دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۴۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 اردیبهشت 1397 ایران خبر 2 اردیبهشت 1397 ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 ایران خبر 5 اردیبهشت 1397 ایران خبر 6 اردیبهشت 1397 ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 ایران خبر 8 اردیبهشت 1397 ایران خبر 9 اردیبهشت 1397 ایران خبر 10 اردیبهشت 1397 ایران خبر 11 اردیبهشت 1397 ایران خبر 12 اردیبهشت 1397 ایران خبر 13 اردیبهشت 1397 ایران خبر 14 اردیبهشت 1397 ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 ایران خبر 16 اردیبهشت 1397 ایران خبر 17 اردیبهشت 1397 ایران خبر 18 اردیبهشت 1397 ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 ایران خبر 20 اردیبهشت 1397 ایران خبر 21 اردیبهشت 1397 ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 ایران خبر 23 اردیبهشت 1397 ایران خبر 24 اردیبهشت 1397 ایران خبر 25 اردیبهشت 1397 ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 ایران خبر 27 اردیبهشت 1397 ایران خبر 28 اردیبهشت 1397 ایران خبر 29 اردیبهشت 1397 ایران خبر 30 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
آزمون ورودی سال تحصیلی 97 - 98 حوزه علمیه خراسان صبح جمعه 14 اردیبهشت ماه برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۹    
نخستین دوره مسابقات موتورسواری سوپراندروو کشور عصر جمعه به میزبانی پیست الولک قزوین برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۹    
رئیس بانک مرکزی گفت: مردم در سپرده گذاری های خود دو پارامتر نرخ سود معقول و اعتبار بانک ها را در نظر داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۹    
عضو شورای پول و اعتبار با انتشار یادداشتی، ضمن انتقاد از بعضی آدرس دهی های غلط درمورد ریشه نوسانات اخیر ارز، به واکاوی ریشه نوسان قیمت ارز در اقتصاد ایران پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۹    
بعد از رئیس جمهوری فرانسه، مرکل صدراعظم آلمان هم با ترامپ درباره توافق هسته ای رایزنی می کند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۳    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پرسپولیس که از ساعت 19.15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود ، با نتیجه 3 بر 0 به سود سرخ پوشان پایان یافت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۳    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران محترم مترو از تعطیلی واحد اغذیه فروشی در یکی از ایستگاه های متروی تهران خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه فرافکنی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران به تسلیحات هسته ای دست نخواهد یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
رییس اورژانس 115 دماوند از تصادف در محور هراز، محدوده تونل امام زاده هاشم(ع) خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد با توجه به عدم اصلاح برجام بعید به نظر می رسد که ترامپ در 12 مه در برجام بماند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
آخرین دیدار از هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با برتری 3 بر صفر سرخپوشان پایتخت به پایان رسید و شاگردان برانکو قهرمانی را در میان هواداران جشن گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
خبرهای تائید نشده از دفن جسد مومیایی کشف شده در شهرری حکایت دارد. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به خبر غیرموثقی اشاره کرده مبنی بر اینکه این جسد را برده اند و دفن کرده اند البته در ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب گذشته (پنجشنبه) و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی ها خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۳    
پیش بینی می شود در سال جاری میلادی، تولید گوشی هوشمند و جدیدترین پرچمدار اپل یعنی آیفون 10 (ایکس) پس از معرفی گوشی های جدید متوقف شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۹    
از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال دو تیم سیاه جامگان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با برتری 1- 0 پارس جنوبی پایان یافت .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۹    
