دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 اردیبهشت 1397 ایران خبر 2 اردیبهشت 1397 ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 ایران خبر 5 اردیبهشت 1397 ایران خبر 6 اردیبهشت 1397 ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 ایران خبر 8 اردیبهشت 1397 ایران خبر 9 اردیبهشت 1397 ایران خبر 10 اردیبهشت 1397 ایران خبر 11 اردیبهشت 1397 ایران خبر 12 اردیبهشت 1397 ایران خبر 13 اردیبهشت 1397 ایران خبر 14 اردیبهشت 1397 ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 ایران خبر 16 اردیبهشت 1397 ایران خبر 17 اردیبهشت 1397 ایران خبر 18 اردیبهشت 1397 ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 ایران خبر 20 اردیبهشت 1397 ایران خبر 21 اردیبهشت 1397 ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 ایران خبر 23 اردیبهشت 1397 ایران خبر 24 اردیبهشت 1397 ایران خبر 25 اردیبهشت 1397 ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 ایران خبر 27 اردیبهشت 1397 ایران خبر 28 اردیبهشت 1397 ایران خبر 29 اردیبهشت 1397 ایران خبر 30 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۷    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 23 هزار تومان افزایش به دو میلیون و 75 هزار و 500 تومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۳    
سازمان هواشناسی کشاورزی با صدور اطلاعیه ی توصیه های را برای کشاورزان در 5 روز پیش رو ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: حفاظت از حدود 20 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی در برابر تجاوز، تصرف و سایر عوامل تخریب ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۱:۰۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه اگر آمریکا از برجام عقب نشینی کند، کل توافق هسته ای از بین خواهد رفت، تصریح کرد : ایران آماده است تا برنامه هسته ای خود را دوباره از سر بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی ارتش عراق از بازداشت یک زن داعشی که قصد فرار به شمال عراق را داشت، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۵    
با نسخه ای جادویی برای مقابله با افزایش کلسترول خون آشنا شوید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت که رئیس جمهور آمریکا می خواهد اطمینان حاصل کند که توافق هسته ای برجام بهتر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: با تمامی محدودیت های مالی، قول پیگیری پروژه متروی تبریز را می دهم و امیدواریم متروی تبریز با قوت خود پیش رود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
در دهمین روز اعتصاب کارکنان ایرفرانس، 25 درصد پروازهای این شرکت لغو و ارزش سهام این شرکت بدترین عملکرد را داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
به دنبال بارندگی شدید و طوفان 4 نفر در منطقه گندمکار باغملک خوزستان مفقود شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مرد 24 ساله ای که پنج سال پیش با شلیک گلوله جوان 30 ساله ای را در شهرستان ایرانشهر به قتل رسانده بود ، دستگیر شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مرکل به شبکه 10 تلویزیون اسرائیل گفته او "نگرانی های بزرگ در اسرائیل در رابطه با آنچه که از ایران ناشی می شود" را درک می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان در 2 روز آینده را صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و روند تدریجی افزایش دما پیش بینی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
حمایت از کالای ایرانی به عنوان رویکرد مهم اقتصاد ایران در سال جاری، الزاماتی دارد و نقش منِ مصرف کننده، تولیدکننده، سلبریتی ها و دولت در تحقق این شعار بسیار چشمگیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
با آزاد شدن پیش از موعد محمد رضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری و انتشار خبر آن همزمان با دستگیری سعید مرتضوی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
به گزارش ایران خبر ،فرارو- کیت میدلتون دوشس کمبریج و همسر شاهزاده ویلیام، امروز دوشنبه برای وضع حمل سومین فرزندش به بیمارستان منتقل شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نبود نظارت و فرافکنی های نهادهای ناظر بر بازار خودرو، آشفته بازاری را رقم زده که خودروسازان در آن ترک تازند و هر قیمتی را به مصرف کننده ناچار از خرید کالای ایرانی، تحمیل می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
کارآگاهان موفق به بازداشت قاتل فراری شدند که سال 92 برای پایان دادن به یک درگیری در پارک ارم دخالت کرده اما مرتکب قتل شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
ه دنبال اجرای طرح گسترش و توسعه بخش غربی آستان حضرت عبدالعظیم شهرری، تیغ های بیل مکانیکی به طور اتفاقی به جنازه ای برخورد کرد که به گفته برخی از مردم که شاهد این حفاری ها بودند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
قاضی حیدری از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر مشهد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۳    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: حق التدریس مشروط و منوط به تکمیل ساعت های موظفی اعضای هیئت علمی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
در حالی صبح امروز کمیسیون عمران مجلس میزبان جلسه بررسی بخشنامه های وزیر راه و شهرسازی بود که مشاور رئیس جمهوری رفتار آخوندی را مستبدانه عنوان کرده و گفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
اخذ عوارض نقل و انتقال املاک توسط شهرداری ها در شهرهای مختلف پیشتر از سوی دیوان عدالت اداری باطل شده بود و مجدد با تغییر نام و تحت عنوان عوارض “صدور پاسخ استعلام واگذاری” بها دریافت می گردید که این ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
فردی که با انگیزه سرقت اطلاعات به گوشی تلفن همراه 514 نفر نفوذ کرده و گفت و گوهای اینترنتی، متن پیامک ها، رمز ایمیل های شخصی و اطلاعات خصوصی و حساب بانکی آنها دست یافته بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی دولت تاکید کرد: از دو تابیعتی بودن کاوه مدنی اطلاعی ندارم و باید از وزارت اطلاعات بپرسم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه حدود 7 ماه است که جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را برگزار نکرده ام، گفت: در زمان خودش توضیح می دهم که چرا در این مدت جلسات ستاد برگزار نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۳    
