سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 8 دی 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 دی 1396 جهان نیوز 2 دی 1396 جهان نیوز 3 دی 1396 جهان نیوز 4 دی 1396 جهان نیوز 5 دی 1396 جهان نیوز 6 دی 1396 جهان نیوز 7 دی 1396 جهان نیوز 8 دی 1396 جهان نیوز 9 دی 1396 جهان نیوز 10 دی 1396 جهان نیوز 11 دی 1396 جهان نیوز 12 دی 1396 جهان نیوز 13 دی 1396 جهان نیوز 14 دی 1396 جهان نیوز 15 دی 1396 جهان نیوز 16 دی 1396 جهان نیوز 17 دی 1396 جهان نیوز 18 دی 1396 جهان نیوز 19 دی 1396 جهان نیوز 20 دی 1396 جهان نیوز 21 دی 1396 جهان نیوز 22 دی 1396 جهان نیوز 23 دی 1396 جهان نیوز 24 دی 1396 جهان نیوز 25 دی 1396 جهان نیوز 26 دی 1396 جهان نیوز 27 دی 1396 جهان نیوز 28 دی 1396 جهان نیوز 29 دی 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۶    
رسانه های محلی یمن می گویند که بر اثر حمله هواپیماهای سعودی به بخش هایی از شهر الجراحی در استان الحدیده ده ها نفر کشته و زخمی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور از محاسبه سود سهام عدالت به میزان 150 هزار تومان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۵:۳۳    
دشمنان منطقه ای و بین المللی ایران با صدور بیانیه هایی از تجمعات اعتراض آمیز و برخی اغتشاشات در شهرهای ایران، استقبال و حمایت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۶    
استاد حوزه ودانشگاه با بیان اینکه ما سه مدل زندگی داریم، گفت: برترین سبک زندگی، زندگی جهادی است که انسان در آن با خدا معامله می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۰    
آیت الله جاودان از اساتید اخلاق گفت: آدمیت یک علمی است که همه کلیدها را در دست دارد. امامان ما فرموده اند که اگر شما با سیمای آدمیت از این عالم به عالم برزخ رفتید ما را می بینید وگرنه تا قیامت ما را ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۹    
این روزها برخی تولیدکنندگان با کم فروشی و حتی فروش محصولات بی کیفیت سعی در کسب سود بیشتر دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۳    
پسر شفر این روزها به عنوان آنالیزور استقلال به پدرش کمک می کند و نقش مهمی در موفقیت های استقلال دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۳    
جدول سی و سومین جشنواره موسیقی فجر که چندی پیش منتشر شده بود با ایجاد تغییر در سالن های میزبان بار دیگر در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۴    
آیت الله مجتهد شبستری گفت: حماسه 9 دی نبود، امروز باید در تهران با داعش می جنگیدیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
در میان آثار اجتماعی و کمدی که از روز چهارشنبه بر پرده سینماها به نمایش درآمد سد معبر با اقبال خوبی مواجه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی شمار کل واردکننده های مرغ، گوشت قرمز و نهاده های دام کشور را اعلام کرد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
بر اساس پیش بینی کارشناسان در سال زراعی جاری به حداقل 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تضمینی گندم نیاز است که منابع در نظر گرفته شده برای این میزان خرید مناسب می باشد اما ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۱    
بر اساس اعلام گمرک ایران، بیش یک میلیون و 200 هزار کانتینر ورودی در بخش واردات و ترانزیت در سال جاری از مرز گذشته و حتی یک کانتینر کالای قاچاق هم از گمرکات ترخیص نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
سویا علاوه بر اینکه باعث لاغری می شود قند خون شما را به طرز چشم گیری کاهش می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
صبح امروز دو فروند هواپیمای ATR تحویل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۴    
گوشه ای از زندگی نامه شهیدولی زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۹    
جولن لوپتگی، سرمربی لاروخا از تیم ملی ایران به عنوان بهترین تیم آسیا یاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰    
مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه گفت: خیلی توصیه شده است که نگذارید هنگام غروب به کاری غیر از ذکر خداوند مشغول باشید. چند دقیقه ای ذکرهای خاصی را که وارد شده است، بگویید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۷    
