سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۳۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 18 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۷    
ایستانیوز:آمارهای گمرک ایران حاکی از واردات بیش از یک میلیون و 500 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در شش ماهه نخست سال جاری است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۶    
ایستانیوز: شرکت بیمه نوین در راستای استمرار پرداخت سود مشارکت در منافع بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری خود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۱    
ایستانیوز:بر اساس تفاهم نامه منعقده میان بیمه سرمد و شرکت شهریار ترابر میهن پارس، تمام امور بیمه ای پایانه حمل و نقل کالای تهران (نسیم شهر) تحت پوشش این شرکت قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه پارسیان با تأکید بر ضرورت رویکرد تبلیغات یکپارچه اعلام کرد اقدامات مشترک و هماهنگ در اطلاع رسانی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی شرکت های بیمه ایجاب می کند تا برای تولید صدای ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۴    
ایستانیوز:یک مسئول سازمان غذا و دارو درباره داروی والزارتان توضیحاتی ارائه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۸    
ایستانیوز: کارت عضویت چندمنظوره بچه های مسجد که با مشارکت بانک ملی ایران برای نخستین بار ویژه اعضای کانون های مساجد کشور صادر می شود، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۳    
ایستانبوز:اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران بر هماهنگی شرکت های بیمه و خدمت رسانی سریع به بیمه گذاران آسیب دیده سیل اخیر در استان های شمالی تاکید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز:ارائه خدمات بانکی به روستاییان اساس تقویت تولید داخلی و اشتغال پایدار در کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۸    
ایستانیوز:معاون عرضه و پذیرش شرکت بورس گفت : تا پایان سال 97 عرضه اولیه بیش از 12 شرکت انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۳    
ایستانیوز:دادستان عمومی انقلاب استان سیستان و بلوچستان از بازداشت 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز:رییس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری اعلام کرد: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهان های امریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز:بانک گردشگری به عنوان حامی اصلی هفتمین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2018 از سوی مسئولان این حوزه لوح تقدیر ویژه دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:سطح یک توانگری مالی شرکت سهامی بیمه سامان توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
ایستانیوز:احتمال بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری روز به روز قوی تر می شود و به نظر می رسد این طرح که پایه های اولیه آن در زمستان گذشته بنا شد در ساختمان دولت و مجلس مراحل نهایی خود را طی می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
ایستانیوز:طی حکمی از سوی صادق فرامرزی مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ابران کیش،مهرداد ذوالفقاریان به عنوان معاون طرح و برنامه این شرکت منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: سیاست توسعه صادرات، یک سیاست راهبردی و مهم برای توسعه اقتصادی کشور است چرا که این صادرکنندگان غیرنفتی هستند که در شرایط مختلف ارزآوری را برای کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:با رونمایی از وب سایت پروژه ملی فاند بانک ملی ایران، تامین مالی جمعی و مشارکت در طرح های عام المنفعه و غیرانتفاعی برای متقاضیان در بستر شبکه اجتماعی مجازی عملیاتی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۰    
ایستانیوز: امروز چهارشنبه هجدهم مهر ماه، شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:مدیریت نظارت بر بازار اولیه، مجوز انجام افزایش سرمایه 36 شرکت فعال در بازار سرمایه را صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشد اندک 168 واحدی به 181 هزار و 15 واحد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: تا پایان مهرماه سال جاری عرضه یک میلیون بشکه نفت خام در رینگ بین الملل بورس انرژی نهایی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
