان دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۰    
مصطفی کمال پورتراب آهنگساز برجسته صبح چهارشنبه دوم تیرماه بر اثر ایست قلبی در سن 92 سالگی از دنیا رفت. او که از استادان تئوری موسیقی بود، در سال 1387 به عنوان چهره ماندگار موسیقی ایران انتخاب شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رییس سازمان بازرسی کل کشور توضیحاتی را پیرامون پرداخت های غیر متعارف به مدیران دولتی، آلودگی هوا، فرار مالیاتی و قراردادهای جدید نفتی ارایه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مصطفی کمال پورتراب چهره ماندگار موسیقی کشور که صبح امروز دوم تیرماه درگذشت برای آخرین بار 6 خردادماه بر روی صحنه حاضر شد و به پیانونوازی پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۷    
بازیکن اسبق استقلال تهران به تراکتورسازی تبریز پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۷    
بیست و سه استان کشور نماینده ای در کمیسیون فرهنگی مجلس ندارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۴    
طولانی شدن روند رسیدگی قضایی به تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی نگرانی کارگران را در خصوص نحوه رسیدگی به این پرونده بیشتر کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۱    
نیویورک تایمز: فرش ایران از پیچیده ترین و پرکاربردترین صنایع دستی جهان است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در جلسه کمیسون امور خارجه و دفاع سنای فرانسه گفت سرعت برداشته شدن تحریم ها به دلیل فضای روانی موجود، خیلی کند بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۸    
جکی چان بازیگر رزمی کار هنگ کنگی، در یک درام اکشن علمی - تخیلی تازه بازی می کند. این فیلم با نام آهن سوزان جلوی دوربین می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز به طور سرزده از بازداشتگاه اوین بازدید کرد و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۵    
امان از شب که همیشه اشتهای زیادی دارد. چه در بالش خودت غرق خواب باشی و چه سرت را مثل آن سرباز، زیر پرده چرک گرفته اتوبوس به شیشه تکیه داده باشی و خواب به چشمت نیاید بابت همه تصویرهایی که از مقصد این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۵    
عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این که کاهش نرخ سود تسهیلات این بانک باعث کاهش 10 درصدی میزان اقساط می شود، گفت: با کاهش نرخ سود، دوره بازپرداخت تسهیلات مسکن تغییری نمی کند و همان 12 سال است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۲    
کشور باستانی ژاپن به رغم وسعت کم و فقدان منابع طبیعی زیرزمینی بی دلیل به یک ابرقدرت اقتصادی تبدیل نشده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۰    
داشتن شکم تخت و شش تکه یکی از آرزوهای هر انسانی است. شما هم اگر به دنبال داشتن شکمی تخت و شش تکه هستید با ما همراه شوید .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۰    
نوشیدنی خارق العاده ای که علاوه بر آن که شکمتان را آب می کند بیماری های بسیاری را فراری داده و سلامتی را به شما هدیه می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به خسارت های مادی و معنوی که بحث دوتابعیتی برای کشور ما ایجاد کرده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با شرح تأخیر پرواز امروز خود به دلیل تغییر شیفت پرسنل برج مراقبت فرودگاه، گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۳    
یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و موجب می شود مردان سرما را بیشتر احساس کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۰    
رحمانی فضلی از ارائه گزارش ماهانه عملکرد اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: ایشان از ما خواسته اند ماهانه این گزارش را تقدیم کنیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۰    
این روزها مدعی خرید باشگاه صبا مصاحبه هایی انجام می دهد که باعث حیرت و تاسف بسیاری از اهالی فوتبال شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمت فرمانده معظم کل قوا عرض شد بعضی از مسئولان می گویند مسئولیت بسیج فرهنگی است. آقا فرمودند اینکه بسیج نیست، بسیج نظامی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای از کاهش کیفیت هوا و دید افقی در سطح استان با توجه به وزش باد شدید موقتی(در قسمت های بیابانی جنوب تهران) طی 48 ساعت آینده خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: یک قاتل مجنون بعد از قتل برادر، پدرش را نیز کشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره میزان دریافتی و فیش حقوقی وزیر بهداشت، توضیحاتی را ارایه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۸    
