جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۷May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 29 مرداد 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مرداد 1399 جام جم 2 مرداد 1399 جام جم 3 مرداد 1399 جام جم 4 مرداد 1399 جام جم 5 مرداد 1399 جام جم 6 مرداد 1399 جام جم 7 مرداد 1399 جام جم 8 مرداد 1399 جام جم 9 مرداد 1399 جام جم 10 مرداد 1399 جام جم 11 مرداد 1399 جام جم 12 مرداد 1399 جام جم 13 مرداد 1399 جام جم 14 مرداد 1399 جام جم 15 مرداد 1399 جام جم 16 مرداد 1399 جام جم 17 مرداد 1399 جام جم 18 مرداد 1399 جام جم 19 مرداد 1399 جام جم 20 مرداد 1399 جام جم 21 مرداد 1399 جام جم 22 مرداد 1399 جام جم 23 مرداد 1399 جام جم 24 مرداد 1399 جام جم 25 مرداد 1399 جام جم 26 مرداد 1399 جام جم 27 مرداد 1399 جام جم 28 مرداد 1399 جام جم 29 مرداد 1399 جام جم 30 مرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۷    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 18 تن موادمخدر در کشور در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و یکم شهریور ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۰:۱۲    
ته چین معمولا با مرغ درست می شود اما درست کردن آن با گوشت هم تنوع است هم لذیذ بودن این غذا را دو برابر می کند؛ البته اگر گوشتخوار باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۶    
جنگنده های متجاوز عربستان سعودی در ادامه نقض آتش بس ادعایی خود در یمن، استان های صعده، مأرب و الجوف را هدف حملات خود قرار دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۶    
انجمن متخصصان تصویربرداری و صدای EISA رسما برندگان جوایز سال 2020-2021 بهترین موبایل جهان را اعلام کردند و در این بین شاهد پیشتازی وان پلاس هستیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۶    
طرح مفهومی پشت پرده آی فون SE اکنون برای همگان آشکار شده است. این هندست تلفیقی از الگوی طراحی کاملا شناخته شده و فناوری های امروزی محسوب می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۶    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، از تعیین مالیات مقطوع برای خریداران سکه حداکثر به میزان 200 قطعه در سال 1397 که در موعد مقرر اظهارنامه تسلیم نکرده اند، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۵    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سه تن از عاملان انتشار آگهی کذب فروش سوالات کنکور 99 در فضای مجازی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۷    
سرویس مخفی دولت آمریکا با خرید محصولی به نام لوکیت ایکس به قیمت دو میلیون دلار به موقعیت مکانی تمامی کاربران گوشی های هوشمند در سراسر خاک ایالات متحده دسترسی دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۲۰    
هواوی در روز جاری از چندین دستگاه رونمایی کرد که ایرفون بی سیم FreeLace Pro یکی از آن ها است. این شرکت چینی در رویداد امروز چند لپ تاپ جدید را نیز به همراه جانشین هدفون بی سیم FreeLace معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۱    
شرکت مایکروسافت اعلام کرد مرورگر 25 ساله اینترنت اکسپلورر را به طور رسمی در 2021 میلادی حذف می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۳۲    
محققان هشدار می دهند احتمال بروز زوال حافظه و دمانس (زوال عقل) در بیماران کووید 19 وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۱    
بر اساس آمار جدیدی که از سوی App Annie منتشر شده، شیوع ویروس کرونا نحوه استفاده ما از گوشی های هوشمند را تغییر داده و میزان استفاده از اپ های موبایل رشد چشمگیری داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۱    
در زندگی پیشرفته امروزی سرعت عمل، سهولت کار و تزئین محل زندگی جایگاه بسیار مهمی پیدا کرده است. طراحان سعی می کنند وسایل مختلفی در جهت سرعت و آسانی امور، طراحی و تولید کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۰    
سارقان طی پنج سال گذشته و تنها در یکی از ایالت های آلمان با منفجرکردن دستگاه های خودپرداز بیش از 30 میلیون یورو به سرقت برده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۵    
سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان معاملات بورس از امروز(شنبه یکم شهریورماه) به روال قبلی برخواهد گشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
شیلدهای پلاستیکی محافظ صورت می توانند سپری در برابر انتقال ویروس کرونا باشند اما کارشناسانِ سلامت تاکید می کنند این وسیله فقط زمانی کارآیی دارد که به همراه ماسک استفاده شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۱    
پزشکان آمریکایی می گویند علت از بین رفتن حس بویایی در پی آلودگی به ویروس کرونا می تواند عملکردِ آنزیمی موسوم به ACE-2 باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۵    
شیرینی میکادو یک شیرینی خوشمزه با دستور پختی راحت است که کافی است چند نکته کوچک را رعایت کنید و میکادویی جذاب داشته باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۶    
