دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۳۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 اردیبهشت 1397 ایران خبر 2 اردیبهشت 1397 ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 ایران خبر 5 اردیبهشت 1397 ایران خبر 6 اردیبهشت 1397 ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 ایران خبر 8 اردیبهشت 1397 ایران خبر 9 اردیبهشت 1397 ایران خبر 10 اردیبهشت 1397 ایران خبر 11 اردیبهشت 1397 ایران خبر 12 اردیبهشت 1397 ایران خبر 13 اردیبهشت 1397 ایران خبر 14 اردیبهشت 1397 ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 ایران خبر 16 اردیبهشت 1397 ایران خبر 17 اردیبهشت 1397 ایران خبر 18 اردیبهشت 1397 ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 ایران خبر 20 اردیبهشت 1397 ایران خبر 21 اردیبهشت 1397 ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 ایران خبر 23 اردیبهشت 1397 ایران خبر 24 اردیبهشت 1397 ایران خبر 25 اردیبهشت 1397 ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 ایران خبر 27 اردیبهشت 1397 ایران خبر 28 اردیبهشت 1397 ایران خبر 29 اردیبهشت 1397 ایران خبر 30 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
سرهنگ محمد نادربیگی از دستگیری شخصی خبر داد که در پوشش یک شرکت بازرگانی با نام پیام گستر تیرداد اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی کرده است .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مأمورنمایی خبر داد که با استفاده از خودروهای فروشی اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۶    
فرزاد جمشیدی که حدود پنج سال در برنامه های تلویزیونی دیده نشده، بالاخره در یک ویژه برنامه در تلویزیون دیده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
مجتبی جوانبخت دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان در صفحه کاربری خود در توییتر در پاسخ به سخنان میثم صالحی مدیر پیام رسان سروش نوشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۸    
حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: تهران در جعل اسناد اول است و خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز و آذربایجان غربی در رده های بعدی قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۸    
شاخص اجاره بهای مسکن در سه ماهه چهارم سال 1396 نسبت به سه ماهه پیش از آن، در تمامی استان های کشور رشد کرد و شاخص فوق در استان تهران معادل 3.1 درصد افزایش داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
کارشناسان امنیت دولتی و خصوصی در ایالات متحده و اسرائیل نگران هستند که تصمیم رئیس جمهور ایالات متحده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا را نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۵    
تصادف دو سواری در اتوبان تهران-قم چند مصدوم بر جای گذاشت و خسارت زیادی نیز به هر دو خودرو وارد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۶    
در غیبت جعفر پناهی، مستانه مهاجر (تدوین گر)، امین جعفری (مدیر فیلم برداری) و بهناز جعفری (بازیگر) به جشنواره کن رفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۶    
گرچه امسال سینمای ایران به طور کلی فیلم بلندی به جشنواره کن 2018 ارسال نکرده است اما حضور سینماگران ایرانی روی فرش قرمز بسیار پررنگ تر است، سنگین تر از سال های گذشته.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۶    
هواپیمایی سوخوی روسیه اعلام کرد علی رغم بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران به همکاری با ایرلاین های ایرانی بر اساس چارچوب توافق های انجام گرفته جهت ارسال هواپیمای مسافربری اس اس جی 100 آر ادامه خواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
برخورد شدید وانت مزدا با قسمت بار کامیونی در بزرگراه خلیج فارس، دو تن را روانه بیمارستان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۲    
معاون اول رئیس جهمور مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بر این اساس حداقل حقوق بازنشستگان در سال 97 معادل 19.5 درصد و حقوق سایر سطوح مزدی نیز 13 درصد افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
سرکلانتر یکم مشهد از مرگ کودک 8 ساله مشهدی در حادثه وزش باد شدید دیروز در مشهد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
پزشکان در یک بررسی جدید مشاهده کردند که رژیم غذایی سالم می تواند قدرت شنوایی را در زنان افزایش دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
وزیر امور خارجه آلمان گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، روابط فرا آتلانتیک میان برلین و واشنگتن را مسموم کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
محققان عرصه فناوری و سخت افزار بتازگی از سخت افزار Mini PC 5مجهز به ویندوز 10 رونمایی کرده اند که با 128 گیگ حافظه داخلی، قوی ترین رایانه قابل حمل جیبی محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت:در حوزه اجتماعی با موضوعاتی سر و کار داریم که موضوعات ثابتی نیستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی شنبه 22 اردیبهشت با حضور سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور و حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ افتتاح شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
با این که این روزها در همه فصول سال تقریبا همه نوع میوه ای پیدا می شود اما هر میوه ای در فصل رویش خود طعم و مزه و صدالبته خاصیت چندین برابری دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
آلرژی فصل بهار بی شباهت به سرماخوردگی نیست. عطسه های مکرر، سوزش، خارش و تورم چشم ها، آبریزش پیوسته بینی که به سردردهای خفیف ختم می شوند، در ابتدا ممکن است باعث شوند تا با سرماخوردگی اشتباه گرفته شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
فواید فراوان ورزش بر روح و جسم افراد بر کسی پوشیده نیست، تأثیر ورزش بر روان شاید به مراتب بیشتر از تأثیری که بر جسم دارد باشد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
