سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۵۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 28 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در سطح بازار تهران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۵    
ایستانیوز:مرکز ماهر از افزایش چشمگیر پیام های فریبنده در فضای مجازی با موضوع ترغیب کاربران به نصب یا اجرای برنامه هایی با قابلیت استخراج رمزهای ارزپایه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک مسکن، توافقنامه سازمان برنامه و بودجه با موضوع تامین منابع مورد نیاز بازآفرینی شهری را حرکت رو به جلو در نوسازی بافت های فرسوده سراسر کشور توصیف کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۸    
ایستانیوز:سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست شورای معاونین، از انتخاب احتمالی دکتر محمد شریعتمداری عضو هیأت امنای این سازمان به عنوان وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استقبال کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دومین همایش مدیران عالی بانک در سال97 که با حضور معاونین و مدیران کل حوزه مرکزی و روسای ادارات امور شعب استانهای بانک برگزار شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:مدیر عامل سابق شرکت بورس گفت: هر چند گاهی به ناچار ملاحظات مدیریتی وجود داشت ولی تمام سعی خود را کردم تا هر کاری در بازار سرمایه بر مدار علم پیش رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:رئیس اسبق سازمان بورس در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار به سال های ابتدایی مدیریت قالیباف اصل اشاره کرد و گفت: زمانی که آقای قالیباف کار را شروع کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:مدیرعامل جدید شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره اقداماتی که در دوره مدیرعامل سابق شرکت بورس صورت گرفته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز:یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه مطابق طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مسکن، هر فرد برای هر دوسال یکبار به تعداد یک واحد معاف است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:یکی از معدود جگوار "F-type" های ایران در جزیره ی کیش که به تازگی هم کاور هفت رنگ شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:موسسه فریزر در گزارش اخیر خود در سپتامبر 2018 با استفاده از گزارش ها و مشاوره های اتاق بازرگانی تهران، رتبه ایران در این شاخص را اصلاح کرد و از 149 به 130 ارتقا داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۵    
ایستانیوز:نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: خوشبختانه بانک صنعت و معدن در راستای اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به تولید و محیط کسب و کار اقدامات بسیار مثبت و ارزنده ای انجام داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۵    
ایستانیوز:بانک اقتصادنوین با همراهی شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین و با راه اندازی باجه خدمات کارگزاری بورس در شعب منتخب خود در سراسر کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:پست بانک ایران در راستای سیاست های بانک مرکزی درخصوص تأمین موردنیاز متقاضیان مصارف ارزی غیربازرگانی، ارز مصارف غیربازرگانی(مسافرتی) متقاضیان را تأمین می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:بانک انصار پرداخت وام قرض الحسنه 10 میلیارد تومانی بانک انصار به دستور مدیرعامل این بانک را تکذیب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۵    
ایستانیوز:بانک مرکزی موظف به ارائه پیشنهادات اجرایی برای اصلاح نظام بانکی به جلسه سران شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۵    
ایستانیوز : رئیس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک صادرات ایران از وصول بیش از 51 هزار میلیارد ریال از مطالبات کلان این بانک از ابتدای فروردین تا 24 مهرماه سال 97 خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۵    
ایستانیوز: این اجلاس با حضور بیش از 300 مدیر ارشد و خبرگان صندوقهای ضمانت صادرات 80 کشورجهان با سخنرانی مسئولان وزارت خزانه داری و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات فرانسه (BPI France) گشایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۶    
ایستانیوز:گروه صنعتی ایران خودرو اقدام افراد و یا شرکتهای متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیر قانونی اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۱    
ایستانیوز:رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به تفاوت آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار از شاخص های واحد اقتصادی این مساله را به دلیل تفاوت نمونه آماری ارزیابی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۱    
ایستانیوز:سرپرست تیم سازنده مورسیه لاگوی داخلی می گوید توان تولید سالی 150 لامبورگینی ایرانی را داریم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:بورس تهران اولین روز کاری هفته را با رشد قیمت سهام شروع کرد. در این بازار بار دیگر صف های فروش در خودرویی ها به صف های خرید بدل شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
ایستانیوز:تفاهم نامه همکاری های بانک سامان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ارائه خدمات پولی و بانکی به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها به امضا رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۶    
ایستانیوز:با تمهیدات پیش بینی شده توسط بانک مرکزی، هر فرد می تواند 100 هزار دینار با نرخ 96 ریال را برای سفر معنوی خود دریافت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۱    
ایستانیوز: مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با اشاره به خدمات دهی گسترده این بانک به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی طی سال های اخیر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۶    
ایستانیوز: مدیر کل اتباع تأمین اجتماعی گفت: ماموران دیپلماتیک، کنسولی،کارکنان و کارشناسان سازمان ملل متحد و سازمان های وابسته می توانند تحت پوشش خدمات بیمه ای تأمین اجتماعی قرار گیرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۶    
