شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 9 دی 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 دی 1396 جهان نیوز 2 دی 1396 جهان نیوز 3 دی 1396 جهان نیوز 4 دی 1396 جهان نیوز 5 دی 1396 جهان نیوز 6 دی 1396 جهان نیوز 7 دی 1396 جهان نیوز 8 دی 1396 جهان نیوز 9 دی 1396 جهان نیوز 10 دی 1396 جهان نیوز 11 دی 1396 جهان نیوز 12 دی 1396 جهان نیوز 13 دی 1396 جهان نیوز 14 دی 1396 جهان نیوز 15 دی 1396 جهان نیوز 16 دی 1396 جهان نیوز 17 دی 1396 جهان نیوز 18 دی 1396 جهان نیوز 19 دی 1396 جهان نیوز 20 دی 1396 جهان نیوز 21 دی 1396 جهان نیوز 22 دی 1396 جهان نیوز 23 دی 1396 جهان نیوز 24 دی 1396 جهان نیوز 25 دی 1396 جهان نیوز 26 دی 1396 جهان نیوز 27 دی 1396 جهان نیوز 28 دی 1396 جهان نیوز 29 دی 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۸    
حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه انقلابی مشهد در راهپیمایی امروز مردم مشهد در محکومیت آشوب های اخیر
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۶    
مراسم راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت حوادث اخیر از دقایقی قبل با تلاوت قرآن کریم آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۴    
در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم یک میلیون 502 هزار و 5000 تومان و دلار نیز با افزایش 18 تومان 4 هزارو 358 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۴    
پژوهشکده اقلیم شناسی کشور در پیش بینی فصلی خود با اشاره به کاهش بارش اعلام کرد: بیشترین کاهش بارشها تاکنون به ترتیب در استانهای خراسان جنوبی، قم، یزد، اصفهان، مرکزی، کرمان، سیستان و بلوچستان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
گاهی باجناق ها می توانند از دو دوست به همدیگر نزدیک تر باشند، طوری که طاقت دوری از هم را نداشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۸    
قطعا تا به امروز و پس از زلزله هایی که اخیرا در شهرهای ایران نظیر کرمانشاه و حتی تهران و کرج اتفاق افتاد، برای شما نیز این سوال پیش آمده است که چرا این زمین لرزه ها در شب اتفاق می افتند؟!
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هرکس دل رهبری را بلرزاند بداند در جبهه مخالف ماست و در ما جانانه مقابل او می ایستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۶    
صدقه دادن دارویی ثمربخش است و کردار بندگان در دنیا فردا در پیش روی آنان جلوه گر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۷    
روابط فرهنگی ایران و هند، موضوعی است که قدمتی در تاریخ دو ملت دارد و مربوط به دوران جدید نیست. هزاران سال است که ملت ایران و هند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰    
سال 2017 میلادی با اکران فیلم هایی همراه بود که با وجود بودجه های سنگین و تبلیغات فراوان در گیشه شکست خوردند و علاقه مندان به سینما را ناامید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با صعود 20.439 واحدی به پله 96 هزار واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۴    
همیشه بعد از به جا آوردن نماز شب شروع به مطالعه تفسیر قرآن می کرد و پاسخ تمام سؤالاتش را از قرآن می یافت، منزل محقر ستار آرامش عجیبی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۸    
جوان ایرلندی ساکن لندن در حرم مطهر رضوی مسلمان شد و به مذهب تشیع گروید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۱    
سالانه بیش از 500 هزار زمین لرزه در دنیا اتفاق می افتد، ولی واقعیت این است که اگر چنین زلزله هایی اتفاق نیفتد، زمین به یک سیاره مرده تبدیل خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۸    
مرکز پژوهش های مجلس برآورد کرد با احتساب نفت 54 دلاری، درآمد کشور از محل فروش نفت در سال آینده حدود 50 میلیارد دلار خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۲    
موضوع حذف آبونمان گاز از مشترکین که بیش از چهار ماه از مطرح شدن آن می گذرد با واکنش جدید مدیرعامل شرکت ملی گاز مبنی بر ادامه دریافت و تغییر نام آن به هزینه خدمات مستمر خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۷    
دیدن مستند کوتاهی که از سید علی موسوی ملقب به سید بلبلی که در فضای مجازی پخش شده بود، باعث شد تا به دنبال این رزمنده دوران دفاع مقدس بگردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۲    
