دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۲۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 اردیبهشت 1397 ایران خبر 2 اردیبهشت 1397 ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 ایران خبر 5 اردیبهشت 1397 ایران خبر 6 اردیبهشت 1397 ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 ایران خبر 8 اردیبهشت 1397 ایران خبر 9 اردیبهشت 1397 ایران خبر 10 اردیبهشت 1397 ایران خبر 11 اردیبهشت 1397 ایران خبر 12 اردیبهشت 1397 ایران خبر 13 اردیبهشت 1397 ایران خبر 14 اردیبهشت 1397 ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 ایران خبر 16 اردیبهشت 1397 ایران خبر 17 اردیبهشت 1397 ایران خبر 18 اردیبهشت 1397 ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 ایران خبر 20 اردیبهشت 1397 ایران خبر 21 اردیبهشت 1397 ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 ایران خبر 23 اردیبهشت 1397 ایران خبر 24 اردیبهشت 1397 ایران خبر 25 اردیبهشت 1397 ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 ایران خبر 27 اردیبهشت 1397 ایران خبر 28 اردیبهشت 1397 ایران خبر 29 اردیبهشت 1397 ایران خبر 30 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۳    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 27500 تومان افزایش به یک میلیون و 940 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۷    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 274 واحدی مواجه شد و به ارتفاع 94 هزار واحد صعود کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۹    
گوگل نسخه آزمایشی اندروید پی ( Android P) را در ماه مارس رونمایی کرد اما در اولین روز کنفرانس جهانی توسعه دهندگان گوگل یا همان I/O ، آپدیت رسمی آن را عرضه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، با بیان اینکه کیفیت و استاندارد داروهای تولیدشده، قبل از عرضه آن به بازار سنجیده شده و مدارک و مستنداتش اعلام می شود، بی کیفیت بودن داروی ایرانی بیماران تالاسمی را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۱    
اصغر فرهادی در نشست خبری فیلم همه می دانند بیان کرد که همواره اولویتش برای ساخت یک فیلم، نمایش آن در ایران است و همواره این قاعده را رعایت خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۱    
سردار حسین رحیمی در باره طرح برخورد با مخلان بازار ارز که توسط پلیس آگاهی به اجرا درآمد، گفت: در پی اقدام ضد انسانی رئیس جمهور آمریکا و خروج از برجام از صبح امروز پلیس بر بازار ارز نظارت کامل داشته و ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر برجام تحقق نمی یافت خیلی راحت جنگی دیگر، مداخلی ای دیگر، ناامنی و افزایش نظامی گری رخ می داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۲    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه بریتانیا و ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در تماس های تلفنی جداگانه با همتای ایرانی خود ضمن حمایت از تداوم برجام ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
رئیس جمهور نقض عهدهای مکرر آمریکا از ابتدای توافق مهم برجام را سرشکستگی تاریخی برای دولت این کشور برشمرد، گفت: منافع ایران در برجام باید به طور صریح مشخص و تضمین شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۲    
دولت آمریکا به متحدانش 180 روز فرصت داده تا از قراردادهای نفتی با ایران خارج شوند و تصریح کرده که تمایل دارد به سرعت ممانعت از فروش نفت ایران را آغاز کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۲    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: این شرکت 1050 نفتکش را در سه پایانه این شرکت در کشور پهلو داده که نسبت به سال 95، معادل 38 درصد رشد داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۸    
ممنوعیت استفاده از دستمال مرطوب برای نجات جانداران دریایی مدنظر دولت انگلیس است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احضار عاملان ایجاد رعب و وحشت برای مردم در پردیس سینمایی کورش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: شاید بیش از 10 دروغ در حرف های رئیس جمهور آمریکا بود، هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را؛ از طرف ملت ایران می گویم آقای ترامپ! شما غلط می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
بیش از سه هزار قلم داروی دامپزشکی تاریخ گذشته در نجف آباد کشف و ضبط شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: هیچ مومیایی تحویل پزشکی قانونی نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم، گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۵    
امروز صبح زلزله ای با شدت 5.6 ریشتر تاجیکستان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۵    
پزشکان به افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی توصیه می کنند میزان پتاسیم مصرفی خود را کاهش دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
محققان دانشگاه ایلینوی مزایای پنهان گردو را در مبارزه با سرطان روده بزرگ کشف کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
ایران خودرو امروز به صورت چراغ خاموش قیمت سه محصول خود را حدود 5 میلیون تومان افزایش داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
بیانیه مشترک اروپا: "تا زمانی که ایران به اجرای تعهدات هسته ای خود ادامه دهد... اتحادیه اروپا به تعهداتش برای اجرای کامل و موثر توافق هسته ای پایبند خواهد بود."