ایستانیوز:رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: شاخص ایران در آزادی های اقتصادی از رتبه 149 با 19 پله صعود به 130 رسیده که موفقیت بزرگی است هرچند که هنوز هم جایگاه خوبی نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۱    
ما ایرانیان را رسم بر این است که اگر سر ساختمانی میرویم ، اولین کسی که سر راهمان سبز می شود بلا فاصله لقب مهندس را به او بسته بدون این که از میزان تحصیلات او اطلاع داشته باشیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۱    
ایستانیوز:بانک ملی در راستای حمایت از بازار کسب و کار و همسویی با سیاست های کلان اشتغال، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بیش از 11 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی پرداخت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۱    
ایستانیوز:روند رو به رشد تراکنش های شرکت پرداخت الکترونیک سامان، در هر سه ابزار اصلی پذیرش در شهریورماه نیز ادامه داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی با عراق و سوریه اعلام کرد : آماده استفاده از پول های ملی و تاسیس بانک مشترک با سوریه هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:طی ارتباط تصویری حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان های بانک ایران زمین با مدیریت شعب استان گیلان عملکرد شش ماهه سال جاری استان ارزیابی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:مشاور ارشد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور درمان گفت: تا پایان سال جاری، تمامی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در سراسر کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری پرایس فیوچرز بر این باور است که تنش های ژئوپلیتیک در عرصه بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:بیست و پنجمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر به کار خود پایان داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز:دانش آموزان سراسر کشور می توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت طرح سپهر دانش نزد شعب بانک صادرات و عضویت در باشگاه مشتریان بانک از یک هزار جایزه ارزشمند به ارزش بالغ بر 6 میلیارد ریال به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:در دیدار رئیس کل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی و رئیس شرکت سرمایه گذاری شموخ کشور عمان با مدیرعامل بیمه آرمان، بر انجام سرمایه گذاری های مشترک و همکاری های دوجانبه تأکید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:سیامند رحمان، قهرمان ملی رشته وزنه برداری، در نشستی صمیمی، میهمان اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
ایستانیوز:تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه 28 مهر ماه میزبان عرضه 134 هزار و 701 تن قیر و یک هزار و 950 تن عایق رطوبتی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
ایستانیوز:بانک ملی ایران طی شش ماه نخست امسال، بیش از 43 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی واگذار کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۶    
ایستانیوز: شرکت آسیاتک از جمله شرکت هائی فعال است که سال های اخیر به عنوان یکی از برندهای معتبر و معروف کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مطرح بوده و با تدبیر و برنامه ریزی صحیح مدیران خود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز: ضریب نفوذ بیمه در جوامعی که هم به لحاظ فرهنگی آشنایی چندانی با آن ندارند و هم به لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نیستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۵    
ایستانیوز:یک ماه پیش که دلار از 18 هزار و 600 تومان به مرز 14 هزار تومان رسید، مردمی که دلار خریده بودند از ترس کاهش ارزش آن اقدام به فروش کردند اما اگر دوباره رشد قیمت ها به وجود بیاید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۵    
ایستانیوز:بنابر گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ابلاغ مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مبنی بر تاکید بر عرضه ارز ناشی از صادرات غیرنفتی به سامانه نیما و یا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰    
ایستانیوز:به گفته یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، عرضه ارز یورو در بازار ثانویه کم شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۴    
ایستانیوز:در سطح جهان سالانه 60 درصد از بارش ها به طور متوسط تبخیر می شود که در کشور ما به دلیل شرایط اقلیمی این رقم به بیش از 70 درصد می رسد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:رییس اتاق بازرگانی تهران برای بهبود شرایط دو راهکار ارائه کرد و گفت: مشورت با بخش خصوصی و دوری از اقتصاد تک محصولی نفت، می تواند به بهبود شرایط و عبور از این دوران کمک کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:داد و ستد بیش از 5 هزار قرارداد در بازار اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در بورس انرژی نهایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:بلوک 9.99 درصدی سهام شرکت ایران ترانسفو فردا یکشنبه توسط سازمان خصوصی سازی در بورس اوراق بهادار عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۹    
ایستانیوز:اگرچه بانک مرکزی تاکنون یکبار بخشنامه شیوه بازگشت ارز حاصل از صادرات را اصلاح کرده، اما اکنون دوباره زمزمه های تغییر مجدد این بخشنامه که با عدم اعمال نظر بخش خصوصی ابلاغ شد، به گوش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۹    
ایستانیوز:دور جدید فروش 50 هزار دستگاه خودروی سایپا از 8 صبح امروز در شرایطی آغاز شد که ظرف مدت 41 دقیقه 5700 نفر ثبت نام قطعی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:در پی انتشار گزارش جدیدی از سرمایه گذاری های خاوری در کانادا، کنگره ایرانیان کانادا طی بیانیه ای از دولت کانادا خواست خاوری را به ایران بازگردانند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۴    
ایستانیوز:کاخ سفید با انتشار بیانیه ای در مورد تایید خبر کشته شدن روزنامه نگار منتقد سعودی ها از سوی ریاض، ابراز تاسف کرد.