سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۸:۰۹May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 7 مرداد 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مرداد 1399 جام جم 2 مرداد 1399 جام جم 3 مرداد 1399 جام جم 4 مرداد 1399 جام جم 5 مرداد 1399 جام جم 6 مرداد 1399 جام جم 7 مرداد 1399 جام جم 8 مرداد 1399 جام جم 9 مرداد 1399 جام جم 10 مرداد 1399 جام جم 11 مرداد 1399 جام جم 12 مرداد 1399 جام جم 13 مرداد 1399 جام جم 14 مرداد 1399 جام جم 15 مرداد 1399 جام جم 16 مرداد 1399 جام جم 17 مرداد 1399 جام جم 18 مرداد 1399 جام جم 19 مرداد 1399 جام جم 20 مرداد 1399 جام جم 21 مرداد 1399 جام جم 22 مرداد 1399 جام جم 23 مرداد 1399 جام جم 24 مرداد 1399 جام جم 25 مرداد 1399 جام جم 26 مرداد 1399 جام جم 27 مرداد 1399 جام جم 28 مرداد 1399 جام جم 29 مرداد 1399 جام جم 30 مرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رعایت برنامه غذایی مناسب در افراد سالم و همچنین بیماران مبتلا به کووید 19 در دوره نقاهت نقش به سزایی در پیشگیری از ابتلا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۱    
معاون سابق مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه مصوبه سامان دهی پیام رسان های بومی به درستی عمل نشد، گفت: باید برای حکمرانی فضای مجازی به مصوبات شورای عالی فضای مجازی جامعه عمل بپوشانیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۶    
سال ها قبل از هک بی سابقه توئیتر که دو هفته قبل رخ داد، برخی پیمانکاران توئیتر با دسترسی به ابزار داخلی این شرکت از چهره های مشهور فعال در این شبکه اجتماعی جاسوسی می کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۷:۳۶    
شرکت شیائومی به تازگی یک حق اختراع را به ثبت رسانده است که در آن شاهد طراحی یک موبایل با هدفون های بی سیمی هستیم که از بالای گوشی در آن فرو می روند و مانند دوربین پاپ آپ و قلم های گوشی های سری گلکسی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۶:۳۰    
گوشی گیمینگ رد مجیک 5S نوبیا با صفحه نمایش 144 هرتز AMOLED، دوربین سه گانه، باتری 4،500 میلی آمپرساعتی و سیستم خنک کننده ی متشکل از محفظه ی بخار آب کاری شده با نقره رونمایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۴:۳۰    
پیش تر شرکت سونی از اکسپریا 1 II به عنوان یک اسمارت فون ممتاز در زمینه عکاسی رونمایی کرد. این هندست مجهز به حالتی حرفه ای موسوم به Photo Pro است که برای بهینه سازی کیفیت تصاویر از امکانات متعددی بهره ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۴:۳۰    
ویندوز 10 یک سیستم عامل بسیار خوب به حساب می آید. رفع مشکلات آخرین به روزرسانی های ویندوز 10، موضوع مورد بحث ما در این مقاله از آی تی رسان خواهد بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۲:۳۰    
دستگاهی ناشناس با نام احتمالی شیائومی می 10 پرو پلاس به تازگی در انتوتو حضور یافته و امتیاز فوق العاده ای حتی بیشتر از گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 کسب کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
به زودی به روزرسانی 1.05 Ghost of Tsushima با تمرکز روی امکان تغییر درجه سختی مبارزات در بازی توسط استودیوی ساکرپانچ در دسترس قرار می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
شرکت فورد در یک طرح آزمایشی برای کاهش هزینه های خود از دو سگ رباتیک استفاده می کند. این ربات ها وظیفه اسکن کردن کل کارخانه را بر عهده دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
وزارت انرژی آمریکا سند راه اندازی اینترنت کوانتومی ملی این کشور را که دارای سرعت بسیار زیاد بوده و غیرقابل هک است، منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
داده کاوی مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی از ابتدای اسفند 98 تاکنون توسط پژوهشگاه ICT ، نشان دهنده دغدغه کاربران این شبکه ها برای آشنایی با علائم و نحوه ابتلا به ویروس کرونا است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
گوشی های اندروید چه ترفند های شگفت انگیزی دارند؟گوشی های هوشمند برای اولین بار توسط شرکت اچ تی سی وارد بازار شدند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
پپسی به منظور استفاده از قابلیت های سرویس آژور و مایکروسافت تیمز و مایکروسافت 365، با مایکروسافت همکاری می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
فیس بوک با شکایت از کمیسیون آنتی تراست اتحادیه اروپا، آن را متهم می کند که برای تحقیقات در این شرکت خواهان بررسی حجم وسیعی از اطلاعات بی ربط هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۰    
رندری از نسخه جدید موبایل تاشو موتورلا به نام ریزر2020 منتشر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۷    
کوالکام فناوری شارژ سریع کوییک شارژ 5 را رونمایی کرده که به کمک آن دستگاه در 5 دقیقه 50 درصد و در 15 دقیقه 100 درصد شارژ می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
وزیر بهداشت گفت: تعجب می کنم که گاهی می گویند یک داروی گیاهی یا پروتکل درمانی یافته اند که حتماً کرونا را درمان می کند، این تفکر نوعی توهم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۵    
عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: همچنان 900 هزار نفر در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۶:۵۷    
محققان دریافتند میزان پایین ویتامین D خون با افزایش خطر ابتلا به بیماری کووید 19 مرتبط است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۱:۵۷    
خبرنگار صدا و سیما که در این مدت گزارش های متعددی درباره کرونا تهیه کرده بود، به این بیماری مبتلا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۷    
دانشمندان توانستند آنزیم کلیدی که باعث ایجاد بوی بد در بدن می شود را شناسایی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۷    
عوامل عصر جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی، همچنان ضبط این برنامه را ادامه می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۷    
کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا،اطلاعیه شماره یک خود را با تاکید ویژه بر رعایت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم، سخنرانان و مسؤولان هیئات مذهبی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۱    
منابع خبری گزارش داده اند رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب اعلام آماده باش در دو پایگاه آمریکا در منطقه شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور گفت: مردم می توانند با وثیقه گذاری سهام عدالت کارت اعتباری بانک ها را اخذ کنند. اینها همه تحول دیجیتالی است که در دولت تدبیر وامید شتاب گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی دولت برنامه حزب دموکرات امریکا در انتخابات را یک گام کوچک ولی مثبت در شناخت واقعیت های ایران برشمرد اما آن را همچنان جاه طلبانه ارزیابی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۷    
فرمانده اسبق منطقه شمال در ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در ارتباط با تحولات روز گذشته در مرزهای جنوبی لبنان تأ کید کرد که این حزب الله است که دستور کار را به تل آویو دیکته می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۷    
جانشین پلیس راهور تهران از انسداد شمال به جنوب آزاد راه "تهران – شمال " از امروز صبح تا اطلاع بعدی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۷    
فرمانده کل سپاه گفت: توسعه تجهیزات و تسلیحات ما منطبق بر تهدید و شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن بوده و رزمایش های سپاه با هدف اطمینان از صیانت مقتدرانه از منافع ملت ایران برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل بحران استان کرمانشاه در خصوص حریق محله دولت آباد کرمانشاه گفت: ساعت 11 و 20 امروز صبح در خصوص یک حریق در پارکینگ ماشین آلات سنگین اعتماد واقع در محله دولت آباد کرمانشاه اعلام شد و پس از آن به ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
زمان بازی استقلال - سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری به حرف هایی که در فضای مجازی زده می شود، نداریم اما صحبت بدون سند برخی مسئولان مقداری ما را ناراحت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: دولت های غاصب و فاسدی که طعم تلخ قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در واکنش به تهدیدات و زورگویی ها چشیده اند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین امار از شیوع کرونا ویروس در کشور را بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
یکی از مراجع تقلید بر لزوم برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم و صفر تاکید کرد و گفت: باید متولیان امر در این خصوص توجه کافی و لازم را داشته باشند تا هم دغدغه های مذهبی و دینی مردم مورد توجه قرار گیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: درباره واکسن کرونا نمی خواهیم حرف های توهم آمیز بزنیم.امروز فقط میتوانیم بگوییم در ساخت واکسن از خیلی افراد دنیا که مدعی ساخت واکسن هستند عقب نیستیم اما چند سوال در خصوص واکسن مطرح ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
گرفتار شدن مرد میانسال در عمق چاه 50 متری، مرگ وی را به دنبال داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۵    
میزان شیوع هپاتیت در جمعیت اهداکنندگان خون با فرهنگسازی، آموزش و ارتقای فرآیند های انتخاب اهداکننده و اجرای برنامه خودحذفی محرمانه و حذف خون جایگزین 10 برابر کمتر از جمعیت عمومی کشور است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۰    
متخصص بیماری های عفونی گفت: افزایش مبتلایان بی علامت باعث شیوع بیشتر کرونا شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۵    
سردار نیلفروشان گفت:در رزمایش پیامبر اعظم(ص)14 دفاع ضد موشکی بالستیک و کروز انجام شده و از برخی تجهیزات و سلاح های غافلگیر کننده مانند موشک های برد بلند بالستیک با قابلیت اصابت به اهداف شناوری متجاوز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۱    
فرمانده انتظامی پایتخت از شناسایی و دستگیری 635 سارق و مالخر در رعد 37 پلیس پیشگیری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۷    
