جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1398 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1398 
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل جمعیت هلال استان ایلام گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات اربعین از 13 مهر ماه تا صبح امروز (29 مهر ماه) 41 هزار و 787 نفر دچار حادثه شده و 5 هزار و 638 نفر نیز مصدوم شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۸    
موافقت سازمان حفاظت محیط زیست با اجرای طرح انتقال آب دریای خزر گرد و خاک زیادی را در فضای عمومی جامعه بر پا کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور در یک سانحه رانندگی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۲    
علاقه مندان می توانند با استفاده از انبارهای بورس زعفران سحرخیز، زعفران خود را به محلی امن و در محیطی مطابق با استانداردهای روز دنیا نگهداری و در هر زمان بدون مراجعه؛ نسبت به فروش آن اقدام کنید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۲    
استاندار فارس تاکید کرد که اقدامات و فعالیت های سازمان بازرسی عاملی برای ایجاد شفافیت و افزایش سطح اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۰    
تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی پناه آخر به کارگردانی داریوش یاری منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۳    
الهی نامه عطار به زبان ژاپنی ترجمه و منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۷    
رئیس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه حمایت از تولید نباید تنها در سخنرانی ها عنوان شود، افزود: تولید در سال های متمادی در کشور مورد غفلت و یا با موانع مختلف روبه رو بوده به طوری که یکی از موانع مهم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۷    
این یادداشت در پی توصیه به پیوستن به دو کنوانسیون یا حتی تشبیه اف.ای. تی .اف به فیفا نیست. به دنبال طرح این پرسش است که ما اساساً نهادی به نام مجلس داریم؟
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۷    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و سپاه پاسداران به منظور ارتقای امنیت و مقابله با قاچاق امری ضروری است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۶    
یا حسین، صدا کردن معشوق است بعد از رسیدن به دیار عشق؛ بعد از طی کردن مسیر دلداگی؛ بعد از بیابانگردی؛ بعد از مجنون لقب گرفتن ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۱    
گرچه انتقاد از ترامپ پیش از این هم توسط جمهوری خواهان مطرح شده بود، اما تاکنون هیچ مقام ارشدی از "جریان خودی" همچون مک کانل به او نتاخته است ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۶    
نمایش عشق اعلی، کاری از گروه فرهنگی هنر هومهر، شب گذشته در شهر لوبلین لهستان اجرا شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۴    
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل هرمزگان گفت: 20 درصد از پرونده های طلاق ارجاع شده در طرح مصلحین خانواده به سازش منجر شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیش از 64 هزار نفر از زائران اربعین از خدمات رایگان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ایام اربعین بهره مند شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۷:۲۱    
روابط عمومی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای آگهی منتشر شده برای جذب نیرو در فضای مجازی از سوی این دانشگاه را تکذیب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۲:۰۲    
آیین سینه زنی و عزاداری سنتی بوشهری در کشور لهستان به روی صحنه خواهد رفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۳:۲۷    
مرز مهران این روزها در دل کسانی جاودانه شده که آنان را به آسانی و در کمال امنیت به مامن دل های عاشقشان رساند و می گویند: همه چیز خوب بود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۳:۲۴    
مهاجم اتلتیکو مادرید بیش از یک ماه نمی تواند برای تیمش به میدان برود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۲    
همزمان با سوگواری اربعین حسینی در سراسر جهان، مراسم عزاداری اربعین شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در بلاروس با حضور ارادتمندان به مکتب عاشورا از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۰    
