چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 20 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۷    
در معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 30 هزار تومان افزایش به دو میلیون و 444 هزار تومان رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۵    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود ظرفیت خوب معدنی در مناطق مختلف کشور از اجرای طرح تکمیل زنجیره صنایع معدنی در سال جاری خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: اگر مردم فقط 10 درصد درمصرف برق صرفه جویی کنند نگرانی برای تأمین برق تابستان امسال نداریم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایطی که دولت در حوزه اقتصادی در تلاش است تا آرامش و رضایت عمومی را برقرار کند، همه فعالان اقتصادی و مردم نیز باید در ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی کمک کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل پیشین شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: ظرفیت کنونی تولید نفت در غرب کارون بیش از 300 هزار بشکه در روز است که این رقم تا پایان امسال به مرز 400 هزار بشکه خواهد رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۴    
صادرات هرنوع قیر از امروز فقط با مجوز وزارت نفت انجام شده و به گفته فعالان این حوزه با اجرای این مصوبه ، از رانت و سوداگری در بازار صادراتی قیر ایران جلوگیری می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: این شرکت در مقاطعی، سرمایه گذاری هایی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی کرده است، اما به واسطه فراز و نشیب ها این روند پایدار نبوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به توافق این سازمان با موسسه فدرال سوئیس و همچنین موسسه فدرال آموزش فنی و حرفه ای آلمان از مذاکره برای اعزام نیروی کار ایرانی به این کشور خبرداد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
روسیه در راستای توافق کاهش تولید با اوپک موافقت کرده تولیدش را به میزان 300 هزار بشکه در روز از سطح تولید 24/ 11 میلیون بشکه در روز که در اکتبر سال 2016 داشت، کاهش دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران گفت: بنا داریم از مصرف کالای عرضه شده بورس کالا در صنایع پایین دست مطمئن شویم به طوری که با زیر نظر گرفتن عملکرد شرکت ها ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
لازم است بدون فوت وقت، مراتب را متضمن مشخصات، شماره و تاریخ ثبت سفارش، میزان و نوع ارز، نوع بانک عامل و شعبه مستقیما به معاون صادراتی وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام و رونوشت نیز برای این سازمان ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل استاندارد تهران گفت: در پی تفاهم نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اداره کل استاندارد استان تهران، تاکنون 102 مرکز استانداردسازی شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۱    
در دوماهه ابتدای امسال 40 کشور مقصد اصلی صادرات کشورمان بوده اند و در میان آنها، بیشترین درصد افزایش صادرات نسبت به مدت مشابه سال96 متعلق به کشور ایتالیا با 156 درصد افزایش است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۱    
معاون اول رییس جمهور، مصوبه هیات وزیران در خصوص قیمت فروش گندم نانوایی ها و صنف و صنعت را ابلاغ کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۱    
رییس اتاق مشترک ایران و روسیه از کراسنودار واقع در جنوب غربی روسیه به عنوان یکی از مناطق پرپتانسیل در تجارت با این کشور نام برد که می تواند مقصد جدیدی برای تجار و بازرگانان ایرانی باشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
دو مقام ارشدبانک مرکزی در نامه جداگانه به معاون قوه قضائیه وسازمان دیده بان شفافیت،با اشاره به پشت پرده های تعاونی غیرمجاز ثامن الجج،خواستارتسریع قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده متخلفان شدند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
یک کانون تفکر و سیاستگذاری در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی ضمن پیشنهاد 2 راهکار جهت بی اثر کردن تحریم ها، بر استفاده از پیام رسان جایگزین سوئیفت در مبادلات مالی کشور تاکید کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