سال 2004 شرکت آئودی به همراه شرکت فیلم سازی فاکس قرن 20 خودرویی مخصوص فیلم تولید کرد که در آن فیلم نقش پر رنگی نیز داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۷    
آیت الله بهجت(ره) می گوید: علمای سابق که آن همه در علم و عمل موفق بودند و عمر با برکت داشتند و از انحراف فکری سالم بودند، در اثر خوردن غذای حلال و اجتناب از غذاهای شبهه ناک بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۴    
حماسه 9 دی، انقلاب سومی بود که در مقابل فتنه گران داخلی و توطئه گران غربی شکل گرفت و مُهر بطلانی بر اهداف شوم آنان زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۲    
عناصر باقی مانده داعش با شکست در عراق و سوریه و برگشت به زادگاه خود در کشورهای اروپایی، هم اکنون شیوه های سازماندهی و تبلیغی خود را تغییر داده که دردسری برای نیروهای امنیتی این کشورها تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
کابل روز پنج شنبه (7 دی) شاهد یک حمله خونین دیگر گروه داعش بود، اما این حمله و رنگ و بوی آن، با حملات دیگر کمی متفاوت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
در میان عرب معمول است که علاوه بر اسم، کنیه ای نیز برای افراد انتخاب می کنند، اگر مرد باشد با اب شروع می شود و اگر زن باشد با امّ .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
رئیس انجمن ارگانیک ایران از لزوم نصب برچسب 18 رقمی سلامت و معرفی محصولات ارگانیک در آینده خبرداد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
چهار سارق مسلح که در مدت 10 روز 24 بار از مغازه ها و سوپرمارکت های تهران، پاکدشت و ورامین دزدی کرده بودند، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهوری روسیه برای یک پسر بچه 13 ساله روس که با تازگی چندین عمل به خاطر سرطان مغز انجام داده است، یک هدیه ویژه که آرزوی این پسربچه بود خریداری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۹    
بیش از 34 درصد هواداران رئال مادرید در نظرسنجی نشریه مارکا به خرید هری کین مهاجم تاتنهام رای مثبت دادند و او را خرید مناسب تری نسبت به نمیار دانستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۹    
شاید هنگامی که حسن روحانی در صبح روز یکشنبه 19 آذر در ساختمان هرمی شکل بهارستان لایحه بودجه 97 را به علی لاریجانی، رئیس مجلس ارائه کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۳    
تغذیه با شیرمادر در نیم ساعت اول تولد، از مرگ یک میلیون کودک در سال جلوگیری می کند. همچنین ضریب هوشی در این کودکان 12 درجه بالاتر از شیرخشک خوران است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰    
سرمربی استقلال شرط سنگینی برای صدور رضایت نامه امید نورافکن در نظر گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۷    
دست مرد جوان هنگام پنچرگیری زیر خودرو گیر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۴    
عضو مرکزیت حزب کارگزاران می گوید اگر پول بنزین را در چکی به نتانیاهو بدهیم، خطرش برای مردم کمتر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۱    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با تمام قدرت باید در برابر کسانی که عادت به زیاده خواهی پیدا کرده اند، ایستاد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۱    
56 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشهد مقدس در خصوص اتفاقات اخیر این شهر بیانیه ای صادر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۲    
حکم قصاص پسری که چهارسال قبل در جریان ارتباط پنهانی مرتکب قتل شده بود، در دیوان عالی کشور تأیید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۹    
یکی از عکاسان که با ارسال عکس های سیاه از ایران به محافل خارجی جوایز - بخوانید دستمزد- دریافت کرده بود، عکس هایش جعلی از آب درآمدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۶    
پنج دختر و دو پسر بامداد دیروز پس از پایان جشن تولد سوار بر خودروی تیبا در حال عبور از بزرگراه ارتش بودند که به علت سرعت غیرمجاز حادثه ای مرگبار برایشان رقم خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۶    
