شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 6 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۶    
طرح خدمت به منظور تبادل چک و واریز وجه میان بانک ملی ایران و توسعه صادرات ایران تا 25 دی ماه سال جاری تمدید شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۱    
به گزارش ایران اکونا به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، با موافقت حسین شیرزاد، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی خرید تضمینی سیب زمینی بهاره در استان گلستان آغاز شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۰    
بدون شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته شده ای نیست. اما عباس هاشمی گلستانی از 25 سالگی تا به امروز که 42 ساله شده، یکی از پروپاقرص ترین مشتریان کارخانه های تولید مربا و کمپوت است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
صادرات فولاد و انواع فلزات با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مشروط شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۸    
هرازگاهی اخباری به گوش می رسد که ارز تمام اقلام صادراتی باید فقط از طریق سامانه نیما به سیستم بانکی برگردد و این امر باعث سردرگمی و دغدغه صادرکنندگان شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۷    
بانک مرکزی اعلام کرد که معاملات آپارتمان مسکونی در شهر تهران در اردیبهشت ماه امسال 16 درصد رشد داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: 60 هزار واحد مسکن مهرِ آماده افتتاح در این شهرها به دلیل مشکلات تحویل مالکان نشده و 60 هزار واحد بدون متقاضی نیز روی دست پیمانکاران مانده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: پنج درصد از کل تجهیزات صنعت نفت در ایران مربوط به کمپرسورها می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۶    
همزمان با افزایش 20 درصدی کرایه حمل بار و تحقق برخی دیگر از خواسته های صنف کامیونداران و رانندگان جاده ای، در یکی دو روز اخیر از حجم اعتراضات کاسته شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۶    
مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه از توجه دولت به حفظ تراز بودجه خبر داد و گفت: مهم ترین بخشی که در بودجه ممکن است با خروج آمریکا از برجام آسیب ببیند درآمدهای نفتی است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۱    
پس از صدور مجوز بانک مرکزی مبنی بر انحصارشکنی تامین ارز از سوی بانک ها و صدور مجوز به صرافی ها برای ورود به عملیات معاملات رسمی ارز ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۶    
رئیس میز عراق در سازمان توسعه تجارت گفت: بر اساس برنامه پنج ساله تعیین شده باید سالانه پنج درصد رشد صادرات به عراق را شاهد باشیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۶    
یک استاد اقتصاد با بیان اینکه ارزان بودن دلار مشکل اصلی تولید است، گفت: برای حمایت از تولید، باید قیمت دلار واقعی شده زیرا دلار ارزان منجر به واردات می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای عبور از تحریم های جدید نیازمند اعلام بسیج ملی اقتصادی در کشور هستیم ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۱    
عضو اتاق بازرگانی ترکمنستان با اشاره به فرصت ها و پتانسیل های بندر چابهار گفت: چابهار از سالیان دور مورد توجه کشور ترکمنستان بوده است و نگاه ترکمنستان به ارسال کالا و محصولات به اقصی نقاط دنیا از ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۶    
یک کارشناس صنعت نفت گفت: در طول سالهای تحریم توانستیم صنعت نفت را بدون حضور خارجی ها توسعه دهیم اما در دوران برجام تمام نگاهمان به بیرون بود ولی کار پیش نرفت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۶    
بر اساس بخشنامه خزانه داری کل کشور، دستگاههای اجرایی مکلف به ثبت مطالبات و بدهی ها از طریق سامانه بدهی های دولت (سماد) شدند که مقاطع ارسال گزارش بدهیها به صورت فصلی (سه ماهه) و حداکثر تا پایان ماه ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۶    
رئیس اتحادیه پوشاک گفت: با رصد میدانی انجام شده 3.4 درصد پوشاک مورد نیاز داخل از تولید داخلی و 1.4 درصد با واردات خارجی تامین می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۶    
مجلس معتقد است با توجه به آغاز دور جدید تحریم خرید دلار، دولت به جای ادامه سیاست تک نرخی کردن ارز، موضوع ساماندهی و مدیریت عرضه و تقاضای ارز و اجرای پیمان سپاری ارزی را دنبال کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۶    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد، اردیبهشت ماه امسال، قاچاق در مناطق آزاد را 9 درصد دانسته و با صراحت از مبارزه با این معضل سخن گفته بود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی در نشست هم اندایشی با نمایندگان رانندگان کامیون معترض گفت: وزارت راه آمادگی دارد تا از واردات لوازم یدکی مورد نیاز رانندگان توسط خود آنها حمایت کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱    
مدیر کل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون با اشاره به 101 هزار و 625 واحد مسکن مهر باقی مانده در قالب تعاونی های مسکن مهر گفت: برای 62 هزار واحد به دلیل مشکلات حقوقی پرونده قضایی تشکیل شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۲۸    
اقتصاد ایران از زمستان 94 یعنی بعد از اجرایی شدن برجام و رهایی نسبی از زیر فشار تحریم ها توانست از رکود نجات یابد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۳    
بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته، هفته را توفانی آغاز کرد و شاخص کل این بازار با رشد 349 واحدی همراه شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۲۸    
روز گذشته تقویت تقاضا در سهام فولادی -معدنی به رشد 4/ 0 درصدی شاخص کل انجامید. تخفیف نگرانی های سیاسی پیرامون برجام، اثر عوامل بنیادی در برآورد وضعیت آتی سهام را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
ژنرال کهنه کار آمریکایی با وجود اینکه ضد سیاست های منطقه ای ایران است، اما مخالف خروج از برجام و جنگ با ایران است؛ ضمن اینکه مخالف تماس و گفت وگوهای آمریکا با ایران در مورد منطقه هم نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
خروج آمریکا از برجام با تحلیل های متفاوت و گاه متضادی همراه شده است. امروز به صورت روشن می دانیم که این خروج عوارض مشخصی برای اقتصاد ایران ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
اولین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی دیروز به ریاست حسن روحانی و حضور سران قوا برگزار شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
خودداری بخشی از خانه اولی ها از خرید خانه در بازار مسکن کنونی تحت تاثیر سه عامل، موجب شده در معرض یک تهدید جدی اما پنهان قرار بگیرند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۸    
بازوی پژوهشی مجلس شورای اسلامی در گزارشی ضمن بررسی عوامل ایجاد و تشدید تب ارزی در اقتصاد ایران به بررسی کیفیت واکنش سیاست گذار به مساله التهاب ارزی پرداخته است.