سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۲۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 15 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:با توجه به استقبال بی نظیر از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، در هفته اخیر اپلیکیشن صرافی ارزهای دیجیتالی کوین بیس، جایگاه نخست بیش ترین تعداد دانلود در فروشگاه اپ استور را به خود اختصاص داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:اوراق گواهی سپرده الکترونیکی در شعب بانک صادرات ایران با نرخ سود 18 درصدی یکساله، با نام، غیر قابل انتقال به غیر، و شرایط باز خرید قبل از سررسید با نرخ 10 درصد عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:بانک مسکن طی نیمه اول امسال، در پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید خانه، یک رکورد به ثبت رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰    
ایستانیوز: نشست سراسری مدیران ارشد بانک انصار باحضور دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، معاونان و مدیران شعب استان های سراسر کشور در استان مازندران برگزار و در آن، راهبردها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:اهداف و برنامه های عملیاتی بیمه سرمد در نیمه دوم سال جاری با حضور رییس هیات مدیره و مدیران ارشد و کارکنان این شرکت در مشهد مقدس تبیین شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:رئیس کمیته پولی، مالی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اصلاح قانون نظام بانکی گفت: با این قانون ساختار بانک مرکزی تغییر می کند و بانک مرکزی کاملا متحول می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:رییس کل دیوان محاسبات کشور با اعلام اینکه تعداد مدیرانی که باید پست خود را به دلیل بازنشستگی تحویل دهند 170 تا 200 نفر است، افزود: 15 استاندار نیز مشمول این قانون هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:نشست مشترک مهندس معارفی معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت مدیره پست بانک ایران برگزار و موضوعات مشترک فی مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:دستورالعمل بیمه حوادث دانش آموزی از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه متضرر اصلی حذف آبونمان تلفن ثابت، علاوه بر مخابرات، خود مردم هستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز:مرکز سکه و طلای ثامن به عنوان بزرگ ترین و به روزترین مرکز خرید و فروش آنلاین طلا در ایران شناخته می شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز:علیرضا حاجعلی رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به عملکرد این بانک در بخش بانکداری بین الملل از پیشرفت های چشمگیر بانک تجارت در حوزه خدمات ارزی این بانک خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:هیات دولت در جلسه روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مربوط به افزایش حقوق سال97 بازنشستگان و مستمری بگیران به طور کامل و برای تمامی سطوح پرداخت و تسویه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:در راستای توسعه خدمات و افزایش قابلیت های همراه بانک سینا، سرویس پیامد در این نرم افزار راه اندازی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:نرخ اعلامی بانک مرکزی به شبکه بانکی بابت مصارف خدماتی روند کاهشی داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز: برای رفاه حال زائران محترم اربعین حسینی (ع)، کلیه شعب بانک آینده در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام، از روز شنبه مورخ 05/08/1397، به صورت یک سره از ساعت 07:00 صبح تا ساعت 18:00 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز: علاقه مندان به شرکت در "پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش ها و راهکارها)" می توانند آثار خود را تا سی ام آذرماه 1397به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز: بانک آینده، به منظور تکریم وارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان ارزنده خود، صاحبان سپرده های بلند مدت راتحت پوشش طیفی از خدمات بیمه ای به صورت رایگان قرارداده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:نمایشگاه کتاب استانی گلستان از 18 تا 23 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:با اینکه مسئولان اعلام کرده اند که این هفته نفت در بورس انرژی عرضه می شود، اما هنوز خبری از این معاملات نیست گویی این اظهارنظرها صرفا جنبه سخنرانی دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۹    
ایستانیوز:مهلت بانک ها برای تمدید سپرده های فاصله دوم تا یازدهم شهریورماه سال گذشته بیش از یک ماه است که تمام شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:بازار طلا و سکه که به تبع بازار ارز از هفته گذشته روند کاهشی در پیش گرفته است، امروز هم روند خود را حفظ کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی مهر ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۴    
