جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۱:۵۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 23 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:در اینفوگرافیک زیر با ده روش هک کردن ارز رمزها آشنا می شوید؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۵    
ایستانیوز:شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشد 2592 واحدی به 183 هزار و 219 واحد رسید و به این ترتیب دوباره به کانال 183 هزار واحدی بازگشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:مزایده جایگاه سوخت آوج متعلق به استان قزوین به قیمت پایه 24 میلیارد ریال امروز و در هفتمین روز آبان ماه برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
ایستانیوز:در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز 28مهرماه قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 4 میلیون و 250 هزارتومان رسید و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 150 هزارتومان معامله شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۹    
ایستانیوز:در آیینی که روز 23 مهر در مقابل ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد، کاروان خدمت رسانی بانک با هدف ارائه خدمات بانکی شبانه روزی به زائران کربلای معلی در ایام اربعین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۶    
ایستانیوز: با موافقت هیات مدیره و با حکم مدیرعامل دو نفر از اعضای جدید هیات عامل موسسه اعتباری کاسپین منصوب و مشغول به کار شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری و انضباط مالی در بانک گفت: اغلب تسهیلاتی که در بازپرداخت با مشکل مواجه هستند، در جای درست صرف نشده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر خروج بانک ها از بنگاه داری گفت: بخش قابل توجهی از منابع بانکی وارد بخش بنگاه داری شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:بانک تجارت پرداخت تسهیلات باحداقل سود4درصد را دربرابر سپرده گذاری در قالب طرح تسهیلات آنی آغازکرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۴    
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تکمیل خدمات بدون کارت خود، امکان برداشت وجه بدون نیاز به کارت را روی دستگاه های خودپرداز خود راه اندازی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:پذیره نویسی ششمین صندوق سرمایه گذاری جسورانه فرابورسی روز چهارشنبه هفته جاری انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:با برگزاری مراسم چهلمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه و با حضور نظار قانونی برندگان آن مشخص شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، امکان ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت تنها تا پایان مهرماه میسر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۳    
ایستانیوز:حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن درسفر به استان خوزستان باتفاق هیات همراه از مجتمع فولاد روهینا جنوب در شهرستان دزفول بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۳    
ایستانیوز:رئیس ستاد مرکزی اربعین: برای تبدیل ریال به دینار، سه بانک در شهرهای نجف، کربلا و بغداد مشخص شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فروشنده دلارهای تقلبی در شهرستان کرج خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا گفت: بنگاه اقتصادی یک بنگاه خیریه نیست و نمی توان محصولی تولید کرد و آن را زیر قیمت تمام شده به فروش رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۳    
ایستانیوز:جلسه موعود رئیس جمهور و اقتصاددانان صبح امروز با حضور شماری از اعضای تیم اقتصادی دولت برگزار شد، اما کدام استادان و پژوهشگران اقتصادی در آن حضور داشتند؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۳    
ایستانیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه توانستیم روند حاشیه نشینی را در برخی از شهرها کنترل کنیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۸    
ایستانیوز:معاون سیاسی دولت در دوران دفاع مقدس می گوید: بر اساس یک آمار، ایرانیان مهاجر در خارج از کشور 1.2 تریلیون دلار سرمایه دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۸    
ایستانیوز:اهالی روستا به خیال واریز کمک مرکز خیریه، مدارک خود را به افراد ناشناس دادند و متهمان با افتتاح حساب به نام آنها، پولشویی میلیاردی کردند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۳    
ایستانیوز:رییس جمهور با قدردانی از حمایت ها و ارائه دیدگاه ها و طرح های دلسوزانه اقتصاددانان کشور برای کاستن از مشکلات اقتصادی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز:بیمه سامان با رویکردی متفاوت دراولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و کالای کودک و سرگرمی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان حضور دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۴    
