سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 18 دی 1396 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 24 اردیبهشت 1396 جهان نیوز 17 خرداد 1396 جهان نیوز 31 تیر 1396 جهان نیوز 31 مرداد 1396 جهان نیوز 31 شهریور 1396 جهان نیوز 30 مهر 1396 جهان نیوز 30 آبان 1396 جهان نیوز 30 آذر 1396 جهان نیوز 30 بهمن 1396 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 1 دی 1396 جهان نیوز 2 دی 1396 جهان نیوز 3 دی 1396 جهان نیوز 4 دی 1396 جهان نیوز 5 دی 1396 جهان نیوز 6 دی 1396 جهان نیوز 7 دی 1396 جهان نیوز 8 دی 1396 جهان نیوز 9 دی 1396 جهان نیوز 10 دی 1396 جهان نیوز 11 دی 1396 جهان نیوز 12 دی 1396 جهان نیوز 13 دی 1396 جهان نیوز 14 دی 1396 جهان نیوز 15 دی 1396 جهان نیوز 16 دی 1396 جهان نیوز 17 دی 1396 جهان نیوز 18 دی 1396 جهان نیوز 19 دی 1396 جهان نیوز 20 دی 1396 جهان نیوز 21 دی 1396 جهان نیوز 22 دی 1396 جهان نیوز 23 دی 1396 جهان نیوز 24 دی 1396 جهان نیوز 25 دی 1396 جهان نیوز 26 دی 1396 جهان نیوز 27 دی 1396 جهان نیوز 28 دی 1396 جهان نیوز 29 دی 1396 جهان نیوز 30 دی 1396 
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۶    
یک شرکت تولید کننده خودروی لوکس، یک وانت کاروان طراحی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۹    
اگر از پاشنه پای خود بیش از حد استفاده کنید یا آسیب ببینید، ممکن است درد پاشنه پا را حس کنید. این درد ممکن است خفیف باشد و گاهی ناتوان کننده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۹    
بر اساس مطالعه ای که به تازگی در مجله بلومبرگ منتشر شده، افراد از یک سن مشخصی به بعد، نسبت به شغل خود احساس تنفر می کنند تا حدی که مجبور به ترک آن می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۳    
نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون تصمیم گرفت با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و رکود اقتصادی، حامل های انرژی برای سال آینده گران نشود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک از تلاش این دانشگاه برای اطلاع از سرنوشت نامعلوم دانشجویان واحد خارک در حادثه نفتکش ایرانی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۵    
بازیگر پیشکسوت گفت: فیلمنامه نویسان و تهیه کنندگان ما باید در خلق متن و شیوه تولید تفکر کنند تا در همه موضوعات فیلم ساخته شود نه این که صرفا با 4 بازیگر جوان و کپی از فیلم های دیگر اثر تولید کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۳    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: به هیچ عنوان مردم به پیش بینی ها از جمله تعبیر خواب ها یا حرف هایی که از وقوع زلزله پیش بینی می کنند توجه نکنند چرا که از پایه و اساس غلط است و فقط و فقط باید توکل به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۲    
به گفته خسرو معصومی کارگردان کار کثیف ، این روزها آخرین مراحل فنی این اثر سینمایی به منظور نمایش در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر انجام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۶    
محمد فنایی اشکوری گفت: عالم امروزی لازم است با علوم و فرهنگ زمانه و نیازها و مقتضیات عصر آشنا باشد تا بتواند اسلام را به زبان قابل فهم و ناظر به چالشها و نیازهای روز عرضه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۳    
آیت الله اراکی گفت: هر شیئی که قابل استفاده باشد اگر استفاده او دایرۀ حریمی دارد باید آن حریم رعایت شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۴    
لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران تاکنون ده بار برای بازی در نقش های مختلف در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شده و توانسته دو بار برای آثاری همچون "رگ خواب" و "بی پولی" این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۷    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 30.18 واحدی به پله 96 هزار و 350 واحدی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۷    
نمایشگاه خط نگاران با آثاری از فاطمه حسنی، مریم حاجی صادقی و نوشین شیخ زاده در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۴    
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان حضور بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی را نشان دهنده تعهد این بانک به انجام رسالت اجتماعی خود دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۷    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: در 9 ماهه سال جاری، واردات سیگار با کاهش 39 درصدی، صادرات با افزایش 21 درصدی، و قاچاق با 31 درصد کاهش روبرو بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۷    
رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو از آمار واردات 9 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: آمار 9 ماهه واردات خودرو معادل 55 هزار و 816 دستگاه است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۵    
فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی، از روز چهارشنبه 20 دی ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی در تماس تلفنی با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص عواقب بدعهدی و نقض احتمالی تعهدات برجام ازجانب دولت امریکا هشدار داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۶    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به نوسان شدید قیمت و کاهش قدرت رقابت پذیری، سرمایه گذاران رغبتی به سرمایه گذاری در بخش دامپروری ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۷    
همتی گفت:در حال حاضر تنها 7درصد ساختمان ها بیمه زلزله دارند و باید به سمت اجباری شدن بیمه نامه زلزله حرکت شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۴    
مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکترای سال 96 خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۲    
مهرزاد ارشدی مانند خیلی از جوان های ایرانی با شروع جنگ وارد جبهه های دفاع مقدس شد اما او در کنار تفنگ، دوربین عکاسی را بهترین وسیله برای جنگیدن و ثبت وقایع ماندگار دفاع مقدس برگزید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۳    
یک خریدار چینی پس از خرید خودرو از نمایندگی ب ام و، تمامی پیش پرداخت خود به میزان 11 هزار دلار را به صورت پول خرد و سکه پرداخت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۰    
ریییس جمهور ، رییس مجلس و رییس قوه قضاییه باید کشور را اداره کنند نه اینکه مشکلات را به دیگری حواله دهند و مظلوم نمایی کنند .
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۰    
تلویزیون دولتی رژیم صهیونیستی از برگزاری چند جلسه مهم توسط کابینه امنیتی این رژیم جهت بررسی ادامه حضور ایران در سوریه در دوران پس از جنگ خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۷    
رهبر کاتولیک های جهان امروز در سخنانی ضمن حمایت از مذاکره برای حل مناقشه کره، از حفظ وضعیت موجود قدس حمایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۴    
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: گاز صادراتی ایران به بصره در مرز شلمچه آماده است و بصره نیز برای دریافت گاز ایران تا 2 ماه آینده اعلام آمادگی کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۱    
مردی که 30 سال قبل در سن نوجوانی پیرزن همسایه را به قتل رسانده بود در شعبه ویژه اطفال دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۱    
برخورد دو کشتی تجاری ایران و چین با یکدیگر باعث شده یکی از تلخ ترین حادثه های دریایی ایران که به مفقود شدن بیش از 30 ایرانی در دریا انجامیده، برای افکار عمومی سوال های بسیاری به وجود بیاورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۸    
ایت الله عابدینی امام جمعه قزوین به میان کسبه خیابان رفت و بابت ناآرامی هایی که به کسب و کارشان لطمه زد عذر خواهی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۵    
آرایشگاه ها به غیر از محل آرایش و پیرایش تبدیل به پاتوق امن و بی دردسری برای خانم ها شده است و بعضا تعدادی از بانوان فقط به منظور گپ و گفت به آرایشگاه می روند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۲    
بدون شک هر زمان صحبت از توسعه سرویس های ایرانی می شود، همواره به حجم ریالی حمایت دولت از این سرویس ها توجه می شود و در این میان فراموش می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۲    
نماینده مردم کرمان از رئیس جمهور خواست کابینه خود را ترمیم کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۲    
نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران اخذ معاینه فنی برتر را شرط ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک دانست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۹    
این پل بر روی بزرگراه مدرس احداث شده است و پارک طالقانی را به بوستان آب و آتش متصل می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۶    
ستاره برزیلی جدید آبی و اناری پوشان در این تیم پیراهنی را خواهد پوشید که به یکی از نیمکت نشینان این تیم تعلق داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۷    
باورهای درست و نادرست بسیاری در مورد سفید شدن موها وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۷    
