پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۱:۰۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 اردیبهشت 1397 ایران خبر 2 اردیبهشت 1397 ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 ایران خبر 5 اردیبهشت 1397 ایران خبر 6 اردیبهشت 1397 ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 ایران خبر 8 اردیبهشت 1397 ایران خبر 9 اردیبهشت 1397 ایران خبر 10 اردیبهشت 1397 ایران خبر 11 اردیبهشت 1397 ایران خبر 12 اردیبهشت 1397 ایران خبر 13 اردیبهشت 1397 ایران خبر 14 اردیبهشت 1397 ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 ایران خبر 16 اردیبهشت 1397 ایران خبر 17 اردیبهشت 1397 ایران خبر 18 اردیبهشت 1397 ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 ایران خبر 20 اردیبهشت 1397 ایران خبر 21 اردیبهشت 1397 ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 ایران خبر 23 اردیبهشت 1397 ایران خبر 24 اردیبهشت 1397 ایران خبر 25 اردیبهشت 1397 ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 ایران خبر 27 اردیبهشت 1397 ایران خبر 28 اردیبهشت 1397 ایران خبر 29 اردیبهشت 1397 ایران خبر 30 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۸    
در پی فوران آتش فشان کیلاویا زمین لرزه ای به شدت 7 ریشتر بخش هایی از ایالات هاوایی را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۱    
پس از انتشار تصاویر آزار دختر بچه معلول کرجی توسط پدرش، رسیدگی به این پرونده در شعبه 22 دادسرای جنایی کرج در دستور کار قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۷    
سفارت ایران در بغداد با صدور اطلاعیه ای به شهروندان ایرانی توصیه کرد: روز 22 اردیبهشت همزمان با برگزاری انتخابات در عراق به این کشور سفر نکنند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 23 هزار تومان افزایش به دو میلیون و 75 هزار و 500 تومان رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
بالاخره با استناد به حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، #تلگرام مسدود گردید/ حقوق دانان بسیاری از جمله برخی قضات فاضل از این دستور که قطعا ماهیت قضایی ندارد ابراز تعجب کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۲    
اپل سرانجام به نقص برخی مدل های آیفون 7 و 7 پلاس که مجهز به سیستم عامل iOS 11.3 به بالاتر هستند اعتراف کرد و یادآور شد که این آسیب پذیری باعث از کار افتادن میکروفون آنها در زمان تماس می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۲    
با کمک فناوری پرینت سه بعدی، می توان نوعی لایه محافظ درست مانند پوست انسان ایجاد کرد تا این پوست روی دست یا پای افراد که زخمی شده اند، جایگزین شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۲    
رئیس هیات ایرانی سانحه سانچی عامل اصلی وقوع سانحه و برخورد کشتی سانچی و کریستال را بی توجهی افسر و دیده بان کشتی کریستال نسبت به هشدار سانچی و تغییر مسیر کریستال عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با بیان این که حفاظت از طبیعت در آیات قرآنی و ادیان الهی وجود دارد، گفت: بشر با جنگ بیشترین آسیب را به طبیعت زده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
به مناسبت روز جهانی ماما رئیس جمعیت مامایی ایران پیام تبریکی منتشر نموده است
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
پانزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر شنبه 15 اردیبهشت با تقدیر از نصرت الله وحدت، بهزاد فراهانی، فهیمه رحیم نیا و دیگر هنرمندان این عرصه در حالی برگزار شد که تعدادی از تقدیرشدگان و برگزیده ها و نیز برخی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
شهرستان کلات یکی از زیباترین شهرستان های استان خراسان رضوی است، این شهرستان در 145 کیلومتری در شمال شرق مشهد و در دل رشته کوه های هزار مسجد قرار دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با انتقاد از حکم قضائی برای فیلترینگ تلگرام، خواستار تجدید نظر قوه قضاییه در این تصمیم شد و گفت قوه مجریه نیز باید تدبیری بیندیشد که حقوق شهروندی به این راحتی تضییع ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۵    
دبیر شورای عالی بیمه سلامت از اعلام تعرفه های پزشکی سال 97 خبر داد و گفت: در چهار بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه، تعرفه های پزشکی با رشد 5 درصدی همراه است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
همه چیز با فصل سرما شروع شد؛ انگار قرار بود جامعه ایران با تجربه کردن شوک ها و حوادث پی درپی اجتماعی و اقتصادی آبدیده تر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین ابعاد جنگ ادراکی که برای قرار دادن گزاره جعلی تسلیم- جنگ در برابر افکار عمومی دنبال می شود، گفت: امکان شکل گیری هیچگونه جنگی علیه ایران متصور نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