هر چند افزایش قیمت نفت در چند روز گذشته بر اثر نگرانی بازار از خروج احتمالی امریکا از برجام موقتی است اما زمزمه های کارشناسان نفتی عربستان و روسیه بر سر ادامه توافق کاهش تولید در بازه زمانی 10ساله می ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۸    
وکیل مدافع دختران شین آباد از شکایت مجدد برای پیگیری هزینه های درمان موکلانش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۸    
تگرگ های به اندازه تخم مرغ عصر امروز شهروندان شهرستان روانسر را غافلگیر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۸    
در حالی که بسیاری از تاثیرات مدیتیشن ذهن شناخته شده است، اما نتایج مطالعات جدید متخصصان نشان داد که مدیتیشن ذهنی درمانی موثر در اضطراب است و حتی یک جلسه هم برای بیماران مبتلا به اضطراب نتایج بسیار ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۸    
دانشمندان" ام آی تی" (MIT) یک دستگاه اختراع کرده اند که به افراد این امکان را می دهد که رؤیاهای خود را کنترل کنند.نام این دستگاه "Dormio Dubbed" است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۷    
بر اساس اعلام بانک مرکزی در فروردین ماه امسال معاملات مسکن شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال قبل 6.3 درصد کاهش یافته اما قیمتها با کاهش 3.9 درصدی نسبت به ماه قبل 29 ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۲    
شرکت خودروسازی آئودی فراخوان بیش از یک میلیون دستگاه از محصولاتش در جهان به علت وجود نقص در پمپ الکتریکی سیستم خنک کننده را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۲    
امروز روز گرافیست ها است، رسانه های ایران و جهان جذابیت و زیبایی خود را مدیون صاحبان این هنر گرانسنگ هستند آنها که در عصر جدید و در سایه ذوق و دانش خویش، دنیای پیرامون را برای ما زیباتر می سازند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۹:۱۲    
رئیس شورای شهر تهران با انتشارپیامی از تشریفاتی و تبلیغاتی بودن این شورا انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۷    
اگر بخواهیم فشار آوریم حتی اگر فرزند انسان باشد بعد از چند بار بالاخره در برابر ما مقاومت می کند /حکومت کردن بدون برقراری ارتباط با نسل جوان ممکن نیست
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۲    
به اعتقاد من ارزش تراژدی های شاهنامه فردوسی و بن مایه های فکری آن حکیم بزرگ نه تنها کمتر از شکسپیر نیست بلکه بیشتر هم هست، منتها ما در معرفی این نویسنده بزرگ ایرانی به جهان کاری نکردیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
سفیر فعلی سنگال در مراکش، به عنوان سفیر جدید این کشور در تهران تعیین شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد: وزارت دادگستری آمریکا در حال انجام تحقیقات از شرکت هواوی است تا ببیند این شرکت چینی تحریم های آمریکا علیه ایران را نقض کرده است یا نه.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: برآوردها نشان می دهد تقاضای انرژی جهانی تا سال 2040 به میزان 30 درصد افزایش خواهد یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از بازداشت ضارب معلم خوزستانی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رئیس اداره زئونوز وزارت بهداشت گفت: اطلاعات موثقی داریم که نشان می دهد در بسیاری از مراکز تهیه لبنیات سنتی نیز از روغن پالم در حد افراط استفاده می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اعمال ممنوعیت تردد از کرج به سمت چالوس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بروز رگبار و وزش باد شدید در تهران توصیه هایی را به شهروندان ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
دادستان کل کشور با اشاره به تقویت شبکه های پیام رسان داخلی تاکید کرد: باید به جامعه این اطمینان داده شود که به هیچ وجه هیچ مقام و دستگاهی حق ورود به عرصه زندگی خصوصی اشخاص را ندارد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
وزیر دفاع آمریکا گفت که هنوز تصمیمی درباره خروج آمریکا از توافق هسته ای سال 2015 با ایران گرفته نشده است اما واشنگتن با متحدان اروپایی خود کار می کند تا ببیند آیا راهی برای اصلاح آن وجود دارد یا خیر.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۶    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به نقش دولت در انسجام ملی و برون رفت از مشکلات گفت: دولت از ظرفیت خود برای خلق وحدت جمعی استفاده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۶    
