یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۲May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 18 دی 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 2 دی 1395 ایستا نیوز 3 دی 1395 ایستا نیوز 4 دی 1395 ایستا نیوز 5 دی 1395 ایستا نیوز 6 دی 1395 ایستا نیوز 7 دی 1395 ایستا نیوز 8 دی 1395 ایستا نیوز 9 دی 1395 ایستا نیوز 10 دی 1395 ایستا نیوز 11 دی 1395 ایستا نیوز 12 دی 1395 ایستا نیوز 13 دی 1395 ایستا نیوز 14 دی 1395 ایستا نیوز 15 دی 1395 ایستا نیوز 16 دی 1395 ایستا نیوز 17 دی 1395 ایستا نیوز 18 دی 1395 ایستا نیوز 19 دی 1395 ایستا نیوز 20 دی 1395 ایستا نیوز 21 دی 1395 ایستا نیوز 22 دی 1395 ایستا نیوز 23 دی 1395 ایستا نیوز 24 دی 1395 ایستا نیوز 25 دی 1395 ایستا نیوز 26 دی 1395 ایستا نیوز 27 دی 1395 ایستا نیوز 28 دی 1395 ایستا نیوز 29 دی 1395 ایستا نیوز 30 دی 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۱    
ایستانیوز:رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: نرم افزار جاسوسی، تلفن همراه جدیدی به نام Exaspy کشف شده که مدیران شرکت های بزرگ را هدف قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز:شاید بتوان گفت مهم ترین مشخصه بیشتر حملات سایبری سال 2016، از هک اطلاعاتی انتخابات آمریکا به وسیله روسیه گرفته تا درز اطلاعات حساب های کاربری یاهو، شیوه عمومی بودن آنها ست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۲    
ایستانیوز: سرپرست بانک دی با اعلام اینکه گشایش های خوبی در بخش فعالیت های ارزی برای بانک ها شکل گرفته است، از گسترش مبادلات این بانک با 100 بانک خارجی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که اخیرا مقرر شده واحدهای صنعتی صادراتی مالیات بر ارزش افزوده شان برگردد. همچنین قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اصلاح به مجلس رفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت مس به اعتبار بین المللی سال های 1380 و 1381 رسیده است، گفت: در فروش سال آینده اکنون 150 میلیون یورو پیش دریافت می کنیم که کار کم نظیری است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:راه اندازی و توسعه ابزارهای مالی مدرن همانند معاملات اختیار یا همان آپشن که جزیی از ابزار مشتقات در بازار سرمایه هستند، به عنوان یکی از نیازهای اساسی مدیریت ریسک محسوب می شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۲    
ایستانیوز:سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ براساس یکی از مصوبات یکصد و هفتمین شورای معاونین سازمان تامین اجتماعی مقرر شد که با یک برنامه ریزی و زمان بندی مشخص ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۶    
ایستانیوز:کارلوس کیروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با انتشار بیانیه ای استعفای خود از هدایت تیم ملی ایران را تایید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۸    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس گفت: بانک مرکزی موظف شد وام های قرض الحسنه سالانه به تعداد 100 هزار نفر به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای ایجاد اشتغالزایی پرداخت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۶    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در دیباجی تهران در دی ماه 95است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۵    
ایستانیوز:بر اساس دستور جدید سازمان امور مالیاتی، اعطای هرگونه تسهیلات یا ایجاد تعهدات نظیر گشایش اعتبارات اسنادی (ال سی) یا صدور ضمانت نامه بانکی اعم از ارزی و ریالی توسط بانک ها و موسسات اعتباری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۸    
ایستانیوز:آئین نامه اجرایی بخشودگی تمام یا قسمتی از جریمه های مقرر در قانون تأمین اجتماعی به درخواست کارفرما که اواخر بهار امسال ابلاغ شده بود، از سوی هیأت وزیران با پیشنهاد وزارت کار اصلاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:براساس آمار سازمان ثبت احوال در 9 ماه ابتدای سال جاری، 135 هزار طلاق در کشور ثبت شده است که در این میان تعداد زیادی از زوج ها پیش از رسیدن به سالگرد ازدواج، از یکدیگر جدا شده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:نشریه فارین پالیسی ترکیه را به عنوان دومین منطقه خطرناک جهان در سال 2017 اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : کلاهبرداران میلیارد ریالی از شرکتهای بیمه در این استان دستگیر و روانه زندان شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز: باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه آپارتمان 50 متری در خیابان نبرد محدوده پیروزی، دارای 1 اتاق خواب، با قیمت 175 میلیون تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۹    
