یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 22 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 96 درصد از مساحت خوزستان در خشکسالی بسیار شدید و 4 درصد آن در خشکسالی شدید قرار دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه دولت مبنی بر شناخته شدن بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی برای تردد کالا و مسافر را، به وزارت راه و شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد، از مجموع 6 هزار میلیارد تومانی که قرار بود از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی پرداخت شود، تاکنون 3 هزار میلیارد تومان در اختیار بانک های عامل قرار گرفته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
دبیر اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: کنترل و نظارت بر فعالیت سرشاخه های عرضه کننده خودرو و جلوگیری از احتکار این کالا، راهکار ایجاد آرامش در بازار خودرو است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل پست بانک ایران از تأمین مالی پنج هزار و 445 طرح با اعتباری بیش از 467.6 میلیارد تومان به منظور ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق غیربرخوردار خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرحی با 200 امضا برای ساماندهی بازار خودرو به مجلس ارائه شده که بر اساس بخشی از این طرح، نرخ خودروهای زیر 45 میلیون تومان باید به سال 96 بازگردد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان "قبول می کنیم در اقتصاد کشور کاستی هایی وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کرد" گفت: مردم باید بدانند ما افزایش 50 تا 60 درصدی نرخ برخی کالاها را تکذیب نمی کنیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۸    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با انتقاد شدید از مسئولان گفت: استاندارد، تعزیرات، اتحادیه ها و وزارت صنعت و ده ها دستگاه دیگر وجود دارند اما چرا باید شاهد این همه گرانی باشیم؟آیا مردم واقعا مستحق این ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۵    
شهردار تهران دو توصیه طلایی به معاونان و مدیران ارشد مجموعه شهرداری تهران در حوزه مدیریتی ارائه کرد. محمدعلی افشانی در جلسه با معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۰    
تشریفات صادرات بنزن (از اقلام شیمیایی و صنعتی ) خارج از دستورالعمل اصلاح و بهبود فرایندهای صادرات، واردات، عبور( ترانزیت) و معاوضه نفت خام، میعانات گازی و فرآورده ها و مشتقات نفتی است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای، گفت: 12 نفر از اعضای کمیسیون تقاضای مسکوت ماندن طرح به مدت 6 ماه را ارائه کردند که بعد از اظهار نظر مخالفین و موافقین با اکثریت آرا تصویب شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۵    
سند همکاری مستقیم و نزدیک بازار سرمایه ایران و چین، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی امضاء شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس اتاق تعاون ایران، با ارائه پیشنهاد عدم توقف فعالیت تعاونی های سهام عدالت گفت: در حال حاضر بااحتساب اعضای تعاونی های سهام عدالت، 50 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو تعاونی ها هستند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۰    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز از حضور هیات ارمنستانی در تهران در هفته آینده برای مذاکره بر سر قیمت جدید گاز و افزایش میزان صادرات گاز ایران به ارمنستان خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۰    
کمیته مشترک ایران و جمهوری چک در راستای رویکرد توسعه ای اتاق ایران و گسترش حجم مراودات با کشورهای هدف، تشکیل می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۲    
ناشرانی که به صورت پذیرفته شده یا درج شده وارد بازار سرمایه کشور می شوند، مطابق با دستورالعمل های موجود موظف هستند در بازه های زمانی مشخص نسبت به افشای اطلاعات خود اقدام کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مهلت ترخیص خودروهای سواری دارای ثبت سفارش و یا قبض انبار معتبر تا تاریخ 96/10/09 حداکثر تا تاریخ 97/03/24 اعلام شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
یک مقام مسئول با بیان اینکه پایانه صادرات گل و گیاه بعد از 14 سال 85درصد پیشرفت فیزیکی داشته است،گفت:مصرف سرانه گل در ایران 18 شاخه گل بریده و در دنیا بیش از 150 شاخه بریده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل گفت: احتمال می دهیم آزاد راه تهران شمال تا پایان تابستان تکمیل نشود و بهره برداری از آن به انتهای آبان ماه امسال موکول شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس فراکسیون منابع آب مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیام ویدیویی اخیر نتانیاهو درباره مسائل آبی ایران، برخی جزئیات اقدامات ضدبشری این رژیم در حوزه منابع آبی را تشریح کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
با خوشبینی محتاطانه سرمایه گذاران در مورد نتیجه دیدار ترامپ و رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون در سنگاپور، قیمت نفت بالا رفت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: در حال حاضر که به نظر می رسد نظام بانکی دنیا آنگونه که باید و شاید نمی تواند با ایران کار کند، تبعات الحاق به FATF باید بررسی شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام تعطیلی دو هفته ای سامانه سهام عدالت از اعلام فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان در تیرماه خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۷    