توقف دوباره تاتنهام و پیروزی چلسی و سیتی مهمترین نتایج هفته نهم لیگ برتر انگلیس بود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۸    
پرهام مقصودلو تنها نماینده ایران در رقابت های شطرنج گرند سوئیس نایب قهرمان اسبق جهان را متوقف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۰    
راهپیمایی جاماندگان اربعین در کیش با حضور مردم برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۸    
سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی برابر آگزبورگ تاکید کرد که تیمش شایسته پیروزی در این بازی بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۵    
دورتموند با پیروزی که در دیدار حساس برابر مونشن گلادباخ به دست آورد هم خود را به بالای جدول رساند و هم اجازه نداد که مونشن گلادباخ فاصله خود را با دیگر تیم های جدول رده بندی بیشتر کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۳    
الشحانیه در شبی که رامین رضاییان دبل کرد در خانه الاهلی یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۸    
کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه الگوهای هواشناسی نشان دهنده نفوذ توده هوای ناپایدار به منطقه از امشب است، تصریح کرد: به تدریج بارندگی و وزش باد خواهیم داشت و احتمال رعد و برق وجود دارد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان زمان بازگشت زوار به وسیله ناوگان گیلان را 24 لغایت 29 مهرماه دانست و گفت: تاکنون بالغ بر 250 دستگاه انواع اتوبوس از گیلان به مرز مهران اعزام شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۳    
آریس سوسانتی بانو محجبه اندونزیایی در جام جهانی سنگنوردی که در چین درحال برگزاری است موفق به شکستن رکورد سرعت زنان شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۴    
روستوف برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ روسیه حرفی برای گفتن نداشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۵    
چند شب بود که با لباس کامل می خوابیدیم، پوتین و کوله پشتی و فانوسقه (جای فشنگ) و تفنگ و دو تا خشاب آماده کنار دستمون خوابمون میبرد. البته چه خوابی، تا صب پلک هم نمی تونستیم رو هم بذاریم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۴    
یک سنگنورد هرمزگانی در پی سقوط از صخره ای واقع در منطقه کوه گنو هرمزگان دارفانی را وداع گفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۵    
مراسم عزاداری اربعین حسینی امشب در بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مسجد امام محمد باقر (ع) برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۴    
رئیس جمهور همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در منزل شهیدان علیرضا و محمدرضا بقائی، در فضایی صمیمی با پدر و مادر معظم این شهیدان دیدار و گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۶    
رکابزنان ایران در سومین روز از مسابقات پیست قهرمانی آسیا از کسب مدال بازماندند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۵    
فیلم سینمایی "مسخره باز" به کاگردانی همایون غنی زاده موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم ورشو لهستان شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۴    
السیلیه در شبی که کریم انصاری فرد دبل کرد توانست برابر الوکره با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۳    
رئیس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران عزت و بزرگی خود را در این سال ها به خوبی حفظ کرده استد، تاکید کرد: امروز هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر فشار و توطئه دشمنان نداریم.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۱    
اتلتیکو مادرید نتوانست پیروزی اش را برابر والنسیا حفظ کند و مقابل مهمانش مساوی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۰    
بایرن مونیخ در ادامه هفته هشتم رقابت های بوندسلیگا در خانه آگزبورگ با تساوی دو بر دو متوقف شد و نتوانست در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۷    
عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی طی یاداشتی که در اینستاگرام خود منتشر کرد به نقش بانک مرکزی در رونق بخشیدن به صادرات غیر نفتی را موثر دانست .
