جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۱    
معاون راه و شهرسازی لرستان با تأکید بر ضرورت وجود اعتبار 40 میلیارد تومانی برای بهسازی راه های روستایی استان گفت: طول راه های روستایی بیشتر و تراکم جمعیتی کمتر از مشکلات ماست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۲:۲۶    
یک مدرس فلسفه هنر گفت: بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان به محض اینکه اسم فلسفه اسلامی می آید، واکنش نشان می دهند و موضع می گیرند، فکر می کنند قرار است برایشان دروس حوزوی تدریس شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۸    
فیلم سینمایی چراغ های ناتمام به کارگردانی مصطفی سلطانی که درباره نویسنده ای پایبند به باورهای اعتقادی است از چهارشنبه، 14 شهریورماه روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس شورای سیاست گذاری سی و سومین "جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور" از آمادگی کامل دانشگاه زنجان برای برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۴:۰۰    
دولت الکترونیکی که شفافیت و کاهش فساد را به دنبال دارد، در یک سال اخیر در ایران با ارتقای 20 رتبه ای به جایگاه 86 رسیده و با افزایش خدمات و دستگاه های سرویس دهنده، به کاهش مراجعات حضوری منجر شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۴    
هنگامی که معلم به عنوان تشویق، کارت صد آفرین را به ما می داد هیچ نمی دانستیم که آن چه قلب ما را لبریز از شادی می کرد خالقی، پرنشاط تر از کارت های آفرین دارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۵    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۲۲    
در حالی که بیش از 500 هزار کاربر، حداقل یکی از این افزونه های فایرفاکس را نصب کرده اند، موزیلا برای ریشه کن کردن افزونه های دارای فعالیت جاسوسی از مرورگر خود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۵    
فرهاد حسن زاده که برای دریافت لوح تقدیر از سی و ششمین دوره کنگره بین المللیIBBY به یونان سفر کرده بود، به ایران بازگشت و مورد استقبال قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۰    
مراسم رونمایی کتاب سینمای عباس کیارستمی در خانه سینما برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۲    
آیا دعوت دوباره کی روش از سردار تنبیه گوچی بود؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۶    
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین گفت: شهر عنبران واقع در این شهرستان با اشتغال چهار هزار نفری، قطب تولید گلیم در اردبیل است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۴    
جدول چهارمین جشنواره ی تئاتر باران منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۳    
تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در دومین دیدار خود در رقابت های بین المللی بسکتبال با ویلچر بانوان در تایلند برابر تیم کامبوج به برتری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۲    
رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل گفت: در حال حاضر در استان زنجان تقاضای خودرو بیش از عرضه آن در بازار است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
ابراهیم پشت کوهی تازه ترین اثر نمایشی خود را با عنوان کمدی الهی؛ جلد برزخ از اول مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می برد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: یک خمره سفالی دوره قاجار در زینبیه سرای سفید شهرستان گرمه کشف شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۶    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت هم پشتوانه سیاست خارجی است و هم در کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه مؤثر است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۸    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است که نظام تدبیر اقتصادی کشور دچار مشکل جدی است. دشمنان ایران روی تصمیم نگرفتن و دیر تصمیم گرفتن حساب باز کرده اند و بر مشغول شدن ما به مسیرهای انحرافی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از ثبت 15 اثر منقول استان گلستان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۸    
در نشست ستاد اربعین با واگذاری پایانه اربعین و برکت به شهرداری مهران موافقت و تأکید شد که هیچ کدام از دستگاه های اجرایی حق دایر کردن موکب ندارند و نباید بازاریان ایلام در ایام اربعین متضرر شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۰    
نمایشگاه قومیت و هویت ملی ، روز گذشته در موزه کتاب و میراث مستند ایران واقع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۲    
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دولت بیش از 27 هزار میلیارد ریال برای ساخت خانه های زلزله زدگان مصوب و پرداخت کرده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای عالی زکات کشور یگیری امر زکات به معنای پیگیری اجرای یکی از احکام الهی و دلسوزی برای فقرا بوده و اگر هر فردی در این راستا عمل کند، حکم خدا را اجرا کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۳    