ایستانیوز:انستیتو paintech ایران کیش بامدیریت احمد هادی پور افتتاح می شود .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۴    
ایستانیوز:با مشارکت بانک ملت و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران و تولید هالوفایبر صافی دیالیز، سالانه از 20 میلیون یورو خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۹    
ایستانیوز: از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا سطح یک توانگری مالی شرکت بیمه نوین برای سال 1397 با نسبت 172 درصد اعلام و تأیید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۹    
ایستانیوز:نشست این دوره این نهاد بین المللی با ریاست یک مقام آمریکایی برگزار می شود و 7 دستور کار دارد که یکی از آن ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوز:محمدرضا مروجی بیان داشت با توجه به خیل عظیم عاشقان حسینی که در روزهای منتهی به اربعین از استان های هم مرز با کشور عراق به سمت شهر کربلا و سایر شهرهای زیارتی این کشور حرکت می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوز: فعالیت 7000 باجه روستایی پست بانک ایران این بانک را به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات بانکی به روستاییان معرفی کرده و مدیرانی که در حوزه روستایی فعالیت دارند این بانک را بازوی توانمند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز:سهام داروسازی آوه سینا روز جاری 3300 ریال در فرابورس کشف قیمت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز:ارزش معاملات فرابورس در پایان روز جاری بیش از 50 درصد افزایش را تجربه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:بانک صادرات در راستای گسترش خدمات متنوع بانکی به فعالان بورس اوراق بهادار کشور، با فراهم کردن زیرساخت های لازم انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت ها و سازمان های فعال در بازار سرمایه را مهیا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۴    
ایستانیوز:نرخ هر دلار آمریکا در تابلوی اعلانات صرافی ها در محدوده 13هزار و چهارصد تومان تا 13 هزار و ششصد تومان در نوسان است، همچنین نرخ هر یورو پشت مرز 16 هزار تومان و منتطر ورود به این کانال است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:تمام سهام داران بانک سامان بنا به اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، ملزم به ثبت نام و اطلاعات خود در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سِجام) هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:برخی نمایندگان مجلس از تدوین چک لیست جامع تحریم ناپذیری ایران، توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خبر دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:امروز با حضور عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران، روسای جدید شعب مرکزی، فردوسی و حافظ این بانک معارفه شده و از روسای پیشین این شعب تقدیر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:با هدف بررسی عملکرد مناطق؛ دومین مجمع فصلی بانک اقتصادنوین برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:شاخص بورس روز جاری بعد از چندین روز افت و ریزش با رشد 5500 و احدی به کانال 180 هزار واحدی برگشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:انواع ضمانت نامه های بانکی به عنوان یکی از ابزارهای رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور، در شعبه های بانک پاسارگاد صادر می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک مهر اقتصاد، در نشست روسای دوایر اداره امورشعب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی مهر ماه 97 است که کمتر از 50 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:سازوکار جدید واردات کالاهای سرمایه های و مصرفی بادوام از قبیل خودرو (سبک و سنگین)، ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، راهسازی، لوازم خانگی، مصنوعات الکتریکی و الکترونیکی، صوتی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:سرپرست معاونت ارزی بانک مرکزی در نامه ای به رئیس سازمان توسعه تجارت تمامی صادرکنندگان کالا به عراق و افغانستان باید طبق ضوابط اجرایی ارز ناشی از صادرات را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۹    
