جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۹:۲۸Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 اردیبهشت 1397 ایران خبر 2 اردیبهشت 1397 ایران خبر 3 اردیبهشت 1397 ایران خبر 4 اردیبهشت 1397 ایران خبر 5 اردیبهشت 1397 ایران خبر 6 اردیبهشت 1397 ایران خبر 7 اردیبهشت 1397 ایران خبر 8 اردیبهشت 1397 ایران خبر 9 اردیبهشت 1397 ایران خبر 10 اردیبهشت 1397 ایران خبر 11 اردیبهشت 1397 ایران خبر 12 اردیبهشت 1397 ایران خبر 13 اردیبهشت 1397 ایران خبر 14 اردیبهشت 1397 ایران خبر 15 اردیبهشت 1397 ایران خبر 16 اردیبهشت 1397 ایران خبر 17 اردیبهشت 1397 ایران خبر 18 اردیبهشت 1397 ایران خبر 19 اردیبهشت 1397 ایران خبر 20 اردیبهشت 1397 ایران خبر 21 اردیبهشت 1397 ایران خبر 22 اردیبهشت 1397 ایران خبر 23 اردیبهشت 1397 ایران خبر 24 اردیبهشت 1397 ایران خبر 25 اردیبهشت 1397 ایران خبر 26 اردیبهشت 1397 ایران خبر 27 اردیبهشت 1397 ایران خبر 28 اردیبهشت 1397 ایران خبر 29 اردیبهشت 1397 ایران خبر 30 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۲۲:۰۷    
آیین گل غلتان نوزاد در شهر امیریه دامغان یکی از سنت های دیرینه ملی در استان سمنان است که در اولین بهار زندگی نوزاد برگزار می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
همزمان با نیمه شعبان مراسم جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) با حضور صدها هزار نفر از منتظران فرج، سه شنبه 11 اردیبهشت در مسجد جمکران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۲    
" خوردن " لذت بخش ترین کار دنیا است. این جمله را معمولا از زبان افرادی می شنویم که اضافه وزن دارند و کاهش وزن برای آنها بیشتر شبیه به یک کابوس می ماند تا هدف.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۳    
پایان فصل سوم کاوش تنب پرگان جناح برخوردار از معماری منحصر به فرد و شناخت ساختار کلی بنا را با وجود قرار داشتن کاربری آن در هاله ای از ابهام گذاشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۳    
بر اساس برآوردهای صورت گرفته در تابستان سال 1397 تعداد 334 شهر در معرض تنش آبی قرار خواهند داشت که از این تعداد 107 شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و پیش بینی می شود که استان های اصفهان، کرمان، فارس ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
کشتی که 107 سال پیش در دریاچه منجمد سوپر یور آمریکایی شمالی غرق شده بود ،کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۳    
مری لوئیز استریپ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل کشور آمریکا می باشد. مریل استریپ سه مرتبه برنده جایزه اسکار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
آلزایمر به طور چشمگیری با سن در ارتباط است و گرچه شیوع آن در هر دو جنس مشابه است، اما به علت عمر بیشتر زنان در مقایسه با مردان، در خانم ها شایع تر است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
مرد کرمانشاهی با اسلحه پران ، همسر 63 ساله خود را از پای دراورد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۹    
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح ترافیک قطعاً از 15 اردیبهشت شروع می شود و احتمال دارد طرح به مدت 2 هفته به صورت ارشادی اجرا شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۶:۴۵    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد فعالیت جسمی شدید با افزایش احتمال ابتلا به "اسکلروز جانبی آمیوتروفیک" (ALS) مرتبط است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۵:۳۹    
دو روز پیش کارگران در حین حفاری در حرم شاه عبدالعظیم به سطحی بتنی می رسند و برای عبور از آن به پیکور مکانیکی متوسل می شوند و در نهایت موفق می شوند سطح بتنی را بشکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۳:۳۳    
رییس جمهور گفت: یکی از کارهای دولت این است که موانع را از پیش پای مردم بردارد و به آنها کمک کند چرا که مردم همه کاره این کشور هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۲:۳۷    
رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان گفت: نبود سیستم دادرسی عادلانه و منصفانه در سطح بین المللی ما را به چالش می کشاند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۱:۱۸    
تغییر در سبک زندگی و بکار بردن ترفندهایی در آشپزی باعث کاهش کلسترول و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۷    
رضا پهلوی در بیانیه ای که در توئیتر منتشر کرد گفت "پس از بررسی تمام شواهد و جوانب" به این نتیجه رسیده که "پیکر پیداشده در شهرری به احتمال بسیار قوی به رضاشاه تعلق دارد."
