جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۹May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 28 مرداد 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مرداد 1399 جام جم 2 مرداد 1399 جام جم 3 مرداد 1399 جام جم 4 مرداد 1399 جام جم 5 مرداد 1399 جام جم 6 مرداد 1399 جام جم 7 مرداد 1399 جام جم 8 مرداد 1399 جام جم 9 مرداد 1399 جام جم 10 مرداد 1399 جام جم 11 مرداد 1399 جام جم 12 مرداد 1399 جام جم 13 مرداد 1399 جام جم 14 مرداد 1399 جام جم 15 مرداد 1399 جام جم 16 مرداد 1399 جام جم 17 مرداد 1399 جام جم 18 مرداد 1399 جام جم 19 مرداد 1399 جام جم 20 مرداد 1399 جام جم 21 مرداد 1399 جام جم 22 مرداد 1399 جام جم 23 مرداد 1399 جام جم 24 مرداد 1399 جام جم 25 مرداد 1399 جام جم 26 مرداد 1399 جام جم 27 مرداد 1399 جام جم 28 مرداد 1399 جام جم 29 مرداد 1399 جام جم 30 مرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۱    
محققان دریافته اند که برخی از موارد ابتلای شدید به کرونا باعث ایجاد یک اختلال نادر در بدن افراد می شود که در واقع یک بیماری با یک نام خاص است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۵    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 72 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۶    
به تازگی ویدیویی از ماکت رسمی سرفیس Duo منتشر شده که شمایل، مکانیزم لولا و همچنین قطعات درونی این گوشی تاشو را نمایش می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۶    
ویروس کرونا فعلا میهمان جهان خواهد بود و به همین ترتیب شرایط دورکاری و جلسات آنلاین همچنان ادامه خواهد داشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۸:۱۲    
نسخه 85 مرورگر کروم برای اندروید سایت های که مطابق با معیارهایی گوگل بهینه سازی شده اند را با عبارت Fast Page برچسب گذاری می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۰:۱۲    
به نظر می رسد کمپانی اوراکل هم برای خرید تجارت اپلیکیشن تیک تاک در آمریکا تمایل نشان داده و به همین ترتیب می خواهد با مایکروسافت رقابت کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۲    
با استفاده از میان برهای کاربردی کیبورد در سیستم عامل مک، بهره وری خود را در انواع کامپیوترهای شخصی ساخت اپل افزایش دهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۲    
اخیرا اسنادی افشا شده اند که نشان می دهند گوگل اطلاعات برخی کاربران خاص شامل نام واقعی و آدرس آن ها را در اختیار مقامات قرار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۶    
باغ ارغوان در روزهای محرم با حال و هوایی محرمی هر روز ساعت 15:00 از رادیو ایران پخش می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۲    
تعدادی از توسعه دهندگان در حال استفاده از پلتفرم TestFlight اپل به عنوان جایگزین اپ استور هستند که محدودیت های کمتری دارد و می توان توسط آن، برنامه را در اختیار افراد محدودی قرار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۲    
موکش امبانی ثروتمندترین مرد آسیا که طی چند ماه گذشته و در جریان پاندمی ویروس کرونا بیشتر از 20 میلیارد دلار سرمایه جمع کرده، می خواهد مجموعه ای از شرکت های فروش آنلاین را خریداری کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۲    
گزارش ها نشان می دهد موتورولا ریزر 2020 از فناوری ارتباطات 5G و شارژ 18 واتی بهره می برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۲    
شیائومی کمتر از یک هفته پیش از تلویزیون شفاف خود با قیمت 7 هزار دلار رونمایی کرد و حالا این کمپانی چینی راز ساخت این تلویزیون را برملا کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۲    
سامسونگ فهرستی از محصولاتی منتشر کرده است که به جای دو سال، از سه سال، پشتیبانی نرم افزاری برخوردار خواهند بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
سامسونگ در نظر دارد طی 5 سال آینده، درمجموع 40 میلیارد دلار گوشی هوشمند در هند تولید کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۱    
رونالدو کومان به عنوان سرمربی جدید تیم بارسلونا انتخاب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی از جاماندگان به دلیل اینکه تحت پوشش هیچ مرکزی قرار ندارند قابل شناسایی نیستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۶    
چند روز پیش اپیک گیمز با انتشار بروزرسانی برای فورتنایت امکان خرید V-Bucks بدون نیاز به پرداخت 30 درصد کارمزد اپل و گوگل را فراهم کرد که نتیجه ای جز حذف آن از اپ استور و گوگل پلی نداشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۲    
وزیر دفاع با اشاره به دستاوردهای جدید وزارت دفاع که قرار است مناسبت روز صنعت دفاعی کشور رونمایی شود، گفت: ان شاءالله در حوزه هوایی خط تولید موتور اوج را رونمایی می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۶    
دو ضربه مهلکی که آمریکا این هفته به هواوی وارد کرد بسیار فراتر از تحریم های ساده است و می تواند به نابودی کامل این شرکت منجر شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۷    
کتاب مبانی تفسیرنویسی در رسانه که با هدف آموزش نحوه نگارش مقالات تفسیری از سوی انتشارات پردازش منتشر شده است به تکنیک های تفسیر نویسی در رسانه ها و مرزبندی بین تحلیل و تفسیر می پردازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۸:۱۲    
وزارت بازرگانی ایالات متحده 38 شرکت وابسته به هواوی را به دلیل دور زدن تحریم ها، به فهرست سیاه خود اضافه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۷    
