جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 12 دی 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 2 دی 1395 ایستا نیوز 3 دی 1395 ایستا نیوز 4 دی 1395 ایستا نیوز 5 دی 1395 ایستا نیوز 6 دی 1395 ایستا نیوز 7 دی 1395 ایستا نیوز 8 دی 1395 ایستا نیوز 9 دی 1395 ایستا نیوز 10 دی 1395 ایستا نیوز 11 دی 1395 ایستا نیوز 12 دی 1395 ایستا نیوز 13 دی 1395 ایستا نیوز 14 دی 1395 ایستا نیوز 15 دی 1395 ایستا نیوز 16 دی 1395 ایستا نیوز 17 دی 1395 ایستا نیوز 18 دی 1395 ایستا نیوز 19 دی 1395 ایستا نیوز 20 دی 1395 ایستا نیوز 21 دی 1395 ایستا نیوز 22 دی 1395 ایستا نیوز 23 دی 1395 ایستا نیوز 24 دی 1395 ایستا نیوز 25 دی 1395 ایستا نیوز 26 دی 1395 ایستا نیوز 27 دی 1395 ایستا نیوز 28 دی 1395 ایستا نیوز 29 دی 1395 ایستا نیوز 30 دی 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:شرکت کارگزاری بانک سامان به عنوان رئیس هیات مدیره کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار برگزیده شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز:در دستورالعمل ساماندهی بازار ارز صادرکنندگان از جمله پتروشیمی ها باید ارزشان را به شبکه بانکی بفروشند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:اطلاعیه شرکت سهامی بیمه ایران درخصوص واریز خسارت ثالث مالی و بدنه حوادث رانندگی بیمه نامه های صادره شرکت بیمه توسعه به شماره شبای بانک زیان دیدگان.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:محمد کشتی آرای، با اشاره به وضعیت قیمت طلا در روزهای اخیر که روند کاهشی قابل توجهی را تجربه کرد، گفت: اصلی ترین علت کاهش قیمت طلا قیمت کاهش قیمت نرخ ارز بود، چراکه دو سوی قیمت طلا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز:بانک پاسارگاد آماده گشایش اعتبارات اسنادی دیداری، برای کلیه گروه های کالایی مورد نیاز واردکنندگان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه سهامدار کردن 79 هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۲    
ایستانیوز:طلابرخی تحلیلگران می گویند در سال جدید به دلیل احتمال افزایش مکرر نرخ های بهره در آمریکا قیمت طلا نمی تواند رشد کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوز:عملیات انتقال تعاونی فرشتگان به موسسه اعتباری کاسپین به خط پایان خود نزدیک شده و به احتمال فراوان فردا (دوشنبه) این انتقال رسما صورت می گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوز:سارقی که با سرقت حافظه جانبی یک فرد و تهدید وی در نشر اطلاعاتش، به اخاذی و طلب 200 میلیون ریال پول مبادرت کرده بود با تلاش مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:همزمان با سال نو میلادی و تعطیلات کریسمس نام 20 شهر پرهزینه جهان از نظر مخارج زندگی منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز:وزیر بهداشت به روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در خصوص اولویت پرداخت مطالبات پرستاران قبل از کارکنان و پزشکان دستور داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز:رئیس پژوهشکده بیمه، از انجام و تکمیل مطالعه ای در زمینه حاکمیت شرکتی و تدوین آیین نامه پیشنهادی حاکمیت شرکتی در موسسات بیمه کشور خبر داد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۱    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه متاسفانه درصد عدم شفافیت در بورس بالا رفته، گفت: افزایش تعداد نمادهای متوقف به نفع بازار نیست و باید نظارت های موثر و سریع، بیشتر اعمال شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۳    
ایستانیوز:مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: هدایت عملیات ارزی واردکنندگان کالا به سیستم بانکی کشور به بازار بین بانکی و هدایت تقاضاها از شبکه صرافی های مجاز به سیستم بانکی به ثبات بازار ارز کمک می ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۶    
ایستانیوز: باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:تویوتا کمری GLX فول 2016 به مبلغ 212 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:حجم عملیات ارزی بانک رفاه در بخش ارز و شرکت صرافی رفاه طی9 ماهه سالجاری به بیش از دو میلیارد و دویست میلیون دلار رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:باشگاه خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف افزایش تعامل و ایجاد هم افزایی بین بانک و خیرین جامعه با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح گردید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۳    