رئیس انجمن واردکنندگان برنج با تأکید بر اینکه واردات قاچاق برنج متوقف شده است، گفت: قیمت تمام شده بالا و عدم توانایی مردم در خرید از عوامل رکود در بازار برنج ایرانی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۳    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۰    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: اجماع برای تحریم های بیشتر علیه ایران و کاهش قدرت نفوذ منطقه ای کشورمان از پیامدهای فتنه 1388 بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۷    
واردات تخم مرغ طی روزهای گذشته آغاز شده و قیمت این محصول نیز تا حدی در بازار کاهش یافته است به نظر می رسد همچنان واردات و ارزانی آن ادامه پیدا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۷    
یک اقتصاددان می گوید وضعیت بودجه دولت به سمتی می رود که دخل آن با خرج آن نخوانده و دولت همان بودجه عمرانی ناچیزی را که سالانه تخصیص می داد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۴    
رئیس اتحادیه طباخان فروشندگان کله پاچه و سیرابی تأکید کرد: برای پخت کله پاچه در واحدهای این صنف به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نمی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۴    
حسینیه قدیمی سادات درکه با قدمت 500 ساله بامداد هفتم دی توسط دو فرد موتورسوار به آتش کشیده شد و در این حادثه تمامی فرش ها، پرچم ها، کتل ها و علم ها در آتش سوختند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۱    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: 2 نرخی بودن ارز عملا باعث تقویت بازار های خارجی و تضعیف تولیدکنندگان داخلی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۳    
بازیکنان نفت که اعلام کرده بودند در بازی برابر فولاد به میدان نخواهند رفت برابر این تیم بازی کردند؛ اما آینده این تیم کاملا مبهم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۷    
برانکو ایوانکوویچ گفت که استقلال و فولاد رقبای پرسپولیس در مسیر قهرمانی خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۵:۴۰    
هدف اولی و ذاتی 1929 در حقیقت تقویت جریان فتنه در ایران، افزایش اقبال اجتماعی به سمت آن و کاهش توان مقاومت نظام در مقابل این جریان بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۳:۱۰    
وقوع و بروز فتنه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل پیش بینی بود...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۳:۱۰    
مشهد دوباره خبرساز شده است؛ این بار نه از سوی دولت یا نه برای لغو سخنرانی فلان نماینده مجلس، بلکه اعتراض این بار از توده های مردم آغاز شده و فریادشان گرانی و مشکلات اقتصادی و سختی های معیشتی برای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۳:۱۰    
سیاسی ترین گردهمایی اصلاح طلبان در آستانه حماسه 9 دی زیر عنوان سلامت با قرائت پیام رئیس دولت اصلاحات برگزار شد و معاون اول رئیس جمهور به آن هویت دولتی و رسمی داد...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۳    
قدرت خرید و درآمد آحاد جامعه کاهش پیدا کرده است، رشد اقتصادی، بودجه دولت و بهره وری نیز وضعیت مناسبی ندارد و با وجود آنکه از چند برنامه قبلی توسعه هدف گذاری شده بود که 30 درصد رشد اقتصادی از محل بهره ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۴    
بحث فتنه، یک جریان در مقابل یک نفر نیست. بحث یک جریان به دنبال قدرت طلبی است و بحث سناریویی است که آمریکا نوشته تا از این زیاده خواهی و این فرصت نهایت بهره برداری را داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۱    
بحث فتنه، یک جریان در مقابل یک نفر نیست. بحث یک جریان به دنبال قدرت طلبی است و بحث سناریویی است که آمریکا نوشته تا از این زیاده خواهی و این فرصت نهایت بهره برداری را داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۵    
جانشین سازمان پدافند غیرعامل گفت: فتنه سال 88 در واقع مهمترین جریان سازماندهی شده توسط غرب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۶    
صحنه را اشتباه نبینیم؛ اعتراضات مشهد 96، شبیه سازی شده اعتراضات 88 نیست، تکرار مشهد 71 است. نعل به نعل. "همان مردم" با "همان مسئولین".