در جریان تخفیف تابستانه ایکس باکس، شرکت Microsoft تصمیم گرفته تا به تعداد محدودی از کاربران سرویس Xbox Live گیفت کارت 5 دلاری هدیه دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۲    
استودیو Sucker Punch به طور رسمی از حالت آنلاین بازی Ghost of Tsushima رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۲:۰۶    
کم کم به فصل سرما نزدیک می شویم و به جز ویروس کرونا، باید با ویروس آنفلوآنزای فصلی و سرماخوردگی نیز مقابله کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۶    
مسابقات ناسکار در آمریکا در حال برگزاری است. کوین هرویک در Go Bowling 235 با وجود این که پیش از همه رقابت خود را شروع کرد اما در نهایت با قرار گرفتن در رتبه هفدهم به کار خود پایان داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۷    
داوطلبان کنکور امسال، باید علاوه بر نکاتی که رعایت آنها هر سال به آنها توصیه می شود، به چند نکته بهداشتی مهم نیز توجه کنند تا بتوانند از آزمون کنکور بدون کرونا عبور کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۵    
ببینید با 165 میلیارد تومان خسارتی که باید به ویلموتس داده شود در مناطق محروم چه کار هایی می شود کرد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی سازمان انتقال خون با اشاره به احتمال افزایش شیوع کرونا در پاییز و زمستان، گفت: افزایش ذخایر پلاسمای بهبودیافتگان کووید 19، عبور از موج احتمالی را آسان می سازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۲    
دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده ترور رفیق الحریری چهار تن از اعضای حزب الله لبنان را از دست داشتن در این ترور تبرئه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری استان تهران گفت: کار پذیرش و ورود به بورس همه شرکت های سرمایه گذاری استانی مرتبط با سهام عدالت تا 15 شهریور سال جاری به اتمام می رسد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۲    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در تهران تا به امروز برای درمان مبتلایان به کرونا با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه نبوده ایم،گفت: طبق مطالعات جهانی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۳۰    
تعداد بازدید : 21 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۲    
منبع: جام جم آنلاین
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۰    
اسامی محرومان هفته سی ام لیگ برتر فصل 99-98 اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۰    
دبیرکل فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری شکایت این فدراسیون از رای صادره فیفا درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی به دادگاه عالی ورزش خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۲    
معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران اعلام کرد: ستاد کرونای تهران با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری برای ترم پاییز مخالف است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۵    
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی شهریورماه سال 99 هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۷    
کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت نام وام کرونا را برای صاحبان مشاغل بیمه شده تا 15 شهریور و صاحبان مشاغل فاقد بیمه تا پایان شهریور ماه تمدید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۵    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام در اطلاعیه ای بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این ایام توسط عزاداران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) تاکید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا، با افراد و صنف هایی که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کنند، برخورد می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و زبان گویای اسلام و تشیع حجت الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به نزدیک بودن مراسم های عزاداری محرم افزود: هرگونه برگزاری مراسم در فضای سربسته مطلقاً ممنوع است و باید بدانیم که کوچک ترین غفلت ما باعث اوج گیری بیماری خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 385 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که یک هزار و 66 نفر از آنها بستری شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۶    
با امضای تفاهمنامه ای بین گروه صنعتی ملی و صندوق کارآفرینی امید، نمایندگی های جدید معرفی شده از سوی شرکت کفش ملی از امکان استفاده تسهیلات قرض الحسنه این صندوق تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۶    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا در نوار شمالی کشور دمای هوا 2 تا 4 درجه افزایش می یابد، گفت: در 5 روز آینده در شرق کشور پدیده غالب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
همانطور که پیش بینی می شد شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان از مرز 22 میلیون نفر گذشت. شمار قربانیان هم از عدد 777 هزار نفر عبور کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
