دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۱۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 اردیبهشت 1397 ایران خبر 2 اردیبهشت 1397 ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 ایران خبر 5 اردیبهشت 1397 ایران خبر 6 اردیبهشت 1397 ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 ایران خبر 8 اردیبهشت 1397 ایران خبر 9 اردیبهشت 1397 ایران خبر 10 اردیبهشت 1397 ایران خبر 11 اردیبهشت 1397 ایران خبر 12 اردیبهشت 1397 ایران خبر 13 اردیبهشت 1397 ایران خبر 14 اردیبهشت 1397 ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 ایران خبر 16 اردیبهشت 1397 ایران خبر 17 اردیبهشت 1397 ایران خبر 18 اردیبهشت 1397 ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 ایران خبر 20 اردیبهشت 1397 ایران خبر 21 اردیبهشت 1397 ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 ایران خبر 23 اردیبهشت 1397 ایران خبر 24 اردیبهشت 1397 ایران خبر 25 اردیبهشت 1397 ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 ایران خبر 27 اردیبهشت 1397 ایران خبر 28 اردیبهشت 1397 ایران خبر 29 اردیبهشت 1397 ایران خبر 30 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۷:۲۴    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 2 خرداد 1397 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
رئیس سازمان امداد و نجات عملیات امدادگران در سیل و آبگرفتگی های اخیر را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 18 ارز از جمله پوند نسبت به روز چهارشنبه افزایش و نرخ یورو و 12 واحد پولی دیگر کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۶    
یکی از مسئولان حراست دانشگاه خوارزمی از ورود یک دانشجوی پسر به خوابگاه دختران این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجو بازداشت و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۰    
منبع دیپلماتیک آگاه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: اروپا قصد دارد تا در خریدهای نفتی خود از ایران به جای دلار از یورو استفاده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: محصول 2008 در خارج از چارچوب و بخشنامه های فروش، از جمله روش کارتکس از سوی هیچ یک از نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی عرضه نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۰    
شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و کنسرسیوم پرگس (PERGAS) به منظور توسعه و پشتیبانی بهره برداری میدان نفتی کرنج در قالب الگوی قراردادی نفتخیز جنوب موافقت نامه همکاری (HOA) امضا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۳    
بیژن زنگنه گفت: مقوله ای بنام جریمه برای توتال مطرح نیست، اما مبلغی که این شرکت در ایران سرمایه گذاری کرده تا پایان انجام پروژه به آنها عودت داده نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
شمار مسمومان با قارچ سمی در استان های لرستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان و آذربایجان غربی در چند هفته اخیر به 481 نفر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۸    
شرکت توتال اعلام کرد با احیای تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران امکان ادامه حضور در پروژه توسعه میدان گازی پارس جنوبی را نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۸    
رئیس کمیسیون اروپا در بروکسل با تاکید بر لزوم حفظ برجام گفت که اتحادیه اروپا از همه منابعی که در اختیار دارد برای حفظ برجام استفاده خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۸    
15 نفر از اخلالگران بازار ارز در استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۸    
به دنبال اجرایی شدن سیاست جدید ارزی، طی مذاکراتی بین بانک مرکزی و وزارت امور خارجه قرار بر این شده تا از این پس هزینه صدور ویزا به سفارتخانه ها به جای ارز، ریالی پرداخت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
معاون رئیس جمهوری گفت: مبنای بسیاری از نابرابری ها در عرصه نظام بین الملل، بی اخلاقی و رفتارهای خارج از هنجارهای مقبول بین المللی و التزام نداشتن به تعهدات پیشین است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان البرز با تکذیب برخی اخبار در مورد رایزنی و تلاش مسئولان اجرایی استان البرز برای جلوگیری از تخریب بناها گفت: در مورد ساوجبلاغ چنین خبری صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
سناتور ارشد دموکرات با انتقاد از تصمیم ترامپ در خروج از برجام گفت: تصمیم ترامپ در خروج از برجام یک سیاست بد بود که وجهه بین المللی آمریکا را زیر سوال می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
افرادی که دچار خونریزی حاد دستگاه گوارش بوده یا دچار سکته جدید قلبی و مغزی شده و مبتلا به سرطان و در حین درمان هستند و همچنین بیماران گرفتار دیابت و فشار خون غیرقابل کنترل نباید روزه بگیرند .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
صبح امروز مشکل فنی در خط 5 مترو و خروج مسافران از قطارها، برای ساعتی خدمات رسانی در این خط را متوقف کرد. مسئولان مترو طولانی شدن این مشکل را رفتار ماجراجویانه برخی از مسافران اعلام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بر نظارت و بازرسی مستمر از مراکز تهیه و توزیع زولبیا، بامیه، آش وحلیم پزی ها، رستوران ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از چندگانگی در حوزه رسانه انتقاد کرد و گفت: فیلتر و فیلترشکن معلول بلاتکلیفی ماست و باید سیاست و تکلیف آن در کشور مشخص شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
:مطالعه جدید نشان می دهد رابطه مثبت بین قد و هوش ناشی از اندازه غشاء مغزی است و این رابطه از طریق منطقه سطحی غشایی حاصل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از ممنوعیت ورود مکمل های تغذیه ای آمریکایی به کشور خبر داد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