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
کتابخانه کلیسای سنت گال بدون شک یکی از زیباترین کتابخانه های جهان است؛ این کتابخانه دوست داشتنی نه تنها قدیمی ترین کتابخانه دنیا، بلکه یکی از مهم ترین کتابخانه های صومعه در جهان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۹    
رییس کل بانک مرکزی با دفاع از سامانه نیما تاکید کرد که بیت کوین به هیچ وجه مورد حمایت نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا امروز در نشست خبری با همتای فرانسوی اش، بار دیگر توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را مورد انتقاد شدید قرار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
تخلف در واردات هزاران خودروی خارجی در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش ظاهرا به امری پذیرفته تبدیل شده است، با این وجود هنوز درباره تعداد این خودروها ابهام وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور سه شنبه 4 اردیبهشت در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش از آمادگی نداجا برای اعزام ناوگروه به آبهای ژاپن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از بین هفت کاندیدای نهایی دو کاندیدا انتخاب شده که بر اساس زمان بندی روز یکشنبه 23 اردیبهشت بر اساس زمان بندی به صحن علنی آمده و ضمن معرفی برنامه و تیم معاونین ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما تنها پوسته برجام را نمی خواهیم بلکه برجام را با تمام مفاد و محتوای آن قبول داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی شورای شهر تهران در مورد حواشی انتخاب هفت نفر به عنوان گزینه شهرداری پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
رئیس هیئت مدیره جامعه دامپزشکان کشور گفت: محصولات پروتئینی حیوانی به صورت ارگانیک در کشور تولید نمی شود و ما کماکان درگیر دغدغه های تولید محصول سالم در این بخش هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حتما اقدامات تعجب برانگیزی را در برابر طرف مقابل در صورت خروج از برجام در دستور کار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
نیکلاس هاپتون با بیان این که "توافق هسته ای بهترین توافق برای تمام طرف ها شامل ایران و آمریکاست" گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که قرار است روز سه شنبه ترامپ و مکرون در دیداری که در کاخ سفید انجام خواهد شد یک گفت وگوی شفاف در مورد برجام داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزرا باید به بحران آب توجه داشته باشند. بانک مرکزی به موضوع سرقت عابر بانک ها رسیدگی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاکید سران قوا علی الخصوص دستگاه قضایی بر حمایت از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران از نقاط برجسته نشست سران قوا بود که می تواند نویدبخش حل مشکلات پیشرو ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۸    
معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه آهن از تکمیل مراحل شناسایی 53 مرکز بار کشور با هدف اتصال به شبکه ریلی از طریق 111 کیلومتر خطوط آنتنی ظرف دو سال آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه (5 اردیبهشت) فردا آسمان کشور در غالب مناطق صاف خواهد بود، از ورود سامانه بارشی جدید در روز جمعه (7 اردیبهشت) به کشور خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۳    
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: محسن هاشمی همچنان جزء گزینه ها برای تصدی پست شهرداری است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۴    
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به موضوع سوال از رئیس جمهور در مجلس، گفت: به نظر می رسد، حوزه مدیریت اقتصادی کشور رها شده و تیم اقتصادی دولت منسجم نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۴    
صدا و سیما در مخالفت با شبکه ها و پیام رسان های خارجی چیزی کم نگذاشته است
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۴    
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، حجم ریالی معاملات مسکن شهر تهران در سال 1396 نسبت به سال قبل از آن 27.8 درصد رشد داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
دبیرکل بانک مرکزی از پیش فروش 5 میلیون قطعه سکه از آغاز دور جدید پیش فروش سکه تاکنون از طریق شعب بانک ملی ایران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
کرافورد مؤسس شرکت اوربیتال اینسایت در آخرین مصاحبه خود با روزنامه گاردین گفت: ما شاهد رشد چشمگیر ماهواره های تجاری هستیم و من بر این باورم زمانی که همه داده های ماهواره ها به زمین برگردد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
رضا جعفری سدهی، رئیس اورژانس اجتماعی کشور از رشد 20 درصدی خشونت های خانگی در سال گذشته خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۴    
گرگان – زلزله ای به بزرگی سه ریشتر شهرستان گرگان در استان گلستان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۱۴    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور از بازداشت یکی از عوامل شکنجه و آزار روحی سه کودک ماهشهری و پیگرد عامل دیگر این اقدام خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز اجرای تفاهم نامه مشترک با نیروهای مسلح برای مهارت آموزی سربازان از اوایل سال 97 خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
مدیر شبکه سنجش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بیشتر مردم تصور می کنند که بارش باران می تواند هوای شهر را تمیز کند ولی این موضوع یک باور غلط است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد شیرین کننده های مصنوعی به رگ های خونی آسیب می زنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
ایران در سال 2017، معادل 777 میلیون بشکه نفت صادر کرد. مقاصد نفت ایران کشورهای آسیایی و اروپایی بودند. سهم صادرات نفت ایران به کشورهای آسیایی 62 درصد و به کشورهای اروپایی 38 درصد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
در حالی که با نوسانات موجود در بازار ارز، برخی از فروشگاه ها ممکن است در مقطعی از فروش خودداری کنند، مدیرعامل یک فروشگاه خرید و فروش آنلاین معتقد است حداقل احترامی که شرکت های اصلی برندها می توانند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور توضیحاتی را در خصوص نحوه شناسایی اجساد مومیایی شده از سوی پزشکی قانونی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۹    
معاون فنی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: طبق اهداف سازمان بهداشت جهانی و سند پیشگیری از بیماری های غیرواگیر ایران ...