سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۸:۲۲May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 1 مرداد 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مرداد 1399 جام جم 2 مرداد 1399 جام جم 3 مرداد 1399 جام جم 4 مرداد 1399 جام جم 5 مرداد 1399 جام جم 6 مرداد 1399 جام جم 7 مرداد 1399 جام جم 8 مرداد 1399 جام جم 9 مرداد 1399 جام جم 10 مرداد 1399 جام جم 11 مرداد 1399 جام جم 12 مرداد 1399 جام جم 13 مرداد 1399 جام جم 14 مرداد 1399 جام جم 15 مرداد 1399 جام جم 16 مرداد 1399 جام جم 17 مرداد 1399 جام جم 18 مرداد 1399 جام جم 19 مرداد 1399 جام جم 20 مرداد 1399 جام جم 21 مرداد 1399 جام جم 22 مرداد 1399 جام جم 23 مرداد 1399 جام جم 24 مرداد 1399 جام جم 25 مرداد 1399 جام جم 26 مرداد 1399 جام جم 27 مرداد 1399 جام جم 28 مرداد 1399 جام جم 29 مرداد 1399 جام جم 30 مرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۵    
سریال دادِستان به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی محمد خزاعی محصول مرکز سیمافیلم است که تصویربرداری آن با حضور بازیگران جدید در تهران ادامه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۷    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 2.3 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری کشور طی دیروز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۵    
گوگل اخیرا نسخه بتا اندروید 11 را عرضه کرد و حالا راهنمای پیکره بندی دستگاه ها برای این این سیستم عامل فاش شده که جزییات جالبی را درباره آن نشان می دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۵    
معاون وزیر ارتباطات از رونمایی از فاز آزمایشی نسل پنجم ارتباطات (5G ) در ایران و تست موفقیت آمیز این فناوری با سرعت اینترنت 1.5 گیگابیت بر ثانیه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۶    
در حالی که انتظار می رفت سامسونگ در رویداد آنپکد دو هفته دیگر از گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کند، دقایقی قبل آنرا معرفی کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال جاری، گفت: متقاضیان مسکن مهر "پرند و پردیس" هیچ پول اضافی تحت هیچ عنوانی نباید پرداخت نکنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال چندین دستگاه جرثقیل متحرک ساحلی با همکاری هندی ها وارد بندر چابهار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۵    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیشترین آمار جان باختگان ناشی از کووید-19 را افراد بالای 60 سال تشکیل می دهند و سخت ترین خاطرات از این ایام برای کادر درمان به جا مانده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۰:۲۶    
محققان پی بردند افراد مبتلا به بیماری های لثه در معرض ریسک بالاتر ابتلا به برخی انواع سرطان ها قرار دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
می دانیم که گلکسی نوت 20 اولترا در راه است و تقریبا دو هفته دیگر با آن آشنا خواهیم شد. امروز رندر گلکسی نوت 20 اولترا از تمام زوایا منتشر شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) به تازگی خبر از این داد که برقراری تماس صوتی (call out) پیام رسان های داخلی با اپراتورهای تلفن همراه در دستور کار کمیسیون ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۶    
نخستین سایت 5G ایران، با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور ایرانسل، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، واقع در خیابان کارگر شمالی تهران راه اندازی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۶    
تمام شدن بسته اینترنتی و بی خبر بودن کاربر از اتمام آن، می تواند هزینه های نسبتا زیادی را روی دست کاربر بگذارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۶    
سامسونگ به تازگی اعلام کرد در رویدادی که قرار است در تاریخ دوم سپتامبر (12 شهریور) برگزار کند، از نسل جدید دستگاه های هوشمند، نمایشگرهای بصری (Visual Displays) و وسایل دیجیتال خود رونمایی خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۶    
اپل در اواخر امسال عرضه بروزرسانی های جدید آی او اس 14 و آیپد او اس 14 را برای دارندگان دستگاه های آیفون و آیپد آغاز خواهد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۰    
نسل پنجم شبکه تلفن همراه جدیدترین نسل شبکه دسترسی به اینترنت است که با استفاده از آن می توان خدماتی مانند جراحی از راه دور، دسترسی به محتوای با کیفیت 4K، خدمات شهر هوشمند و اینترنت اشیا و.. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۰    
با تداوم حمایت ها از یورو، دلار برای دومین روز عقب نشست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۰    
دست های روباتیک معمولاً قوی و ضمخت هستند و نمی توان از آنها برای حمل و نقل اشیا و ابزار حساس و ظریف استفاده کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۰    
انتخابات هیئت رئیسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۱    
مستند هیئت تعطیل نیست یکی دیگر از آثار گروه مستند روایت فتح با محوریت مبارزه با کرونا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۷    
فرمانده کل ارتش گفت: ما در حوزه دفاع در برابر تهدیدات، هم در بخش تربیت نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزات، به روز و حتی جلوتر از تهدیدات هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۸:۱۱    
