یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 19 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس انجمن کارفرمایان فرانسه (Medef) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی فرانس 24 تاکید کرد که گروه خودرو سازی پژو سیتروئن در صورت خروج از بازار ایران، ضربه مالی سختی خواهد خورد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقدامی عجیب و سوال برانگیز برای شرکتی که فاقد نمایندگی از شرکت خودروساز خارجی است، مجوز واردات خودرو صادر کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 73 هزار تومان افزایش به 2 میلیون و 406 هزار تومان رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز از گازرسانی به بیش از 22 میلیون مشترک معادل 70 میلیون نفر در کشور خبر داد که صرفه جویی ارزی قابل توجهی ناشی از کاهش مصرف سوخت مایع در کشور را به همراه داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
اسناد جدید خزانه اسلامی با نمادهای اخزا621 ، اخزا622 ، اخزا623 و اخزا624 به ارزش نزدیک به 43 هزار میلیارد ریال از 17 خرداد در فرابورس ایران پذیرش شدند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
اصلاح تصویبنامه هیات وزیران درخصوص مجوز تنظیم ساعت کاری ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر مؤسسات عمومی غیر دولتی به برخی استانداری ها ابلاغ شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۷    
اگرچه مشکل مسکن محدود به قشر خاصی از مردم نیست و بسیاری با آن دست به گریبانند اما این مشکل برای برخی بسیار بزرگتر و سنگین تر از دیگران است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۱    
با ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی انجام حواله ارزی برای شرکت های تولیدی تا سقف 5 میلیون یورو امکان پذیر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۸    
به تازگی موضوع برقراری تجارت ترجیحی و کاهش تعرفه های تجاری میان ایران و افغانستان کلید خورده است، رویکردی که همواره موافقان و مخالفانی دارد .
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم نهمین سالگرد عرضه اولیه سهام این شرکت در بورس تهران که با حضور معاون بورس تهران برگزار شد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۸    
تأمین و انتقال شهریه و انتقال و پرداخت هزینه اقامت در مورد دانشجویان مقطع لیسانس، در صورتی که قبل از 31 اردیبهشت 97 دانشجو بوده و در حال تحصیل هستند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل کاریابی های وزارت کار گفت: حذف مشوق های جذب نیرو برای کارفرما، آمار عملکرد کاریابی ها را کاهش داده و موجب شده که میزان اشتغال به کار و فعالیت کاریابی ها در سال 96 و 97 کاهش پیدا کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۲    
بررسی نتیجه اجرای FATF در ایران به موازات تحریم های کاتسا و سیسادا و همچنین اظهارات اخیر مقامات وزارت خزانه داری آمریکا نشان می دهد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 86 سنت، معادل 1.1 درصد کاهش به 76 دلار و 46 سنت رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۲    
صورت های مالی شرکت اصلی و تلفیقی حسابرسی شده شرکت نفت ایرانول (شرانول) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 منتشر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۷    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تاکید بر این که شرایط پرداخت وام به سازندگان توسط بانک مسکن از محل اوراق تسه بسیار ظالمانه است، گفت: نرخ واقعی سود این تسهیلات زیر 34 درصد نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۷    
نمودار 5 ماهه درجه روزهای رشد و نمو گیاهان که در تصمیم گیری های زراعی کشاورزان تاثیر گذار است، توسط مراکز تحقیقات هواشناسی کشاورزی منتشر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۷    
تأمین سرمایه افزایش تولید در 29 میدان نفتی و نگهداشت، نوسازی و بهسازی تجهیزات این میادین با سرمایه مردمی، خبری امیدبخش از وزارت نفت است که می تواند در راستای نهادینه کردن نگاه به ظرفیت های داخلی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۲    
فائو اعلام کرد که شاخص قیمت مواد غذایی در ماه گذشته میلادی(می) به بیشترین حد خود از اکتبر سال 2017 میلادی به بعد رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۲    
قیمت مرغ که در روزهای گذشته کاهش یافته بود امروز به 8200 تومان رسید که بالا تر از نرخ مصوب است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۲    
سازمان هواشناسی از رگبار و صاعقه در 13 استان کشور خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۲    
وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا از امروز ( شنبه 19 خرداد ماه) در بورس کالا افزایش خواهد داشت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۷    