ایستانیوز:امروز در مجموع 32 قطعه سکه بهار آزادی به ارزش 358 میلیون ریال در قالب گواهی سپرده در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت که نسبت به معاملات روز گذشته رشد 45 درصدی را تجربه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۰    
ایستانیوز:در دومین نشست سراسری کمیته وصول مطالبات بیمه آرمان، بر لزوم تلاش و پیگیری وصول مطالبات معوق این شرکت تأکید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۷    
ایستانیوز:بیمه از یک سو نهادی مالی است که در تقویت بنیه اقتصادی جامعه نقش دارد و از سوی دیگر، با ایجاد امنیت و اطمینان، زمینه گسترش فعالیتهای تولیدی و خدماتی را فراهم میکند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:در پی ایجاد اختلال و قطع اتصال متقابل شبکه تلفن ثابت شرکت شاتل با شبکه تلفن ثابت و همراه شرکت مخابرات ایران و انتشار ادعاهای غیرواقعی در اطلاعیه مورخ 1395.10 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع میلگرد ساختمانی بر اساس هر یک کیلوگرم در دی ماه 95 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۸    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع موبایل های ال جی موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:چندی پیش مدیر کل بیمه مرکزی اعلام کرد که وزیر اقتصاد مصمم است مساله حذف مالیات بر ارزش افزوده در بیمه را به سرانجام برساند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۸    
ایستانیوز:معاون مالی و اقتصادی بانک شهر از اعلام آمادگی این بانک برای اجرای پروژه موتورهای برقی خبر داد و گفت: حمایت از محیط زیست و کاهش انواع آلاینده ها از عمده ترین دلایل حمایت از این پروژه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت روز برخی از مدل های وارداتی سواری رنو در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۲    
ایستانیوز:دستورالعمل وزارت صنعت درباره واردات خودرو در کنار ابهامات موجود در زمینه تمدید مهلت واردکنندگان برای ثبت نمایندگی دست به دست هم داده تا شرایط برای واردکنندگان خودرو سخت تر شود و شرایط به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی با هدف کنترل بیشتر بازار ارز و جلوگیری از نوسانات، زمینه عرضه ارز حاصل از محصولات عمده صادراتی توسط بانک ها را در بازار بین بانکی فراهم می کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۶    
ایستانیوز:بانک مرکزی به منظور ترغیب واردکنندگان به گشایش و استفاده از اعتبارات اسنادی و به طور کلی انتقال عملیات پرداخت و تسویه فعالان اقتصادی به سیستم بانکی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۶    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت های نسبی معاملات انجام شده زمین در مناطق 22گانه تهران طی دی ماه 95 می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۱    
ایستانیوز:به دنبال برداشت و واریز مبالغی به حساب برخی مشتریان بانک تجارت، روابط عمومی این بانک توضیحی در این خصوص منتشر ساخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۸    
ایستانیوز:دولت عراق قصد دارد تا دو بیمه گر بزرگ دولتی را بایکدیگر ادغام کنند تا صنعت بیمه در این کشور بتواند از اقتصاد این کشور بهتر از گذشته حمایت و شرایط را برای رقابت شرکت های خصوصی با رقبای دولتی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۸    
ایستانیوز:شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای روستایی در آذر ماه سال 1395 عدد 247.5 را نشان می دهد که نسبت به ماه قبل 1.3 درصد افزایش داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز:خلاف آنکه تولیدکنندگان تلفن های هوشمند اعلام کردند که امنیت دستگاههای تولیدی خود را بالا برده اند اما شرکت های بیمه حاضر نیستند حق بیمه مربوط به این تلفن های را کاهش دهند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز:حمید عسکری خواننده 38 ساله, عکسی از همسر و پسرش را منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:احتمالا شنیده اید که عدد 13 نماد بدشانسی در بسیاری از کشورهای غربی به حساب می آید حال اگر این 13 به یک روز جمعه هم بیفتد که دیگر نهایت بد شانسی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۶    
ایستانیوز:خودروی بوگاتی شاه ایران که سال 1318 از طرف پادشاه فرانسه به او هدیه داده شد!از 4دستگاه موجود، این تنها نمونه سالم و حاضر بوده که هم اکنون در اختیار کلکسیونر آمریکایی است
