یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 28 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۴    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بر آن هستیم تمام اقدامات را با رعایت ضوابط و با هماهنگی همه نهادهای مسئول انجام دهیم و خوشبختانه با جمع بندی استاندار تمام اختلافات گذشته برطرف شده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۵    
معاون علمی وفناوری رییس جمهور با اشاره به آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: ناهمگونی میان بازار کار و خروجی های آموزش عالی موجب شده تا برنامه ریزی ها ناقص بماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۵    
معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با هماهنگی مسئولان سازمان بیمه تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگی رانندگان تا 1میلیون و 700هزار تومان افزایش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۵    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه جلسه امروز ستاد اقتصاد مقاومتی عمدتا معطوف به برنامه بخش صنعت برق بوده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
میزان تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ معدنی طی 2 ماه نخست سال جاری 27 درصد رشد یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغی تمامی اختیارات خود در کارگروه تنظیم بازار را به معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود تفویض کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵    
معاون وزیر صنعت گفت: برای جلوگیری از مشکلات رقم حواله ارزی برای واردات کالا تا 5 میلیون دلار افزایش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۵    
یک اقتصاددان با بیان اینکه نرخ بیکاری با در نظر گرفتن توزیع استانی، در برخی از استانها بسیار بالا است گفت:بخشی از مسئله بیکاری ریشه در ضعف نظام آموزشی کشور دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۰۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: معافیت واردات کالاهای اساسی از مالیات علی الحساب منع قانونی ندارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۳۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان با اشاره به تبعات خسارت بی سابقه به محصول پسته امسال، گزارشی پیرامون وضعیت پسته شهرستان و خساراتی که امسال به تولید و اشتغال شهرستان وارد شده است را ارائه کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۵    
از روز 20 فروردین ماه که دلار از سوی دولت تک نرخی شد، این نرخ نه تنها کاملا در بازار پذیرفته نشد بلکه به ایجاد مشاغلی همچون پیک موتوری برای ارسال دلار قاچاق هم کمک کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۵    
ا ولین محموله ریل ملی تولید شده در ذوب آهن اصفهان، تحویل راه آهن جمهوری اسلامی شد و ایران به طور رسمی به جمع کشورهای تولید کننده ریل پیوست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۵    
نایب رئیس هیأت بین الدولی تغییر اقلیم بیان اینکه موضوع تغییر اقلیم از 1990 میلادی مطرح شد، گفت: با افزایش دما و تولید گازهای گلخانه ای مشکلات عدیده ای در دنیا رخ می دهد و محصولات کشاورزی نیز در این ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۵    
براساس تفاهم اصناف با سازمان امور مالیاتی کشور، برخی از صاحبان مشاغل مشمول پرداخت مالیات مقطوع هستند که شرط بهره مندی از این تسیهلات ارائه اظهارنامه عملکرد در موعد مقرر است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۵    
جمعی از کارکنان تعاونی های سهام عدالت صبح امروز برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن 39 ماه مطالبات مزدی خود از سازمان خصوصی سازی و نداشتن امنیت شغلی مقابل وزارت امور اقتصاد و دارایی تجمع کردند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۵    
توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و... از امروز بیست و هشتم خرداد ماه آغاز می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۵    
با تصمیم همراه اول برای جبران ضرر مشترکان از دروغ 120 گیگ اینترنت رایگان عیدفطر، مقرر شد برای کسانی که در بازه انتشار شایعه، بسته 200 هزار تومان را فعال کرده اند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۵    
مدل سنتی فروش نفت ایران و استفاده از نظام بانکی بین المللی، دو دلیل اصلی نصف شدن حجم صادرات نفت کشورمان همزمان با تشدید تحریم های آمریکا در اوایل دهه 90 بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۵    
شرکت آمریکایی نایکی به انتقادات از این شرکت در مورد ندادن کفش به اعضای تیم ملی ایران واکنش نشان داده و گفته چاره دیگری جز اجرای تحریم های ایران نداشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۵    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: امکان دریافت سود سهام عدالت متوفی از 16 تیر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت فراهم میشود که در این زمینه اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۵    
بازار فولاد در هفته های گذشته با تاثیرپذیری از مجموعه ای از عوامل واقعی و روانی روندی افزایشی را در پیش گرفت که این روند روز گذشته نیز به عنوان اولین روز کاری هفته هم چنان ادامه یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۵    
پس از آنکه چین در پی افزایش تنش های تجاری با آمریکا تهدید کرد بر واردات نفت خام از آمریکا تعرفه وضع خواهد کرد، قیمت نفت خام آمریکا کاهش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۴    
