سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۲۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 22 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی آبان ماه 97 است که بین 500میلیون تا 1 میلیارد تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۷    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان کلنگی در تهران طی مهر ماه 97 است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
ایستانیوز:شرکت به پرداخت ملت در بین 150 شرکت بزرگ بین المللی حوزه پرداخت الکترونیک، با فعالیت خود طی سال 2017 رتبه شانزدهم جهان را به خود اختصاص داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۸    
ایستانیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در جلسه مدیران ارشد پست بانک ایران گفت: در سفرهای استانی، مردم روستاها از وجود خودپردازهای پست بانک رضایت دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:در شانزدهمین اجلاس استقامت ملی در تولید و خدمات از موسسه اعتباری ملل و مدیرعامل این موسسه تقدیر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهاده های کشاورزی در سرفصل 25 قلم کالای ضروری دیده شده که باید با ارز 4200 تومان تامین شود که کود و سم نیز شامل آنها نیز است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس کالای ایران معتقد است، ترید فاینانس یا تأمین مالی برای خرید به همراه توزیع مویرگی کالا میان واحدهای اقتصادی اغلب کوچک و متوسط به عنوان ماموریت اصلی تعاونی ها به شمار می رود که ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۴    
ایستانیوز:طبق آمار منتشر شده از سوی بورس تهران بانک ها و موسسات اعتباری بیشترین حجم معاملات تالار شیشه ای را با 27.4 درصد به خود اختصاص داده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:هنوز هیچ اقدامی برای جمع کردن کارت های بانکی و باز کردن یک حساب واحد برای هر مشتری انجام نشده و بانک ها چندان راغب به این کار نیستند، چون نمی توانند از سود حاصل از کارت های چشم پوشی کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، بانک اقتصادنوین و بیمه نوین به طور مشترک میزبان فعالان اقتصادی و صنعتگران کشور هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز: عبده تبریزی کارشناس مسائل اقتصادی گفت: نگران رشد تورمی هستیم و باید مجموعه ای از اقدامات در کنترل رشد نقدینگی انجام شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۴    
ایستانیوز:بازار سرمایه یکی از دوره های سخت اصلاحی خود را پشت سر می گذارد که در آن قیمت برخی سهام تا بیش از 50 درصد نیز ریزش داشته است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:مرکز آمار ایران تعداد تلفن های همراه مشغول به کار در کشور را 88 میلیون دستگاه اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت انواع مایکروسافت موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:دو تن از نمایندگان کنگره آمریکا که هر دو از منتقدان تند سیاست های چین هستند، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا را به عدم همکاری با شرکت چینی هواوی تشویق کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:بررسی های شرکت امنیتی پالو آلتو نتورکس نشان می دهد هکرها با طراحی یک بدافزار که ظاهرا برای به روزرسانی نرم افزار فلش به کار می رود در عمل به استخراج ارز مجازی می پردازند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:شرکت اپل با ارسال نامه ای هفت صفحه ای خطاب به دولت استرالیا از لایحه پیشنهادی دولت این کشور برای دسترسی بیشتر به اطلاعات خصوصی دیجیتال کاربران انتقاد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۴    
ایستانیوز:در حالی که زندگی مدرن جمعیت زیادی را به شهرها فرستاده و خشکسالی و طوفان های گردوخاک مشکلات زیادی به وجود آورده برخی دیگر این سوال را می پرسند، این دیگر چه جور زندگی است؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۴    
ایستانیوز:رئیس کل سابق بانک مرکزی طی نامه ای به رئیس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت او و برخی از کارکنان بانک مرکزی ربطی به بازار ارز نداشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۴    
ایستانیوز:اجلاس صندوق بین المللی پول در حال برگزاری است برای بسیاری عدم شرکت رییس بانک مرکزی در این اجلاس جای سوال داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۹    
ایستانیوز:با ادامه روند منفی حساب سرمایه در سال های 95 و 96، حساب سرمایه کشور در بهار 97 هم به منفی 5 میلیارد و 263 میلیون دلار رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۹    
ایستانیوز:مالیات کارکنان بخش خصوصی در 5 ماه امسال نسبت به بخش عمومی 8.4 درصد رشد کرد، اما مالیات بخش عمومی تغییر نکرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۴    
ایستانیوز:براساس اعلام دفتر آمار و پژوهش های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران و طبق آمار گمرک ایران، تراز تجاری کشور با احتساب میعانات گازی مثبت 941 میلیون دلار برآورد شده که نسبت به مدت مشابه در سال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۴    