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:بروز جنگ های سیاسی و داخلی در کشورهای مختلف جهان در طول تاریخ پیامدهای زیادی را برای مردم بی گناه در پی داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۰    
ایستانیوز: باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک دستگاه آپارتمان 100 متری در ملاصدرا خیابان شیخ بهایی، دارای 2 اتاق خواب، با قیمت 730 میلیون تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۷    
ایستانیوز: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با همه مزیت ها و ضرورتی که تاسیس بازار مشتقه ارز دارد، اما مشخص نیست که موضع بانک مرکزی در این زمینه چیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۷    
ایستانیوز:رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: برای حضور در بورس کالای ایران، باید کالاهای عرضه شده دارای شرایط و استاندارد قابل قبولی باشند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام و قرمزپوش شدن دسته جمعی نماگرهای این بازار همزمان با کاهش شدید حجم و ارزش معاملات روزانه مواجه بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:حقوق دولتی وصول شده از بخش معدن طی 8 ماه امسال بیش از 2284 میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 5.2 درصد کاهش همراه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۱    
ایستانیوز:شرکت وان پلاس از عرضه سیستم عامل جدید اندروید نوقا برای گوشی های OnePlus 3T و OnePlus 3 خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۱    
ایستانیوز:با عرضه یک نرم افزار موبایلی جدید به نام Exacto شما می توانید به دقت بخش هایی از عکس مورد نظرتان را برش بزنید و جزییات و پس زمینه آن را تغییر دهید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۷    
ایستانیوز: معاون اول رییس جمهوری در ابلاغیه ای به منظور تحقق دستور رییس جمهوری مبنی بر ساماندهی بازار ارز و حمایت از تولید داخلی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۸    
ایستانیوز:معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور از رشد 35 درصدی وصول مالیات بر ارزش افزوده در 9 ماهه امسال در همسنجی با پارسال خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز:در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت هر دلار آمریکا با 82 تومان کاهش به 3855تومان رسید و این در حالی است که سکه طرح قدیم هم 25 هزار تومان ارزان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با انتقاد از تعیین نرخ بیمه ماه های حرام گفت: وزارت جهاد کشاورزی در تأمین نیاز بازار به خوبی عمل نمی کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی روسیه اعلام کرد این کشور و ایران در حال آغاز تبادلات مالی بر اساس ارز رایج دو کشور هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:عضو کمیته فقهی بورس، اسناد خزانه اسلامی،اوراق صکوک و اوراق سلف را از جمله ابزارهای موجود در بازار مالی جهت پرداخت بدهی دولت به بخش خصوصی عنوان کرد وگفت:باید اوراق مدت دار مالی نیز طراحی شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط برخی منابع خبری اچ تی سی به زودی سری گوشی های جدیدی موسوم به اقیانوس یا Ocean عرضه می کند که شامل سه گوشی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل از نامه نگاری وزارت صنعت با معاون اول رئیس جمهور برای کاهش تعرفه واردات ورق فولادی از 20 درصد به 10 درصد خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:مایکروسافت که سرانجام نتوانست در رقابت با لینوکس این سیستم عامل را از میدان به در کند، تصمیم گرفت با آن کنار بیاید و به بنیاد لینوکس بپیوندد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:انتقال یک سایت از http به HTTPS موجب ارتقای امنیت، تضمین حفظ حریم شخصی و اطلاعات بازدیدکنندگان و ... خواهد شد، اما برای تسهیل این کار و اطمینان از انجام درست آن نیاز به رعایت برخی ظرائف است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:اعضای یک خانواده در تگزاس آمریکا از شرکت اپل به علت مرگ دختر خردسالشان در جریان یک سانحه رانندگی شکایت کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز: پیرمرد ، چشم هایش را انداخت روی کتاب های خاک گرفته روی میز و گفت: الحمدلله ؛ و دودوی مردمک های بی قرار 93 ساله او، همان جا آرام گرفت، روی مجمع البیان و شرح مفتاح الغیب .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:رشد توامان تولید و قیمت در صنعت مس و نمودارهای رو به بهبود این صنعت، عاملی بود تا بتوان سال گذشته میلادی را برای صنعت مس بعد از مدت ها، خوب توصیف کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۸    
