یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 5 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۶    
مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: تسهیلات ارائه شده از سوی بانک شهر، نقش مهمی در توسعه و تکمیل خطوط مترو در این کلان شهر داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۱    
مرکز ماهر از خطر احتمالی بدافزار VPNFilter در روزها و ساعات آینده در کشور خبر داده که تاکنون بیش از 500 هزار قربانی در جهان داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۶    
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: از این پس شیر خام دامداران در 13 استان کشور با قیمت هر لیتر 1440 تومان خریداری می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۱    
بر اساس اعلام دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، قیمت هر متر مربع مسکن در تهران به طور میانگین 5 میلیون و 984 هزار تومان بوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گفت: 18 میلیارد دلار فاینانس آماده سرمایه گذاری در کشور است اما برای این میزان سرمایه گذاری طرح و پروژه ای وجود ندارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز گفت: میزان صادرات گاز ایران در سال 96 نسبت به مدت مشابه قبل، 60 درصد رشد کرده و پیش بینی می کنیم سهم صادرات گاز کشورمان در سال های آتی افزایش یابد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۴    
در ایران به دلیل پایین بودن سرانه مصرف فولاد، نگرانی ها بابت تامین قراضه مورد نیاز چه در حال و چه در افق 1404 افزایش یافته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۴    
شاخص قیمت کالاهای وارداتی (ریالی، 100=1390) در سال 1396 برابر با 486.7 است که نسبت به سال 1395، 3.7 درصد کاهش داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۹    
بر اساس آمار نیروی کار متولدین دهه شصت، این گروه از افراد یک میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت 3 میلیون و 200 هزار نفری بیکار را به خود اختصاص می دهند که 53 درصد از کل جمعیت بیکار کشور است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۴    
شبکه برق منطقه سیل زده محدوده رودک در رودبار قصران و محدوده توک مزرعه و اصطلک در لواسانات استان تهران همچنان در حال بازسازی است تا به شرایط پیش از وقوع سیل بازگردد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
بعد از تصمیم اخیر بانک مرکزی مبنی بر ورود صرافی ها به عملیات معاملات رسمی ارز، یک واردکننده برای انتخاب صرافی خود و دریافت ارز باید 16گام را پشت سر بگذارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
اجرای قرارداد خط لوله نورداستریم2 این روزها با مخالفت و تهدید به تحریم از سوی آمریکایی ها روبرو شده که به گفته کارشناسان، به نظر می رسد دلیل آن بیش از آنکه اقتصادی باشد، سیاسی است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
کمیته وزارتی اوپک و غیر اوپک اعلام کرد: در ماه آوریل امسال، میزان پایبندی به توافق جهانی کاهش تولید نفت به سطحی بی سابقه رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
شاخص قیمت تولیدکننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی در فصل زمستان سال 96 برابر است با 269.7 که به ترتیب نسبت به فصل قبل 7.7 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 33.1 درصد افزایش یافته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی، با بیان اینکه ایران سومین تولیدکننده گردوی جهان است، گفت: با اصلاح و نوسازی باغات گردو، میانگین عملکرد این محصول به میانگین جهانی نزدیک می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
در سال 1396 در بخش غلات، متوسط قیمت هر کیلوگرم گندم با رشد 3.8 درصدی نسبت به سال قبل معادل 12897 ریال بوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی، از کاهش 75 درصدی تولید پسته در کرمان خبر داد و گفت: تولید این محصول در کشور، امسال 80 هزارتن بر اثر سرمازدگی و گرما زدگی کاهش دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر کشاورزی از اعمال ممنوعیت صادرات دام برای تنظیم بازار گوشت و جلوگیری از افزایش نوسانات در بازار محصولات پروتئینی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با اشاره به بانک محور بودن تامین مالی مسکن در ایران گفت: راهکارهای ورود بازار سرمایه به حوزه تأمین مالی مسکن بررسی خواهد شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
یک مقام مسئول در صنعت هوایی گفت: هواپیمایی ماهان همواره حتی در دوره پسابرجام هم، مشمول تحریم ها بوده و محدودیت اخیر وزارت خزانه داری آمریکا، اتفاق تازه ای برای این شرکت نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
فرماندار اهواز گفت: سازمان آب و برق استان باید حفاظت بیشتری از حریم رودخانه کارون داشته باشد تا همچون سال های گذشته شاهد ساخت و ساز منازل مسکونی در حریم رودخانه نباشیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۴    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 24 ارز از جمله دلار نسبت به روز پنجشنبه افزایش و نرخ 14 واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۴    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: در حال حاضر پوشش برف نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش داشته، یعنی به دلیل افزایش دما بارندگی ها از سمت برف به بارش باران تغییر پیدا کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۴    