برق ایستگاه راه آهن تهران به دلیل بدهی این مجموعه به وزارت نیرو از 10 صبح امروز قطع شده است؛ امور مسافرین با استفاده از برق اضطراری در حال انجام است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: فرودگاه مهرآباد در اردیبهشت ماه سال جاری میزبان 11 هزار و 560 پرواز ورودی و خروجی بود که بر اساس این آمار، مهرآباد همچنان رکوردار بیشترین پروازهای داخلی است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
یک مقام مسئول در بانک عامل بخش مسکن گفت: خریداران واقعی مسکن تا حد امکان در شرایط فعلی نسبت به خرید اقدام نکنند چرا که روند فعلی حاکم بر بازار مسکن نمی تواند دوام داشته باشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تشریح جزئیات مزایای آیین نامه جدید ساماندهی معاملات مرزنشینی گفت: برای شناورهای مرزنشینان 20 تا 30 درصد تخفیف قیمت گازوئیل در نظر گرفته شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
قرارگرفتن پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در وضعیت اورهال و تولید بنزین یورو 4، سبب کاهش میزان تولید و توزیع بنزین سوپر در جایگاه های عرضه سوخت شده بود ولی اکنون توزیع این سوخت مطابق روال عادی ادامه ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
یک مقام مسوول در شرکت توزیع برق تهران گفت:علت قطع برق یکی از ساختمان های راهبردی ایستگاه راه آهن تهران،بدهی 460 میلیون تومانی بوده که البته خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نمی کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۱    
استاندار تهران خواستار خاموش شدن دستگاه های خنک کننده ادارات و نهادهای دولتی این استان از ساعت 16 و خاموش شدن وسایل پر مصرف این ادارات از ساعت 12 شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۶    
این روز ها که کشاورزان جنوب کرمان فصل برداشت محصولات کشاورزی خود را پشت سر می گذارند، با اندوهی از درد و صدای ناله به فصل پیش روی کاشت محصولات کشاورزی می نگرند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۲    
بیشترین مبالغ بیمه ای پرداخت شده برای هر فرد ایرانی در سال 1395 برای بیمه های شخص ثالث با 96 هزار و 600 تومان، بیمه درمان با 70 هزار تومان و بیمه بدنه اتومبیل به مبلغ 12 هزار تومان بوده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۲    
سیاست دستوری پایین نگه داشتن نرخ ارز در چند ماه اخیر و در حوزه های مختلف، هربار چهره متفاوتی را از این موضوع به نمایش گذاشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۷    
سهم صنایع کوچک و متوسط از سبد صادراتی در سال گذشته به مرز 7/ 2 میلیارد دلار رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۲    
با نزدیک شدن مهلت آمریکا برای بازگشت تحریم ها و عقب نشینی شرکت ها و بانک های اروپایی از بازار ایران که با تغییر مقررات ارزی و اعمال محدودیت هایی در داخل برای ورود ارز به کشور تا 10 هزار یورو همراه ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۷    
در کنار تحریم هایی همچون تحریم ناوگان حمل و نقل دریایی ایران و تحریم بیمه ای که می توانند فروش نفت ایران را محدود کنند، تحریم سیستم بانکی ایران که نقل و انتقال پول را غیرممکن می کند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، از اجرای الگوی جدید مشاغل خانگی در 8 استان خبرداد وگفت: متقاضیان ساکن در این استانها می توانند در سامانه www.inhb.ir ثبت نام کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
طی هفته جاری 5 اتفاق مهم بر تفکر سرمایه گذاران و تاجران تاثیر می گذارد و جهت گیری بازارهای جهانی را تغییر می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
بعد از استفساریه مجلس در خصوص حداقل حقوق کارمندان دولت، هیئت دولت حداقل حقوق کارمندان دولت را 42 هزار تومان افزایش داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: اولین پروانه کاربرد نشان حلال در محصولات کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی این استان صادر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مجموعه مشکلات دامداران و مرغداری های گرمسار با افزایش قیمت خوراک و کمبود اخیر آن تکمیل شد تا دامداری روی مدار ورشکستگی، همراه این روزهایشان باشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
معاون دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با رد تورم 34 درصدی یک سال اخیر بخش مسکن گفت: این شاخص 12.5 درصد است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