ایستانیوز:با معرفی برندگان سومین دوره، جشنواره و جایزه نوای خرم در روز جمعه 17 دیماه به کار خود پایان داد و پرونده سومین دوره این جشنواره موسیقی که با حمایت بیمه سرمد برگزار شده بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۵    
ایستانیوز:تصاویری از نمونه اولیه طراحی آیفون که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که این گوشی قرار بود در آغاز شبیه به دستگاه پخش موسیقی آی پاد باشد و حالت مربعی شکل داشته باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۵    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز در حالی با رویکردی مثبت معاملات نخستین روز این هفته را آغاز کردند که در میانه راه با افزایش عرضه سهام و بی مهری حقوقی ها با سقوط آزاد قیمت ها مواجه بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۲    
ایستانیوز:بانک ملی ایران از ابتدای سال 95 تا پایان آبان ماه نزدیک به 567 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از 16 هزار و 81 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۶    
ایستانیوز:در این روش مشکلات عرضه اولیه به روش حراج برطرف خواهد شد و تفکیکی بین معامله گران آنلاین و کارگزاران وجود ندارد بلکه بر اساس سقف قیمت خرید در دامنه معاملات ثبت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز:تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز شنبه 18 دی ماه معامله 7 هزار تن گندم برای صادرات و یک هزار تن گندم برای مصارف داخلی را تجربه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز:معاون نظارتی بانک مرکزی عملکرد پروژه اصلاح نظام بانکی و انتظام بخشی بازار پول با ساماندهی موسسات غیر مجاز را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۷    
ایستانیوز:معاون ارزی بانک مرکزی با اشاره به پروژه های ارزی بانک مرکزی در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: جذب 10 میلیارد دلار منابع خارجی (فاینانس) یکی از پروژه های تعریف شده برای بانک مرکزی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۷    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک تجارت از ایجاد روابط کارگزاری با 110 بانک پس از برجام خبر داد و گفت: در یکسال گذشته معاملات ارزی بانک تجارت از نظر تعداد رو به رشد بوده اما از نظر حجم معاملات، اندک است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۴    
ایستانیوز:بانک رفاه شرایط گشایش اعتبار را با هدف تسهیل واردات کالاهای مورد نیاز وارد کنندگان دارای ثبت سفارش با نوع تامین ارز متقاضی، اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۱    
ایستانیوز:معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت به هیچ وجه بدنبال ایجاد نرخ جدید ارز در بازار نیست، گفت: برخی 3 هزار و 600 تومان را نرخ جدید دلار مطرح می کنند، در صورتی که این رقم درست نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۸    
ایستانیوز:معاون اقتصادی بانک مرکزی دستیابی به تورم تک رقمی را از نمودهای اصلی و بیرونی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دستیابی به تورم تک رقمی، رشد 7 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۸    
ایستانیوز:مرکز آمار ایران نرخ رشد فصلی حساب های ملی در شش ماه اول 1395 را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۵    
ایستانیوز:بانک شهر با حضور در جشنواره "بانک محبوب من"، خود را در معرض آرای مشتریان قرار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۵    
ایستانیوز:در جریان معاملات بازار آزاد دلار در نخستین روز هفته کاری جاری، قیمت با هفت تومان افزایش به 3943 تومان رسیده است، این در حالی است که این نرخ ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۲    
ایستانیوز:نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در بازدید از شعبه کرمانشاه با اشاره به این موضوع که آمار و ارقام گویای تلاش و زحمات همکاران این شعبه است گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت از ارسال صورتهای مالی بانک ملت بر اساس آخرین توافق صورت گرفته با بانک مرکزی به سازمان بورس خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۶    
ایستانیوز:مرد سنگاپوری که به یک بیماری نادر مبتلا شده است تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۶    
ایستانیوز:معاون امور بین الملل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: بیماران سرطانی نیازمند حمایت روانی هستند که این دانشگاه با مشارکت موسسات خیریه برای حمایت روانی از این بیماران پیشگام شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۳    
ایستانیوز:این قبرستان به عنوان یکی از شاد ترین قبرستان ها شناخته شده است و بر روی سنگ قبر ها شعر های طنز آلود می نویسند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۳    