ایستانیوز:هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد بند (ح) تبصره (20) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور، موضوع جلوگیری از هزینه کرد اعتبارات در امور غیرضرور ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:سرپرست وزارت اقتصاد در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول ،طبق برنامه ریزی های انجام شده، با برخی از مقامات شرکت کننده در این گرد همایی، دیدار و گفتگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک دی در جریان بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی ایران، تولیدات دانش بنیان را رمز موفقیت صنایع داخلی دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک کارآفرین روز شنبه 21 مهرماه از شعب آفریقا و ظفر در تهران بازدید به عمل آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۴    
ایستانیوز:قرعه کشی چهارمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۹    
ایستانیوز:رییس مرکز تحقیقات سلامت و ایمنی غذای یزد گفت: ابتلا به انگل توکسوپلاسما که به طور میانگین 30 تا 40 درصد جمعیت ایران حداقل یک بار به آن مبتلا شده اند، آمار تصادفات رانندگی را افزایش می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۸    
ایستانیوز:در نشست روسای اتاق ها و کمیته های مشترک بازرگانی با هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مقرر شد طی یک ماه آینده هر یک از اتاق ها و کمیته های مشترک با بررسی اثرات ناشی از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۳    
ایستانیوز:طرح جامع تهران خط قرمز جمعیت پذیری شهر تهران را در سال 1404 معادل 10 میلیون و 420 هزار نفر تعیین کرده است ولی همین حالا هم جمعیت کشور در حال عبور از این عدد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۸    
ایستانیوز:فرابورس ایران امروز میزبان استارت آپ های عضو انجمن صنفی کسب وکارهای اینترنتی و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه بود که طی این نشست هم اندیشی هر دو طرف به بیان دغدغه ها، انتظارات ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۸    
ایستانیوز:سبحانی در ادامه از واگذاری سه بنگاه در بورس و فرابورس به ارزش 300 میلیارد تومان خبر داد و افزود: شرکت حفاری شمال که سهم قابل عرضه 7 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۳    
ایستانیوز:برندگان دومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا مشخص شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۲    
ایستانیوز:معاونت حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد: لوایح چهارگانه مبتنی بر یک بانک داری صحیح العمل و استاندارد است که از نظر من مغایرتی با آنچه در نظام حقوقی و مالی مطلوب ما مدنظر است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۲    
ایستانیوز: مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه دانا با حضور در شعبه قم خسارت آتش سوزی شرکت آریا صنعت معصومی را به مدیرعامل این شرکت به مبلغ سی و دو میلیارد ریال پرداخت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۶    
ایستانیوز:معاملات تالار شیشه ای در دومین روز هفته جاری با کاهش بیش از 100 واحدی این متغیر به پایان رسید تا سهامداران باز هم شاهد افت قیمت و بازده در این بازار باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۱    
ایستانیوز:سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد دستورالعمل نحوه تعیین آب، برق و گاز مصرفی مدارس توسط امور انرژی این سازمان و وزارت آموزش و پرورش تدوین شده و تا کنون مبالغی در این خصوص دریافت نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:در روز معاملاتی که گذشت٬ بروز اختلال در هسته معاملات منجر به بروز مشکلاتی غیر معمول در روند معاملات بازار سرمایه کشور شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۱    
ایستانیوز:مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، با انتشار گزارشی به اظهارنظر کارشناسی در خصوص طرح اصلاح قانون صدور چک اعاده شده از شورای نگهبان پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که نیمی از دستگاه های اپل به iOS.12 به روزرسانی شده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:نگاهی به تازه ترین آمار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می دهد که وضعیت این صنعت با بازی هوشمندانه اپراتورهای سیار طی پنج سال گذشته به کلی تغییر کرده و بازار پهن باند ثابت کشور با رکود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱    
ایستانیوز:با توجه به خیل عظیم عاشقان حسینی که در روزهای منتهی به اربعین از استان های هم مرز با کشور عراق به سمت شهر کربلا و سایر شهرهای زیارتی این کشور حرکت می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱    