تغذیه سالم و مناسب می تواند مستقیما بر قدرت و ضعف سیستم دفاعی بدن افراد مبتلا به ایدز یا پیشگیری از ابتلا به مشکلات ناشی از این بیماری مانند کاهش وزن، اسهال و انواع عفونت ها کمک کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۱    
رئیس جمهوری آمریکا تحت فشار افکار عمومی و رسانه های این کشور در خصوص فقدان صلاحیت روانی خود، جمعه هفته جاری به انجام آزمایشات پزشکی مبادرت می نماید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۱    
تصویری از حمل عجیب بار با خودروی مزدا 3 را می بینید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۵:۱۷    
"محمد علی آهنگران" از حامیان پر و پاقرص سران فتنه به شمار می رود که البته بارها به همین خاطر مورد عتاب پدرش (حاج صادق آهنگران) قرار گرفته و کارش به جایی رسید که حاج صادق به طور علنی اواخر اسفند سال ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۲    
قبلا هم حضور این انگلیسی بدنام در ایران خبرساز شده بود. حضور پی در پی او در سال های اخیر به سال92 و ریاست جمهوری حسن روحانی برمیگردد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۸    
برنامه تلویزیونی جهان آرا یکشنبه شب 17 دی ماه با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و با موضوع ریشه یابی آشوب های اخیر و رسالت خانه ملت در قبال کشور و مردم، از شبکه افق پخش شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۶    
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در انتقاد از ناکارآمدی مسئولان گفت: برخی توانایی اداره یک بقالی را هم ندارند و بر اثر فقدان شایسته سالاری و رانت در مسند قدرت قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۴    
وزیر ارتباطات با حاشیه نگاری از جلسه شب گذشته شورای عالی فضای مجازی از ماجرای قطع موبایل رئیس جمهور گفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۵    
صالحی در تماس تلفنی با آمانو با هشدار نسبت به عواقب بدعهدی و نقض احتمالی برجام توسط آمریکا گفت: در صورت عدم اجرای تعهدات برجامی توسط آمریکا، تصمیماتی را اتخاذ می کنیم که می تواند بر روند فعلی همکاری ه
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۶    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: رئیس جمهور در 5 سال گذشته اختیار داشت هم هدفمندی را اصلاح و هم یارانه نقدی اقشار پردرآمد را حذف کند و همچنین قیمت بنزین را افزایش دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۰    
خودکشی یک جوان در زندان اوین، پس از جنجال دانشجویان بازداشتی، به دومین سوژه برخی رسانه ها و شخصیت های سیاسی یک جریان سیاسی در روزهای پس از شکست آشوب های اخیر تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۵    
مدیر کل زندانهای استان تهران گفت: خودکشی سینا قنبری در دستشویی زندان اوین تایید می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش سقف وام ازدواج خبر داد و گفت: بانکها مکلف به پرداخت وام ازدواج هستند و شرایط و مقررات تخصیص وام تغییر نمی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۱    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان می گوید برجام باید به یک تجربه موفق بین المللی تبدیل شود، اما ما خود را برای تمام سناریوها از جمله حفظ یا از بین رفتن آن آماده کرده ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۴۱    
به گزارش جهان نیوز ؛ روزنامه آفتاب یزد در یادداشتی با عنوان سیاست خارجی را سیاه و سفید نبینیم نوشت: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۹    
نکته قابل تأمل اینکه جریان اصلاح طلب، باز هم با رفتاری دوگانه همزمان با نسبت دادن اعتراضات به رقبای انتخاباتی روحانی، نقش بیگانگان در تحریک آشوبگران را به کلی رد کرده و آن را تنها یک توهم می نامد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۷    
تقریباً تمامی روزنامه های اصلاح طلب در شماره امروز تیتر اصلی خود را به طرح شورای شهر تهران درخصوص تعیین محلی برای تجمعات اعتراضی اختصاص دادند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۱    
محسن هاشمی گفت: در جریان اصلاحات، شاهد تندروی، اختلافات و به حاشیه رفتن مسائل اصلی جامعه بودیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۸    
جاذبه های تاریخی شیراز بسیار دیدنی و معروف است اما گاهی کافی است به جز ورودی اصلی آنها کمی اطراف این بناها قدم بزنید تا روی دیگری از شیراز را ببینید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۸    