متخصص طب ایرانی گفت: برای برطرف کردن ضعف و بی حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که کمک زیادی به رفع ضعف بدن و کاهش تشنگی می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۵    
یک شاخه جهش یافته ویروس کرونا که در آمریکا، اروپا و بخش هایی از آسیا رصد شده، به نظر می رسد عفونی تر از نسخه اصلی باشد اما نسبت به آن مرگباری کمتری دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۰    
سازمان سنجش آموزش کشور زمان بندی انتشار دفترچه سوالات هر پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری داوطلب کرونایی منتشرکننده سوالات کنکور هنر خبر داد و گفت: وی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۷    
سازمان بهداشت روانی نیویورک گزارش هایی منتشر کرده است که می گوید، موج دوم کرونا از مکان های عمومی مانند رستوران ها و مرکزهای خرید بزرگ شروع شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۱    
وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا دو شرکت مستقر در امارات و یک شهروند ایرانی را به بهانه ارائه خدمات به شرکت هواپیمایی ماهان تحریم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه با ریزش 68 هزار و 94 واحد به رقم یک میلیون و 757 هزار و 257 واحد رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۵    
مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی گفت: امسال سینماهای کشور نسبت به سال های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می روند و از ابتدای محرم تا پایان روز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۷    
ماموران کلانتری لواسانات از دستگیری سرایداری که اقدام به سرقت 10 میلیارد طلا از صاحبکارش کرده و آن را در باغچه پنهان کرده بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۲    
یکی از مشکلاتی که ممکن است در منزل با آن مواجه شویم، بوی بد ماشین لباسشویی است. بسیاری از افراد از این مسئله شکایت دارند که بوی بد لباسشویی سبب می شود البسه شسته شده شان نیز بوی نامطبوعی بگیرد و موجب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۶    
بعد از جدایی نیمار از بارسلونا بسیاری از هواداران و رسانه ها می گفتند نیمار هرگز نمی تواند به موفقیت هایش در بارسا دست پیدا کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۲    
استاندار تهران از تمدید دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران در هفته آینده خبر داد و گفت: محدودیت های کرونایی همچنان پابرجاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی آموزش و پرورش تهران با اشاره به وضعیت قرمز پایتخت بدنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: چنانچه تا زمان آغاز سال تحصیلی (15 شهریور) تهران در وضعیت قرمز به سر برد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۶    
مجموعه تلویزیونی سرزده از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برای پخش از شبکه یک سیما در نظر گرفته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۶    
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با تاکید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و پس از بررسی های دوباره، محرومیت چهار ورزشکار از رشته های فوتبال، فوتسال و وزنه برداری را به دو سال کاهش داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۲    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق از بعدازظهر امروز (29 مردادماه) در برخی استان های جنوب کشور هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۷    
هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی برای باشگاه ها در فصل آینده را تصویب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۱    
به دنبال فرا رسیدن ایام محرم و صفر و همکاری آموزش و پرورش شهر تهران با هیات های محلی، سخنگوی آموزش و پرورش تهران از صدور بخشنامه ای درخصوص نحوه همکاری مدارس با هیأت های محلی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برنامه مدون دولت تا پایان امسال برای بازار بورس، گفت: هفت شرکت وابسته به وزارت صنعت تا پایان آذرماه و 50 شرکت بخش خصوصی در نیمه دوم امسال در بورس عرضه خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ارائه خدمت به افراد بدون ماسک در ادارات و اصناف ممنوع است و افرادی که مرتکب این تخلف شوند، جریمه می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۱    
سینماهای کشور امسال نسبت به سال های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می روند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۶    
سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) در اداره کل اطلاعات استان البرز با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) گفت: درمان بیماران مبتلا به کرونا با روش پلاسمادرمانی، به مراتب اثرگذاری بیشتری از داروهای رمدسیویر و فاویپیراویر داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه جانمایی کلی برای ساخت دومین بندر اقیانوسی کشور در سواحل مکران انجام شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۰    
رعایت چه نکاتی برای پخت و توزیع نذری بهداشتی در زمان کرونا ضروری است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۰    
