پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۳May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 1 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۸    
وزیر نیرو با بیان اینکه وقتی گفته می شود، اولویت آب شرب است، یعنی اینکه از آب موجود، کاهش بیشتری به سایر بخش ها و از جمله حوزه کشاورزی داده می شود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۳    
مجری طرح توسعه گیاهان دارویی سازمان جنگل ها توسعه کشت و برداشت گیاهان دارویی را یکی از پتانسیل های نهفته در منابع طبیعی کشور دانست که قادر است با ارزآوری زیادی جایگزین منابع نفتی شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۸    
یک مقام آلمانی اعلام کرد 6 بانک از مجموعه فولکس بانک های آلمان با وجود خطر تحریم ، تامین اعتبار شرکت های صادرکننده به ایران را ادامه خواهند داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه یکی از بیشترین پرداختی های ستاد دیه درباره چک های برگشتی است، از مذاکره با مجلس برای اصلاح قانون چک خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل دفتر جذب سرمایه و تجهیز منابع وزارت راه با اعلام نرخ مصوب عوارض آزادراه های مشارکتی در سال 97 گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارایه حق بیمه برای کارآموزی نیروی متخصص خبر داد و گفت: 800 میلیارد تومان به اشتغال روستایی اختصاص یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۲    
در کمیسیون تخصصی شورای عالی اشتغال، همکاری کلیه دستگاه های اجرایی در تسهیل مجوزها و رفع تنگناهای پیش رو برای متقاضیان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۱۷    
با هدف فرهنگ سازی در مصرف برق و کنترل پیک بار تابستان امسال، پخش سری جدید برنامه فاز مثبت ، از شبکه سوم سیما آغاز شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۶    
پس از گذشت نزدیک به هشت ماه از پیاده سازی سامانه شناسه کالا ذیل قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 2 گروه کالایی جدید به طرح اضافه خواهند شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۱    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، گفت: هدف گذاری کرده ایم در 10 سا ل تعداد تلفات سوانح رانندگی به 9 هزار نفر کاهش یابد که البته این با احتساب نرخ سوخت فعلی است اما قطعا با افزایش نرخ سوخت شاهد کاهش ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۶    
رئیس کل گمرک ایران از افزایش 25 درصدی صادرات غیر نفتی کشورمان تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۱    
سفیر اسلوونی در ایران گفت که پیش داوری در مورد بازگشت تحریم های ایران اشتباه است و اتحادیه اروپا تمایل دارد که روابط تجاری و همکاری خود با ایران و شرکت های ایرانی را حفظ کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
به نظر می رسد ایران نه تنها نباید واردات بنزین داشته باشد بلکه اکنون باید صادرکننده این فرآورده نفتی باشیم ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
در هفته های اخیر اخباری مربوط به توافق چند شرکت ایرانی با پیام رسان های غیر ایرانی منتشر شد که خبرنگار در پیگیری های خود به نتایجی رسیده که حکایت از صحت این اتفاق دارد که بیم آن می رود باب جدیدی برای ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
برخی متقاضیان فاز 5 مسکن مهر پردیس با اشاره به اینکه انجمن انبوه سازان به طور نامحسوس درخواست مجدد پول و افزایش آورده را دارد و به نوعی برای تحویل واحدها گروکشی می کند می گویند بیش از 100 واحد مسکونی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
پس از فیلتر شدن تلگرام در ایران، برای اغلب مردم این سوال مطرح شده که چرا نسخه های فارسی تلگرام همچنان کار می کند و حتی در فروشگاه های ایرانی این برنامه ها در دسترس اند یا این برنامه ها اساسا چه طور ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
انجمن انبوه سازان استان تهران یک بار دیگر در مسکن مهر پردیس حاشیه ساز شده اند، درخواست برای افزایش قیمت واحدهای این طرح در فاز 5 به قیمت قفل و زنجیر و به تعبیری گروگانگیری واحدها از سوی انبوه سازان ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۱    
شرکت توتال فرانسه چند روز پس از اعلام خروج احتمالی خود از ایران به دلیل تحریم های آمریکا گفته، به دنبال گسترش فعالیت های اکتشاف گاز خود در نزدیکی سواحل جنوبی قبرس و گرفتن یک مجوز حفاری اکتشافی دیگر ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
یک مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون، حدود 700هزار تن سیب از کشور صادر شده است، پیش بینی کرد که تولید این محصول در سال جاری، به دلیل سرمازدگی حدود 500هزار تن کاهش یابد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
نرخ 31 ارز از جمله دلار و یورو نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 6 ارز از جمله پوند کاهش یافت، همچنین نرخ 2 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
نایب رئیس انجمن شورای ملی مبلمان و دکوراسیون گفت: گردش مالی صنعت مبل و دکوراسیون در کشور سالانه بیش از 30 هزار میلیارد تومان است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تدوین و اصلاح 4 قانون در سال جاری برای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
نگرانی ها از کاهش بیشتر تولید نفت ونزوئلا بعد از انتخاب مجدد مادورو به عنوان رئیس جمهور این کشور یه دلیل احتمال تشدید تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا موجب شد تا قیمت نفت امروز افزایش یابد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1290 دلار و 66 سنت رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
بالغ بر 1.4 میلیون فقره چک در اسفند96 در کشور به ارزش حدود 185 هزار میلیارد ریال، برگشت داده شد که نسبت به ماه قبل، از نظر تعداد 3.1 درصد کاهش و از نظر مبلغ 23.7 درصد افزایش نشان می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
بعد از اقدام آمریکا در وضع تحریم های جدید علیه ایران و تهدید شرکت های طرف همکاری با ایران به تحریم، شرکت های بزرگ سوئیسی در حال آماده شدن جهت خروج از ایران هستند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
استاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: تعیین قیمت ارز کلیدی ترین متغیر در حمایت از کالای ایرانی است و تا زمانی که این متغیر اصلاح نشود نمی توان انتظار داشت تولید کالای ایرانی توسعه یابد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برای کمک به کارآفرینان، طرح اشتغال فراگیر در حال اجرا است گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
دولت جریان پرداخت وام ساخت و خرید مسکن در محدوده بافت فرسوده را با سه پیشنهاد به بانک مرکزی تسهیل کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۶    
نخستین بازار آتی زعفران دنیا در حالی از روز چهارشنبه هفته جاری در بورس کالای ایران راه اندازی می شود که اظهارنظر معاونان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران از استقبال ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، دارایی این صندوق را یک هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد که تاکنون 6 برابر آن ضمانتنامه اعتبار صادر کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۷    
معاون وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای با روزنامه ال پاییس اسپانیا گفت: اگر قدرت ها سعی کنند برجام را به مسائل دیگری ربط بدهند، توافق را از دست خواهند داد.