ایستانیوز:یک استاد اقتصاد دانشگاه تهران با تاکید بر این نکته که بانک مرکزی فقط با دخالت در بازار نمی تواند نرخ دلار را کنترل کند، گفت: بازار ارز آینده با ثباتی را پس از تحریم های آبان ماه خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های گران قیمت فروخته شده در شهر تهران که در مهر ماه سال 97 معامله شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: پیوستن به fatf همه مشکلات ما را حل نمی کند اما مطمئنا جلوی بیشتر شدن مشکلات را می گیرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:عرضه اولیه سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس (زپارس) به دلیل محدودیت های فنی ، در روز جاری مورخ 23 مهر 1397 انجام نمی شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:وضعیت معاملات و فعالیت های بازار سرمایه به طور مستمر رصد می شود و اگر تخلفی صورت گرفته و جرم محرز شود، به مراجع قضایی معرفی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:فنرسازی زر مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:بانک تجارت 2.46 درصد از سهام خود در شرکت ملی مس ایران را 30 مهرماه به قیمت پایه 620 تومان به فروش می رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:پس از تهدید متقابل کشورهای غربی و عربستان به تحریم یکدیگر، بورس عربستان با هفت درصد ریزش بسته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:غالب فراز های اصلی سند چشم انداز، به مقولات ؛ عدالت اجتماعی؛ اشتغال و کار آفرینی ، رفاه و تأمین اجتماعی ، رفع فقر و تبعیض ، توازن اجتماعی و عدالت توزیعی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۹    
ایستانیوز:عدم مدیریت ریسک در سیستم بانکی کشور و به کارگیری درآمدهای نفتی در پروژه های پرریسک و بعضا با بازدهی پایین ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴    
ایستانیوز: جلسه معارفه کتاب "اعتیاد زنان "نوشته دکتر عباس محمدی اصل جامعه شناس ،پژوهشگر جنسیتی و مدرس دانشگاه روزچهارشنبه 18 مهر ماه درکتابخانه فرهنگسرای شفق واقع در یوسف آباد برگزار گردید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۹    
اگر نهادی شبه سوئیفت راه اندازی شود تحریم های آمریکا در عمل اثر خود را از دست می دهد، زیرا آنها نقل وانتقال دارایی ایران را نشانه گرفته اند که در این صورت تیرشان به سنگ می خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:26 هزار و 935 تُن گندم خوراکی و 600 تُن شکر خام روز جاری در تالار محصولات کشاورزی بورس کالا عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:بانک کارآفرین به عضویت انجمن بانکداران ایرانی در اروپا درآمد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:امروزه بسیاری از خدمات بانکی بر روی تلفن همراه قابل ارائه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:دبیرکل شورای همکاری اقتصادی ایران و آفریقا در اتاق بازرگانی ایران از حل و رفع مشکلات بانکی ایران و آفریقا خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:دویست و پنجاه و پنجمین شماره مجله بانک ملی ایران که به تازگی منتشر شده است به بانکداری شبکه های اجتماعی با محوریت پیام رسان بله اختصاص دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۹    
ایستانیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وقتی اقتصاد به دلیل مسائل مختلف با نوسانات همراه است و امکان برنامه ریزی و پیش بینی قیمت کالاها برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دشوار است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:کارشناس مسائل اقتصادی گفت: نظریه ای در اقتصاد حاکم است که موتور رشد نقدینگی، رشد پایه پولی است که اشتباه فهمیده شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:با ظهور امکانات جدید در بانک ها معمولا سودجویان به سراغ این امکانات می روند، بنابراین بهتر است با نکات امنیتی چک های صیاد آشنا باشید تا دچار مشکل نشوید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:هیدروکربن سبک شرکت بهتاز شیمی روز جاری در رینگ بین الملل عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۹    
ایستانیوز:فیس بوک اعلام کرد که قصد دارد قابلیت لغو ارسال و حذف پیام های ارسال شده را به اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک مسنجر اضافه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به شرایط کنونی ارز، معتقد است که دولت نباید از ابتدا در دام تصمیمات اشتباه ارزی می افتاد و می گوید: بازگشت اعتماد از دست رفته، نقطه آغاز اصلاحات اقتصاد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۹    
ایستانیوز:مدیر عامل سمات با بیان اینکه ضمانت نامه های بانکی در فرآیند معاملات نفت خام نزد سمات سپرده گذاری می شود، گفت: فرایند مالی این معاملات از طریق حدود 8 بانک انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۹    
ایستانیوز:در حاشیه کشته شدن 5 رای گورخر ایرانی در حال انتقال از منطقه توران به پارک ملی کویر توسط ماموران محیط زیست، طراوت نیکی این کارتون را در کانال نیش خط منتشرکرد.