احمد توکلی که مهمان برنامه زنده جهان آرا است در ابتدای برنامه گفت: شهرداری جلوی یک دستفروش را می گیرد ولی یک موسسه بدون مجوز، 483 شعبه در سراسر کشور دایر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۸    
در آذر ماه سال جاری معاملات اوراق تهسیلات مسکن با رشد چشمگیری روبرو شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 57 درصد را تجربه کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران با اعلام خبر تغییر نام شهرک غزالی به شهرک ایران از ساخت مجسمه ای برای زنده یاد علی حاتمی در این شهرک خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۶    
وزارت امور خارجه ترکمنستان در بیانیه ای اعلام کرد: یک قطار باری کانتینری روز 29 دسامبر از شهر یینچوان حرکت خواهد کرد و با عبور از قزاقستان و ترکمنستان به ایران خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی: هیچگونه کمبودی در عرضه تخم مرغ نداریم و واردات آن تا رسیدن بازار به ثبات ادامه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دخترانی که به ازدواج با افراد میانسال تمایل دارند، اغلب دختران بالای 30 سال هستند که برای تامین زندگی نمی توانند به پسران جوان اعتماد کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه رفع حصر باید توأم با محاکمه باشد گفت: اگر رفع حصر بدون محاکمه باشد، توهین به جناح مقابل است چراکه آن ها عامل کشته شدن و صدها میلیارد دلاری که به نظام خسارت وارد شده ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۶    
جلیلی گفت: وقتی عده ای به خیابان می آیند و برای جنایتکاری مثل رضاخان ابراز احساسات می کنند، جای تردید باقی نمی ماند که این حرکت نه تنها برای مردم نیست بلکه یک ارتجاع آشکار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۶    
خط کشتیرانی خرمشهر به بندر صحار کشور عمان افتتاح شد تا سومین خط کشتیرانی و نخستین خط کشتیرانی باری ایران و عمان باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۳    
نائب رئیس شورای ملی زعفران گفت: امسال قیمت زعفران در بازار خراسان رضوی نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافت که به ضرر کشاورزان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۷    
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان جدیدترین بازیکنی ایرانی است که رسانه های یونانی از او برای حضور در لیگ برتر این کشور نام می برند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۴    
دستیار مورد نظر وینفردشفر پس از دریافت روادید به کادر فنی استقلال اضافه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۴    
رئیس سازمان اوقاف ریشه انقلاب اسلامی را خون امام حسین (ع) و شهداء دانست و گفت: باید از فتنه 88 درس عبرت بگیریم و برای آینده، فتنه گران را بشناسیم زیرا این اولین و آخرین فتنه نبود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۱    
شرح و تفسیر حکمت 249 نهج البلاغه با موضوع تلخی و شیرینی دنیا و آخرت در اینجا بخوانید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۵    
آنچه این روزها شاهد هستیم خشکسالی و عدم نزولات جوی، اما دلیل آن هر چه است ما موظفیم به دعا کردن هستم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۲    
حجت الاسلام گواهی گفت: در مسائل شرعی و اموری که واجب است، استخاره گرفتن معنا و لزومی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۹    
تجویز داروهای خارج از فهرست توسط بعضی از پزشکان باعث سرگردانی بیماران در تهیه این نوع داروها و همچنین بروز کمبودهای غیر واقعی در بازار داروئی کشور می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۳    
رهبر گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران گفت: در جشنواره موسیقی فجر هم گروه های داخلی می توانند حضور قوی داشته باشند و هم با حضور گروه های خارجی، ارتباطات خوبی ایجاد می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۰    
فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت سه شرور مسلح در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف 200 کیلوگرم تریاک در شرق این استان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عمان از ورود خودروهای دنا پلاس و رانا به بازار عمان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵    