ایستانیوز:بر اساس داده های جهانی، قیمت سنگ آهن کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز: در پی ارتقاء کیفیت خدمات سامانه همبانک صادرات ایران و استقبال مشتریان و کاربران تعداد تراکنش های این سامانه در پایان آبان ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل 67 درصد رشد را به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:با وجود اما و اگرهایی که در مدت اخیر برای عملیاتی شدن وعده رئیس کل بانک مرکزی برای یکسان سازی نرخ ارز تا پایان سال 95 مطرح شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:اپراتور اول در اطلاعیه ای به مشترکین خود هشدار داد، سیم کارت همراه اول را فقط از درگاه های معتبر فروش، خریداری کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به این که نرخ ارز در بازار واقعی نیست گفت: دولت به هیچ وجه به خاطر تامین ریال مورد نیازش نرخ دلار را افزایش نمی دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:دکتر سهمانی طی پیامی میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2017 میلادی را تبریک و تهنیت گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان را صادر کرد تا این شرکت آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۸    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه لوایح دوقلوی نظام بانکی تا پایان دولت هم به مجلس نخواهد آمد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:کتاب"شاخص سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت بانکداری" با حضور معاون وزیر اقتصاد، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:به فاصله اندکی بعد از آنکه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد که بانک مرکزی به نمایندگان مجلس وعده دلار 3800 تومان را داده است، در بازار ارز تهران قیمت ها با سرعت زیاد کاهشی شدند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:در نشست مشترک مسئولان شعبه بانک ایران زمین و بیمه آرمانِ بیرجند؛ تعاملات و توسعه همکاری های دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:سال 2016 در حالی به پایان رسید که خالی از لحظات پرالتهاب در بازارهای مالی و اقتصادهای جهان نبود و رویدادهای غیرمنتظره برای سرمایه گذاران به همراه داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۷    
ایستانیوز:محمدی با تاکید بر اینکه تامین مالی تا پایان امسال به 100 هزار میلیارد تومان می رسد، گفت: این تامین مالی از محل های متنوعی از جمله افزایش سرمایه، اوراق سلف بورس کالا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:صالح آبادی توسعه پژوهش های نظری و کاربردی در حوزه مالی اسلامی را گام نخست در نظام سازی مالی اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: فکر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:افزایش شفافیت بازار سرمایه، رعایت عدالت در فراگرد داد و ستد سهام و کمک به تولید ملی از طریق تسهیل فرآیند تامین مالی بنگاه های اقتصادی از مهمترین اولویت های سازمان بورس است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۷    
ایستانیوز:بررسی تجربه تنش مالی در کشورهای مختلف نشان می دهد بحران های مالی عموما در پی شوک های نه چندان عظیم و عمدتا پس از سپری شدن یک دوران سهل انگاری و توسعه نامتوازن به وقوع پیوسته اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع تبلت های اپل موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز:نوسان قیمت دلار در حدود یک ماه گذشته تاکنون روی بازار گوشی های تلفن همراه اصفهان تاثیر گذاشته و منجر به تغییر قیمت ها شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۸    
ایستانیوز:هنوز هم تیتر اول بسیاری از روزنامه های بزرگ جهان به ماجرای فعالیت های هکری روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا اختصاص دارد و البته کارشناسان امنیتی می گویند این تنها اتفاق سایبری بزرگ سال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز:شرکت های تکنولوژی جهان در سال 2016 که حالا سال گذشته میلادی است، در حدود 4/ 3 تریلیون دلار در بخش تجارت صنعت تکنولوژی هزینه صرف کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر کرج طی دی ماه 95 می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:نشریه فوربس در آخرین روز سال 2016 پیش بینی خود از بازار فروش خودرو در اروپا در سال پیش روی میلادی را منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز:مدیر پیگیری تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که عمده دلیل تخلفات ناشران اوراق بهادار و مدیران آن نسبت به مقررات بازار بورس و اوراق بهادار عبارت از عدم اهتمام ایشان در رعایت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۴    