پس از AFC،فیفا هم امروز تولد 45 سالگی خداداد عزیزی را تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۲    
پزشکان کلینیک کلیولند اوهایو طی انجام یک عمل جراحی فوق العاده دشوار و خطرناک موفق شدند مغز یک کودک را که در خارج از جمجمه شکل گرفته بود به حالت طبیعی برگردانند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۶    
پادشاه عربستان در نامه ای به پادشاه بحرین خواستار اقدام علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۴    
فیلم لحظه حمله تیم عملیاتی وزارت اطلاعات به محل استقرار تروریست های تکفیری در تهران منتشر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۵    
علی نصیریان بازیگر تئا تر، تلویزیون و سینما، گفت: هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۶    
پس از آنکه شهردار شیراز اعلام کرد که در تفاهم نامه ای با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 28 خانه تاریخی این شهر به شهرداری واگذار شده است، مدیرکل میراث فرهنگی فارس ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۰    
سازمان حج و زیارت و بعثه رهبر معظم انقلاب در امورحج از آغاز ثبت نام مشتاقان شرکت در پیاده روی روز عظیم اربعین حسینی از اول مرداد ماه جاری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت عصر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۷    
معاون امور زنان و خانواده تعداد نوزادان فروخته شده در شکم مادر را زیاد اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۸    
وزیر امور خارجه ایران روابط پارلمانی ایران و فرانسه را تقویت کننده شناخت مردم این دو کشور از یکدیگر دانست و گفت: در همین راستا هفته آینده تهران میزبان رئیس مجلس ملی فرانسه خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی اورژانس کشور گفت:از میان 58 نفر سرنشین این اتوبوس، تکنسین های اورژانس با 16 مورد فوت شده در صحنه تصادف روبرو شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۰    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 گفت: این آزمون اواسط اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار خواهد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۲    
مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1395 تا ساعت 24 شنبه پنجم تیر تمدید شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۹    
نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قرار داد ایران و شرکت بویینگ برای خرید 100 فروند هواپیما واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۰    
سازمان پزشکی قانونی اسامی 15 تن از جانباختگان حادثه اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۱    
تحقیقات پلیس برای دستگیری پرستار قلابی که از بیمارستان های تهران سرقت می کند، آغاز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۷    
زن جوان که گمان می کرد مشکلات زندگی اش به دلیل سختگیری های بی مورد پدرش بوده، دست به انتقام گیری عجیبی زد. او با طراحی نقشه اسیدپاشی روی پدرش، آن را به کمک پسری که دوست تلگرامی اش بود، اجرا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۱    
تصویر زیر فیش حقوقی خرداد ماه وزیر بهداشت و درمان است که در فضای مجازی منتشر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس پلیس راه استان همدان از مرگ یک کودک خردسال در روستای نماز از توابع شهرستان ملایر در یک سانحه رانندگی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۵    
یک مخترع آمریکایی یک تفنگ اسباب بازی جدید ساخته است که با سرعت 60 کیلومتر در ساعت قادر به شلیک است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۲    
یک پزشک با انتشار عکس عجیب از یک نوزاد، شگفتی کاربران را در شبکه های اجتماعی برانگیخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۹    
یک متخصص جراحی گوش و حلق بینی در بیمارستان 22بهمن نیشابور از خروج زالوی 10 سانتی متری از گلوی بیمار نوجوان خبر داد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۶    
باستان شناسان موفق شدند 20 سنگ نوشته با قدمت 4000 سال را در منطقه ای دورافتاده در سیبری کشف کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۳    
برای کاهش احساس سرما نیاز به چربی زیرپوستی است که با افزایش سن و کاهش چربی زیرپوست، پوست مردان نازک شده و سرما را بیشتر احساس می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۰    