باد و توفانی که روز جمعه استان بوشهر را با سرعت 60 کیلومتر درنوردید سبب غافلگیری مردم این استان شد و خساراتی نیز بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۶    
سرپرست شهرداری تهران با اشاره به اینکه عبور و مرور روان یکی از اصلی ترین مطالبه های شهروندان تهرانی است، گفت: محور اصلی برنامه ام توسعه حمل و نقل عمومی به خصوص مترو است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۶    
یادگار امام تاکید کرد: دینداران وقتی تصدی امر دنیای مردم کردند، اگر در تصدی گری ناموفق بودند مردم را از دین برمی گردانند. وقتی دینداران تصدی دنیا می کنند باید دنیا را بهتر از بی دینان بسازند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۱    
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از ارتقا و بهبود کیفیت تمامی محصولات این خودروساز در سال گذشته خبر داد و گفت: درحال حاضر حدود 65 درصد از محصولات ایران خودرو در سطح کیفی 3 و 4 ستاره قرار دارند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: مردم هرجا دیدند از طریق پیام رسانهای داخلی ورودی به حریم خصوصی آنها صورت گرفته است سریعا مراجعه کنند تا ببیند که قوه قضاییه در دفاع از آنها ورود می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پدر یکی از دانش آموزانی که معلم حمیدیه را مورد ضرب وشتم قرار داده بود، دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گفت: اینکه دولت نرخ ارز را 4200 تومان اعلام کرده و قرار شده برای واردات کالاهای اساسی، مابه التفاوت پرداخت کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 97 گفت: کلید اولیه سوالات هر یک از کدرشته های امتحانی از روز سه شنبه 11 اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در واکنش به ورودکانتینری کالای قاچاق به کشور گفت:دستگاه های اسکنر وجود دارد اما در هیچ جای دنیا تمامی کالاهابه لحاظ مضرات سلامتی ازاین دستگاه ها عبورداده نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
گروهی از متخصصان طی مطالعه ای جدید اعلام کردند در حال پایه گذاری انقلابی برای استفاده از "روان بیوتیک ها" یا "میکروب های خلق و خو" به منظور بهبود سلامت روان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش باران در اکثر مناطق طی دو روز آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: ایران اسلامی در جریان سال های دفاع مقدس دستاوردهای زیادی کسب کرد و به چنان قدرت نظامی دست پیدا کرد که هنوز هم هیچ کشوری حتی در ابعاد فرامنطقه ای قادر به ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به فعالیت حدود 2000 واحد میوه فروشی بدون پروانه،گفت: توزیع کالاهای قاچاق نیز عمدتا توسط این واحدها انجام می شود و این واحدها باید تحت نظارت باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
واژگونی خودرو سواری در محور شیراز-اصفهان در صفاشهر 16 تن را راهی بیمارستان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه نیمه ساز در منطقه پونک با تلاش اتش نشانان مهار شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
مرد 27 ساله ای که پسر 10 ساله مشهدی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود ، دستگیر شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل بهزیستی استان خوزستان
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
با توجه به گرایش عموم مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان به فضای مجازی و انجام بخشی از فعالیت های روزمره در این فضا متأسفانه به دلیل عدم آگاهی و سهل انگاری افراد شاهد بروز جرایم در این حوزه هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
دانش آموزان کلاس پنجم یک دبستان که شامگاه پنجشنبه در حال بازگشت از اردوی تهران به سمت کاشان بودند, در اتوبان تهران - قم، محدوده نعل بندان، براثر نشت گاز کولر اتوبوس دچار مسمومیت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به دلایل توقف حراج سکه در بانک کارگشایی گفت: در حراجی شاهد اتفاقاتی بودیم که برای ما خوشایند نبود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: نگاه استراتژیک در آینده، نگاه به شرق است. تجار، سازمان صنایع و سفرا در روسیه، چین و هند می توانند کمک کنند تا جهت گیری به سمت شرق برود ...