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۵    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از کشته شدن چهار تن و مصدومیت پنج تن دیگر در حادثه واژگونی ون حامل زائران ایرانی در خاک عراق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۱    
"مهدی علی نژاد" برای چهار سال دیگر به عضویت فدراسیون جهانی ووشو درآمد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد، اهداف و استراتژی حضور نظامی آمریکا در منطقه درگیری در سوریه قابل درک نبوده و روشن نیست.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۰    
نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کردند، تعداد کشته ها در حملات ترکیه به شمال سوریه از زمان اعلام آتش بس به 18 تن رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۸    
دو کمیته وابسته به سازمان ملل که خانواده های زندانیان داعشی در نزد کردهای سوریه به آن دو متوسل شده اند، از فرانسه خواستند ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۶    
معاون اول رییس جمهور در مسجد کوفه حضور یافت و از بخش های مختلف این مسجد بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۲    
مراسم یادبود شهدای وزارت امورخارجه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی سید عباس عراقچی در کربلای معلی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۱    
این داغ، آن قدر تازه است که می توان گفت فقط چهل روز از روزی که اباعبدالله (ع)، در گودال قتلگاه جان به جانان سپرد گذشته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: هجدهمین مراسم آئینی روایت نینوا بعدازظهر روز اربعین در روستای تاریخی اریسمان از توابع بخش امامزاده آقا علی عباس(ع) شهرستان نطنز برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۸    
راهپیمایی جاماندگان اربعین در کیش با حضور مردم برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۷    
در نخستین رای گیری روز شنبه در پارلمان بریتانیا، اصلاحیه ای که بر اساس آن، دولت باید از اتحادیه اروپا درخواست کند تا بریگزیت را عقب بیاندازند، به تصویب رسید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: مصرف سوخت در جایگاه های عرضه سوخت در مسیرهای منتهی به مرز مهران 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۲    
مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید با وجود اینکه تیمش بازی سختی برابر فولاد خوزستان دارد اما برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۲    
هم زمان با اربعین حسینی مردم عزادار ابرکوه پس از تجمع در چهار راه سرو همراه با نوحه خوانی و سینه زنی به سمت امامزاده شهیدان راهپیمایی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۸    
تعدادی از بیماران و مصدومان ایرانی که در بیمارستان الحسین کربلا بستری بودند به مرز مهران اعزام شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ایلام گفت: 18 نفر از مصدومان حادثه تصادف رانندگی شب گذشته شهر حله در عراق به بیمارستانی در شهر مهران منتقل شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۲    
به دنبال شکستن سدی در استان "کراسنویارسک" روسیه دست کم 15 نفر جان خود را از دست داده اند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۰    
امام جمعه مهران با بیان اینکه زیارت اربعین از مصادیق مودت به اهل بیت (ع) است، گفت: زیرساخت های مهران را باید متناسب جمعیت داشته باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۷    
کاروان شاعران و نویسندگان ایرانی اربعین را در کربلا روایت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۳    
مراسم جاماندگان اربعین همزمان با حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به طرف امامزاده سیدابراهیم (ع) برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۲    
اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز (شنبه) در ادامه سفر یک روزه خود به عراق از مرکز پزشکی مشترک جمعیت هلال احمر ایران و عراق بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۲    
همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۲    
راهپیمایی جاماندگان اربعین همزمان با اربعین حسینی از ساعت 8 صبح شنبه 27 مهر با حضور گسترده اقشار مردم عزادار اراک از میدان فراهان به سمت حرم امامزاده محمد عابد(ع) برگزار شد .
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۲    
هم زمان با اربعین حسینی، مراسم عزاداری هیئت های مذهبی، پیش از ظهر شنبه 27 مهر در اراک برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۲    
راهپیمایی جاماندگان اربعین در مشهد از ساعت 9 صبح شنبه 27 مهر با حضور اقشار مردم عزادار از چهارراه آزادشهر به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۸    
رکابزنان ایران در ماده تایم تریل انفرادی المپیک نظامیان جهان هشتم و بیست و ششم شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۶    
وزیر دفاع در تماس تلفنی با وزیر کشور و رئیس ستاد ارتش عراق از مقامات عراقی برقرار کننده امنیت راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تقدیر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۳    