دولت پنج شنبه هشتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند که با این حساب، دریافتی یارانه نقدی هر ایرانی مشمول بیش از 4 میلیون تومان می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۲    
رئیس اتحادیه سازندگان ماشین آلات آلمان از تمایل شرکت های صادرکننده این کشور برای همکاری با ایران خبر داد و گفت: در سال 2016 بعد از امضای برجام، 30 میلیون دلار ماشین آلات به ایران صادر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۲    
9 درصد از مدیران کارگاه های مورد بررسی را زنان تشکیل داده اند که فعالیت های آموزشی با 50 درصد بیشترین سهم را از این زمینه دارا است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۲    
بهره برداری از 6 سامانه و خدمات الکترونیک با حضور وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی آغاز شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۲    
با ابلاغ جداول همسان سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح حقوق بازنشستگان دولت امسال بیشتر از حقوق شاغلان افزایش می یابد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت حقوق شاغلین بازنشستگان و یارانه تا قبل از عید فطر خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۶    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن با اشاره به بارگیری اولین محموله ریل تولید داخل توسط شرکت ذوب آهن در قرارداد 40 هزار تنی، گفت: این ریل ها U33 و وزن آن 500 تن است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
فهرست اقلامی که صادرکنندگان آن ملزم به واریز ارز صادراتی به سامانه نیما هستند، طی نامه ای از طرف محمد شریعتمداری به رئیس کل بانک مرکزی اعلام شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۱    
چند روز پیش سهمیه مناطق آزاد برای واردات کالای همراه مسافر به میزان 305 میلیون دلار مصوب شد که به نظر می رسد، واردات بی برنامه با شعار سال حمایت از تولید داخل و رونق اشتغال در تناقض قرار دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۱    
محمودزاده با بیان اینکه ارز 4200 تومانی، وضعیت و قیمت خوراک مجتمع های پتروشیمی را نا مشخص کرده است، گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۵    
اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی شهرداری تهران نشان می دهد هر پروانه ساختمانی به تشکیل یک پرونده خلاف در شهرداری ختم می شود که از وقوع یک اپیدمی در حوزه تخلفات ساختمانی خبر می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مدعی شد، آب و برق خودروسازان رایگان است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۵    
کارشناس صنعت خودرو هم با اشاره به این که قیمت خودرو وابسته به عوامل مختلف است گفت: در بازار انحصاری قیمت را تولیدکننده تعیین می کند و به بازار می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
نیاز به کنترل دقیق واردات محصولات فولادی در سال حمایت از تولید ملی با کنترل واردات محصولات و پوشش داخلی آن ها حدود 900 میلیون دلار در خروج ارز صرفه جویی و حدود 2200 شغل به صورت مستقیم به صنعت فولاد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
نشست خبری رئیس سازمان توسعه تجارت حاوی دو خبر مهم بود؛ خبر اول اعطای مجوز برای معامله اظهارنامه های صادراتی است که به نوعی به منزله ایجاد بازار دوم برای ارز است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت ها بیشتر مربوط به خودروهای وارداتی است، گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
این چندمین باری است که قیمت خودروهای داخلی و خارجی بدون ضابطه بالا رفته و حاشیه قیمت قابل توجهی را در بازار رقم زده است اما هیچ عکس العمل، جلسه یا دستوری از سوی وزیر صنعت دیده نمی شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
آمارهای بانک های مرکزی در اسفند ماه سال قبل نشان می دهد که میزان مانده سپرده های بانکی به بیش از 1600 هزار میلیارد تومان رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۰    
طی هفته های گذشته بسیاری از رسانه های بین المللی به تحلیل یکجانبه خروج آمریکا از برجام پرداخته و عموما با در نظر گرفتن زوایای منفی، تیترهای خود را برگزیده اند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۶:۵۵    
جدیدترین آمار آژانس تجارت و توسعه سازمان ملل (آنکتاد) نشان می دهد حجم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در عربستان در سال گذشته با کاهش بیش از 80 درصدی در مقایسه با سال 2016 به کمتر از یک و نیم میلیارد دلار ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۶:۵۵    
هفته نامه اشپیگل در گزارش تفصیلی به بررسی تاثیر خودکامگان جدید بر جهان امروز پرداخت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۶:۵۵    
نشست روز گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه دو محور اصلی داشت که یک مساله مرتبط با FATF و مسکوت ماندن دو ماهه آن در مجلس و دیگری تحولات در شبه جزیره کره همزمان با دیدار تاریخی ترامپ و اون در سنگاپور بود.