مسئولان نماینده انحصاری سیستم چشم عقاب در دنیا اعلام کردند به علت وجود موضوع تحریم ها برای مسابقات لیگ جهانی به ایران نخواهند آمد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۰    
جاده های کشور دیشب، شب خونبار و پر حادثه ای را سپری کردند. دو اتوبوس در محور های مواصلاتی استان کرمان و یک اتوبوس نیز در اتوبان کاشان – نطنز واژگون شدند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۴    
پیکر استاد مصطفی کمال پورتراب موسیقی دان و آموزگار برجستهٔ موسیقی، روز جمعه(چهارم تیر ماه) در محوطهٔ تالار وحدت تشییع می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۱    
شیر و گاو ایران باستان در اکویی لِیا در روز جمعه 4 تیرماه در موزه ملی باستان شناسی اکویی لِیا افتتاح می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۸    
تاکنون فناوری های پوشیدنی فراوانی به بازار ارائه شده است که به کاربران اجازه می دهد هنگام پیاده روی و ورزش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۵    
ارنستین شفرد 80 ساله ورزشکار و قهرمان فعال پرورش اندام هفته گذشته تولد هشتاد سالگی خود را جشن گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت 24 امشب، دوم تیرآخرین فرصت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۷    
یک روان شناس و مشاور ارشد خانواده ادعا کرد که از هر دو ازدواج یک ازدواج در مرحله طلاق عاطفی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۷    
ایران آنلاین /
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۴    
جاشوا وارنینگ بازیگر 27 ساله پس از شلیک به شهروند 35 ساله اهل سانتاآنا و گریختن از صحنه جرم بازداشت شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۱    
گچساران از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که در 150 کیلومتری یاسوج مرکز این استان قرار دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۱    
کارشناسان اعتقاد دارند زنانی که زندگی خانوادگی آنها دچار مشکل شده است و طلاق گرفته اند یا همسر خود را از دست داده اند و حال به عنوان یک مادر مجرد مجبور به نگهداری از کودکان هستند با افزایش 40 درصدی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۸    
پسر جوان که به خاطر دوست دخترش، رفیق خود را به قتل رسانده بود در دادگاه درخواست کرد زودتر اعدام شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۰    
معاون امور اجتماعی و مشارکت های مردمی وزیر بهداشت از تصویب دستورالعملی جدید در ستاد آسیب های اجتماعی این وزارتخانه درباره چگونگی برخورد و حمایت از مادران و نوزادان معتاد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۴    
می دانم که لحظه های دیدار از صدها نوشته و پیغام و پیام شیرین تر و جذاب تر است. تولدها، تجلیل ها و تکریم ها و موفقیت های پی در پی همه بهانه ای است برای دیدار و گفت وگویی صمیمانه و گپی خودمانی و در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: سانحه واژگونی یکدستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان کاشان - نطنز 36 مصدوم برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۵    
گزارش طرح تنقیح قوانین و مقررات نظام سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه به معاون حقوقی رییس جمهوری ارایه و بر ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیتها در انجام تدوین و تنقیح قوانین و مقررات ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۶    
ادبیات درخشان کشور چک در قرن بیستم نویسندگان بزرگی را به فرهنگ ادبیات جهان معرفی و شناسانده است که نام برخی از آنها برای خوانندگان فارسی زبان آشنا است: یاروسلاو هاشک، فرانتس کافکا، میلان کوندرا ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این موضوع که هیأت نظارت بر مطبوعات یک نهاد فرادستگاهی است، گفت: برای توقیف یا اخطار به رسانه ای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۰    
ثبت و بررسی آثار موسیقایی از سال 1360 تا 1376 در مرکزی با عنوان سرود و آهنگ های انقلابی آغاز شد و بعد از آن با عناوینی چون مرکز موسیقی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۰    
در پی سقوط اتوبوس حامل سربازان به گردنه لای رز 19 لیسانس وظیفه جان خود را از دست دادند
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۷    
بزودی با دکتر علی عسکری رئیس جدید سازمان صداوسیما جلسه ای خواهیم داشت. مجموعه تحولات صداوسیما را امیدوارکننده می دانم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای پخش تیزر فیلم های سینمایی از صدا و سیما بیفتد.
  • ۱