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور با ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، روز جمعه 15 تیرماه 1397 توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
سکه های پیش فروش با سررسید یک ماهه در شرایطی تحویل می شود که با اختلاف 500 هزار تومانی از قیمت روز قرار دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
وزیر امور خارجه فرانسه با اعلام اینکه رییس جمهور این کشور قرار است امروز با همتای ایرانی خود گفت وگوی تلفنی داشته باشد، تاکید کرد: توافق هسته ای با ایران از بین نرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
برخی از روزنامه ها، روز چهارشنبه 19 اردیبهشت، صفحه نخست و تیتر اول خود را به خروج آمریکا از برجام اختصاص دادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
فروشنده دلار های جعلی و 2 همدستش توسط ماموران پلیس تهران دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
توزیع سکه های پیش فروش با سررسید یک ماهه در حالی از امروز آغاز می شود که اختلاف قیمت مبلغ پیش خرید با نرخ بازار در حال حاضر حدود 410 هزار تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در خصوص قراردادهای خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ به مدت 2 هفته بررسی های لازم را انجام می دهیم و پس از آن نظر خود را در رابطه با این قراردادها و وضعیت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: این بانک از مدت ها پیش تمهیدات لازم را برای مقابله با نقض برجام توسط آمریکا اندیشیده و به همین منظور، مجموعه ای از تدابیر برای این منظور اتخاذ و اجرا شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
وزیر اقتصاد ترکیه در واکنش به تصمیم آمریکا برای بازگشت تحریم های ثانویه ایران گفت: کشورش تا حد امکان به تجارت با ایران ادامه خواهد داد و در این باره به کس دیگری حساب پس نمی دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در بسیاری از مناطق شاهد افزایش بارندگی و وزش باد شدید خواهیم بود و در برخی مناطق هوا 8 تا 10 درجه خنک تر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
اکنون که آمریکا تصمیم گرفته از برجام خارج شود، اقتصاد جهانی برای شوک های پس از این رویداد مهیا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
تحلیلگران فناوری اعلام کرده اند که جدیدترین اندروید، موسوم به اندروید پی، به قابلیت سلامتی دیجیتال مجهز است که به کاربران امکان می دهد تا از اعتیاد خود به تلفن همراه هوشمند بکاهند و وضعیت سلامتی خود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
در ساعات ابتدایی معاملات امروز بورس تهران، علیرغم خروج آمریکا از برجام، شاخص مثبت شد و 171 واحد رشد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از ادامه روند نزولی قیمت مرغ در بازار خبر داد وگفت: نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به 7800 تومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
اصغر فرهادی در مراسم افتتاحیه و فرش قرمز جشنواره فیلم کن گفت: خیلی خوشحالم که در جشنواره فیلم کن حضور دارم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۰    
وزیر کشور اعلام کرد: خروج ترامپ از برجام قابل پیش بینی بود، برای تمام سناریوهای احتمالی آمریکا از لحاظ سیاسی و اقتصادی آماده بودیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا بدنبال رشد ارزش دلار آمریکا در واکنش به خروج ترامپ از برجام، سقوط کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به نیروهای مسلح اعلام شده است که به هیچ وجه سربازان فراری خودمعرف را بازداشت نکنند و در یگان بمانند تا پرونده شان در دادگاه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
یک مقام وزارت انرژی عربستان امروز گفت، این کشور با تولید کنندگان و مصرف کنندگان عمده نفت در داخل و خارج از اوپک کار خواهد کرد تا تاثیر هرگونه کاهش عرضه نفت را محدود کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
با اعلام ترامپ مبنی بر خروج از توافق هسته ای ایران که قرارداد چندین میلیارد دلاری ترامپ برای فروش هواپیمای تجاری به ایران را به خطر انداخت، ارزش سهام این شرکت در بازارهای بورس افت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اعلام خروج آمریکا برجام اظهار کرد: برجام از ابتدا مطلوب ملت ایران نبود و ملت ایران با بزرگواری آن را پذیرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
فرمانده کل ارتش گفت که بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن و نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
آبادان – دادستان آبادان از زندانی شدن فرد سگ آزار معروف در آبادان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵    
آقای ترامپ می دانید عواقب خروج از برجام برای شما چیست؟ / ترامپ بارها و بارها نشان داده است که مصمم به نابودی توافق ها است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
رییس اداره کنترل و درمان سرطان وزارت بهداشت ضمن تشریح هزینه های درمان این بیماری در کشور، گفت: طبق برآوردهای انجام شده سالانه حدود 3000 میلیارد تومان در کشور برای درمان سرطان هزینه می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: خروج آمریکا از برجام تاثیری بر بازار دارو و تجهیزات پزشکی نخواهد گذاشت؛ چراکه وابستگی مان به داروی وارداتی بسیار اندک است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
باستان شناسان مصری ارابه قدیمی و باارزش فرعون مشهور مصر توت عنخ آمون را به موزه جدید منتقل کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
با وجود اعتقاد راسخ دولت به دسترسی آزاد کاربران به اطلاعات و مقابله با مسدودسازی پیام رسان های فعال در کشور، سرانجام چندی پیش تلگرام، با حکم قضایی فیلتر شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس جمهور آمریکا با این قبیل اقدامات و خروج از توافق هسته ای، بی اعتمادی به تعهدات این کشور را به اوج خود رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۲    
نوشیدن مایعات داغ همچون چای و کمبود ویتامین C و A در بروز سرطان مری موثرند، رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران با بیان این خبر گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۷    
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس نمایندگان در واکنش به خروج آمریکا از برجام پرچم این کشور را آتش زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۷    
بیماران مبتلا به هپاتیت بی که قریب به یک میلیون و 600 هزار نفر در کشور هستند حدود سه ماه است به آمپول ایمونوگلوبولین دسترسی ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۷    
یکی از دغدغه های تیم دوچرخه سواران در هنگام تمرین در جاده ها و کوهستان برقراری ارتباط با دیگر افراد تیم، ثبت منظره های زیبا در هنگام رکابزنی، ثبت سرعت، قدرت، مسافت و... است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیام توییتری تاکید کرد که پس از ارزیابی از تامین منافع کامل ایران در برجام توسط کشورهای دیگر عضو، پاسخ نهایی ایران مشخص خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۷    
در پی خروج آمریکا از برجام قیمت نفت 2 درصد افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال بیش از 76 دلار در هر بشکه معامله شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۲    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 را مشاهده کنید.