سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۰:۲۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 11 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با عمر بنای 10 سال در مناطق 22گانه شهری تهران طی مهر ماه 97 است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای خارجی دست دوم در سطح بازار تهران طی مهر ماه 97 است؛ لازم به توضیح است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:عدالتیان اظهار داشت: نرخ دلار بالا مانند بیست هزار تومان اصلا کاربردی جز سفته بازی ندارد چون نه می توان کالا وارد کرد و نه می توان با این نرخ به مسافرت رفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۸    
ایستانیوز:اگر به روتر خانگی نگاه کرده باشید با اصطلاحاتی مانند 802.11ac یا a/b/g/n روبرو شده اید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۱    
ایستانیوز:اداره کل عملیات و خزانه داری ارزی بانک سپه از آمادگی این بانک برای خرید اسکناس های دلار و یورو از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۱    
ایستانیوز:مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد طی اطلاعیه ای ارائه اطلاعات صرافی ها به طرف خارجی، به ویژه در حال اجرا بودن بخش های قابل توجهی از بندهای fatf واکنش نشان داده و تکذیب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۴    
ایستانیوز:عضو ناظر شورای پول و اعتبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورا از معاونت نظارت خواستند گزارش بانک مرکزی درباره بدهی های بانکی را به طور دقیق بررسی و پیشنهادهای لازم را برای چگونگی کاهش ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۴    
ایستانیوز:قیمت خرید اوراق تسهیلات مسکن نسبت به ماه های اخیر رشد چندانی نداشته، تا آن جا که زوج های تهرانی برای دریافت وام 120 میلیون تومانی باید 15 میلیون و 200 هزار تومان صرف کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:هیات دولت با افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 97 موافقت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۰    
ایستانیوز:رئیس جمهور با بیان اینکه به بانک مرکزی برای تنظیم بازار اختیارات کامل داده شده است، گفت: اینکه بگویند دولت می خواهد از بالا رفتن ارز، ریال به دست بیاورد، دروغ و تهمت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۰    
ایستانیوز:یکی از صرافی های فردوسی تهران با ثبت عدد 10 هزار تومان برای هر دلار آمریکا، وعده خرید و فروش با این قیمت را به روز شنبه حواله داد
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۰    
ایستانیوز:به گزارش وب سایت inc.com، بررسی فهرست معرفی ثروتمندترین برند و شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی در جهان نشان می دهد که آمازون، اپل و گوگل در راس این برندها قرار گرفته اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:گزاره برگ (فکت شیت) صدور قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری درباره دعوای جمهوری اسلامی ایران علیه ایالات متحده آمریکا منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:محمدجواد ظریف در واکنش به صدور قرار موقت از سوی دیوان بین المللی دادگستری لاهه توییتی منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اختیارات خوبی که شورای عالی هماهنگی اقتصادی به بانک مرکزی داد تاکید کرد که روند کاهشی قیمت ارز در بازار ادامه خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:مدیر کل دفتر بازرسی ویژه، مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان مالیاتی از شناسایی سوء استفاده کنندگان در مناطق ویژه و آزاد تجاری، صنعتی از معافیت ها و مشوق های مالیاتی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:در راستای سیاست های ابلاغی دولت مبنی بر خروج بانک ها از بنگاه داری، بانک ملی در 6ماه ابتدای سال بالغ بر دو هزار و 334میلیارد ریال از سهام شرکت های تحت پوشش خود را واگذار کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک صادرات گفت: تلاش های زیادی برای تکمیل سبد خدمات ارزی شعب ارزی بانک صادرات ایران بر اساس شرایط موجود صورت گرفته است که بسته به نیاز مشتریان، این خدمات قابل ارائه به آنهاست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:امروز قیمت خرید دلار از مردم در بانک ها با حدود 9500 تومان شروع شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:بانک مرکزی اعلام کرد که فروش ارز در صرافی ها به صورت اسکناس تا سقف5000 یورو بلامانع است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۰    