ایستانیوز:100 نفر از دانش آموزان، معلمان و مسئولان دو مدرسه شهدای موتلفه و مهرآسای تهران، همزمان با هفته کودک از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:هر ایرانی برای فرزند خود به جای افتتاح حساب بانکی که هر روز قدرت خرید خود را از دست می دهد یک سبد سهام هرقدر کوچک خریداری کند تا ضمن سرمایه گذاری برای آینده فرزندش این سرمایه را صرف گردش ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:سخنگوی شورای نگهبان، به خبر برخی رسانه ها مبنی بر عدم تصویب لایحه CFT واکنش نشان داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:بانکها امروز 18 مهرماه، هر یورو را از مردم 11670 تومان و هر دلار را 9950 تومان خریداری کرده و در مقابل برای سرفصل های 21گانه خدماتی از جمله سفر، تنها یورو آن هم به نرخ 12300 پرداخت می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:مهلت زمانی پرداخت تسهیلات در قالب طرح اساتید بانک رفاه تمدید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
ایستانیوز:به منظور تسهیل و تسریع در واگذاری شرکت ها، کمیته ای، حسب مورد، با حضور نمایندگان بانک ها، سازمان بورس و اوراق بهادار و معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد تشکیل می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
ایستانیوز:دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، طی نامه ای از سیدکامل تقوی نژاد، رییس سازمان امور مالیاتی کشور خواست مشکلات مالیاتی بازار سرمایه که در کارگروه تخصصی مالیاتی آن کانون مطرح شده برطرف ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:کاروان خدمات رسانی بانک سامان با هدف برطرف کردن نیاز زائران کربلای معلی به خدمات بانکی در ایام اربعین، عازم مناطق مرزی غربی و جنوب غربی کشور شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:سیاست های ترامپ نه تنها روی اقتصاد امریکا تاثیرگذار است بلکه بر اقتصاد همه جهان اثر می گذارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:نایب رئیس اتاق ایران: خیلی نسبت به اثرگذاری مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصاد برای واگذاری اقامت 5 ساله به سرمایه گذاران خارجی خوش بین نیستم و توقع زیادی برای استقبال بالای سرمایه گذار خارجی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:گروه های ارزیابی خسارت شرکت بیمه کوثر به منظور کاهش دغدغه بیمه شدگان در مناطق سیل زده استان های گیلان و مازندران حضور یافتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
ایستانیوز:روز گذشته خبری در برخی رسانه ها از قول یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده بود مبنی بر اینکه فردی برای حذف سوابق خدمتی خود 600 میلیون به یک صندوق تأمین اجتماعی پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تاثیر کاهش نرخ دلار در قیمت محصولات این گروه خودروسازی، اظهار کرد: تابع سیاست های وزارت صنعت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 10میلیون تومان در سطح بازار طی مهر ماه 97، آگهی فروش خورده اند؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در پاسداران تهران طی مهر ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:تازه ترین گزارش بانک مرکزی از آمارهای اقتصادی در سه ماه نخست سال جاری بیانگر میزان تغیرات ترازحساب جاری، صادارات، واردات و البته بدهی خارجی نسبت به سال قبل است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:دادستان کل کشور گفت: معاون اول رئیس جمهور سخنانی را در خصوص مُهر زدن به پیشانی مدیران خائن بیان کرد که کاملا هم درست است اما تا کنون هیچ مدیر خائنی برای برخورد به ما معرفی نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:در حالی که به اعتقاد برخی کارشناسان بازارمسکن در کشور با رکود دست و پنجه نرم می کند، بازار خرید و فروش ملک در کشور های همسایه بسیار داغ است به طوری که کافی است خرید ملک در گرجستان و یا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:رئیس پلیس فتا به عملکرد این پلیس در حوزه سکه و مبارزه با التهاب آفرینان پرداخت و اظهار داشت: 1381 سایت و کانال و گروه شناسایی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز:محمداسماعیل سعیدی گفت: سهامدار اصلی ماشین سازی تبریز به علت فروش 3 میلیون دلار ارز 4200دولتی دستگیر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: دستگیری مدیرعامل سکه ثامن به عنوان یک تروریست اقتصادی، نشانگر اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:معاون پذیرش و ناشران فرابورس اعلام کرد : اطمینان از استقرار حاکمیت شرکتی و اجرایی شدن آن برای شرکت هایی که قصد ورود به بازار سهام را دارند یکی از اصول بنیادی است که در فرابورس نیز به آن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:ایران