ایستانیوز:مدیرکل امور اداری سازمان تأمین اجتماعی از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی متمرکز و دفتر فنی و مهندسی این سازمان در تاریخ بیستم مهر سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز همزمان با هیاهو بر سر تصویب کنوانسیون CFT در مجلس شاهد ریزش یک باره نماگرها بود و با عقب گرد نرخ دلار به کانال 11 هزار تومانی بر افت آن افزوده شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:متن کامل متن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم(CFT) منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:یکی از چالش های بزرگ پیش روی اقتصاد کشور افزایش لجام گسیخته تورم است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:مدرسه دو کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای لاشکن بخش چوار ایلام افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:معاون اسبق ارزی بانک مرکزی با توضیح دلایل کاهش نرخ ارز، گفت: با توجه به افزایش صادرات، افت واردات و بهای نفت بازار ارز کشور قابل مدیریت است و بانک مرکزی می تواند نرخ بازار آزاد را به نرخ ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ تعادلی ارز قابل اعلام نیست، تاکید کرد:نرخ تعادلی ارز را بانک مرکزی مشخص می کند ولی این بانک نباید این نرخ را اعلام کند، بلکه باید آن را اعمال کند .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:امروز بانک ها هر دلار آمریکا را بدون تغییر نسبت به 2 روز گذشته 99500 ریال از فروشندگان خریداری می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:مشاور مدیر عامل سازمان خصوصی سازی از افزایش سود سال 96 سهام عدالت نسبت به سال 95 خبر داد و گفت: میزان سود سهام عدالت هفته اول آبان اعلام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:مراسم معارفه مدیر جدید و تکریم مدیر سابق شعب بانک ایران زمین استان های البرز، قزوین و زنجان با حضور معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استان ها و کلیه روسای شعب تحت پوشش این مدیریت برگزار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه سامان گفت: این شرکت در کنار ارایه خدمات متنوع و با کیفیت به هم وطنان عزیز تسریع در روند کارشناسی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک صادرات گفت: این بانک حرکت پرشتابی را در مسیر دست یابی به توازن در تراز مالی آغاز کرده است که با افزایش سرمایه، وصول مطالبات و فروش اموال مازاد سرعت بیشتری خواهد گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:در پی تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس، بازار طلا و سکه و ارز واکنش مثبت نشان داده و روند کاهشی در پیش گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق ایران گفت: تصویب CFT در شرایط فعلی که بازار هیجانی و ناامن است، قطعا تاثیر مثبتی دارد و باعث می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تسهیل گری مراودات بانکی با تصویب CFT و لوایح FATF خبر داد و گفت: نمایندگان طبق منافع ملی به بررسی لوایح اقدام کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه با روسای کانون های انجمن صنفی نمایندگان استان ها و انجمن سراسری نمایندگان بیمه دانا، گفت: بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش محقق می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:پنجاه و هشتمین نشست سالانه و مجمع عمومی فدراسیون جهانی بورس ها (WFE) از دهم تا دوازدهم مهرماه 1397 (دوم تا چهارم اکتبر 2018) به میزبانی بورس آتن و با حضور نمایندگان بازار سرمایه ایران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از این پس می توانند جزئیات تراکنش های خود را در همان روز تراکنش مشاهده کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش معاملات سرپایی، عرضه سکه و برخی مصنوعات تقلبی طلا در بازار خبر داد و گفت: اتحادیه به دنبال آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:سیلوی ارومیه(سیلوی قائم بتن ارومیه) در روز هفتم آبان ماه توسط سازمان خصوصی سازی به مزایده گذاشته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: نظارت ها در بیمه مرکزی باید بیشتر برنامه ای باشد تا اینکه به صورت آیین نامه ای دنبال شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد در سال جاری افراد با پس انداز یک سوم حقوق خود می توانند در مدت 31 سال خانه دار شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۳    
ایستانیوز:بارها شنیده ایم که شرکت های بزرگ امریکایی نظیر فیس بوک و آمازون در حال خریدن رقبای کوچک تر خود هستند و اجازه تنفس به رقبا نمی دهند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۸    
ایستانیوز:با در نظر گرفتن پارامترهای اقتصادی باید گفت که رشد شاخص کل بورس در ماه های آینده ادامه می یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۸    
ایستانیوز:دخالت شورای رقابت در پنج سال گذشته به زیان 20 هزار میلیارد تومانی خودروسازان انجامیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۳    
ایستانیوز:مجلس مصوبه ای را برای رایگان شدن هزینه های آب، برق و گاز مدارس از ابتدای سال 97 داشت اما هنوز این موضوع عملیاتی نشده است و مسئولان وزارت نیرو آن را مستلزم تدوین آئین نامه اجرایی می دانند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۸    
ایستانیوز: دهکده پزشکان نامی است که به روستای طراران یا دلارام داده اند. روستایی در 6 کیلومتری تفرش که از 200 خانوار آن 175 پزشک بیرون آمده.