ایستانیوز:عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی گفت: حکم مدیرعاملی دکتر نوربخش توسط هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به امضا رسیده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون هوشمند در سطح بازار تهران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:هموطنان گرامی از این پس می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:این شاسی بلند جدید از شرکت هیوندای طی مراسمی تشریفاتی در هتل مجلل هالیوود رونمایی شد. در حال حاضر کارشناسان اطلاعات کامل و فنی این خودروی لوکس را در دسترس قرار نداده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی گفت: افرادی که طبق مصوبه شورای عالی نظام پزشکی مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان در این سازمان مشغول به کار هستند، از نظام پزشکی می روند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:پنج سازمان اولی که وضعیت پاسخگویی مناسبی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ندارند معرفی شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جزییات معاملات انجام شده آپارتمان هایی در مناطق مختلف شهری تهران است که با حدود 100 میلیون تومان در مهر ماه 97 فروخته شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۶    
ایستانیوز:فرمانده ناجا با بیان اینکه در کمتر از 48 ساعت، گذرنامه تحویل زائران اربعین حسینی(ع) می شود، گفت: ساعات کار دفاتر پلیس 10+ و دفاتر گذرنامه با توجه به این ایام افزایش یافته است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از سه زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ، از آمادگی این بانک برای حمایت جدی از برنامه ها و طرح های توسعه ای شرکت ها و واحدهای تولیدی کشور خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز:با هدف افزایش ضریب امنیت و آگاهی مشتریان از انجام تراکنش های مالی خود، خدمت دریافت اطلاعات تراکنش های بانک اقتصادنوین به صورت خودکار برای مشتریان این بانک تمدید شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:حضور خودروی کلاسیک "Ford Gran Torino" محصول سال 1972 میلادی در تهران.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۰    
ایستانیوز:خسارت سیل استان های گیلان و مازندران در کوتاه ترین زمان ممکن و درمحل حادثه پرداخت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۰    
ایستانیوز:بانک ملی ایران با خدمت ملی فاند (تامین مالی جمعی) امکان مشارکت خیرین در سنت حسنه تامین آب آشامیدنی و آبرسانی زائران اربعین حسینی را فراهم کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز یکشنبه 22 مهر ماه، میزبان عرضه 70 هزار تن آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، سبزوار، جهان فولاد سیرجان و فولاد کاوه جنوب کیش است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور ایجاد تعامل این سازمان با جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:با صدور احکامی توسط مدیرعامل بانک ملی ایران انتصابات جدید در این بانک صورت گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:رییس جمهوری بار دیگر بر تامین ارز مورد نیاز برای 25 قلم کالاهای اساسی مردم با نرخ 4 هزار و 200 تومان تاکید کرد و در عین حال گفت: دولت به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز:آمارهای جدید از وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن از رشد 122 درصدی پرداخت وام جعاله در شش ماهه اول سال جاری حکایت دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:نحوه محاسبه حق بیمه، بیمه های مسافرتی به یکی از نقاط اختلاف بین مدیران صنعت بیمه تبدیل شده و در حالی که برخی معتقد به دریافت ارزی هستند، برخی بر تداوم دریافت ریالی تاکید دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:جزییات واگذاری سهام شرکت های شهر صنعتی کرمانشاه و پالایش پارس فرآینده شیراز در راستای اجای ماده 23 قانون سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان تمامی بانک های دارای سهامدار دولتی مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:عمر مفید کارت های بانکی تولید شده در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به 10 سال رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:سامانه نظارت ارز (سنا) که میانگین نرخ فروش ارز در صرافی های مجاز سراسر کشور و حواله های ارزی در سامانه نیما را منتشر می کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:اغلب سایت های اصولگرا با انتشار اسامی نمایندگان مخالف لایحهCFT سعی کردند به مخاطبان خود بگویند که چه کسانی در تصویب یک لایحه ضدملی نقش نداشتند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز: اقامت یکی از شرط هایی است که معمولا سرمایه گذاران برای ورود به یک کشور در نظر می گیرند. دولت های مختلف نیز سعی می کنند با تسهیل اقامت گیری برای سرمایه گذاران به رشد و پویایی اقتصاد خود کمک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۱۸    
ایستانیوز:رییس بانک جهانی با اشاره به فناوری نوین بلاک چین گفت: بلاک چین پتانسیل بسیار بالایی دارد و بانک ها باید با این فناوری نوین و سایر فناوری های جدید هماهنگ شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۱۳    
ایستانیوز:هنوز چند هفته از آغاز سال تحصیل جدید نگذشته است که اجبار در پرداخت هزینه های مدرسه صدای والدین را درآورده است و خانواده ها همچنان به هزینه هایی که مدرسه ها به آنها تحمیل می کنند ...