ماجرا خیلی ساده است. امام خمینی اردیبهشت 68 در نامه ای به آیت الله خامنه ای، رئیس جمهور وقت، دستور بازنگری برخی اصول قانون اساسی درباره 8 موضوع از جمله رهبری را صادر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۲    
به گزارش جهان نیوز ؛ عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: روحانی در نشست با مسئولین اقتصادی کشور- که یک کار مثبت افزایش وام ازدواج را تصویب کردند- گفته"معصوم نداریم" ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۶    
به تازگی اسناد محرمانه ای فاش شده است که نشان می دهد آمریکا با 466 بمب اتمی در صدد نابودی کل اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۶    
دومین کنفرانس امنیتی تهران با صدور یک بیانیه به پایان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۱    
مجری شبکه خبری سی ان ان که در حال مصاحبه با یکی از مقام های ارشد دولت ترامپ بود گفت که او در حال اتلاف وقت بینندگان است و گفت وگو را متوقف کرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۱    
یک کارشناس مدیریت مالی با اشاره به تصویب تبصره 5 لایحه بودجه برای تهاتر بدهی دولت با پیمانکار، پیمانکار با بانک و بانک با بانک مرکزی گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۸    
آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه این آژانس اعلام کرد که ماموریت آژانس مذکور را مجمع عمومی سازمان ملل تعیین می کند که اعضای مجمع حمایت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۸    
هرگاه نظام اسلامی در عرصه مهمی، به دستاورد و افتخاری نایل آمده است همان زمان باید منتظر توطئه ای از سوی دشمن باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
درسته رضاخان پادشاه بود ولی هر تصمیمی می گرفت به دور از استبداد و با مشورت مردم بود. مثلا می گفت دوست دارید حجاب هاتونو ور دارید؟ مردم هم می گفتن: نه اونم می گفت: بکشید این پدر سوخته ها رو ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
صنعت قطعه سازی کشورمان در سال های اخیر با چالش های بسیاری همراه بوده است. از کمبود نقدیینگی تا طلب های بزرگ از خودروسازان کشورمان همگی موجب شده تا این صنعت نتواند خود را به روز نگه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۵    
یک رسانه در سئول امروز (دوشنبه) گزارش داد، سخنرانی سال نوی میلادی کیم جونگ اون برای مردم کره شمالی در کره جنوبی از لحاظ پزشکی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۲    
وزیر جهاد کشاورزی به مسائلی که درباره محدودیت منابع آب و لزوم کاهش تولیدات در این بخش صحبت می شود واکنش نشان داد و گفت: گذشتگان ما نیز با خشکسالی مواجه بودند و هیچ چیزی نگفتند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۲    
یک دستگاه خودرو سواری حین حرکت در بزرگراه شهید لشگری، از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۲    
تویوتا لندکروز 2018 که به تازگی به ناوگان خودروهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیوسته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش سقف وام ازدواج به 150 میلیون ریال از فردا خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۶    
وزارت خارجه روسیه، ادعاهای اخیر رئیس سیا را که گفته بود مسکو دهه ها در تلاش بوده تا در انتخابات آمریکا اخلال ایجاد کند، دروغ محض خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به کاهش میزان بارش ها، باید برای مدیریت عرضه و تقاضای آب تصمیمات جدی اتخاذ کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۶    
نویسنده کتاب ایمان بدون نون و برگزیده پنجمین جشنواره شعر انقلاب گفت: اگر نگاهی که در شکل گیری انقلاب اسلامی مبنی بر عدالت خواهی و مبارزه با ظلم، یک اصل بوده، در شعر انقلاب هم دنبال شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۳    
محمد عطریانفر معتقد است اگر سیاست هاشمی در دوران ریاست جمهوری مشابه سیاست دوران جنگش بود، چه بسا در سال 72 همین رأی ده میلیونی هم برای وی به صندوق ریخته نمی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۳    
کرباسیان سود سهام عدالت برای مشمولین تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد را به ازای هر نفر، 150 هزار تومان اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۰    
در جلسه شواری مرکزی مجمع نیروهای خط امام بر ضرورت حل مشکلات و مسائل اقتصادی مردم تاکید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۰    
سایت دیلی بیست گزارشی را منتشر کرد که دو تحلیلگر در آن درباره کشته نشدن ابوبکر بغدادی به دست آمریکا به رغم داشتن اطلاعات و توانایی نظامی این کشور سؤالاتی را مطرح می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۷    
جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای به مناسبت فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی تأکید کرد باید از رجال سیاسی کشور چهره ای واقعی برای مردم معرفی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۷    
مهدی طارمی برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه قطر دقایقی قبل وارد این کشور شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در خصوص وضعیت کشتی نفتکش حادثه دیده تحت مدیریت این شرکت در آبهای منطقه چین گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۴    
ویرانی های به بار آمده از زلزله بزرگ استان کرمانشاه با همت مردم و مسئولان در مسیر آبادانی و بازسازی قرارگرفته است و دراین بین کرمانشاهیان طعم خوش همراهی نهادهای انقلابی را می چشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۱    
یک پایگاه خبری لبنانی از کشته شدن سه شاهزاده سعودی و هفت نگهبان زندان الحایر در درگیری های مسلحانه در ریاض خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۱    
سریال روزی روزگاری که در سالهای آغازین دهه هفتاد از صدا و سیما پخش شد یکی از مغفول مانده ترین نمونه های این مسئله است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸    
شاید برخی فکر کنند که وقتی اسم از ظلم و ستمگری می آید مربوط به حاکمان و سلاطین است که همواره به زیردستان خود ستم می کرده اند درحالی که...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸    
طبق قانون اساسی همه افراد دربرابر قانون یکسانند و فرقی بین یک سلبریتی و دیگران نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸    
یک منبع نزدیک به رهبر جنبش اسلامی در نیجریه گفت، مردم برای آزادی و درمان شیخ زکزاکی راهپیمایی مسالمت آمیز در چند شهر برگزار کردند اما پلیس با مداخله، به مردم تیراندازی و عده ای را شهید و مجروح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸    
به گزارش جهان نیوز ، سیدعزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای مهندس فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی است. کارآمد، انقلابی و با اخلاق است. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۲    
رییس قوه قضاییه خطاب به قضات رسیدگی کننده به پرونده بازداشت شدگان حوادث اخیر گفت: نباید همه بازداشت شدگان را به یک چشم دید زیرا حساب کسانی که اغفال شده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور در دیدار با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت:دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دایمی قطع باشد، نمی توان به زندگی و کسب و کار مردم بی تفاوت بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۲    
یک متخصص طب ایرانی گفت: خواب کوتاه بعدازظهر با مزاج افراد رابطه دارد؛ برای همه افراد و مزاج ها خوب نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۶    
در همان ابتدای افزایش قیمت تخم مرغ، تعزیرات به موضوع ورود کرد و خوشبختانه قیمت تخم مرغ به نرخ واقعی بازگشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشکل آلودگی هوا ارتباطی به مدارس ندارد و طرح تعطیلی یک ماهه مدارس در فصل زمستان تجربه ای شکست خورده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۱    
فروشگاه های اینترنتی کشور که چندی پیش "جمعه سیاه" ایرانی را برگزار کردند و تجارب سیاهی برای کاربران اینترنتی آفریدند، همچنان موجب گلایه و اعتراض بسیاری از مردم هستند که به حقشان نرسیده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۸    
تاریخ بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و لیبی در اسفند مشخص شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به تصمیماتی که دونالد ترامپ در روزهای آینده باید درباره برجام و تحریم های ایران بگیرد، نوشت: توافق هسته ای با ایران با یک هفته سرنوشت ساز رو به رو است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۹    
موضوع خرید کالای ایرانی، استفاده از تولید داخل و ارج نهادن به زحمت کارگر ایرانی یکی از دغدغه های همیشگی رهبرانقلاب و از ارکان اقتصاد مقاومتی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۶    
مهاجم تیم فوتبال استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۳    
مستند یک روز با رئیس جمهور به مناسبت اولین سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی امشب روی آنتن شبکه مستند می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۳    
سایت فیفا در گزارشی به ستارگان سابق فوتبال دنیا اشاره کرد که قبلا به عنوان بازیکن در جام جهانی حضور داشته اند و در جام جهانی روسیه روی نیمکت خواهند نشست.