ایستانیوز:معاون وزیر جهاد کشاورزی جزئیات بدهی 25 میلیاردی پسر فوتبالیست مشهور بابت خرید ترهینی برنج از دولت و به مزایده گذاشتن ویلای این بدهکار را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:ساختمان جدید سرپرستی غرب استان مازندران (چالوس) شرکت بیمه رازی با حضور مدیرعامل، مشاور بازرگانی ایشان، مدیران ارشد، فرماندار چالوس جمعی از مدیران استانی و ... افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:سود واقعی سپرده بانکی در بازه زمانی میان 1380 تا 1394 کاهش 32 درصدی را تجربه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز: ایلنا در گزارشی به معرفی خودروهای تولید داخل که قیمت فروش آن کمتر از 50 میلیون تومان است،پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز:صندوق بین المللی پول اعلام کرد: در سه ماهه سوم سال جاری سهم دلار آمریکا از ذخایر ارز خارجی کشورها به کمترین میزان در 2 سال گذشته رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۶    
ایستانیوز: بررسی اجزای نقدینگی به عنوان یکی شاخص های کلان اقتصادی که از محدوده هزار هزار میلیارد ریال عبور کرده، نشانگر نقش آفرینی شبه پول در رشد آن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۳    
ایستانیوز: استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی تهران نرخ کنونی دلار در بازار آزاد را منطقی و طبیعی توصیف کرد و گفت: انتظار نمی رود قیمت دلار از 39 هزار ریال کمتر شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز: یک تحلیلگر اقتصادی، راه اندازی بورس ارز را سبب شفافیت معاملات ارزی بازار آزاد دانست و گفت: بخشی از فشار وارد شده بر این بازار و افزایش قیمت ها در هفته های گذشته ناشی از رشد نقدینگی بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:یک کارشناس مسکن گفت: به اعتقاد من تب دلار در روزهای آینده فروکش می کند اما اگر بازار مسکن در شرایط رونق بود و نرخ دلار صعودی می شد می توانست اثر تورمی در مسکن ایجاد کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۴    
ایستانیوز:رییس دفتر رییس جمهور، افزایش مقطعی ارزش دلار را ناشی از عوامل روانی دانست و گفت: بالا رفتن نرخ دلار در برابر ریال در چند هفته اخیر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
ایستانیوز:مجاز یا غیرمجاز بودن ورود خودروهای هیبریدی به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک سوال بسیاری از دارندگان این خودروهاست که رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به آن پاسخ داده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:دولت با پرداخت 962 میلیارد و 175 میلیون و 833 هزار و 591 ریال، بابت مابه التفاوت معادل ریالی بخش ارزی چهاردهمین دور افزایش سرمایه ایران در صندوق بین المللی پول موافقت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۱    
ایستانیوز:آخرین یافته های مرکز آمار ایران از آمارگیری نیروی کار حاکی از آن است که 9.5 درصد از جمعیت شاغل کشور دارای اشتغال ناقص هستند و کمتر از 44 ساعت در هفته کار می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:مدیرعامل هلدینگ انرژی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به رغم مشکلات در یکسال گذشته در پرداخت هزینه های جاری اما نسبت به سال های گذشته میزان پرداختی مستمری بگیران را تا 2 برابر افزایش دادیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی می گوید که سفته بازان از بازی خطرناک ارزی ضرر می کند؛ اما اکنون سایه آنها بر برنامه دولت برای تک نرخی کردن ارز سنگینی می کند. برخی می گویند ارز تک نرخی، سال 96 می آید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:هرچند پیش بینی ها برای نرسیدن وضعیت هوای تهران به هشدار و ورود به محدوده ناسالم برای همه گروه های جامعه است، اما 8 منطقه تهران همین امروز صبح، هوای به شدت آلوده ای دارند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۳    
ایستانیوز:بانک مسکن با اجرای مجموعه سیاست های تحریک غیرتورمی تقاضای خرید مسکن با هدف خارج کردن بخش مسکن از رکود، توانست ظرف مدت 4 سال پیاپی ...