سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 7 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:بانک صنعت و معدن ارزهای یورو ،دلار و درهم امارات را به عنوان سپرده ارزی می پذیرد. به گزارش ایبِنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۳۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع مانیتور در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۶    
ایستانیوز:شاخص بورس با بیش از 7600 واحد صعود در پایان معاملات روز جاری به کانال 195 هزار واحدی رسید تا در آستانه ورود به محدوده 200 هزار واحدی قرار بگیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:در سال 2017 میلادی راهکاری مانند کاهش حاشیه صفحه نمایش، تحول ویژه ای در نمای جلویی گوشی های هوشمند ایجاد کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۱    
ایستانیوز:در راستای توسعه خدمات کارت و ایجاد سهولت در انجام امور دارندگان رفاه کارت همراه، خدمت استفاده از کد اختصاصی به جای رفاه کارت همراه در بانک رفاه فراهم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:بازار مسکن در پایان نیمه اول سال جاری چگونه توصیف شده است؟ رییس اتحادیه مشاوران مسکن در هفته گذشته از این گفت که بازار راکد نشده و فقط کمی آن هم تنها در تهران کساد شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:رهبران اروپایی در حال حاضر به دنبال این هستند که تصویری از آینده خود در ده تا پانزده سال بعدی پیدا کنند و نکات اصلی را در حفظ اتحاد خود در این فاصله زمانی مورد تاکید قرار دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
ایستانیوز:به گفته کارشناسان، برخی از سرمایه گذاران بحران مالی سال 2008 را هرگز فراموش نخواهند کرد و بیش از حد محافظه کار شده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت که پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان برای رفع نقص به دادسرا ارجاع شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۵    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به افزایش اختیارات بانک مرکزی براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا پیش بینی می شود نرخ ارز کاهش یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز:مرحله نخست پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بانک کشاورزی با موفقیت انجام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۰    
ایستانیوز: خواسته فعالان اقتصادی کشور از دولت این است که تا هرچه سریعتر جلوی سوء مدیریت ها و ادامه خدمت افراد بی سواد، نالایق و بحران ساز را در رأس امور بگیرد و با اتخاذ سیاستهای درست و اصولی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد : اگر با افزایش حبابی قیمت سهام در برخی صنایع یا گروه ها منجر به خسارت سرمایه گذاران در سال آینده شود، روند رکورد شکنی ها در بورس مطلوب نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به منظور فراهم آوردن شرایط تحصیل برابر برای فرزندان ایران زمین ، در مناطق کمتر بهره مند کشور 17 مدرسه احداث می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:دادستان تهران از خروج متهم پرونده سکه ثامن و همسر وی از کشور خبر داد و گفت: امیدواریم که با کمک ترکیه، متهم به کشور بازگردد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1397 اداره امورشعب استان گلستان با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیرامور شعب منطقه یک کشور و تنی چند از مدیران بانک برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:چیزی حدود 20 تا 25 میلیارد دلار ارز در خانه های مردم وجود دارد و جالب است بدانید که از این میان مردم تنها 5 صدم درصد از دلارشان را در بانک ها سپرده گذاری کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:شاید خیلی ها ندانند که در آناتومی بدن انسان عضوی یافت می شود که قادر نیست درد را حس کند و از قضا از مهم ترین اعضای بدن انسان نیز به شمار می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب ارزی - ریالی و واحدهای ارزی بانک تجارت مراجعه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی لیست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، 26 هزار فقره وام 50 میلیون ریالی در فاز اول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۷    