رئیس فراکسیون حمایت از صنعت نساجی مجلس با بیان این که پرداخت ارز 4هزار و 200 تومانی به صنایع نساجی حداقل کمک به این صنعت است گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۷    
صادرات آمریکا به ایران در 4ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 77درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 45میلیون دلار رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۷    
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن تهران از وجود 200 معدن فعال در این استان خبرداد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۶    
در نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری تصویب شد تا برای خانه های واقع در بافت های ناکارآمد شهری با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ایران اسناد مالکیت صادر شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قوانین جدید فرودگاهی این سازمان با الگوبرداری از قوانین اتحادیه اروپا طراحی شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۶    
در پایان معاملات روز جمعه، درحالی که نگرانی از افزایش تولید آمریکا و افت تقاضای چین، بر قیمت های نفت فشار وارد کرد، جی پی مورگان پیش بینی قیمت خود را کاهش داد و قیمت های نفت افت کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۶    
یک مقام مسئول از تصمیم جدید برای ارایه خوراک ارزان به پتروشیمی ها خبر داد و گفت: شرکت های پتروشیمی در قبال دریافت خوراک با نرخ دلار 3800 تومانی، ارز خود را 4200 تومان به دولت می دهند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۱    
طبق اعلام گمرک ایران، ارز همراه مسافر به داخل کشور تا سقف 10 هزار یورو مجاز است و برای بیشتر از آن باید در سامانه ثبت شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۱    
بررسی وضعیت شاخص های نیروی کار در استان های کشور نشان می دهد، استان چهارمحال و بختیاری با نرخ بیکاری 23.7 درصدی بالاترین نرخ بیکاری استانی را به خود اختصاص داد و جایگزین کرمانشاه شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۱    
اگر مقامات آمریکایی در آینده محدودیت های جدید و سختی را برای ایران در نظر بگیرند، پژو برای ماندن (در ایران) دچار مشکل خواهد شد و سرمایه گذاری اش روی هوا خواهد ماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۶    
گزارش سه ماهه سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام شد. براساس این گزارش تولید غلات در جهان کاهش خواهد یافت و 39 کشور در سراسر جهان برای تامین غذا نیازمند کمک خارجی خواهند بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۱    
معاون اول رئیس جمهوری در دو مصوبه جداگانه، سازوکار تجارت مرزنشینان را به دستگاه های ذی ربط ابلاغ کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۶    
بازار ارز و سکه در هفته نیمه تعطیلی که گذشت، بیشتر تحت تاثیر اخبار و مواضع سیاسی بود. مهم ترین خبری که توجه بازارها را به خود جلب کرد، از سرگیری برخی فعالیت های هسته ای در چارچوب برجام بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۱    
مظاهریان با رد ادعای برخی کارشناسان که افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر را به دلیل سیاست های شهرسازی آخوندی مبنی بر ممنوعیت فروش تراکم عنوان کرده اند اظهار داشت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۶    
تسهیل در روند دسترسی به مواد اولیه بنگاه های تولیدی در راستای حمایت از تولید داخل در دستور کار گمرک ایران قرار گرفت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۶    
هفته گذشته اقدامات عملی اروپا برای حفظ برجام رنگ تازه ای گرفت. اتحادیه اروپا، برای حمایت از توافق هسته ای با ایران، قانون مسدودسازی تحریم های آمریکا را بروزرسانی کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۱    
کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ممکن است زودتر اجلاس گروه 7 را در کانادا ترک کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۸:۲۱    
بانک جهانی جدیدترین گزارش خود از چشم انداز اقتصادی جهان را منتشر کرد و در آن پیش بینی خود از رشد اقتصادی ایران را افزایش داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۶    
بورس تهران در دو روز معاملاتی هفته گذشته رشد بیش از 4/ 0 درصدی را تجربه کرد و به مرز 96 هزار واحد رسید. نمادهای فولادی و در صدر آنها سهام فولاد مبارکه بیشترین نقش حمایتی را از شاخص کل داشتند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۱    
نگاهی به وضعیت اقتصادی عربستان نشان دهنده کاهش حجم سرمایه گذاری خارجی در این کشور است؛ درحالی که در اوایل سال 2017 سرمایه گذاری خارجی به رقم 2 میلیارد و 7 میلیون دلار رسیده بود ...