دیپلمات ارشد روس با بیان اینکه انقضای تحریم تسلیحاتی ایران فقط اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت است، تنها رأی مثبت جمهوری دومینیکن به پیش نویس قطعنامه آمریکا را به سخره گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از تهیه پروتکل بهداشتی جدید برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تا زمان بازگشایی، مشکلات مدارس باید در حوزه سرویس بهداشتی و آبخوری، تعداد اندک روشویی ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان لیگ ایران در رده بندی باشگاهی همچنان تیم اول ایران ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
اسهال یکی از مهمترین علایم ابتلا به ویروس کرونا است که منجر به از دست دادن مواد معدنی بدن و کم آبی می شود از این رو مبتلایان به کرونا باید مواد غذایی خاص را در دوره بیماری تا نقاهت مصرف کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۶    
سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص دستگیری یکی از کارمندان اطلاعیه ای صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: الزامی برای پیوستن دانش آموزان به شبکه شاد وجود ندارد و آنها می توانند از طریق شبکه های تلویزیونی یا بسته های آموزشی، آموزش های خود را پیگیری کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۱    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان این که 72 درصد مردم تهران از ماسک برای پیشگیری از کرونا استفاده می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:رفتارها و تصمیمات دولت باید آینده اقتصاد کشور را قابل پیش بینی کند در غیر اینصورت عده ای دراین نوسانات خیلی راحت منابع را در اختیار می گیرند و مردم عادی ضرر می ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۵    
دکتر هاشم دوست با اشاره به ماهیت گفتار درمانی گفت: گفتاردرمانی یکی از شاخه های رشته پزشکی است که به بهبود هر اختلالی که موجب صدمه به گفتار شود، کمک خواهد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۲    
وینفرد شفر مدعی است شاید با باشگاه استقلال مذاکره بکند و بابت شکل دریافت طلبش حرف بزند، ولی زیر بار تخفیف نرود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۲    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده به وجود آمده برای فوتبال ما، ویلموتس متهم اصلی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام حاج شیخ عباسعلی سلیمانی را به نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان منصوب کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۱    
رویترز مهم ترین عکس های خبری 24 ساعت اخیر را منتشر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:در طرح گشایش اقتصادی، دولت قرار است بیشتر از مردم سود کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۷    
همه سرگیجه گرفته اند. آنقدر طلب سنگین است که حتی نمی توان میزان دقیق آن را محاسبه کرد. یک روزنامه ورزشی این طلب را 179 میلیارد تومان ارزیابی می کند و آن یکی 165 میلیارد تومان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۷    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی از اتمام اعتبار سهمیه طرح ترافیک سال 98 خبرنگاران از اول شهریور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه میزان استقبال از طرح اقدام ملی مسکن گسترده بوده است، گفت: تاکنون 900 میلیاردتومان از سوی متقاضیان مسکن ملی در حساب های بانکی سپرده گذاری شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: جامعه پزشکی با برنامه دولت برای جریمه افرادی که ماسک نمی زنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند موافق است و کمیته انتظامی ستاد ملی کرونا و شورای امنیت ملی در حال ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۶    
چرا شرکت نفت انگلیس یکی از عوامل اصلی کودتای 28 مرداد بود؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۶    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور از بارش پراکنده باران در برخی از جاده های استان های اردبیل، گیلان و مازندران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۰    
روحانی در نشست مدیران ارشد رسانه ملی: صدا و سیما طی چند ماه اخیر با همه توان و قدرت در صحنه بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۰    
آمریکا، برزیل و هند همچنان سه مرکز بزرگ جهانی شیوع ویروس کرونا هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۷    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه بیست و هشتم مرداد ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۱    
رئیس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوانات مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص پیشگیری از وقوع کلاهبرداری از طریق کارت به کارت به شهروندان هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب پذیر گفت: 7 دهک با جمعیت بیش از 60 میلیون شامل این طرح با 20 قلم کالا می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۲    
داوطلبان کنکور باید شرایط برگزاری آزمون را تصویرسازی ذهنی کرده و با خودگویی مثبت، تکرار کلمات امید بخش و پرهیز از توجه به نتیجه نهایی، در آن شرکت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۷    
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه مواضع حماس در نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۷:۱۵    
در حالی که صرفا فقط اخبار مربوط به ساخت واکسن کرونا و پشت سر گذاشتن مراحل انسانی برخی از این واکسن ها به گوش می رسد حالا در رابطه با قیمت آن بحث راه افتاده است.