ایستانیوز:با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این بانک برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۲    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن گفت: به دلیل مسائل اقتصادی کسانی که امتیاز حساب صندوق پس انداز مسکن یکم را کسب کرده اند در حال خروج مازاد منابع خود از حساب هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بدنبال انتشار اخبار متعدد در خصوص فعالیت در محدوده معدنی دی 19 گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:شرکت بیمه سامان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی با همکاری موسسه نیکوکاری و آموزشی رعد، تعدادی از افراد کم توان تحت پوشش این موسسه را استخدام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهادات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت مدیریت بازار ارز را بررسی و تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۰    
ایستانیوز:قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 51 هزار تومان افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:در پی کاهش تقاضای خرید مسکن، تقاضای خرید اوراق تسهیلات مسکن نیز در بازار سرمایه با کاهش شدید روبه رو شد به گونه ای که از 22 نماد اوراق تسه، در 17 نماد، حجم تقاضا زیر 100 برگه بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:اساتید اقتصاد اسلامی با ارسال نامه ای به مجلس اعلام کردند: تصویب طرح فعلی اصلاح نظام بانکی که با اما و اگرهای مبنایی روبروست، تهدیدهای زیادی را برای نظام پولی کشور به دنبال دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
ایستانیوز:بانک مرکزی از سوی شورای عالی هماهنگی سران سه قوه اختیار یافت که با دخالت در بازار ارز این بازار را به ثبات برساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:افزایش قیمت سهم ها و رکوردشکنی شاخص بورس امروز نیز با قوت دنبال شد و در بسیاری از سهم ها صف های خرید وجود داشت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:شرکت ال. جی احتمالا سوم اکتبر همراه با معرفی پرچمدار جدید خود، از ساعت هوشمند جدید خود موسوم به "G7" نیز با یک ظاهر ترکیبی جدید رونمایی خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:فیس بوک از هک شدن حساب های 50 میلیون کاربر خود خبر داده است. این شرکت می گوید هنوز نتوانسته عامل یا عاملان این حملات را شناسایی کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی به تحلیل شاخص های بازار کار در بهار امسال پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در بحث سپرده های ارزی، بانک ها عاملیت بانک مرکزی را برعهده دارند، تاکید کرد که این سپرده ها با ضمانت بانک مرکزی پرداخت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:موزه بانک ملّی ایران در روز جهانی گردشگری مورد استقبال گسترده مردم و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:نرخ تورم دهک های مختلف هزینه ای در شهریور امسال تا 8.4 درصد افزایش یافته و نرخ تورم نقطه ای تمامی 10 دهک هزینه ای در این ماه بالای 24 درصد بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز: مدیرعامل فرابورس اعلام کرد: درخواست کتبی ورود سهام شرکت پدیده شاندیز به فرابورس ارائه شده و هیات مدیره سازمان بورس بررسی چگونگی ورود سهام پدیده به بازار سرمایه را تعیین و تصمیمات مقتضی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز: معاون اعتبارات بانک شهر با اشاره به نقش این بانک در عمران و آبادانی شهرها، راه اندازی و توسعه خطوط مترو و اتوبوسرانی در کلانشهرها را از جمله نتایج این اقدامات دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از موجودی 50میلیارد تومانی حساب های بانکی مدیر سکه ثامن و تعلق چند ملک و زمین به او خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:آمار مقایسه ای صنعت بیمه ایران از نظر شاخص ضریب خسارت با کشورهایی آسیایی نشان می دهد در حالی که ایران از عربستان جلوتر است، اما فاصله معناداری با کره جنوبی و ژاپن دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز: اگر فرض بر پذیرش FATF گذاشته شود، تمام صنایع بورسی از این اتفاق منتفع خواهند شد و سهم گروه بانکی بیش ترین بهره را از این اتفاق مثبت خواهد برد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن ممنوع اعلام کردن هرگونه معاملات طلا، جواهر و سکه در فضای مجازی، توصیه کرد که مردم طلای آب شده، طلای دست دوم و قسطی نخرند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:مجمع عمومی فوق العاده بیمه رازی برگزار شد و طهماسب مظاهری، امیررضا واعظی آشتیانی و سیدمجید بختیاری به عنوان اعضای اصلی و مهران رضوانی و جلال ایراندوست به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز:رییس سازمان خصوصی سازی گفت: با نامه ای که به درخواست وزیر ورزش به دولت رفته، منتظر مصوبه هیات وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمت به اقشار خاص، تاکنون 12 شعبه خود در تهران و شهرستان ها را به باجه ویژه نابینایان تجهیز کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:نایب رییس مجلس آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری با موضوع پرداخت سپرده ها تا سقف یک میلیارد تومان را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۴    