در جدیدترین پژوهش با استفاده از رنگ مو و شناسایی رنگدانه ها می توان خطر ابتلا به برخی بیماری ها را در افراد شناسایی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
وزیر بهداشت گفت: شهردار آینده باید نگاه مهربانتری به حوزه بهداشت و درمان داشته باشد. مهم ترین وظیفه شهردار پیشگیری از بیماری مردم است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
به گزارش ایران خبر ،نشست مشترک سه قوه. (علی شیربند/میزان) سومین روز سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم. (زهیر صیدانلو/فارس) چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
سامانه اطلاع رسانی طرح رجیستری تلفن همراه از امکان استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۳    
با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار در شهرستان خرمشهر، کلیه مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه های این شهرستان در شیفت صبح امروز تعطیل اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 4 سنت افزایش به 74 دلار و 10 سنت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
فردی که در شبکه های اجتماعی برای شهروندان ایلامی ایجاد مزاحمت می کرد، دستگیر شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1333 دلار و 71 سنت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
سرپرست شهرداری تهران از افتتاح ده کیلوتر از خط شش مترو تا پایان شهریور خبر داد و تأکید کرد که تا انتخاب شهردار به وظیفه خود عمل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
مسابقه سالانه زیباترین سیبیل سال در بروکسل بلژیک برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
بررسی گزارش خزانه داری کل کشور حاکی از آن است که طی دو روز اول اردیبهشت ماه امسال بیش از 4 میلیارد تومان بابت حقوق و مزایای مستمر و سایر هزینه های اجتناب ناپذیر به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
وزیر بهداشت گفت: بساط تهمت زدن و رواج دروغ از برخی تریبون ها در کشور باید برای همیشه جمع شود؛ در غیر این صورت، چیزی از انقلاب باقی نمی ماند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تسویه تمام بدهی های سازمان راهداری به پیمانکاران تا سه ماه سوم سال جاری خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۸    
انتخاب رشته آزمون دکتری 97 از ساعت 11 امروز (دوشنبه سوم ادریبهشت) آغاز می شود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۳    
هنگ کنگ، شهری که یکی از بالا ترین نرخ های قیمت املاک در جهان را در اختیار دارد، رکورد اجاره گران قیمت ترین پارکینگ خودرو را در جهان به ثبت رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۳    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: ما که یک نمونه هم به خاطر نداریم در شورا به فردی خانه یا ملکی واگذار شده باشد. اگر آقای میرلوحی یا سایر دوستان ادعا می کنند املاکی واگذار شده، چرا نسبت اقدام نمی کنند؟
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۸    
یک زن تویسرکانی که همسر ش را با تیشه بنایی و چند ضربه چاقو به قتل رسانده بود ، دستگیر شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۸    
وکیل مدافع سیدامامی در رابطه با انتشار مطلبی در خصوص پرونده موکلش در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه دولت ترامپ هرگز در برجام نبوده است، گفت: صرف حضور آمریکا در توافق هسته ای کافی نیست و این کشور باید عضو فعال و دارای حسن نیت در این توافق باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۸    
با وجود تبلیغات گسترده و بدون حد و مرز سایت های همسریابی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تنها یک سایت همسریابی اینترنتی مجوزدار در کشور وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور با انتقاد از تاخیر وزیر کار در اجرایی کردن و پرداخت وام اشتعال روستایی و عشایر گفت: ربیعی قول داده است که 70 درصد این وام را تا خرداد و 100 آن را تا شهریور پرداخت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
سیستم های امنیتی نصب شده در محیط خانه ها این امکان را فراهم می کند که با خیالی آسوده منزل را ترک کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی با طرح مجلس برای دادن مسئولیت صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی به صدا و سیما مخالفت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
یادگیری زبان آن هم انگلیسی یک امر حیاتی و مهم است. حالا و به کمک سایت ها و اپلیکیشن های مختلف این یادگیری به سختی گذشته نبوده و نیاز نیست حتماً یک زمان مشخص برای کلاس رفتن در نظر بگیرید و در کنار آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش باران و برف و لغزندگی محورهای مواصلاتی شرق این استان خبر داد و از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
برای آنهایی که از دور و نزدیک دستی در آتش سیاست و رسانه داشتند، دیروز، روز غریبی بود. هرچند این گونه به نظر می رسید همه آنانی که در دو دهه گذشته، گذرشان به کوی سعید مرتضوی افتاده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۹    
مشاور رییس جمهور با اشاره به اولین نشست مشترک سه قوه، عزم مشترک، همدلی و همراهی را شاخصه مهم حاضران در این نشست توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۹    
پزشکان معتقدند مصرف ویتامین ها و مکمل ها نمی تواند مانع از شکستگی استخوانی در سالمندان شود و این افراد باید ورزش کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مخالفت خود با مصوبه اخیر کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر دادن مسئولیت صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به صداوسیما را، اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۹    
با وجود آنکه کسب وکارهای اینترنتی به سرعت در حال گسترش و اشتغالزایی است اما صاحبان این مشاغل هنوز جایگاه مشخصی در قوانین و پوشش بیمه ای کشور ندارند؛ به طوری که در قانون بیمه بیکاری ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۹    
پس از حادثه تلخ سقوط هواپیمای شرکت آسمان در 9 مایلی فرودگاه یاسوج، به نظر می رسد که در حال حاضر پروازها به این فرودگاه متوقف شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۹    
با نوجوانانی آشنا شوید که با تأسیس شرکت های خود، در سن کم سرمایه دار شده اند. آن ها رازهای موفقیت خود را با شما در میان خواهند گذاشت.