اخراجی ها 2 ، نفوذی ، ستاره لورا و هیولای خیالی ، امکان مینا تعدادی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی پایان هفته هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۶    
گروهی از دانشمندان اسپانیایی با تحقیق بر روی گروهی از بیماران مبتلا به کرونا به این نتیجه رسیده اند که یک ناهنجاری احتمالا می تواند علامت جدید ویروس کرونا باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۵    
این مطلب مروری است بر اقدامات مجرمانه حاکم آمریکایی عراق که اوایل دوران پس از سقوط صدام، دولت بوش به او در عراق اختیار تام داده بود و رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر این کشور به نام وی اشاره ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۲:۰۲    
وقتی بورس بازی به صرفه تر از حقوق کارمندی است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سفر به قطر و اقامت تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حدود 3 میلیارد تومان به آنها کمک می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۶    
شیوع ویروس کرونا خسارت بسیار سنگینی به ورزش جهان وارد کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۷    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از انتقال جسد قاضی منصوری به این سازمان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۷    
منطقه دو آزادراه تهران شمال به طول تقریبی 22 کیلومتر بهار سال آینده به بهره برداری می رسد که البته به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۱    
معاون اول قوه قضائیه گفت: باید موانع موجود بر سر راه تولید با همکاری و از طریق استانداران و رؤسای دادگستری ها انتقال یابد تا با مجرمان و متخلفان در حوزه تولید و رونق آن با قاطعیت از سوی مسئولان قضایی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۱    
بر اساس ظواهر، جسد متعلق به آقای غلامرضا منصوری است ثانیاً بررسی ها حاکی است که از مکان بلندی سقوط کرده است چرا که شکستگی در سر و صورت و تنه ( کتف راست و چپ و استخوان های صورت) با تصویر برداری روئیت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
سخنگو وزارت بهداشت آخرین آمار از شیوع ویروس کرونا در کشور را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار اعلام کرد بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار صادرات تخم مرغ آزاد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
وزیر امور خارجه از گفت وگوی یک ساعته با رییس جمهور روسیه از طریق صحبت تلفنی امن خبر داد و تأکید کرد: پیام ویژه رییس جمهور درباره وضعیت برجام و بعضی مسائل دوجانبه را به پوتین رساندم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۶    
وزیر کشور با بیان اینکه وزارت بهداشت، علوم و آموزش پرورش متفق بودند که کنکور در زمان خود برگزار شود، گفت: قرار شد به جای دو روز در چهار روز برگزار شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 30 تن از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی و عاملان اصلی گرانی ارز در پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۶    
در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در کمتر از یک ساعت بیش از 23 هزار واحد افت کرد تا به زیر کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی سقوط کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۶    
غلامرضا منصوری یکی از متهمین پرونده فساد موسوم به پرونده اکبر طبری بود که در زمانی که برای معالجه در رومانی به سر می برد، در حادثه ای کاملا مشکوک کشته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق بر توسعه و گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور تأکید کرد و گفت: پرونده مهم ترور آمریکایی (ترور سردار سلیمانی) باید با قدرت پیگیری شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶    
مروری بر مهمترین وقایع مردادماه در سده چهاردهم شمسی
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶    
شهر شیکاگو در آمریکا شاهد وقوع درگیری مسلحانه در یک مراسم تدفین بود که طی آن دستکم 14 نفر مجروح شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶    
داروی جدید رمدسیویر ایرانی که برای کمک به درمان بیماری کووید 19 مورد تایید ستاد ملی مدیریت کرونا قرار گرفته است، آماده ارسال به مراکز توزیع سراسر کشور شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۶    
کاپیتان اسبق تیم ملی پرش های بلندی داشت و معمولا بالای سر مدافعان ضربه سر می زد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۵    
کمک گوگل به اسرائیل برای ساخت هویتی جعلی
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: جامعه پزشکی تا کنون 138 شهید سلامت در راه مبارزه با کرونا تقدیم کرده است که خانواده های آنها با مشکلاتی مواجهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۶    
سازمان جغرافیایی آمریکا از وقوع یک زمین لرزه 7.8 ریشتری در آلاسکا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۰    
کمک گوگل به اسرائیل برای ساخت هویتی جعلی
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۶    
پوست آینه تمام نمای سلامت هر فرد است و در نگاه نخست سلامت پوست و مو اولین چیزی است که به چشم می آید، از این رو سلامت آن اهمیت زیادی دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور گفت: در مسئله وام ازدواج تسهیلات بهتری را در اختیار خانه اولی ها قرار دادیم، 30هزار میلیارد تومان وام در اختیار این عزیزان قرار گرفت و امسال هم همین روند ادامه خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۰    