وزارت کشور مصر در بیانیه ای اعلام کرد که در عملیات نیروهای امنیتی این کشور 3 تن از سرکرده های گروهک تروریستی حسم کشته و 11 تروریست دیگر بازداشت شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
یک پایگاه اینترنتی آلمانی زبان درباره تحولات یمن و نقش عربستان و فجایعی که در این کشور رخ می دهد نوشت که ریاض مدتهاست که ستون آمریکا در منطقه است و ایالات متحده عملا در این جنایات دست دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
ارشناس علوم قرآنی گفت: وقتی به مضامین زیارت عاشورا اعم از محتوا و سند آن نگاه شود معلوم می شود که به عنوان حدیث قدسی از جانب خداوند متعال به بندگان رسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۶    
مسعود فراستی منتقد سینما امروز به برنامه کتاب باز در شبکه نسیم می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۶    
همزمان با برگزاری جشن های سال نوی میلادی در اروپا تدابیر امنیتی در کشورهای مختلف این قاره تشدید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
با توجه به افزایش آلاینده های شهر تهران مهدهای کودک و مدارس ابتدای تهران فردا تعطیل شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
مدیر گروه قرآن و حدیث بنیاد دایرةالمعارف بزرگ اسلامی گفت: در ضرب المثل های قرآنی گاهی از معنای آیه بهره می گرفتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۴    
مرکز پژوهش های مجلس با بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال 97 حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از کاهش درآمد حاصل از فعالیت های مرتبط با بخش ICT در سال آینده خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۵    
طی دو روز آینده جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم است که افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و کلان شهرها را در پی دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۶    
کارلوس کی روش همیشه فدراسیون فوتبال را متهم کرده است که بازی های تدارکاتی درست و درمانی برای تیم ملی فراهم نمی کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۶    
گیاه گل محمدی با نام علمی Rosa damascena می باشد محبوبیت اسانس و گلاب آن از سالیان دراز به علت خواص عرفانی و اقتصادی آن بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۳    
تحمل درد سوزن هایی که در تمام نقاط بدن فرو می روند به خاطر سلامتی ارزش دارد؟ طب سوزنی، طب سنتی چینی است که سالیان طولانی در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید منتظر فتنه های جدید باشیم؛فتنه های جدیدتر و پر راز و رمزتر و کسانی فاتح و پیروزند که از رهبری الهی تبعیت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۰    
محققان دانشگاهی اپلیکیشنی ساخته اند که با کمک سیگنال های وای فای، به افراد گمشده کمک می کند با تیم های نجات ارتباط برقرار کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۷    
پرونده دروازه بان خارجی تیم ماشین سازی برای این تیم دردسر ساز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۴    
منابع خبری تصویری از قدم زدن آزادانه رئیس جمهوری سوریه در روستاهای استان حمص به همراه اعضای خانواده را منتشر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۴    
در برخی شهرهای دیگر نیز، فیلم ها و تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که عده ای از بین مردم بیرون آمده و به مراکز دولتی و بانک ها حمله می کنند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۴    
جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت امنیتی شهر تهران در پی ایجاد تجمعاتی در سطح شهر ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۱    
پایگاه خبری رای الیوم نوشت: آمریکا به دنبال شعله ور کردن جنگ داخلی در سوریه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۸    
چندی است که تب جراحی زیبایی بینی از به شترها نیز سرایت کرده و آنها نیز برای زیباترشدن، بینی خود را به تیغ جراحان می سپارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۸    
روند افزایشی قیمت جوجه یکروزه و پایان اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۵    
حمل وزن بیش از اندازه افزون بر ایجاد درد در مفاصل دچار آرتریت، شما را در معرض پیامدهایی جدی که حتی زندگی انسان را با خطر مواجه سازند، قرار می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۶:۰۰    