ایستانیوز:امروز برای دومین روز پیاپی کفه عرضه بر تقاضا در معاملات بورس تهران سنگینی کرد و قیمت ها با کاهش مواجه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۰    
ایستانیوز:کارگروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد عربستان در مقابله با جرائم مالی تلاش ویژه ای انجام نداده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۶    
ایستانیوز:رهنما رودپشتی جمعیت رو به رشد مسلمانان، رشد و توسعه اقتصادی در کشورهای مسلمان , ظهور بازارهای بالقوه حلال را از عوامل تاثیرگذار در رشد صنعت حلال در دنیا ذکر کرد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت اعضای ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار را انتخاب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز: تفاهم نامه همکاری میان بانک شهر و ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری، در راستای حمایت از استارت آپ های شهری منعقد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز: معاون مالی بانک صادرات ایران از اعلام آمادگی کامل این بانک برای اعطای تسهیلات بدون ضامن با نرخ سود 6 درصدی به عموم هموطنان خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:بیمه ما با انتشار اطلاعیه ای رسمی شفاف سازی در سامانه کدال آخرین وضعیت سهام خود را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:بانک مرکزی اعلام کرد: شعب شهرهای مختلف برای جذب سپرده های ارزی مردم فعال شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:امروز چهارشنبه یازدهم مهرماه، بانکها دلار را از مردم 10500 تومان و یورو را 11500 تومان خریداری می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:رئیس پلیس آگاهی ناجا نسبت به معامله ارز با دلالان هشدار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:پرونده م.ج ابر بدهکار بانکی که به گفته دادستان تهران یک هزار و 200 میلیارد تومان بدهی به بانک سرمایه دارد، برای رفع نواقص به دادسرای پولی و بانکی برگشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:دادستان تهران گفت: بعد از تاکید ریاست قوه قضاییه برای برخورد با اینگونه اقدامات خلاف قانون، با همکاری پلیس تهران و فتای ناجا ظرف روز گذشته دستور مسدودسازی 17 سایت و 26 کانال صادر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:روح اله عظیمی معاون فنی بیمه آرمان و هیأت همراه از فرایند بازسازی واحدهای مسکن مهر در اسلام آباد غرب بازدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: این بانک قدرت آن را دارد که به عنوان ضربه گیر در مقابل نوسانات ناشی از تنش های سیاسی و اقدامات احتکاری عمل کند ولی در این چند ماه این کار انجام نمی شد که ممکن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:سخنگوی هیات رییسه مجلس از در دستور کار قرار گرفتن استیضاح 4 وزیر کشور، کشاورزی، صمت و راه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:بانک تسویه حساب های بین المللی اعلام کرد که اقتصاد زامبی در سرتاسر جهان روبه افزایش و سرایت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:تصمیم گیری درباره پیوستن یا عدم پیوستن به fatf یک اقدام راهبردی با پیآمدهای پردامنه و بلند مدت برای اقتصاد کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:شورای هماهنگی اقتصاد، روز گذشته مصوبه ای را به تصویب رساند که بر اساس آن، بانک مرکزی مجاز به عملیات بازار باز و انتشار اوراق مشارکت ارزی- ریالی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:صندوق بین المللی پول اعلام کرد که سهم دلار در ذخایر ارزی بانک های مرکزی جهان در سه ماه دوم سال جاری میلادی با رسیدن به 62.25 درصد کمترین رقم از سال 2013 میلادی به بعد محسوب می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در راستای تعاون، همکاری و حمایت از تجار و بازرگانان جهت خرید و فروش کالا و رونق تجارت داخلی، تسهیلات مضاربه به بنگاه ها و فعالان اقتصادی پرداخت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به مدت یک هفته در بوستان لاله تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:در کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر، یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بزرگانی ایران گفت: به همان دلایلی که دلار روند صعودی در پیش گرفت، اکنون هم کاهش یافته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی خرید، عرضه و فروش ارز خارج از واحدهای مجاز تعیین شده توسط دولت به وسیله اشخاص و واحدهای صنفی را ممنوع کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:دلاریزه