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۶    
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره روی میز بودن گزینه نظامی گفت: آنان یکبار در دوران دفاع مقدس با ایران درگیر شدند و فهمیدند که نمی توانند کاری کنند و مردم هم بدانند که بیانات این دشمنان قمپز در کردن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۲    
حجت الاسلام رئیسی در توییتر خود نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۶    
به دنبال گرانی های اخیر و همچنین ادامه ابهام در وضعیت مالباختگان موسسات مالی و اعتباری ، از ماههای گذشته تجمعات و تحصن هایی در شهر های مختلف انجام شده که رسانه های مخالف جمهوری اسلامی تلاش می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۷    
مردم معترض ما هوشیار هستند و صف خود را از معاندین جدا می کنند، در هر اعتراضی ممکن است، از منافقین گرفته تا فتنه گران وارد شوند ولی مردم شعارهای آن ها را تکرار نمی کنند
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور، ضعیف ترین، ناشیانه ترین، ناپخته ترین و دم دستی ترین مواجهه را با کنشگری اعتراضی مردم داشته است؛ واکنش ناپخته ای که به هیچ وجه در سطح معاون اول یک دولت نبود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۹    
سناتور آمریکایی ضد ایرانی ضمن انتقاد از قدرت گرفتن ایران در منطقه، حمایت علنی خود را از اغتشاشات کم تعداد در برخی شهرهای ایران اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۵    
دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه ای خطاب به الیاس حضرتی اعضای شورای اجرایی این حزب را تعیین کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: 9 دی حماسه ای است که مردم بدون هماهنگی دولت و نظام خلق کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۶    
مجری صدا و سیما با انتشار عکس نوشته ای، نکته جالبی درباره مدافعان حرم را یادآوری کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۳    
مفتی اعظم عربستان سعودی در خطاب به خطیبان نماز جمعه این کشور تبدیل خطبه های نماز جمعه به سخنان سیاسی و مطبوعاتی و انتقادی را حرام دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۳    
کارشناس مذهبی گفت: تکلیف شناسی، امام شناسی، استقامت در راه امام و دشمن شناسی چهار مولفه بصیرت است که موجب سعادت انسان می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بیم حملات فلسطینی ها ، اعدام شهروندان فلسطین را خواستار شد .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولی که با کار های خود باعث نارضایتی مردم شود، در اصل در زمین دشمن بازی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۱    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: در بودجه امسال برای دولت الکترونیک 83 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود اما تاکنون هیچ تخصیصی صورت نگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی بوئینگ به خبرگزاری ترند گفت که در قضیه فروش هواپیماهای مسافربری به ایران، از سیاست ها و رویکرد دولت آمریکا در قبال تهران پیروی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۶    
دولت یازدهم و همچنین شعارهای انتخاباتی روحانی برای به دست آوردن دولت دوازدهم در شرایطی با فعالیت این کانال های تلگرامی و خبری مماشات کردند که حالا ماهیت اصلی این شبکه های مجازی آشکار شده و عملا نشان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهای بی پایه و اساس درباره آزادی ادیان در ایران، مدعی شد مسیحیان را به خاطر اعتقاداتشان در ایران زندانی می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
همه آماده اند به دولت کمک کنند از باتلاق "ورشکستگی در دولت داری" بیرون بیاید اما ظاهرا دولت خواستار کمک از کسی نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
حسینیه قدیمی سادات درکه، بامداد هفتم دی توسط دو فرد موتورسوار آتش زده شد و در این حادثه فرش ها، پرچمها و ... در آتش سوخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۰    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر در حالی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید که این پیروزی خیز بزرگی برای قهرمانی سرخ ها بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۹    
امیل لحود تأکید کرد که وقتی قاسم سلیمانی پس از پیروزی ها در عراق و سوریه با مقاومت فلسطین تماس می گیرد و برای هرگونه کمکی اعلام آمادگی می کند، اسرائیل مجبور است در محاسباتش بازنگری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۳    
رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برخی خبرها در خصوص حضور موش های آدم خوار در پایتخت در زمان بروز زلزله احتمالی انتقاد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه بانک شهر به توسعه حمل و نقل عمومی در کلان شهرها شایسته تقدیر است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۲    