صدراعظم آلمان تاکید کرد: جنگ سوریه بدون حضور روسیه، ترکیه، ایران و دیگر قدرت های منطقه ای حل و فصل نخواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
دبیرکل پیشین سازمان ملل تصریح کرد: تصمیم رییس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته ای با ایران، پیامی بد به کره شمالی منتقل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
در این جلسه آیین قرائت سوگندنامه از سوی محمد علی افشانی دومین شهردار منتخب شورای پنجم در صحن شورا برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۸    
دادستان کل کشور بر ضرورت اصلاح قوانین،ساختار و تقویت عملکردها در حوزه قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۸    
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع آگاه از تمایل اتحادیه اروپا برای جایگزینی یورو به جای دلار در تعاملات تجاری اش با ایران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۸    
نوسازی ناوگان فرسوده در طرح کلید به کلید 10 میلیارد دلار صرفه جویی سوخت را به همراه دارد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۸    
رییس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی ها است، گفت: طبق قانون کسانی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می آیند باید تابعیت ایران داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۸    
احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخورد خشونت آمیز گشت ارشاد در یکی از پارک های تهران گفت: حجاب در کشور ما قانون است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۸    
مهناز خانوی، مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: واردات مکمل های غذایی تولید امریکا از یکشنبه هفته گذشته به ایران ممنوع شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
به دعوت سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل شرکت تله کابین توچال ، ریاست و اعضای فراکسیون گردشگری مجلس در تاریخ 97/2/24 از مجموعه تله کابین توچال بازدید نمودند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
آب تنی یک پاندا در باغ وحش جنوب شرقی چین سوژه عکاس حیات وحش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
ریزش پل بتنی در هند جان 18 تن را گرفت و بیش از 50 نفر را زخمی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در کل کشور 14872 هزار ریال با میانگین مساحت 106 مترمربع و متوسط عمر بنای 9,8 سال بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل اداره استاندارد تهران از نظارت بازرسان بر مواد غذایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مواد غذایی غیراستاندارد از بازار جمع آوری می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
به زور می خواهند زنده نگهم دارند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
اروپایی ها پذیرفتند اجرای برجام هیچ ارتباطی به سایر موضوعات ندارد/ امریکا اختیار دنیا را در دست ندارد/نشست کمیسیون مشترک بدون حضور امریکا جمعه آینده برگزار می شود
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت از کاهش یک ساعته زمان پایان طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه رمضان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
محمد احسانی مدیر شبکه نسیم درباره سری جدید خندوانه که از امشب قسمت اول آن روی آنتن شبکه نسیم می رود، گفت: قسمت اول به نوعی اعلام شروع این برنامه است و بیشتر یک جشن برای آغاز ماه رمضان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی بازدید از موزه های این سازمان در روز جمعه 28 اردیبهشت را رایگان اعلام کرد و از برگزاری پنج نمایشگاه به این مناسبت در مکان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۸    
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس ساعت کار رستوران ها برای ارائه غذاهای بیرون بر و ارائه خدمات در سالن واحد صنفی عنوان کرد و گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۸    
متروی کرج - صادقیه چهارشنبه 26 اردیبهشت در مسیر خود چند بار متوقف و با اخلال در حرکت مواجه شد و مسافران به ناچار از این قطار پیاده شدند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۸    
موگرینی بیانیه مطبوعاتی نشست ایران و اروپا را منتشر کرد: تعهد سه کشور اروپایی به ایجاد اطمینان در تحقق اهداف برجام، تداوم فروش نفت و گاز، تعاملات بانکی و روابط حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی با ایران
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۸    
در گزارش بانک مرکزی در مورد هفته منتهی به 21 اردیبهشت ماه، قیمت 9 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
سال ها پیش دانشمندان توانستند ژن هایی را کشف کنند که هم بر قد و هم بر هوش افراد تاثیر می گذاشت. یافته های آنها ثابت کرده بود افرادی که قد بلندی دارند نسبت به افرادی که قدی کوتاه تر از حد متوسط دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
رییس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در دو پیام جداگانه فرا رسیدن ماه رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
فضای مجازی این روزها سرشار از اخبار متعدد درباره تلگرام و پیام رسان های داخلی است اما اکنون داستان جدیدی در این فضا رقم خورده و آن هم ماجرای سهم خواهی یکی از پیام رسان های داخلی است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۸    
وضعیت فعلی موجب شده شهروندان و شرکت های اروپایی مجبور به رعایت قوانین فرامرزی قوه مقننه کشوری بیگانه (کنگره امریکا) شوند، بی آنکه حتی یک رأی به نمایندگان آن داده باشندو این مقامات ارشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۸    
صادرات نفت ایران یکی از مهم ترین منابع درآمدی کشور به شمار می رود و امریکا با علم به این موضوع بیشترین تمرکزش را صرف کاهش آن کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۶:۱۴    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 را مشاهده کنید.