ایستانیوز:تنها دو هفته دیگر مهلت برای شرکت در جشنواره بیستابیست کانون جوانه های بانک ملی ایران و شانس برنده شدن جوایز میلیونی آن باقی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۴    
ایستانیوز:مشارکت بانک صادرات ایران در نوسازی 2222 دستگاه خودرو سنگین اسکانیا، فصل تازه ای از اجرای طرح نوسازی ناوگان باربری جاده ای کشور را رقم زد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:بیمه شدگان اختیاری تامین اجتماعی باید پس از شروع بیمه،حق بیمه هرماه را حداکثر تا آخرین روز 2 ماه بعد پرداخت کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:تحلیلگران اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه می کنند که برای تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در بازار طلا به روند بلندمدت سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا توجه داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:کارشناسان و اقتصاددانان تاکنون 14 راهکار مشخص را برای مدیریت بازار ارز مطرح کرده اند اما از مجموع این 14 راهکار فقط 3 راهکار آن به صورت ناقص اجرایی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز:با ارتقاء نسخه همراه بانک سینا، قابلیت ها و امکانات جدیدی به این سامانه افزوده شده که در تسهیل و تسریع انجام خدمات بانکی کاربران موثر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز:تازه ترین تجزیه و تحلیل بانک اچ اس بی سی نشان می دهد که چین در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین اقتصاد جهان تا سال 2030 میلادی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان با صدور حکمی کامبیز پیکارجو را به عنوان سرپرست قائم مقام مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۱    
ایستانیوز:پیدا کردن جای پارک در کوتاه ترین زمان با الوپارک هر کجا و هر زمان که به آن نیاز دارید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۶    
ایستانیوز:رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور از افزایش غیر منطقی قیمت قطعات تلفن همراه خبر داد و گفت: قیمت این اقلام به حدی افزایش داشته که اگر قطعه ای از تلفن همراه مانند تاچ یا ال سی دی خراب شود باید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۰    
ایستانیوز:مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: پیش بینی می شود امسال سود مصوب برای توزیع میان مشمولان سهام عدالت، به 5 هزار میلیارد تومان برسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۵    
*یوسف کاووسی/مدیرکل اسبق بازرسی بانک مرکزی و کارشناس پولی و بانکی
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:علوی، بازار سرمایه را دارای امنیت سرمایه گذاری دانست و افزود: نقدینگی سرایز شده به سمت بازار سرمایه سبب افزایش حجم معاملات و روند رو به رشد شاخص بورس شده که این امر هم در بازدهی و هم در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:رییس کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی وزارت ورزش و جوانان می گوید تصمیم وزارت ورزش مبنی بر خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، تاثیری در روند تحقیق و تفحص نخواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:یک استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت: برآوردها نشان می دهد رشد اقتصادی کشور با ادامه روند کنونی منفی یک درصد خواهد بود، یعنی وضع معیشت مردم نه تنها بهبود نمی یابد، بلکه بدتر نیز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:بر اساس اطلاعات منتشره اداره آمار بورس تهران، 3 کارگزاری بانکی در مجموع بیش از 11 درصد از کل معاملات بازار سهام را در اختیار دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز:اجرای هر نوع اقدام حمایتی از تولید نیاز به بازگشت آرامش به بازارهاست. در کالاهای صادرات محور نیاز حمایت در زمینه های مختلف از جمله معافیت های گمرکی و مالیاتی دیده می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۵    
ایستانیوز:برای استفاده از فعالیت های بانکی و تبادل اطلاعات مالی و مهم خود در فضای مجازی به وسیله گوشی های تلفن همراه حتماً باید موبایل بانک خود را از سایت های رسمی بانک دانلود کنید و به امنیت موبایل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۵    
ایستانیوز:یک اقتصاددان با اشاره به افزایش قیمت اقلامی مانند گوجه فرنگی و سیب زمینی این مساله را به خاطر گران شدن ارزهای خارجی و صادرات این محصولات دانست و چاره کار را در دخالت به موقع دولت برای تنظیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۰    
ایستانیوز:در هفته گذشته در "جویبار" استان مازندران و "مهران" استان ایلام به ترتیب زلزله های 4.7 و 4.1 رخ داد که بعد از این زلزله ها ...