تیم رسانه های اجتماعی نوتلا همزمان با روز جهانی رمز عبور (سوم ماه مه) یک توئیت رسمی منتشر کرد که در متن آن آمده است: امروز روز جهانی کلمه عبور است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
ماموران پلیس سارقی را که با استفاده از یدک کش غیرمجاز اقدام به سرقت خودروها در سطح شهر کرده بود، دستگیر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
قسمت جدید انتقام جویان تا اینجای کار رکورد فروش افتتاحیه گیشه آمریکای شمالی و گیشه جهانی را شکسته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
همه می دانیم که نوع تغذیه بر سلامت جسم تاثیر مستقیم دارد، بیماران مبتلا به سرطان نیز با تغذیه درست می توانند شدت بیماری را کاهش دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۰    
همیشه این سوال در ذهن وجود داشته که آیا مصرف برخی موادغذایی مانند فست فودها بر توانایی باروری موثر است یا خیر؟ تازگی ها محققان به پاسخ این پرسش دست یافته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۵    
ویزیت پزشکان 6 درصد افزایش یافت، ورود سالانه حدود250 زن با جرایم غیرعمد به زندان ها، اولویت بندی خبرنگاران با مدیران رسانه ای بود، مخالفت محیط زیست با تاسیس سازمان توسعه مکران ، و .. ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۵    
یک پسر 25 ساله بود که چند حساب بانکی داشته و در یکی از آنها 9 میلیارد تومان بوده است. بعد معلوم شد دایی این جوان یک آدم پرنفوذ است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: هیچ برنج آلوده ای از گمرک ترخیص نشده و موضوع برنج های اروگوئه ای مربوط به تفاوت استانداردهای حدمجاز آرسنیک بین ایران و کشور مبدأ است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
بر اساس اعلام اتحادیه صنف پرنده و ماهی فروشان قیمت هر کیلوگرم مرغ در خرده فروشی به مرز 8 هزار تومان رسید و 7 هزار و 950 تومان قیمت گذاری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۶    
بورس تهران امروز بار دیگر شاهد استمرار کاهش قیمت سهم ها بود به طوری که بسیاری از گروه ها امروز کاهش قیمت را تجربه کردند. شرایط اقتصادی و آینده برجام می تواند از عوامل شرایط موجود بازار سهام باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۱    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به جمع آوری نزدیک به 820 میلیون تومان در پویش ارمغان 2، از آزادی 13 زن زندانی جرائم غیرعمد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۱    
جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان، در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 115 هزار تومان افزایش دو میلیون و 80 هزار تومان داد و ستد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
وزیر نیرو گفت: به طور متوسط هزینه برق برای هر مشترک پس از افزایش قیمت ممکن است به اندازه قیمت یک نان بربری در ماه افزایش یابد و این در شرایطی است که وزارت نیرو به هیچ عنوان موافق گرانی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
دکتر علیرضا اولیایی منش، دبیر شورای عالی بیمه سلامت از اعلام تعرفه های پزشکی سال 97 خبر داد و گفت: در چهار بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه، تعرفه های پزشکی با رشد پنج درصدی همراه است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
سردار نصیری گفت: برخی از شخصیت ها موافق نیستند که محافظ داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
یک خلبان هلندی موفق شده است تا در حین پروازهایش از کابین خود عکس های دیدنی از محیط اطراف خود بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با طرح پیشنهادی گفت که رئیس مجلس فردا درباره فیلترینگ تلگرام از نمایندگان رای گیری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۱    
روز و هفته ای است که از آموزگار و آموزگاری سخن ها گفته و در ستایش از این حرفه ستایش ها شنیده شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
مصرف روزانه آسپرین خطر ابتلا به سرطان پوست را در مردان دو برابر افزایش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
زرند - فرماندار شهرستان زرند از زخمی شدن سه نفر در یک درگیری خانوادگی در روستای سنگ از توابع بخش یزدان آباد زرند خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۶    
پس از حدود 4 ماه از وقوع سانحه برخورد نفتکش ایرانی سانچی و کشتی فله بر کریستال، رئیس هیئت ایرانی بررسی سانحه، دلایل این حادثه مرگبار را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