یک نماینده مجلس می گوید انتساب تجمعات اخیر به منافقین و سلطنت طلبان اشتباه محرز است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۵:۵۱    
این روزها یکی از مهم ترین پرسش ها در خصوص ماهیت ناآرامی هایی است که در تعدادی از شهرهای کشور بروز کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۵:۴۸    
یک سایت حامی دولت نوشت: دولتمردان به جای نسبت دادن اعتراض مردم به ناکارآمدی و اعلام پشیمانی از رأی به روحانی، در رفتار و ادبیات خود تجدیدنظر کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۵:۳۹    
خلاصه بیانشان این بود که از ناحیه رهبری این مراقبت وجود داشته است و بنا بر این نبوده و نیست و در عمل هم این گونه نشده که رهبری چتر حمایتی اش را نسبت به جریان های در خط انقلاب و مردم پوشش ندهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۵:۲۷    
کانال آمدنیوز با تلاش جمهوری اسلامی از دسترس خارج شد. این کانال را سریعا به دوستان خود معرفی کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۱    
این تجمع در حالی برگزار شد که رسانه ملی در بخش های مختلف خبری به آن کوچک ترین اشاره ای نکرد و صرفا با منتشر کردن صحبت های عجیب معاون اول رئیس جمهور در خصوص خوب بودن وضعیت اقتصادی نمک بر زخم مردم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۷    
یک کارشناس مسایل امنیتی درخصوص تجمعات اخیر در برخی شهر ها گفت: طبق تجربیات ما از حوادث مشابه در سال های گذشته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۸    
بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم که در تاریخ 22 آبان 96 برگزار شده بود، امشب در محل این همایش در قم منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۲    
به گزارش جهان نیوز ؛ پاسخ توئیتری مدیر تلگرام به درخواست آذری جهرمی: دعوت به خشونت براساس قوانین تلگرام ممنوع است؛ در صورت تایید، کانال مورد نظر فارغ از تعداد اعضا یا گرایش سیاسی مسدود خواهد شد
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۷    
چندتا از رفقای طلبه اومدن که اگر مردم عادی معترض به وضعیت اقتصادی را دیدند، بروند و باهاشون صحبت کنند. همدردی کنند و امیدواری دهند. اما خبری نبود و دست خالی برگشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۸    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه، انقلاب سوم ملت ایران بود، گفت: مردم، انقلاب اسلامی را دارایی خود می دانند نه مسؤولان را، چراکه قدرت مسؤولان نیز از مردم است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۲    
به گزارش جهان نیوز ؛ پیام وزیر ارتباطات به موسس تلگرام: یک کانال تلگرامی عملا مردم را دعوت به ایجاد ناامنی و استفاده از بمب دستی و اسلحه میکند . زمان توقف خشونت پراکنی نیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۰    
درچند ساعت اخیر برای لحظاتی هشتگ #یحدث_الان_فی_ایران ترند جهانی توییتر بود که با بررسی بیشتر آن مشخص شد عربستان مبدا این حرکت میباشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۷    
معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران خبر منع رفت و آمد در تهران را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۱    
دولت باید فکری برای تعطیلی روز افزون بنگاه های اقتصادی بکند. ساده ترین راه حل جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور است که متأسفانه دولت کارنامه روشنی در این باره ارائه نمی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۹    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حرکات اخیر در بعضی شهرها با تأکید بر اینکه مردم باید مراقب موج سواری دشمنان باشند، گفت: ما پشتیبان خواسته های بحق مردم هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۹    
وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلماسی کشورش افتخار می کند و معتقد است که آمریکایی ها باید به خاطر پیشرفت هایی که وزارت خارجه و نمایندگی ایالات متحده آمریکا برای توسعه بین المللی داشته اند، به خود ببالند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۶    
منابع خبری یمن سندی محرمانه از مکاتبات سفرای آمریکایی و اماراتی با مسئولان اطلاعاتی و نظامی آمریکا و سفرای کشورهای عضو شورای امنیت منتشر کردند که در آن وقاحت عربستان و امارات در یمن را نشان می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۴    