برای توسعه بندر چابهار از طرف هندی ضمانت بانکی به یورو را طلب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:چهار انبار دولتی در روز هفتم آبان ماه توسط سازمان خصوصی سازی به مزایده گذاشته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:زوار امام حسین (ع) در ایام برگزاری پویش مردمی اربعین می توانند تا سقف 5 میلیون ریال از دستگاه های خودپرداز بانک تجارت وجه نقد دریافت کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:صندوق بین المللی پول اعلام کرد که سطح بدهی جهان در سال 2017 میلادی با 50 درصد افزایش به 182 تریلیون دلار رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی با انتشار نماگرهای اقتصادی کشور برای دوره بهار 97 اعلام کرد که در این دوره و در بخش واقعی رشد تولید ناخالص داخلی برپایه 100=1390 با نفت 1.8 و بدون نفت 0.7 بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک صادرات ایران، طی سخنانی وجود انرژی، احساس مسئولیت، پیشگام و پیشرو بودن در هر برنامه ای را برای رسیدن به اهداف ضروری عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:واگذاری برخی شرکت های زیرمجموعه بانک ها از طریق سازمان خصوصی سازی به طور وکالتی به تصویب رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:استعلام پیامکی چک های صیادی از طریق پیامک با سرشماره 701701 برای مشترکان تمامی اپراتورهای تلفن همراه با تعامل بانک مرکزی، شرکت خدمات انفورماتیک، همراه اول و جیرینگ امکان پذیر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:باشگاه مشتریان بانک سپه 21 مهرماه با قرعه کشی برندگان خوش شانس خود را برای طرح رویاتو چک کن مشخص خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:اطلاعات موجود نشان می دهد به ازای هر دو ایرانی، یک حساب قرض الحسنه در بانک ملی ایران وجود دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با استقبال از تصویب لایحه CFT در مجلس و هموار شدن عضویت ایران در FATF گفت: مبادلات بانکی بدون الحاق به FATF غیرممکن است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پیش بینی می شود سود سهام عدالت برای سال مالی 1396 که در مجموع حدود پنج هزار میلیارد تومان است، از دی ماه امسال به مرور به حساب مشمولان واریز شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:ولی الله سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی در کانال تلگرامی خود نوشت: گر چه در شرایط حاضر بنا بر دلایلی قصد پاسخگویی به تهمت ها و مطالبی که در این روزها بر علیه اینجانب و همکارانم در رسانه ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:رئیس کل اسبق بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که نرخ تعادلی ارز چه میزان است، عنوان کرد: به جز معاونت اقتصادی بانک مرکزی که همه اطلاعات و آمار را در اختیار دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:با گذشت 2 ماه از معرفی سامانه "همراه نوین" تعداد کاربران و تعداد تراکنش های انجام شده از طریق این سامانه با رشد فزاینده ای همراه بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:در جهت افزایش حجم مبادلات بازرگانی ایران و ترکیه و تسهیل آن، دبیر شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه از احتمال راه اندازی بانک مشترک میان دو کشور خبر داد و اعلام کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:در بازدید مدیرعامل و هیأت عامل بانک صادرات ایران از مجتمع فولاد خراسان، بر توسعه همکاری ها برای افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور تاکید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:بانک مرکزی با ابلاغ ویراش جدید صورت های مالی نمونه موسسات اعتباری اعلام کرد: تهیه صورت های مالی براساس نمونه ابلاغی به عنوان شرط صدور برگزاری مجمع عمومی سالیانه مدنظر قرار خواهد گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه گفت: حداقل دو سال است که بانک های فرانسوی حساب های متعلق به ایرانی ها را می بستند، بنابراین این موضوع تازه ای نیست که بزرگ نمایی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:شرکت های بیمه می توانند جهت تامین ارز پرداخت حق بیمه، خسارت و هزینه های اتکایی، موضوع بند 15 قسمت ب از بخش سوم مجموعه مقررات ارزی، به نرخ بازار (بازار ثانویه) اقدام کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۱    
ایستانیوز:کشورها ادعا کردند که اقدامات امریکا ناقض اصل عدم تبعیض و اصل تثبیت تعرفه ها و اصل اقدامات حفاظتی در سازمان تجارت جهانی است اما پاسخ امریکا این بود که مسئله من نه ضوابط تجاری بلکه استثنائات ...