فعالان و دست اندرکاران صنعت طلا و جواهر از خروج طلا از ایران در ابعاد گسترده خبر می دهند و ضمن اظهار نگرانی از این اتفاق، معتقدند که باید تدبیری برای این وضعیت که پس از نوسانات بازار ارز ایجاد شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۴    
عثمان 55 سال دارد. او چند سال پیش توی باغ انگورش مشغول به هرس کردن بوته های تاک بود که پایش روی مین های به جا مانده از دوران جنگ رفت و پای چپش از زانو و پای راستش از مچ قطع شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
نتایج مطالعات نشان می دهد که اتوبوس ها از ماشین های شخصی ایمن تر هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: مهمترین نیاز امروز دنیای اسلام، وحدت و پیشرفت علمی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بااشاره به احتمال وقوع تگرگ و وزش شدید باد در برخی از نقاط پایتخت، در این باره توصیه هایی به شهروندان عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
در حالی بعد از اجرایی شدن سیاست جدید ارزی بانک مرکزی، اتباع خارجی برای تبدیل ارز با مشکلاتی مواجه شده اند که بانک مرکزی دستورالعمل نحوه خرید ارز از این گروه را طبق شرایطی تعیین کرده است و بانک ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
گرگان- رئیس دادگستری گلستان از اجرای حکم اعدام دو نفر از اعضای باند معروف به قتل های سریالی خبر داد و گفت: متهم ردیف سوم این پرونده به تبعید محکوم شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی تنها چند روز پس از خروج آمریکا از برجام بدون ارائه هیچ توضیحی از استعفای رئیس بازرسان آژانس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 29 ارز از جمله یورو نسبت به پنج شنبه افزایش و نرخ 5 واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت؛ نرخ 5 ارز از جمله دلار هم ثابت ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح جزئیات عملیات امدادرسانی در استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی از ادامه امدادرسانی ها در پنج استان و عملیات جستجو برای پیدا کردن یک مفقودی در استان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز و فردا گرد و غبار مناطق وسیعی از کشور را فرا خواهد گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۴    
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس از خروج رئیس جمهور آمریکا از توافق هسته ای و ازسرگیری تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز (22 اردیبهشت) از بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: دراثر طوفان شب گذشته شاهد وقوع آسیب های فراوانی در نقاط مختلف شهری و روستایی بر روی شبکه برق اعم از فشار متوسط و فشار ضعیف بودیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی زلزله های اخیر یاسوج، 7 نفر در روستای ” سرآبتاوه ” این شهر با گاز زغال در چادر مسافرتی دچار مسمومیت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
بامداد امروز تصادف میان یک دستگاه کامیونت هیوندا با کامیون بنز سبب مرگ راننده کامیونت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه با خروج آمریکا از برجام کمبودی در حوزه تجهیزات پزشکی رخ نمی دهد، گفت: حتی اگر اروپایی ها هم بخواهند تجهیزات پزشکی ایران را تامین نکنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست ضدمردمی سیاستی است که برای تامین هزینه های سرسام آور شهرداری و مخارج ابرشهر تهران سیاست هایی به اجرا درآید که موجب فشار اقتصادی و روانی و اجرایی به ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
اولین دوره مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی کشور با شرکت بیش از بیست تیم در روزهای 20 و21اردیبهشت به میزبانی ساری برگزار شد. این دوره از مسابقات با قهرمانی نیم کنگره 60به پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
مکرون از نخستین مقام هایی بود که در مذمت تصمیم دولتمردان امریکا، به اقدام خروج از برجام با این سخنان واکنش نشان داد: قدرت های بزرگ که از قضا در زمره متحدانمان و دوستان دوران سخت تاریخ مان نیز هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
سرهنگ دوم محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره وضعیت ترافیکی شنبه، 22 اردیبهشت گفت: در اولین روز هفته جاری شاهد بار ترافیکی ورودی به تهران مخصوصاً در محورهای غربی و جنوبی هستیم به همین ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۸    
معاون وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با ایران اعلام کرد: هنوز درباره تغییر تقویم آموزشی مدارس به جمع بندی نرسیده ایم و تا وزارت آموزش و پرورش تقویم جدید را تدوین نکند تعطیلی دو هفته ای مدارس اجرایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۸    
بانک مرکزی اعلام کردبانک ها می توانند ارز گردشگران خارجی، رانندگان ترانزیت خارجی،سرمایه گذاران خارجی،نمایندگی های سیاسی مقیم ایران و همچنین دفاتر نمایندگی بانک های خارجی را خرید کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۸    
حمیددرخشان نیا، رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه برای حدود40 میلیون نفر کارت ملی هوشمند صادر کرده ایم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۳    
سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بارش باران در محور های استان های چهارمحال بختیاری، البرز، سمنان، فارس، کرمانشاه، گیلان، همدان و اصفهان جریان دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۳    
نمایشگاه بین المللی کتاب که امروز در مصلای تهران به کار خود پایان می دهد علاوه بر حضور نشریات سنتی همیشگی حالا چند سالی است که برنامه های مخصوص کتابخوانی به شیوه الکترونیک نیز در آن عرضه می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۶:۵۳    
صفحه اول روزنامه های شنبه 22 اردیبهشت 1397 را مشاهده کنید.