دومین کنگره سالیانه حزب کارگزاران استان تهران دیروز و با حضور جمعی از اعضای این حزب در استان تهران و با سخنرانی کرباسچی، سیاسی راد و لیلاز برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۷    
سپاه پاسداران در بیانیه ای با پاسداشت حماسه ماندگار 9 دی، وحدت، هوشمندی و هوشیاری ملی مقابل نقشه های دشمن برای فتنه آفرینی های جدید و مرزبندی بین انقلابی نمایی و انقلابی گری را از درس ها و عبرت ها
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نه تنها امروز در برابر مردم خودمان از اداره اقتصاد، رفاه و زندگی شان با این مسائل امروز شرمنده هستیم، بلکه در طول تاریخ 40 ساله ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۲    
معاون سیاسی و انتظامی استانداری تهران گفت: با هرگونه تجمع در میادین شهر تهران برخورد قاطع صورت می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۶    
دفعه آخری که رفت همه چیز فرق میکرد بی تابی های فاطمه و مهدی لحظه خداحافظی با پدر قابل تحمل نبود. او رفت و من را با دو فرزند کوچک تنها گذاشت. دنیا محل سختی و امتحان دائم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۷    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: برخی 1000 میلیارد تومان بدون وثیقه از بانک پول می گیرند و متواری می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۱    
رئیس اسبق رسانه ملی دلایل ایجاد فتنه 88، حماسه 9 دی و ناگفته هایی از لجاجت میرحسین موسوی را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۸    
به گزارش جهان نیوز ؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در تجمع روز پنجشنبه مشهد که از سوی مرجعی ناشناس به صورت غیرقانونی برنامه ریزی شده بود، عده ای از مطالبات مردم سوء استفاده کردند. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۵    
نایب رئیس دوم مجلس با بیان اینکه شخصاً موافق سئوال از رئیس جمهور هستم، گفت: لاریجانی طرح سوال از روحانی را به صلاح کشور نمی داند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۰    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز نهم دی در بیانیه ای تاکید کرد: مردمِ بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و وحدت بخش ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۲    
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خطرناک ترین جریان نفاق مربوط به کسانی است که سابقه انقلابی گری و خدماتی نیز داشته اند اما به دلیل دنیازدگی و دلبستگی به مال دنیا به کشور صدمه زدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۶    
خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: آنهایی که از بیت المال سوء استفاده می کنند، پول های کلان مثل هزار میلیارد تومان از بانک می گیرند و در مقابل چیزی دست بانک نمی دهند و بعد فرار می کنند یا مخفی می شوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات 92 معتقد است: آقای آشنا نماد سیاستی از سوی دولت است که تلاش می کند هر کاری را برای بستن دهان منتقدان انجام دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۲    
وزیر کار با اعلام اینکه در سال 93 عده ای رشد را انکار کردند و اکنون نیز اشتغالزایی را انکار می کنند!، علت نامحسوس بودن اشتغال را بیکار ماندن دهه شصتی ها در دهه 80 و انتقال آنها به این زمان ذکر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
نرخ دلار در لایحه بودجه سال 1397 برخلاف رقم 3500 تومانی که تاکنون مسئولان دولتی مطرح کرده بودند، 3850 تومان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۱    
نشریه اکسکلوسیو می گوید که دولت سوریه به طباطبایی اطمینان داده است که صاعقه یعنی گروه تندرو فلسطینی در ناآرامی های خوزستان دخالت نداشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۹    
چشمشان به دو تک سوار نقابداری می خورد که سوی ریگزار به شتاب می آیند، چون آن دو سواره به جنازه نزدیک می شوند، فرود آمده بر او نماز می خوانند و وارد سرداب شده و جنازه را وارد آنجا می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
رژیم صهیونیستی برای جلب حمایت کشورهای جهان سوم از تصمیم آمریکا درباره قدس، کمک های مالی به آنها ارائه می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۵    
در حالی گمرک ادعا می کند کنترل هوشمند 1000000کانتینر ورودی به کمک سامانه امور گمرکی صورت می گیرد و قاچاق از مبادی رسمی به صفر رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۳    
در حساس ترین دیدار از دومین روز هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازان که نسبت به نیم فصل نخست تقویت شده اند به مصاف صدرنشین خواهند رفت.
  • ۱