وزیر بهداشت با بیان اینکه باید بدانیم کرونا ویروسی بسیار پیچیده است و بشریت باید مدت ها با آن دست و پنجه نرم کند، گفت: باید خودمان را برای یک راه پر سنگلاخ و پیچیده آماده کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: محکومیت 11 نفر از اخلالگران نظام ارزی و قاچاقچی ارز و طلا قطعی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۱    
در پی انتشار اخباری مبنی بر وقف بخشی از کوه دماوند، مدیر کل دفتر حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محدوده ای که در حال حاضر مورد اختلاف سازمان اوقاف و سازمان جنگل ها است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۰    
معاون بهداشت وزیر بهداشت از جلسات تصمیم گیری برای چگونگی برگزاری اعیاد قربان و غدیر و ایام محرم و صفر خبر داد و با بیان اینکه هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نشده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۰    
رسانه های صهیونیستی می گویند تل آویو از طریق مقام ها و واسطه های بین المللی مجدداََ به حزب الله پیام داده که به دنبال آغاز جنگی جدید نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۵    
عضو ستاد تنظیم بازار از توزیع 40 تن مرغ در میادین و تره بار خبر داد و اعلام کرد: هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده به قیمت 13000 تومان و مرغ گرم 15750 تومان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۶    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز مرحله نهایی رزمایش بزرگ و مشترک پیامبر اعظم(ص)14 سپاه ، در منطقه عمومی خلیج فارس و تنگه هرمز خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
دقایقی پیش زمین لرزه ای با قدرت 4.8 ریشتر در استان کرمان به وقوع پیوست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران قصد دارد طی هفته جاری به بریتانیا و استونی سفر کند تا با مقام های این کشورها درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران مذاکره نماید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سالانه 200هزار واحد در کشور مقاوم سازی می شود، گفت: برای امسال نیز برای این کار 10هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۰    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: داروی ضد انعقاد خون برای بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی جزو پروتکل درمانی قرار گرفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۱    
برخی افراد در دیدارهای عمومی، رهبر انقلاب را با استفاده از تعابیری مورد خطاب قرار دهند که ممکن است مدلی از حکمرانی را به اذهان متبادر کند که اساسا با مدل حکمرانی اسلامی و انقلابی سنخیتی ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۷    
همه مسافران متقاضی ورود به جمهوری اسلامی ایران از تمامی مبادی هوایی، دریایی و زمینی ملزم به ارائه گواهی سلامت تایید شده توسط مقامات صلاحیت دار بهداشتی کشور مبداً به زبان انگلیسی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع 1000 تخت بیمارستانی ویژه کرونا خبرداد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۲    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۶    
وزیر امور خارجه اوکراین از سفر هیاتی ایرانی به کشورش در هفته جاری به منظور مذاکره پیرامون پرداخت غرامت برای هواپیمای اوکراینی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۶    
مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه افتخار جدیدی را در لیگ روسیه به دست آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۶    
سفارت انگلیس در تهران از آغاز مجدد فعالیت مرکز خدمات صدور روادید برای سفر به این کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۰    
محمودزاده از ثبت نام پیامکی 1.4 میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: تنها دو شرط الزامی برای دریافت این تسهیلات وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مرکز درمانی در خیابان جلال ال احمد خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران با اشاره به شرایط سخت و شکننده شهر تهران به لحاظ شیوع کرونا تاکید کرد: تمامی تجمعات و برپایی نمایشگاه در تهران اقدامی پرمخاطره تلقی می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه (به وقت تهران) به معترضان در شهر پورتلند و دیگر شهرهای آمریکا هشدار داد که بر اساس قانون جدید حداقل 10 سال زندان در انتظار معترضان خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۲    
رئیس اداره ی بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: بر اساس هدف گذاری سازمان جهانی بهداشت تا سال 2030 باید شیوع هپاتیت B در کودکان زیر 5 سال به حدود 0 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۰    
مرکز رسانه امنیتی عراق طی بیانیه ای با اشاره به برخورد سه راکت به پایگاه التاجی بغداد خبر داد که در این حمله به یک بالگرد و تاسیسات نظامی این پایگاه خسارت مادی وارد آمد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۲    
پس از مدتها کش و قوس، سرانجام نخستین تراکنش در کانال مالی سوییس با ایران با موفقیت انجام شد.