ایستانیوز:مرد شیطان صفت که به شیوه خفاش شب، سوار بر خودرو سمند سفید، زنان و دختران مسافر را در مسیر میدان آزادی تهران تا قزوین به دام انداخته آنها را در بیابان های بین راه مورد آزار و اذیت قرار داده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۳    
ایستانیوز:ورود می باخ 2016 به ایران این خودروی مرسدس بنز اس 500 از نوع می باخ، چند روزی است وارد جزیره کیش شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۷    
ایستانیوز:سایت تحلیلی بیزینس اینسایدر عکسی از جهان در سال 2016 و پیش بینی سال 2017 منتشر کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:شرکت ال جی با افزودن قابلیت های بلندگوی هوشمند الکسا به یخچال جدید خود محصولی عرضه کرده که فرامین صوتی را درک می کند و می تواند خودش سفارش خرید بدهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:اگر جز آن دسته از افرادی هستید که از نگاه کردن مداوم به نقشه گوشی برای مسیریابی خسته شده اید می توانید با خریدن یک شلوار خاص مسیریابی به شیوه ای متفاوت را تجربه کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:تیم کوک مدیر عامل اپل نتوانست این شرکت فناوری را به اهداف از پیش معین شده اش برساند و در نتیجه حقوق وعده داده شده به وی نیز کاهش داده شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک قوامین گفت: زیان ده بودن بانک ها جذابیت افزایش سرمایه را برای سهامدار از بین می برد و همین مساله موجب شده اغلب بانک ها نتوانند نسبت 8 درصد کفایت سرمایه مد نظر استاندارد قبلی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:برنامه هایی مانند جلب مشارکت شرکت های خارجی و برپایی کارگاه های آموزشی توسط آنها، رویداد استارت آپ ها، رونمایی از چند سامانه جدید آموزش عمومی و تخصصی، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:طی 9 ماه گذشته، حقیقی ها 227 هزار و 160 میلیارد ریال (59 درصد) و حقوقی ها 155 هزار و 372 میلیارد ریال (41 درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:حامد سلطانی نژاد، در گفتگویی از آماده باش بورس کالا جهت راه اندازی بورس ارز و همچنین برنامه های حمایتی این بورس برای جذب کالاهای پر بازیگر خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:شرکت سیمان شمال نخستین پیش بینی درآمد هر سهم 12 ماهه سال مالی منتهی به 30 آذر 96 را مبلغ 175 ریال اعلام کرد؛ که نسبت به EPS سال جاری معادل 34 درصد کاهش را نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۲    
ایستانیوز:فرخ نژاد تصویری از گریمش در لباس روحانیت منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۸    
ایستانیوز:سپند امیر سلیمانی با انتشار تصویری از سریال همسایه ها صفحه اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۸    
ایستانیوز: کیروش دودی های تیم ملی را خط میزند! عنوان کارتون محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز: بیایید پارک چیتگر. خانه های سازمانی. پلاک هم نداریم. آدرس 12خانواده ساکن در جنگل چیتگر همین است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:قضات دیوانعالی کشور حکم اعدام مرد جوانی که فروشنده یک مانتوفروشی را در اتاق پرو مورد آزار و اذیت قرار داده بود بررسی می کنند تا در صورت تأیید این مرد در لیست اعدامی ها قرار بگیرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۱    
ایستانیوز:معاون اول رئیس جمهوری گفت: اقدام نظام بانکی در طرح حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، مثبت و ارزشمند است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۸    
ایستانیوز: رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران گفت: با بهره گیری از مشارکت خیرین نیک اندیش در صدد هستیم تا فرهنگ قرض الحسنه را بیش از پیش در سطح جامعه گسترش دهیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۸    
ایستانیوز:در حالی که قیمت طلا از ابتدای سال 2017 میلادی تاکنون با افزایش نسبی روبرو شده، تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی در تازه ترین نظرسنجی پیش بینی کردند که قیمت طلا در هفته آینده نیز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:امسال نیز مانند سال های گذشته وب سایت خبری "بیزینس اینشورنس" با انتشار فهرستی زنان برتر صنعت بیمه جهان در سال گذشته میلادی را معرفی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۲    
ایستانیوز:معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از ورود اولین کارت های بین المللی بانکی به ایران از تابستان سال 96 خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۶    
ایستانیوز:اولین دوره جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین همزمان با ششمین همایش بانکداری الکترونیک با چهار سبد هدیه نقدی پایان یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۶    
