پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۰May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 7 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۶    
آمارهای جدید نشان می دهد سرانه درآمد مردم جهان همیشه ارتباطی به اندازه کشورها و اقتصاد آن ها ندارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۷    
افزوده شدن 9 انتخاب دیگر در نسخه جدید اینترنت بانک صادرات ایران، دامنه اختیارات مشتریان این بانک را در استفاده از گزینه های متنوع بانکداری الکترونیکی کامل تر کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۲    
خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران در سال گذشته بیش از سه برابر رشد داشته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۵    
در محور کرج-چالوس روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی در کشورمان توانایی غنی سازی 20 درصد انرژی هسته ای را داریم قطعا می توانیم کیسه هوای خودرو را هم بسازیم، اما این کار را نکردیم چون تحقیقات را کنار گذاشتیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۰    
جلسه کمیته روابط کار با موضوع تعیین حداکثر مدت زمان قرارداد موقت در کارهای با جنبه غیر مستمر درحالی عصر دیروز پایان یافت که کارفرمایان همچنان با سقف 3 سال مخالفند و موضوع به وزیر کار ارجاع شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، با بیان اینکه همه جایگاه های عرضه بنزین و نفت گاز موظف به استفاده از کارت سوخت هستند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰    
برخی کارشناسان مسکن معتقدند، سیاست های پولی و بانکی دولتمردان، موجب رکود و گرانی در بازار مسکن شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: توسعه نژادهای دام کوچک پربازده و پرورش گاوهای دومنظوره از برنامه های این وزارت برای افزایش تولید شیر و گوشت در کشور است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی ب اتکذیب صدور بخشنامه محدودیت تراکنش USSD از جانب بانک مرکزی و شاپرک، گفت: برخی بانک ها با تصمیم خود اقداماتی را انجام داده اند که ارتباطی به بانک مرکزی و شاپرک ندارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۰    
دومین جشنواره رسانه های فعال کشور در حوزه بازار سرمایه با عنوان "بورس و رسانه" تابستان امسال برگزار می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به این طی چند وقت اخیر خودروسازان فروش نقدی نداشته اند گفت: همین اقدام جای بحث دارد که اگر در جلسه سه شنبه آینده به نتیجه مشخصی نرسیم بحث تحقیق و تفحص از خودروسازی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۶    
سیدعباس عراقچی اظهار کرد: برجام از همان ابتدا یک موضوع بزرگ ملی بوده است ولی متاسفانه در روند خود از یک موضوع ملی به یک موضوع فروملی و بحث های داخلی و جناحی تبدیل شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۶    
دبیر انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران سرانه مصرف شیر در ایران را بسیار پایین دانست و گفت: تقریبا 90 درصدخانوارهای کشور کمبود دریافت کلسیم دارند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۶    
محمدباقر اثنی عشری طی حکمی از سوی رئیس جمهوری به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور منصوب شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۶    
پس از گذشت سه ماه از روند رشد قیمت ها در بازار نفت، به نظر می رسد تب بهاری فروکش کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
طبق اعلام گمرک، صرفا شرکت های تعاونی مرزنشینان و پیله وران دارنده کارت معتبر مجاز، به اظهار کالا در بازارچه های مرزی هستند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
فرماندار شهرستان آبادان از برخورد جدی با مصرف کنندگان غیرمجاز آب در این شهرستان خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به صدور 55 هزار بارنامه در روز گذشته، از به نتیجه رسیدن پیگیری های این سازمان برای حل مشکلات معیشتی رانندگان تا مردادماه خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بیست هزار تومان افزایش یافت و نرخ آن به یک میلیون و 997 هزار تومان رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در پروازهای حج تمتع امسال، 22 هزار و 716 زائر از فرودگاه امام خمینی (ره) به حج تمتع می روند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل هفته گذشته در حالی قرارداد 20 هزار میلیارد تومانی احداث راه آهن مشهد-گرگان را به امضا رساند که پروژه درآمدزای چابهار-سرخس معطل 9 هزار میلیارد تومان است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری برای دومین روز متوالی با افت همراه شد و با 96 واحد کاهش به 95 هزار و 529 واحد رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: واردات سیگار در 2ماه ابتدای امسال به صفر رسید.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۱    
عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به تأسیس کارخانه واکسن سازی در فرانسه با همکاری ایران گفت: قیمت گوشت گوسفندی در برخی نقاط کشور به 60 هزار تومان رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۱    
رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه پرونده صادرات اسب ایران به اروپا تقریبا نهایی شده است، از آغاز صادرات مرغ ایران به افغانستان خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
رئیس جمهور شب گذشته در دیدار با فعالان اقتصادی، یک بار دیگر موضع دولت مبنی بر ماندگاری بر روی نرخ 4200تومانی را یادآوری کرد و گفت که خیال فعالان اقتصادی از تسویه وام ها با این نرخ راحت باشد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
استاندار خوزستان از پایان عملیات اجرایی احداث خط لوله دوم آب غدیر به سمت شهرهای آبادان و خرمشهر تا 45 روز آینده خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر با افزایش تردد کالاهای نفتی و غیر نفتی در دریای خزر روبه رو هستیم و ظرفیت بنادر شمالی ایران به 130 میلیون تن رسیده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به کاهش 40 درصدی آب انتقالی به تصفیه خانه باباشیخ علی، گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، با تاکید بر اینکه رصد تراکنش های ارزی موجب ایجاد شفافیت در نظام اقتصادی کشور می شود، گفت: خروج سرمایه از کشور نباید با سهولت انجام گیرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۰    
روند تخصیص و پرداخت دلار 4200 تومانی به تولیدکنندگان صنعت نساجی و پوشاک جهت تامین مواد اولیه و ماشین آلات آغاز شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۵    
رکورد رشد معاملات مسکن در ماه گذشته در مقایسه با اردیبهشت سال 96 از آن فرسوده ترین منطقه تهران شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رییس اتاق اصناف ایران از دستور رییس جمهور برای تخصیص 20 میلیارد تومان به منظور نظارت و بازرسی واحدهای صنفی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
مطابق آمارهای بانک مرکزی و مرکز آمار ایران نرخ تورم در اردیبهشت ماه سال جاری (1397) نسبت به فروردین ماه 0.1 درصد کاهش داشته است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در سال زراعی جاری یک هزار و 468 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۰    
قیمت نفت روز دوشنبه در پی واکنش بازار به احتمال افزایش تولید روسیه، آمریکا و عربستان سعودی کاهش یافت و روند کاهش شدیدی که در معاملات روز جمعه داشت را دنبال کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۳    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی به دنبال کاهش نگرانی های ژئوپلیتیکی که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۳    
: دو جبهه جدید در جنگ تجاری تشکیل شده است؛ از یکسو عربستان سعودی در واکنش به مواضع دولت آلمان درخصوص حمایت از برجام و ایران، تصمیم به منع حضور کسب وکارهای جدید آلمانی در کشورش گرفته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۸    
استارت آپ های حوزه فین تک هم در دنیا و هم در ایران رشد بسیار سریعی داشته اند. در ایران همزمان با بزرگ شدن اکوسیستم استارت آپی و با سرمایه گذاری های اولیه در تعدادی از استارت آپ های مالی خدمات جدیدی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از پیشنهاد نرخ خرید تضمینی جدید برای شیرخام از دامداران خبر داد و گفت: به زودی نرخ جدید در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسیده و ابلاغ می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۸    
صنعت نفت ایران با دیرینه ای نزدیک به 110 سال و گذر از فرازوفرودهای بسیار، بار دیگر با خروج آمریکا از برجام، دوره ای جدید از شرایط اقتصادی و توسعه ای را تجربه خواهد کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۳    
با وجود الزام بانک ها به ارائه نسخه ای از قرارداد تسهیلاتی بانکی به مشتریان، اغلب از این تکلیف قانونی سرباز می زنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۳    
بورس اوراق بهادار تهران پس از شروع قدرتمند خود در اولین روز از هفته جاری، دیروز با فشار فروش عرضه کنندگان مواجه شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد اوایل امسال به صراحت تاکید کرد این سازمان پس از پایان بازه زمانی تعیین شده، یک روز هم به خودروسازان مهلت جدیدی نخواهد داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۳    
روسیه یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان نفت خام جهان محسوب می شود که در دهه های متوالی با صادرات نفت بودجه سالانه خود را تنظیم کرده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۳    
حسین عبده تبریزی، صاحب نظر حوزه مالی در یک سخنرانی ابعاد عملیاتی اصلاح نظام بانکی را ترسیم کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۸    
ایتالیا درحال حاضر نیز هشتمین قدرت برتر اقتصادی دنیا به حساب می آید و وزن قابل توجهی در بازارهای جهانی دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۸    
نعمتی گفت: با توجه به فضای موجود در کشور، با گزارشی که مرکز پژوهش ها ارائه کرد و اظهارات نمایندگان، به این نتیجه رسیدیم که بانک مرکزی برای رونق گرفتن تولید ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۸    
جدیدترین آمار تجارت خارجی کشور عبور از تراز تجاری منفی در دو ماه منتهی به اردیبهشت ماه امسال را نشان می دهد.