هیچ شبکه اجتماعی یا پیام رسان توسط این دولت مسدود نشده و نخواهد شد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
برداشت گل محمدی به منظور تهیه گلاب در شهر قمصر کاشان که به عنوان قطب این محصول شناخته می شود، امسال با تغییر شرایط جوی از نیمه فروردین ماه آغاز و تا نیمه اردیبهشت به پایان رسیده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
محمدحسن زدا، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزودن سهم اضافه کار از حقوق به مستمری و پاداش بازنشستگی بازنشستگان کار سختی است، گفت: مشکل محاسبه اضافه کار بازنشستگان به زودی حل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۱    
دبیر انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور با بیان اینکه قیمت قطعات خودرو باید تا 30 درصد افزایش پیدا کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه نگاه سیاسی به حوزه زنان آسیب رسان است، گفت: بر اساس یک پژوهش گفتگو در خانواده های ایرانی به زیر 30 دقیقه رسیده است و یک نوع جدیدی از خانواده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
خرمشاهی: نه تنها صدور حکم در صلاحیت ذاتی بازپرس نیست بلکه خلاف اصل تفکیک قوا است / موضوع صدور قرار توسط بازپرس در فیلترینگ تلگرام کمی عجیب است زیرا ایشان قاضی منشی رای نیست
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
نایب رئیس شورای موسسان مراکز آموزشی کشور با اشاره به وجود 11 هزار و 300 آموزشگاه آزاد علمی در کشور گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۲    
امانوئل ماکرون: اقدام احتمالی ترامپ برای خروج از برجام به منزله باز کردن جعبه پاندورا خواهد بود و این یعنی آغاز جنگ.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
قیمت انواع سکه در یک هفته گذشته با افزایش روبرو شده است؛ به طوری که سکه تمام با افزایش160 هزار تومانی بار دیگر به دو میلیون تومان نزدیک شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
ژان مارک ژانیاک، مدیرعامل خطوط هوایی "ایرفرانس- کی ال ام" پس از آن که اکثریت کارکنان این شرکت به حقوق پیشنهادی این شرکت رای منفی دادند، از سمتش استعفا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
"درخت کهور آمریکایی" یا کنوکارپوس، مهاجم ترین درخت در اروپا شناخته می شود؛ در این مطلب به 5 دلیل خطرناک بودن کاشت "درخت کهور" در کشورمان پرداخته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز هشت استان کشور بارش شدید خواهند داشت از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در اواخر وقت روز دوشنبه، 17 اردیبهشت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
قصه شخصیت هایی که نباید نامی از آن ها در تلویزیون بیاید یکی از طولانی ترین داستان ها در صدا و سیماست ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بر اساس ماده 8 مصوبه هیات وزیران که در کارگروه سازگاری با کم آبی مورد تایید قرار گرفته مشترکان پرمصرف آبی جریمه خواهند شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
سخنگوی شورای شهر تهران از آغاز تشریح برنامه های کاندیدای شهرداری تهران در جلسه فردا خبر داد و گفت: از میان این تعداد دو تعیین می شوند که در نهایت یک نفر در روز 23 اردیبهشت ماه به عنوان شهردار تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
دود حاصل از یکبار قلیان کشیدن برابر با حدود 100 نخ سیگار است، همچنین آب قلیان هیچ محافظتی در مقابل دود ناشی از سوختن تنباکو ایجاد نمی کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
یک عضو شورای شهر تهران گفت: تا این لحظه فرآیند ارائه برنامه های گزینه های شهرداری تغییر نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۷    
350 هزار تبعه خارجی در ایران بدون مجوز مشغول به کار هستند؛ در عین حال گفته می شود در هر 24 ساعت حدود 4000 هزار نفر از مرزهای کشور به صورت غیر مجاز ورود و خروج می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۸    
یک کارشناس صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به عمده ترین منابع آلودگی صوتی در محیط های شهری گفت: در شهر تهران آلودگی صوتی در بازه زمانی شب بیشتر از روزها است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۳    
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان این که حمایت از مصرف کنندگان در اولویت اول و حمایت از تولیدکنندگان در اولویت دوم قرار دارد، گفت: به طور حتم با تولیدکنندگان متخلف برخورد خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۷:۲۸    
صفحه اول روزنامه های شنبه 15 اردیبهشت 1397 را مشاهده کنید.