ایستانیوز:بعد از ابلاغیه بانک مرکزی و درخواست از فعالان افتصادی برای تأمین ارز موردنیاز خود از سیستم بانکی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۲    
ایستانیوز:شرکت پارس خودرو با انتشار اطلاعیه ای درخصوص تکمیل اطلاعات سهامداران و واریز وجوه حق تقدم خرید سهام ناشی از افزایش سرمایه توضیحاتی ارایه داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۶    
ایستانیوز:شرکت بین المللی توسعه ساختمان صورت های مالی یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه 3 هزار میلیارد ریال به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۶    
ایستانیوز:تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز شنبه 18 دی، عرضه 81 هزار تن گندم خوراکی استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، ایلام، مرکزی، کرمانشاه، همدان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۳    
ایستانیوز:از اسفند 89 تا کنون دولت و بخش خصوصی و بسیاری از شرکت های سهامی عام پذیرفته شده در بورس رقمی حدود 38 هزار میلیارد تومان توسط ابزارهای بازار سرمایه تأمین مالی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۰    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در دوره 12 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 95 معادل 326 میلیارد و 525 میلیون ریال درآمد کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و 88 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۸    
ایستانیوز:بازی ها گاهی مسافتی به اندازه طول دو قاره مختلف را طی می کنند تا به دست مخاطبان برسند. بنابراین طبیعی است انتظار داشته باشیم که صادرات بازی های دیجیتال و رایانه ای مانند دیگر محصولات مشمول ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز:با افزایش گوشی های هوشمند، مسائل حول این گوشی ها نیز افزایش یافته است. امکانات بیشتری که این نسل از موبایل در اختیار کاربران قرار می دهد، گاهی اوقات چالش هایی برای جامعه به دنبال داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران میانگین رقم قبض های تلفن را رقمی بین 5000 تا 5500 تومان و در تهران رقمی حدود 9000 تومان اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع تبلت های سامسونگ موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز: هزینه تصمیم دولت گذشته درباره مسکن مهر برای مردم ایران صد هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۶    
ایستانیوز:این روزها بحث بر سر تعیین حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار در محافل کارگری گرم شده و طبق روال هر سال، شورای عالی کار نشست هایی را با حضور نمایندگان کارگران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۳    
ایستانیوز:درحالی که گزارش ها از حذف 7 میلیون یارانه بگیر در دهک های بالای درآمدی خبر می دهد،با این حال هنوز یک دهم جمعیت کشور که در دهک های بالای درآمدی قرار دارند، یارانه دریافت می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۱    
ایستانیوز:مشاور سازمان خصوصی سازی با برشمردن دو راهکار برای بازگشت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فهرست واگذاری ها گفت: برای واگذاری سرخابی ها یا دولت باید در مصوبه بازنگری کند، یا مجلس طرح بدهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۹    
ایستانیوز:عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی طی بازدید از شرکت سهامی بیمه "ما" با مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاونین درخصوص مسائل مهم صنعت بیمه به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز:گزارش جدید بانک جهانی در مورد اقتصاد ایران با عنوان رصد اقتصاد ایران در دو فصل منتشر شد. در این گزارش با اشاره به پیشرفت های اخیر اقتصادی و سیاسی ایران به چشم انداز این اقتصاد و ریسک هایی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۴    
ایستانیوز:نوسانات نرخ ارز به طور فزاینده ای از سال 1973 و به خصوص پس از فروپاشی سیستم برتون وودز افزایش یافته است. افزایش نوسانات نرخ ارز منبع مهمی در افزایش ریسک است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۱    
ایستانیوز:در دومین هفته کامل دی، اتمسفر بازار ارز تغییر کرد تا دلار روند متفاوتی را طی کند. در آخرین روز هفته گذشته، شاخص بازار ارز با 15 تومان افزایش به قیمت 3 هزار و 950 تومان رسید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۶    
ایستانیوز:به دنبال مصوبات اخیر مجلس برای رسیدن به ضریب نفوذ 7 درصدی و رشد 50 درصدی بیمه عمر، انجمن خبرنگاران تخصصی صنعت بیمه با هدف تحلیل شرایط و بررسی ساز و کارهای مورد نیاز رسیدن به اهداف برنامه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:با استفاده از سامانه 727 بانک سینا، انجام خدمات متنوع بانکی در ساعات مختلف شبانه روز فراهم است.