درحالیکه سازمان حمایت مصرف کنندگان افزایش قیمت لوازم خانگی را ممنوع و تخلف عنوان کرده است، رئیس اتاق اصناف اعلام کرد که هنوز هیچ گزارشی از سوی دستگاه های نظارتی مبنی بر تخلف بودن افزایش قیمت لوازم ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت گفت: درباره چرایی عدم اعلام استانداردهای محصولات کشاورزی ایران به روسیه باید موضوع از طرف وزارت کشاورزی پیگیری شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۳    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از رفع مشکل و پرداخت 50 درصد حق بیمه رانندگان از سوی دولت خبر داد و گفت: افزایش متوسط 15 درصدی کرایه کامیون ها از 27 اردیبهشت ابلاغ و لازم الاجرا شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۳    
در حالی که عربستان و روسیه تعدیل کاهش تولید هایی را که به ترمیم قیمت جهانی نفت کمک کرده مورد بحث قرار داده اند، قیمت نفت روز جمعه بیش از 2 درصد کاهش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۳    
رییس کمیسیون عمران مجلس از جریمه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و بازگرداندن مبلغی کمی بیشتر از 1153 میلیارد تومان توسط وزارت نفت به وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۸    
قیمت جهانی طلا روز جمعه با کاهش مواجه بود، اما با توجه به اینکه سرمایه گذاران خبرها در مورد اینکه همچنان احتمال دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی وجود دارد را چندان جدی نگرفتند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۳    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور بخش نامه ای واردات دانه روغنی آفتابگردان را ممنوع اعلام کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۳    
عضو هیات مدیره انجمن متخصصان نساجی گفت: حال که دولت و بانک مرکزی در امر تعیین سودهای بانکی دخالت مستقیم کردند، بهتر است که بر قیمت های جدید کالاها پس از کاهش نرخ تسهیلات نیز نظارت نمایند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۳    
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان، عملکرد بانک تجارت در تعیین تکلیف این هموطنان را شایسته تقدیر دانست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۳    
مجیدرضا حریری عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه رانت و سوبسید تولید را ورشکست کرد گفت: مشکل تولید مالیات، قاچاق، بیمه و سود بانکی نیست، بلکه مشکل تولید فساد و 30 سال رانتخواری است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۸    
یک تولیدکننده پوشاک با بیان اینکه جاده برای تولیدکنندگان پوشاک بسیار لغزنده شده است، گفت: اگر اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود شال و روسری به کشور انجام شود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۸    
صندوق بین المللی پول (آی ام اف)، از سال 2019، فاینانس اسلامی را به ارزیابی های بخش مالی خود از کشورهای منتخب، اضافه می کند تا تنظیم مقررات در این بخش درحال رشد را بهبود ببخشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۳    
قدرت اثرگذاری تحریم های ضد ایرانی آمریکا چنان دچار افول شده است که این روزها خود آمریکایی ها نیز به این موضوع اذعان دارند که استفاده از ابزار تحریم، محدود و شکننده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۳    
همزمان با شروع سال جدید بازار پوشاک وارداتی دستخوش تغییر و تحولاتی شده است و قیمت پوشاک وارداتی بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۳    
رشد قیمت ها در بازار آتی اگرچه با فراز و فرودهای جدید همراه شده ولی نشان می دهد که این روند افزایشی هنوز بر طرز فکر فعالان بازار اثر گذاشته و می تواند با جذب معامله گران بیشتر ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۳    
مسوولان دولتی با اطمینان از حضور شرکت های اروپایی معتقدند در صورتی که این شرکت ها از پروژه های ایرانی خارج شوند جای آنها را پیمانکاران چینی خواهند گرفت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۳    
با وجود اینکه عمده متقاضیان مصرفی در بازار مسکن در جست وجوی آپارتمان های کوچک و میان متراژ هستند، عرضه این فایل ها در بازار در مقایسه با سال گذشته با کاهش چشمگیری روبه رو شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۳    
روند صعودی شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته نیز ادامه پیدا کرد. در پایان هفته گذشته دماسنج بازار سهام برای سیزدهمین روز متوالی رشد کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۳    
با خروج آمریکا از برجام، دو خودروساز دیگر فرانسوی یعنی پژو و سیتروئن، در بیانیه هایی اعلام کردند فعلا در ایران می مانند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۳    
سنجش وضعیت لرزه ای نواحی و محله های مختلف شهر تهران، با دسترسی به یک نقشه متفاوت از موقعیت پهنه های گسلی پایتخت امکان پذیر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۸    
انتقال فناوری و محافظت از انتقال فناوری از جمله اقداماتی است که از آغاز فعالیت ما در ایران صورت گرفته است که بیشتر از ارزش معنوی برخوردار است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۸    
طبق گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بررسی های لایحه اصلاح قانون مالیات ارزش افزوده روزهای پایانی خود را دراین کمیسیون طی می کند و سپس به صحن علنی می رود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه دیدار برنامه ریزی شده خود با رهبر کره شمالی را لغو کرد؛ ولی در عین حال گزینه دیپلماتیک را کاملا از روی میز برنداشت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۸    
صندوق بین المللی پول، در بیانیه ای ادامه روند همکاری متعارف خود با سیف و بانک مرکزی ایران را مورد تاکید قرار داد.