شدن ممکن است بتواند ابرتورم را در ونزوئلا کنترل و ثبات را در اقتصاد برقرار کند اما دولت حاضر به انجام چنین کاری نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:سیاست سرکوب نرخ ارز نیز، طی چهار دهه گذشته یکی از عوامل اصلی کاهش رقابت پذیری بنگاه های داخلی در برابر رقبای خارجی بوده است و این عامل با ایجاد مزیت برای رقبای خارجی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:علل اصلی ضعیف شدن روپیه افزایش قیمت نفت و خروج سرمایه گذاران خارجی به دلیل نرخ های بهره بالاتر در امریکا است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:در حالی که ماهیت بورس نفت باید بین المللی باشد اما بورس ایران به بازارهای بین المللی متصل نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو تویوتا در سطح بازار پایتخت طی مهر ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۰    
ایستانیوز:دبیر شورای عالی شهرسازی گفت: اکثر کارشناسان معتقدند امکان انتقال پایتخت و حتی مرکز سیاسی اداری در شرایط کنونی وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۵    
ایستانیوز:همزمان با کاهش جذابیت بازار ارز و طلا و شکل گیری صف های فروش، افزایش جذابیت بازار سرمایه و درخواست ها برای ورود به بورس در کارگزاری ها را شاهدیم به طوری که میزان صدور کدهای سهامداری در نیمه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۰    
ایستانیوز:رسانه های جهان با غیرمنتظره خواندن سقوط دلار در ایران، تداوم سیاست گذاری های صحیح و استقلال بانک مرکزی را شرط اصلی بازگشت ثبات به بازار ارز اعلام کردند و توصیه کردند به جای کاهش سریع و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۰    
ایستانیوز:آرش شهر آئینی از شرکت صندوق ضمانت ایران در نشست سالانه اتحادیه برن در آبان ماه خبر داد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا امروز چهارشنبه 11 شهریور ماه میزبان عرضه 22 هزار و 114 تن مواد شیمیایی و 30 هزار تن قیر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:معاون اول رییس جمور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از ادامه کاهش قیمت ارز خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:قائم مقام اسبق بانک مرکزی هم با حضور در این برنامه با اشاره به اینکه حرکت شتابان نرخ ارز به سمت بالا در چند هفته اخیر تعجب انگیز بود، گفت: کاهش آن در چند روز اخیر تعجب انگیز نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن از برنامه ریزی برای راه اندازی اولین صندوق املاک و مستغلات به ارزش بین 100 تا 200 میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:مدیرکل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران اعلام کرد شرکت هواپیمایی وارش با پوشش کامل بیمه ایران فعالیت خود را آغاز کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۰    
ایستانیوز:اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان NYC Secure برای کاربران نیویورکی منتشر شده تا بتوانند به وسیله آن، امنیت سایبری گوشی های آیفون و اندرویدی خود را افزایش دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت انواع موبایل های اچ تی سی موجود در سطح بازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت انواع تبلت های موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:سنگینی سمت عرضه در بازارهای ارز و سکه ایران بر دوش دلالان و محتکران زیاد شده است. روز دوشنبه، روز عجیبی در بازار بود، اما سه شنبه از آن هم جالب توجه تر بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:یک استاد دانشگاه با اشاره به کاهش قیمت ارزهای خارجی در بازار ارز این اتفاق را بخاطر دادن اختیارات بیشتر به بانک مرکزی و همچنین توقف اعطای ارز 3800 تومانی برای خوراک پتروشیمی ها ارزیابی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۵    
ایستانیوز:روند سقوط نرخ ارز قابل تداوم است اما به شرطی که چهار مولفه موثر در کاهش قیمت ارز در اقتصاد ایران در مسیر درست هدایت شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۰    
ایستانیوز:قیمت دلار و سایر ارزها رو به کاهش است و در دو روز گذشته مراکز خرید و فروش غیررسمی در شهرهای مختلف شاهد هجوم مردمی است که نگران از سقوط سرمایه کوچک زندگی شان دست به دامان دلالان ارز شده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۰    
ایستانیوز:یک رسانه آمریکایی در یک گزارش تحقیقی مفصل از راز ثروتمند شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرده برداشته و ادعا کرده بخش زیادی از ثروت او از پدرش به او منتقل شده است.