معاون باشگاه استقلال گفت: در مورد دانشگر و باقری هنوز تصمیم گیری نشده و طی هفته آینده نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۱    
احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۱    
رییس جمهور گفت: ما باید پرچم عزای امام حسین (ع) را در خانه و زندگی مان به اهتزاز درآوریم و فضای کشور از شنبه باید حسینی باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگری در هیات دولت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۶    
بر اساس اخبار منابع مختلف پرتغالی مهدی طارمی از ریوآوه پرتغال به تیم پورتو پیوسته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۶    
قیمت جهانی طلا که روز گذشته با تثبیت قیمت دلار به شدت جهش کرده بود، امروز، چهارشنبه دوباره به زیر 2000 دلار بازگشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۵    
آنچه در ادامه می آید نگاهی به مهم ترین عکس های خبری دور دنیاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۲    
بورس کالای ایران از معامله اولین واحد تجاری در بورس کالای ایران خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۲    
رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس تا روشن شدن مقصران در تنظیم قرارداد ویلموتس این پرونده را دنبال کرده و به وظیفه قانونی خود در برابر مردم عمل می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۱    
یک کارشناس بین الملل معتقد است رای مجازی شورای امنیت نشان داد اروپاییان با ترامپ همراه نیستند و این افتضاحی برای ترامپ بود و نصف جزیره دومینیکن تنها همراه آمریکا بود و انزوای کامل آمریکا به نمایش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۵    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تاخیر هیات رییسه در اعلام وصول سوال از رییس جمهور انتقاد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۵    
در شرایطی که یحیی گل محمدی به دنبال جذب نفرات مدنظر خود برای فصل آتی است، گفته می شود وحید امیری نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از شروع ترم تحصیلی آینده به صورت مجازی و از اوایل آبان ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
با توجه به اینکه در آستانه نزدیک شدن به ایام عزادرای سید سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) هستیم و در این ماه عزاداری های جمعی برای سید و سالار شهیدان در بین شیعیان و حتی سایر مذاهب از جایگاه خاصی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۷    
تحلیلگر مسائل منطقه درباره روابط عادی سازی اسرائیلو امارات گفت: ترامپ در چهار سال گذشته عملا هیچ دستآوردی در سیاست خارجی نداشت و این اولین دستاورد او در این حوزه محسوب می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تلاش می کنیم با فشرده سازی فرآیند مصاحبه ها و بخش های عملی کنکور 99، نتایج را زودتر از هفته اول آبان ماه اعلام کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۶    
ظاهرا موعد تصمیمی که کل فوتبال ایران منتظرش بود، رسیده. ماههاست طرفداران فوتبال، از رده باشگاهی بگیرید تا ملی، معتقد هستند باید مدیران یا روسا پول قراردادهای عجیب خارجی را پرداخت کنند تا این عبرت شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۱    
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که شنبه، یکم شهریورماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۵    
لحظاتی پیش شاخص بورس با ثبت افت 27 هزار واحدی، ارتفاع 1.8 میلیون واحد را نیز از دست داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۲    
آمار جهانی کرونا همچنان به صورت هولناکی پیش می رود و هر روز رکورد جدیدی در زمینه ابتلا و مرگ و میر ثبت می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۲    
فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل شیوع کرونا درخواست موکول شدن فیفا دی پیش رو به سال 2021 را داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۶    
همزمان با آغاز ماه محرم و برپایی عزاداری سید و سالار شهیدان، شبکه پنج با برنامه های ویژه مذهبی میزبان مخاطبان می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معیشت مردم و پیگیری مسائل آنها تنها با واقع بینی، عمل گرایی و عقلانیت و تکیه بر مردم و نه با نشستن بی حاصل و امید بستن به دشمنان ممکن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۵    
چندین دیپلمات و یک مقام سازمان ملل اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا به احتمال زیاد روز پنج شنبه برای دیدار با دبیرکل سازمان ملل و تلاش برای بازگرداندن تحریم های این سازمان علیه ایران عازم نیویورک خواهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۲    
مسئله گاندو ها نیستند، مسئله محرومیت و نداشتن لوله کشی آب است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۸:۱۲    
یک پزشک متخصص بیماری های ریوی می گوید که ویروس کرونا بر روی افرادی که از لحاظ جسمانی ضعیف تر هستند عوارض سخت تری به جای می گذارد و تا مدت ها آنها را اذیت خواهد کرد که مهم ترین تاثیر آن بر روی ریه است.