اسامی بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات را در پایان اردیبهشت سال 97 اعلام شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۴    
معاون گردشگری در حالی از رایزنی با بانک مرکزی برای حذف بانک ها از چرخه پرداخت ارز مسافرتی خبر داده که کارشناسان اقتصادی همچنان نسبت به سیاست های ارزی موجود انتقاد دارند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۴    
هم اکنون برخی از محصولات غذایی موجود در بازار کشورمان "تراریخته" است اما به دلیل عدم درج اطلاعات تراریختگی بر روی برچسب این محصولات (عدم اجرای قانون برچسب گذاری) مصرف کنندگان امکان تشخیص این محصولات ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۴    
قرار است تمامی نازل ها در سراسر کشور به سیستم توزیع سوخت و پرداخت همزمان مجهز شوند تا شهروندان بتوانند از طریق خدمات بدون کارت یا با وارد کردن کارت های بانکی خود و حتی از طریق موبایل ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۴    
یک کارشناس خودرو با بیان اینکه برای آشفتگی های ساختگی نمی توان کاری انجام داد افزود: برای دلالی های سازماندهی شده نمی توان کاری انجام داد، در آشفتگی های ایجاد شده عده ای سود جویی می کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۴    
بعد از اظهارات روز گذشته سازمان بازرسی کل کشور، خبرها از تغییرات مهم در این سازمان جهت برخورد جدی با گرانی و فساد حکایت دارند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۴    
براساس گزارشی که از سوی رئیس سازمان توسعه تجارت ارائه شده، ارزش برآوردی صادرات اقلامی که ملزم هستند درآمد ارزی صادراتی خود را در سامانه نیما بفروشند، در سال جاری 30 میلیارد دلار است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۴    
درمورد سرمایه گذاری ها باید این موضوع را در نظر داشت که سرمایه گذاری ها در پروژه های بخش معدن و صنایع وابسته ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
اگر چه آمار دولتی از ثبت سفارش 20 میلیارد دلار کالا با سیستم جدید ارزی حکایت دارد اما طی روزهای گذشته، موافقت با تخصیص دلار 4200 تومانی به برخی کالاها متوقف شده و سیستم جدید ارزی در راه است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
نتایج یک نظرسنجی بین شرکت های فعال در کشور نشان می دهد، 39 درصد شرکت ها در مواجهه با وضعیت فعلی اقتصادی سیاست کاهش هزینه ها را در پیش گرفته اند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
فرماندار خرمشهر از برآورد و پرداخت غرامت به کشاورزان این شهرستان که در اثر شوری آب متضرر شده اند، خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
قائم مقام مدیرعامل شرکت راه آهن در خصوص درخواست مهلت شرکت های ریلی مبنی بر از رده خارج کردن واگن های بالای 30 سال، گفت: بخش خصوصی برای انجام تعمیرات نیمه عمر واگن 2 سال فرصت داشت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
کرمانشاه - مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از آغاز به کار خدمات مبادلات موقت مرزی درگمرک بازارچه مرزی شوشمی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز از ایستگاه پمپاژ در حال احداث طرح انتقال آب رودخانه کارون به رودخانه جراحی با حضور مسئولان استانی و محلی بازدید کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: اگر وزارت نیرو حقابه دریاچه را داده چرا باید تنها 2.2 میلیارد مترمکعب آب در دریاچه باشد و 290 میلیون مترمکعب آب پشت سدها بماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 27 ارز از جمله دلار و پوند افزایش و نرخ 9 ارز مانند یورو کاهش یافت؛ نرخ سه ارز نیز ثابت ماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۴    
در شرایطی که انتخابات سراسری ترکیه روز 24 ژوئن 2018 برابر با سوم تیرماه 1397 خورشیدی و 17 روز زودتر از موعد تعیین شده، برگزار خواهد شد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۴    
در طول حدود 5 سال گذشته که نرخ تورم با وجود رشد بالای نقدینگی کاهش یافته و تک رقمی شده است، عامل گسست نرخ رشد نقدینگی و نرخ تورم وجود نرخ بالای سود و شیوه خلق نقدینگی در کنار کنترل نسبی نرخ ارز بوده ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۴    
وزن آپارتمان های دارای متراژ مختلف در بازار عرضه و تقاضای مسکن مشخص شد. بررسی ها از آخرین وضعیت جنس عرضه و الگوی تقاضا در بازار مسکن نشان می دهد ساخت و سازها طی 10 سال گذشته به جای آنکه متناسب با ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
از روز گذشته هشتگی در فضای مجازی از سوی برخی چهره های مشهور و مردم عادی با مضمون نه به خرید داغ شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
نگاهی به تجربه اقتصادهای برتر جهان نشان می دهد که این کشورها در دهه های اخیر سیاست های صنعتی خود را به سمت توسعه فناوری و نوآوری سوق داده اند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
همدستی ترامپ با سعودی ها برای پر کردن خلأ کاهش احتمالی فروش نفت ایران پس از خروج آمریکا از برجام، نشست پایان هفته اوپک را بسیار حساس نشان می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
معاون اقتصادی بانک مرکزی میزان نقدینگی جذب شده در طرح پیش فروش سکه را 8/ 10 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
شاخص کل بورس تهران در معاملات روز گذشته با جهش 3306 واحدی (بیشترین میزان رشد تاریخی شاخص) برای نخستین بار در عمر خود 6 رقمی شد.