این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از حسین یاری بازیگر، در جدول پخش مرور آثار شبکه نمایش قرار گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۱    
همزمان با اربعین حسینی، شهر مقدس قم غرق در عزا و ماتم چهلمین روز شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش بود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۳    
بازیکن استقلال به خاطر مسائل انضباطی از استقلال کنار گذاشته شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور بارگاه مقدس و حرم نورانی امیرالمومنین حضرت علی (ع) را زیارت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۳    
اسحاق جهانگیری در مکالمه تلفنی با برهم صالح رییس جمهور عراق ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی دولت و ملت عراق از زوار اربعین سلام دولت و ملت ایران را به دولت و مرجعیت عراق اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۹    
همزمان با اربعین اباعبدالله الحسین(ع) پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در سراسر استان برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۹    
وزیر خارجه قطر که به دور از رسانه ها به ترکیه سفر کرده بود، از گفتگو درباره شرایط سوریه و منطقه در دیدار با رئیس جمهور ترکیه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۷    
بلژیک و دیگر کشورهای اروپایی در حال آمادگی برای خارج کردن شهروندان وابسته به داعش خود از اردوگاه های بازداشت شمال سوریه از طریق منطقه امنی هستند که به تازگی از سوی نیروهای ترکیه در مرز سوریه اعلام ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۲    
قرار بود که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان امروز، شنبه (27 مهر) اعلام شود اما کمیسیون انتخابات تاکنون درباره تاخیر در زمان اعلام نتایج یا اعلام آن ابراز نظری نکرده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۶    
یک روزنامه آلمانی گزارش کرد، رزمایش های نظامی محرمانه ناتو در این کشور چند ماه پس از آنکه آمریکا از پیمان نیروهای اتمی میان برد موسوم به "INF" خارج شد، در حال برگزاری است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۲    
بارسلونا با درخشش سه مهاجم خود توانست به راحتی ایبار را شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۲    
نخستین فیلم درباره خاچیکیان در کانون فیلم خانه سینما به نمایش درمی آید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۱    
در جدیدترین فهرست کتاب های داستانی پرفروش نشریه نیویورک تایمز نام آثار جدید نویسندگان پرفروش همیشگی همچون جیمز پترسون و الین هیلدربرند به چشم می خورد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۱    
ارتش آمریکا بالاخره استفاده از دیسک های فلاپی برای اجرای دستور شلیک موشک های اتمی را کنار می گذارد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۹    
رضا علیپور سنگنورد ایرانی در ماده سرعت به مصاف رقبای خود رفت و با کسب رتبه ششم به کار خود پایان داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۸    
یک نماینده مخالف در پارلمان ترکیه با انتقاد از حمله "ظالمانه" ارتش این کشور به شمال سوریه که صدها کشته و هزاران زخمی بر جای گذاشته، اظهار کرد: هر جنگی سه لشکر کشته ها ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۸    
موتور هواپیمای مسافربری A380 شرکت هواپیمایی Asiana Airlines هنگام سوخت گیری این هواپیما در فرودگاه سئول آتش گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۳    
هزاران نفر در لندن امروز (شنبه) با تظاهرات به سمت پارلمان خواستار برگزاری همه پرسی دوم درباره بریگزیت شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۳    
ژاپن به آژانس فضایی آمریکا(ناسا) در ساخت یک ایستگاه فضایی مداری نزدیک کره ماه که قرار است طی پروژه "دروازه قمری" انجام شود، کمک خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۷    
مقامات آمریکایی در مذاکرات اخیر در سطح کاری با مقامات پیونگ یانگ در استکهلم طرحی طولانی مدت را برای کمک به کره شمالی به منظور ساخت یک منطقه توریستی در ازای خلع سلاح هسته ای ارائه کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان صالح آباد از تلف شدن 500 دام این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۱    
رییس واحد بین الملل دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه با پذیرش 464 دانشجوی خارجی در دانشگاه موافقت شده است، گفت: 66 درصد این افراد در دوره کارشناسی ارشد و 34 درصد نیز در دره دکتری تحصیل می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۰    
شهردار منطقه7 با اشاره به حضور گسترده عزاداران در راهپیمایی جاماندگان اربعین گفت: حضور گسترده سالمندان و کودکان در راهپیمایی امسال بسیار قابل توجه بود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۷    
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، ورود نمایندگان لیست مشترک عربی به کابینه دولت آینده، تهدیدی برای امنیت این رژیم محسوب می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۵    
تولسی گبرد، نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از داوطلبان نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۲    
همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی برگزار شد.