آزمایش واکسن کرونا در روسیه با موفقیت به پایان رسید تا امیدواری های زیادی بابت کشف قطعی آن به وجود بیاید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۰    
دانشگاه آکسفورد مدعی اختراع واکسن کرونا است، واکسنی که گفته میشود غول داروسازی دنیا یعنی آسترازینیکا قصد تولید انبوه آن را دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۱    
از ادویه های پر کاربردی که به وفور در آشپزی از آنها استفاده می کنند می توان به زردچوبه و فلفل سیاه درشت اشاره نمود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مجموعه ورزشی شهید کشوری صبح امروز دچار حریق شد اما به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی این حادثه خسارت و تلفات قابل توجهی نداشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: در صورتی که معاونت درمان وزارت بهداشت هزینه اثربخشی داروهای درمان کرونا را تایید کند این داروها تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز بذرپاش را به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۲    
وزیر خارجه روسیه با تأکید بر اینکه مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی بیند و با هر تلاشی در این جهت مخالفت می کند، افزود: توافقنامه سال 2001 بین روسیه و ایران ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۶    
نخست وزیر عراق صبح امروز چهارشنبه اول مردادماه 1399 با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۰    
نمیانده ونزوئلا در سازمان ملل در پیامی توییتری تلاش آمریکا برای آسیب زدن به اقتصاد ایران و ونزوئلا را از طریق اعمال تحریم های اقتصادی محکوم کرد و آن را جنایتی علیه بشریت دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۷    
ائتلاف به رهبری واشنگتن در جنگ ادعایی علیه داعش اعلام کرد، یک نظامی آمریکایی در سوریه جان خود را از دست داد اما مرگ او به درگیری با دشمن ارتباطی نداشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۵    
معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مشترکان تهرانی در صورت ارسال عدد صفر یا علامت سوال به سرشماره 10001521 از شناسه قبض یا شناسه قبض های متصل به تلفن همراه خود مطلع خواهند شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ویروس کرونا را "ویروس ترامپ" نامید؛ اظهاراتی که به انتقادها درخصوص عملکرد رئیس جمهور آمریکا در مدیریت پاندمی کرونا دامن می زند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۵    
ارزیابی ها حاکی از آن است اگر برزیل نتواند وضعیت کنونی را کنترل کند با سبقت از آمریکا به بزرگ ترین قتلگاه کرونایی تبدیل می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۰    
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این باشگاه با من تماسی نگرفته و منتظر اجرای حکم فیفا برای دریافت مطالباتم هستم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۷    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه امروز 12 میلیون جوان در سن ازدواج داریم، گفت: یک و نیم میلیون نفر آنها در سن تجرد قطعی و یاس ازدواج هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۲    
یحیی گل محمدی بهترین اتفاق رزومه مربی گری اش را ثبت کرد؛ قهرمانی در لیگ با پرسپولیس.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
تحقیقات و ارزیابی های مختلف نشان می دهد که آمار واقعی ویروس کرونا بسیار بیشتر از آن چیزی است که است که در رسانه ها عنوان می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد که برجام یکی از موضوعات محوری رایزنی ها و گفتگو هایش با مقامات روسیه بوده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
وزیر خارجه روسیه ادعای جان بولتون مبنی بر تاکید رئیس جمهور روسیه بر عدم حضور ایران در سوریه را تکذیب کرد و گفت: پوتین هرگز چنین اظهارنظری نکرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گفت که با شروع موج دوم شیوع کرونا، موضوع الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فعلا در دستور کار دولت این رژیم نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱    
بر اساس آمار منتشر شده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان از 15 میلیون نفر فراتر رفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۲    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز چهارشنبه اول مرداد ماه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۲    
یک پزشک متخصص بیماری های عفونی می گوید قدرت انتقال و سرایت ویروس کرونا به شدت افزایش یافته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۵    
اکنون در بسیاری از نقاط جهان استفاده از ماسک یک الزام است و افرادی که از آن استفاده نکنند حق ورود به مکان های بسیار زیادی را نخواهند داشت و حتی نمی توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۵    
با ساعت Polar Unite تناسب اندام خود را در زمانی کمتر از 5 دقیقه ارزیابی کرده و سلامت قلب و خواب شبانه خود را تضمین کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۵    
بازی Sea of Thieves موفق به ثبت رکورد جدیدی با 15 میلیون نفر بازیکن شد که بیش از یک میلیون نفر از آنها تنها روی پلتفرم Steam هستند.