مدیر جهاد کشاورزی سردشت از تولید سالانه 800 تن سماق در این شهرستان خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۶    
هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۹    
فرمانده انتظامی بناب از کشف دو هزار و 504 دستگاه ابزارآلات ساختمانی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۰    
رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد: به زودی عملیات بازگشایی خیابان 16 متری و 20 متری محله چاهستانی ها در راستای ادامه اجرای طرح احیای بافت فرسوده آغاز می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۶    
دبیر شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی(ع) گفت: از 15 پیرغلام داخلی، پنج پیرغلام خارجی و 15 نفر از مداحان لرستانی تجلیل خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۷    
احسان یارشاطر، روز شنبه (دهم شهریور) در سن 98 سالگی درگذشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۸    
یک مرجع تقلید شیعه گفت: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده تر شده است؛ به همین دلیل باید مراقبت های ویژه ای در این خصوص صورت گیرد و نباید به نام مداحی، کارهای سیاسی و جناحی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۲    
بارسلونا به راحتی اوئسکا را در نوکمپ شکست داد و توانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۳    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) حمایت بنیامین نتانیاهو از تصمیم دولت آمریکا مبنی بر قطع کامل کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۴    
تیم های فوتبال منچستریونایتد و آرسنال حریفان شان را در لیگ برتر انگلیس شکست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران که ریاست آن را بر عهده داشت، ضمن تشکر از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت، این رهنمودها را راهگشا و راهنمای حرکت دولت دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۰    
برخلاف جریان بازار آزاد ارز که این روزها روندی رو به رشد طی کرده و برای امروز به شدت نوسان داشت، در بازار ثانویه و در جایی که معاملات ارزی صادرکنندگان و واردکنندگان انجام می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۱    
طرح الحاق یک تبصره به ماده 8 قانون هوای پاک در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد و اعضای کمیسیون پیشنهاد کردند که به ازای چند دستگاه خودروی تولیدی یا موتورسیکلت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۰    
اردوی تیم ملی فوتبال ایران با انجام نخستین تمرین آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۷    
آخرین بازی های مرحله سوم رقابت های جام حذفی فوتبال با پیروزی ستاره کاسپین بابل و مس شهربابک پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۸    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی مواد 7 تا 9 طرح نحوه اداره و نظارت بر صدا و سیما خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۲    
آمیان در حالی که سامان قدوس را 30 دقیقه در ترکیب داشت، در خانه سن آتین به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۹    
یک وکیل دادگستری با بیان این که فساد موجود در کشور در نتیجه ی عدم وجود نظارت است، گفت: اگر پس از مدتی قانون درست اجراء نشود، امر عدم اجرای قانون نهادینه و فرهنگ می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که آنکارا برای خرید سامانه دفاع هوایی اس 400 از هیچ کس اجازه نخواهد گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد که رئیس جمهوری آمریکا پیشنهادی به وی مبنی بر تشکیل کنفدرالی با اردن داده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۷    
وضعیت فوق العاده در طرابلس، پایتخت لیبی اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۲    
سردار حاجی زاده در پیامی، دریافت نشان "نصر" از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) را به امیر سرتیپ خلبان شاه صفی تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۲    
حیدر العبادی امروز (یکشنبه) در سخنانی تصریح کرد که رئیس سابق حشد شعبی نماینده ائتلاف النصر نیست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۳    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: براساس مطالعات صورت گرفته برنامه ریزی تحصیلی، دغدغه اصلی دانشجویان این دانشگاه برای مراجعه به مراکز مشاوره دانشجویی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۷    
وزیر خارجه سوریه امروز (یکشنبه) گفت، تهدیدهای آمریکا مبنی بر حمله به سوریه، با ادعای طرح دمشق برای استفاده از سلاح های شیمیایی، بر عزم ارتش سوریه برای آزادسازی ادلب از تروریست ها تاثیر نخواهد گذاشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۷    