سد گتوند از معدود پروژه های بزرگی است که 20 سال پشتوانه مطالعاتی دارد، با این حال با گذشت حدود 7 سال از آبگیری این سد، سایه سازند گچساران با عناوینی چون کوه نمکی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
هر ایرانی در سال 95 مبلغ 267 هزار تومان به طور سرانه، حق بیمه برای انواع بیمه ها پرداخت کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام نرخ ارز نه تنها افزایش نداشت بلکه تا حدودی روند کاهشی پیدا کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
بازپرداخت سپرده های تا سقف یک میلیارد تومان سپرده گذاران در موسسات مالی منحل شده از دوشنبه 21 خرداد آغاز می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید 102 میلیون و 300 هزار دستگاه لوازم خانگی منتخب در سال گذشته خبر داد و گفت: حقوق ورودی این محصول از 40 به 55 درصد افزایش یافته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۲    
دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرایط ثبت نام از الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی را اعلام کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تیراژ تولید خودروهای مشترک تولیدی با خودروسازان اروپایی بسیار محدود است؛ بنابراین قطع تولید آنها تاثیری بر صنعت و بازار خودروی ایران نخواهد داشت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۱    
در پایان اجلاس سران گروه هفت گزارش شد که هر هفت رهبر متن بیانیه مشترک این اجلاس را امضاء کرده اند؛ این در حالی است که طی چند روز گذشته رسانه های آمریکا نسبت به انزوای ترامپ در این اجلاس و احتمال ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۱    
معدن کاران زغال سنگ در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه بوده اند که از جمله آنها می توان به نبود روشی شفاف برای تعیین قیمت زغال سنگ، وجود خریدار انحصاری، مطالبات معوق معدن کاران زغال سنگ ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تهران با اشاره به تاثیر نوسانات قیمت و صادرات نفت بر اقتصاد، رشد یا عدم رشد اقتصادی در ایران را تا حدود بسیار زیادی ناشی از تحولات این حوزه ارزیابی کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۶    
در حال حاضر برای شرکت های روسی، کار با شرکت های آمریکایی و اروپایی در اولویت است؛ بنابراین ایران اصولا نمی تواند حساب خاصی روی همکاری اقتصادی و تجاری با روسیه و شرکت های روس باز کند و چه بسا کار ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۶    
این روزها کمتر کسی را می بینید حرف از خرید سکه و طلا یا حتی ارزهای خارجی و مسکن را به میان نیاورد. هر کسی برای حفظ ارزش سرمایه اش یا کسب اندکی سود دل به دریا می زند و سرمایه ای که به سختی آن را به ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۶    
پژوسیتروئن در شرایطی اعلام کرده به دلیل خروج آمریکا از برجام، فعالیت هایش را در ایران به حالت تعلیق در خواهد آورد که خبر می رسد در حال حاضر مشغول مذاکره با مقامات دولت فرانسه و همچنین لابی با ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۶    
یک علامت از تاثیر کارنامه بهاری معاملات مسکن بر رفتار فروشنده ها در بازار مشاهده شد. مطابق روایت جدید واسطه های ملکی در منطقه ای پرتقاضا در تهران ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۶    
توجه به ریسک سیستماتیک از جانب بورس بازان کمرنگ شده است و فعالان تالار شیشه ای در حال ارزیابی ریسک و فرصت در صنایع مختلف هستند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۵    
صادرکنندگان فولاد بر این باورند که اقدام دولت در به کارگیری سامانه نیما و همچنین عرضه محصولات فولادی با نرخ دلار دستوری 4 هزار و 200 تومان چندان کارشناسی شده نبود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۵    
پیش از صعود قیمت بیت کوین به قله 20 هزار دلاری در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، سهم سرمایه گذاران از کل بیت کوین های در چرخه ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۵    
واکاوی تجربه پاکستان درخصوص مدیریت بازار ارز نشان می دهد که این کشور با اتکا به ابزار مدرن معاملاتی به ویژه تهاتر ارزی ، اقتصاد خود را در مقابل ناملایمات ارزی واکسینه کرده است.