به گزارش جهان نیوز ، شماره جدید هفته نامه اقتصادی سیاسی نبض بازار این بار نیز با موضوعی درباره وضعیت بحرانی بانکها منتشر شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۹    
از قضا کسانی در پی آشوب هستند که می خواهند مطالبات اقتصادی اصلی مردم را منحرف کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۳    
گروه صنعتی ایران خودرو محصولات خود را سه ماه قبل از شروع سال جدید، از امروز، نهم دی ماه با مدل97 به بازار عرضه خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
مدافع سابق تیم فوتبال لیورپول به سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر اظهارات اخیرش درباره قابل مقایسه نبودن وضعیت دو تیم شهر منچستر کنایه زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۷    
مهاجم سوئدی و باتجربه منچستریونایتد هرچقدر که در فوتبال در جایگاهی بالایی قراردارد، در رشته بولینگ بازیکنی ضعیف محسوب می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۷    
جان نیکسون، تحلیلگر ارشدی که بخشی از پرونده صدام حسین را پیگیری می کرده است، ناگفته هایی از روند بازجویی صدام را روایت کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۴    
جلسه مهم شورای فنی کشتی آزاد برای تعیین تکلیف کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد فردا (یکشنبه) برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۴    
رییس شورای شهر تهران گفت:، دو محور اصلی تهدیدها و نگرانی عمومی شهروندان بویژه در رابطه با زلزله ، آلودگی هوا و سایر معضلات شهری و موضوعات بودجه و شکاف میان هزینه های مدیریت شهری و درآمد پایدار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۱    
برخلاف اخبار منتشر شده در روزهای گذشته بهخصوص از منابع خارجی هنوز هیچ بازی تدارکاتی برای تیم ملی به ثبت رسمی نرسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۵    
عضو شورای عالی بورس از آمادگی بازار سرمایه کشور برای پذیرش بخش تعاون خبر داد و گفت: 14 شرکت برای ورود به بورس اعلام آمادگی کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۲    
اولین تولد (1st Born) به کارگردانی علی عطشانی که اولین ساخته مشترک ایران و هالیوود است به نیمه تدوین رسیده و در حال طی کردن مراحل پس از تولید است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۲    
با اجرایی شدن برخی مفاد برنامه ششم توسعه، معافیتهای مالیاتی و معافیت پرداخت کسورات بازنشستگی رزمندگان اعمال خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۹    
عصر امروز جمعی معدود از جوانان با رویکرد سیاسی در میدان انقلاب تجمع کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۶    
مسعود ده نمکی در نشست آموزشی جشنواره فیلم عمار درباره روش های تربیت نیروی حزب اللهی در عرصه هنر و ماندگاری این افراد صحبت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران است
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۷    
نخستین کنگره آیت الله هاشمی رفسنجانی با سخنرانی رییس جمهور نوزدهم دی ماه برگزار خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97، با بیان اینکه دولت به دنبال تعدیل برخی هزینه ها در لایحه بودجه 97 می باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از نمایندگان مجلس می خواهیم بحث سهمیه ویژه دانش آموزان مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در کنکور 97 را مدنظر قرار دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
روزنامه دیلی میل اسامی بازیکنان لیگ برتر انگلیس که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند،منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
به فاصله حدود دو سال از پیشنهاد پرحاشیه مجلس برای افزایش 300 درصدی وام ازدواج بار دیگر در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده طرح افزایش این وام از 10 به 15 میلیون تومان مطرح و حتی در مرحله اول مورد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
38سال است در این کشور، همه مسئولان، حاکم/اپوزیسیون هستند؛ یعنی هم حاکم هستند، هم منتقد. چنین رویه ای در هر برهه ای از قبیل انتخابات و مسائل پس از آن، مطالبات و در عین حال تناقضاتی ایجاد می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۸    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به شرایط کنونی مرغداران، دولت رقمی حدود 100 میلیارد تومان جهت جبران خسارت مرغداران در نظر گرفته است.