افزایش هیجانی نرخ ارز، کاهش قابل توجه قیمت خودرو، نحوه تعیین قیمت کالا و خدمات و ... مهم ترین اخبار امروز اقتصادی ایسنا بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۶    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پیامی افتخار آفرینی کاروان ورزشی ایران را در بازیهای آسیایی جاکارتا را تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۲    
رئیس ایرانی کمیته فوتسال آسیا در کنار مسئولان فیفا، در مراسم اختتامیه جام باشگاه های جهان حضور داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف کامیون حامل 15 تن برنج قاچاق در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر کشور از توسعه حمل و نقل دریایی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۴    
در پی اعطای نشان" نصر" توسط فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) به امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی دریافت این نشان ارزشمند را به امیر سرلشکر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۸    
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شهر مرزی آستارا با توجه به ظرفیت های بالای خود، افق جدیدی را در توسعه تجارت جهانی گشوده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۴    
معاون وزیر حمل و نقل و مدیر عامل بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان گفت: موقعیت بندر آستارا در زمینه اقتصادی بسیار خوب است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم واشنگتن مبنی بر توقف حمایت ها از آنروا استقبال کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، نسبت به برخی تهدیدات کلامی که می تواند زمینه ساز برخی بهره برداری ها و سوءاستفاده ها قرار گیرد هشدار داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۱    
دومین نشست مشترک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با محوریت اجرای فاز دوم طرح کاهش برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۲    
هجدهمین دوره بازی های آسیایی با اعطای پرچم شورای المپیک آسیا به کشور چین به عنوان میزبان بعدی بازی های آسیایی رسما پایان یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه از درخشش ملی پوشان در جاکارتا قدردانی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۹    
دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی گفت که آمریکا به هیچ وجه نمی تواند حق بازگشت آوارگان فلسطینی را که یک حق مشروع و شناخته شده است نقض کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۵    
معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 27 درصد از دانشجویان کشور بنا به اظهار خودشان با مشکلات روانشناختی( استرس درس، وسواس و ...) درگیر هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۵    
احمد الجبوری، از نمایندگان پارلمان عراق از استان نینوا امروز (یکشنبه) اعلام کرد که خود را برای ریاست پارلمان نامزد کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۲    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کردستان کار نجات دو فرد گرفتار شده در چاه را با موفقیت انجام دادند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی وضعیت تحریم بر فعالیت بانکی در این کمیسیون گفت: نتیجه جلسه این بود که علی رغم مشکلات و محدودیت های موجود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۴    
آیین گرامیداشت سیدضیاء الدین دری در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۸    
یک خبرگزاری روسی فایل ویدیویی را از تانک ها و سلاح های سنگین ارتش سوریه منتشر کرد که به سمت ادلب در حرکت بودند تا عملیات نظامی علیه افراد مسلح در ادلب را آغاز کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۶    
جایزه خلاقیت امید با محوریت آموزش خلاقیت و ایده پردازی به معلمان، از سوی بنیاد نخبگان استان فارس در شهرستان های خنج و لامرد استان فارس برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا و سفیر بریتانیا در تهران از موزه ملی ایران دیدن کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۴    
منتفی شدن استیضاح وزیر آموزش و پرورش، واکنش وزارت کشور به اخبار حواشی زائران عراقی در ایران، چالش مهم بازار دارویی کشور، کاهش مصرف مواد مخدر میان دانشجویان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در اجرای این طرح نگرانی وجود ندارد و امسال 300 میلیارد تومان بودجه به متروی قم اختصاص یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۶    
"اف بی آی" تصمیم دارد از سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص اثر انگشت مجرمان استفاده کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۶    
دانشمندان با استفاده از فناوری ویرایش ژن توانستند دیستروفی ماهیچه ای را در سگ ها درمان کنند که امید را برای درمان فلج عضلانی در انسان زنده کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۵    
تصادف محور خرم آباد - کوهدشت ، هفت کشته و مجروح به همراه داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۴    
مشاور مدیرعامل استقلال می گوید این تیم با درس گرفتن از اشتباهات باید به بازی های پیش رو فکر کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۶    
به منظور انتقال بیان تجربیات و راه کارهای موفق در توسعه بازار داخلی و صادراتی شرکت های دانش بنیان نشستی با حضور شرکت های دانش بنیان در محل معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۶    
بررسی فهرست جدید اعلام شده از سوی کارلوس کی روش نشان می دهد بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده لزوما از این تیم کنار گذاشته نخواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۳    
مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در خصوص بریگزیت گفت توافق انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر اتحادیه گمرکی می تواند جلوی اختلال بیشتر اقتصادی را بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۳    
وقوع 2 حادثه رانندگی در محورهای جنوبی استان فارس منجر به کشته شدن 4 نفر و مجروحیت 4 نفر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن تاکید بر ایجاد کمیته علمی اربعین و استفاده از ظرفیت خود دانشجویان در امر مطالعه و پژوهش افزود: ما در بحث پژوهش اربعین به صورت حمایتی می توانیم عملی کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۵    
رویداد چهار روزه بلوچی پجار به معنای شناخت بلوچ با هدف آشنایی با چهره واقعی بلوچستان، به همراه نمایشگاه سوزن دوزی بانوک برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۳    
گروهای ملی فلسطینی در کرانه باختری خواستار تحصن در روز سه شنبه مقابل مرکز فرهنگی کنسول گری آمریکا در رام الله شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 فردا دوشنبه 12 شهریور ماه اعلام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
معاون اجتماعی پلیس پایتخت از اجرای طرح اهدای گل به بانوان محجبه در نقاط کانونی و آلوده به تحرکات ضد اخلاقی و هنجارشکن خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۶    
تبلیغات یکی از موثرترین راه های افزایش فروش و جذب مشتری است، اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و نگرانی صاحبان کسب و کارها در ارتباط با آینده شغلی خود بهترین راهکار چیست؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۳    
دومین و آخرین جلسه محاکمه اسفندیار رحیم مشایی معاون محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری به صورت علنی و با حضور نمایندگان رسانه ها در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی برگزار ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۰    
رهبر ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر سابق عراق اعلام کرد که برای در اختیار گرفتن مجدد پست نخست وزیری نامزد نخواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۷    
مدیر باشگاه اوستنده دلایل جدایی رامین رضاییان از این تیم را بیان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۴    
ثمره ایران از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، 20 طلا، 20 نقره و 22 برنز بود که ایران را با این تعداد مدال در رتبه ششم قرار داد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آدرس های مبهم مهمترین مشکل ماموران پستی در استان است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
شبکه دو سیما سریال دانمارکی ردّ پول را که موضوعی معمایی پلیسی دارد، جایگزین سریال پدر کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۵    
موسسه رتبه بندی "فیچ" با کاهش چشم انداز اقتصاد ایتالیا به منفی نوشت: برنامه دولت جدید این کشور برای افزایش هزینه های خود، این کشور را در معرض مخاطرات فراوانی قرار خواهد داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۴    
نوشیدن آب نه تنها میزان آب مورد نیاز بدن را تأمین می کند و امکان فعالیت متعادل اندام ها را فراهم می سازد، بلکه می تواند در کاهش وزن نیز نقش داشته باشد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۲    
معاون بین الملل کلیسای ارتدوکس روسیه در دیدار رییس سامان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر ادامه گفت وگوهای دینی با ایران تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران هشدار داد که اگر "رسیدگی کامل در تئاتر استان تهران وجود نداشته باشد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۸    
صنعتگران استان یزد با صدور بیانیه ای، راهکارهای پیشنهادی خود برای خروج کشور از بحران اقتصادی کنونی را ارائه کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۸    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ساماندهی 98 درصد از گلزارهای شهدای استان سیستان و بلوچستان گفت: دو درصد گلزارهای باقی مانده این استان نیز تا پایان سال ساماندهی خواهد شد.