جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 11 مهر 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 2 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 3 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 4 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 5 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 6 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 7 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 8 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 9 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 10 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 11 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 13 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 14 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 15 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 16 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 17 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 18 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 19 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 20 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 21 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 22 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 23 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 24 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 25 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 26 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 27 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 28 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۲    
کسب و کار نیوز: 271 دستگاه یخچال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اهدا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۹    
کسب و کار نیوز - با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی و بهینه سازی شبکه شعب بانک اقتصادنوین، شعبه صنعتگران (کد 214) این بانک به محل جدید منتقل شد و با همان نام پیشین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۴    
کسب و کار نیوز - آموزشگاه ابتدایی 9 کلاسه دخترانه حضرت فاطمه الزهرا (س) با مشارکت و حمایت مالی بانک رفاه در شهرستان چالدران استان آذربایجان غربی افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۴    
کسب و کار نیوز - مدیرعامل بانک ملی ایران کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک را با تسریع در جذب منابع ارزان قیمت و دریافت کارمزدهای ابلاغی از سوی بانک مرکزی در ارائه خدمات به مشتریان خواستار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۰    
کسب و کار نیوز - دریافت مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب ترانس که عمده ترین آنها روغن نباتی هیدروژنه، غذاهای فرآوری شده، کیک ها، کلوچه ها و .. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۴    
کسب و کار- در اینکه صادرات و تجارت خارجی یکی از مسائل مهم اقتصادی در تمام کشورها می باشد و هر کشوری فارغ از موانع و محدودیت های تعرفه ای و غیرتعرفه ای ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۴    
کسب و کار نیوز-هر چند پارامترهای اثرگذار در پرداخت مزد و دستمزد در بنگاه های اقتصادی گاها بر اساس تحصیلات، سن و میزان کار تعیین می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۴    
کسب و کار نیوز-توقف تولید پراید و پژو از سال 99 از جمله وعده هایی است که از زبان مسئولان، رئیس سازمان استاندارد و به ویژه وزیر صمت شنیده شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۴    
طرفداران برخی از مدل خودروهای تولید شده توسط شرکت های خودروسازی در جهان در برخی از کشورهای اروپایی بیشتر از سایر رقبای آنهاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۹    
کسب و کار- طی روزهای اخیر اغلب سایت های دانلود فیلم و سریال در ایران همچون سایت پرمخاطب و قدیمی مثل ایران فیلم فیلتر شده اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۴    
با خبری که روز چهارشنبه در مورد نرخ صادراتی استخراج رمزارز اعلام شد، موجی از اعتراض ها در میان فعالان این صنعت دیده می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۹    
کسب و کار- عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران گفت: سالیانه تقریبا 700 هزار تن ضایعات با گندم مخلوط و به دولت تحویل و یا فروخته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۴    
کسب و کار- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: برای تکمیل تمام کمبودهای مترو به 200 هزار میلیارد اعتبار نیاز است که اگر همین روند در مترو دنبال شود 20 سال دیگر هم مترو کامل نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۴    
لندرور چندین سال است روی سیستم کنترل از راه دور برای خودروهای خود کار می کند. این سیستم در دیفندر 2020 استفاده می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۴    
کسب و کار نیوز-مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ایجاد شفافیت در عملکرد و عملیاتی کردن سیستم پنجره واحد در مناطق آزاد موجب اعتماد بیشتر مردم و سرمایه گذاران می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۴    
کسب و کار نیوز-قائم مقام مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توسعه بندر چابهار، تخلیه متوازن کالاهای اساسی در بنادر جنوبی اتفاق خواهد افتاد و بندر چابهار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۹    
کسب و کار نیوز - صنایع تبدیلی در کشاورزی از آن جهت که موضوعات مرتبط با غذا، کشاورزی و صنایع وابسته به آن، همیشه در محافل اقتصادی مطرح شده، مهم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۹    
کسب و کار نیوز - روز 9 مهر ماه 98 ، نخستین شعبه تهران کارگزاری بورس بیمه ایران با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت افتتاح و به جمع هفت شعبه دیگر این کارگزاری که در شهرستان های مختلف ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۴    
کسب و کار نیوز - مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهادکشاورزی از حمایت دولت از توسعه طرحهای کشت گیاهان دارویی در کشور خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۹    
کسب و کار نیوز - باغات گردو در خراسان رضوی گرچه قدمت دیرین دارند اما از پراکندگی و نبود ارقام جدید با کیفیت مطلوب که سهم آن را در سبد صادراتی استان ناچیز کرده است رنج می برند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
کسب و کار نیوز - نرخ مشارکت اقتصادی از مهم ترین شاخص های ارزیابی بازار کار و اقتصاد یک کشور به شمار می آید و به متغیرهایی همچون جمعیت فعال و جمعیت در سن کار که در دل خود جمعیت غیرفعال را نهفته دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۴    
کسب و کار نیوز - شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (10 مهر ماه) به عدد 326 هزار و 117 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود چهار درصد افزایش داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۴    
کسب و کار نیوز-وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آغاز نهضت تولید در کشور، گفت: تولید 10 میلیارد دلار کالای خاص در کشور تا سال 1400 در قالب این اجرای این طرح هدفگذاری شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۹    
کسب و کار نیوز-طبق جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پنج ماهه نخست امسال تعداد گواهی اکتشاف صادره در حوزه معدن افزایش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۴    
کسب و کار- معاون پژوهش و فناوری وزارت نیرو گفت: آیین نامه ای در دست اقدام داریم که براساس آن حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها تسهیل می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۴    
کسب و کار نیوز - مجمع جهانی اقتصاد جدیدترین گزارش ریسک های منطقه ای کسب وکارها را برای سال 2019 منتشر کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۴    
کسب و کار نیوز - تجهیزات پزشکی ایده تجهیز جهت حضور پررنگ تر در بازار کسب و کار و تکمیل کادر خود در استان فارس از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۹    
کسب و کار نیوز - افزایش 38درصدی تولید پیله تر همراه با 2 برابر شدن قیمت آن علاوه بر برد خوب نوغانداران مازندران، سبب تشویق پرورش پائیزه کرم ابریشم برای نخستین بار دراستان نیز شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۴    
کسب و کار نیوز - علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی از پرداخت حقوق معوق به کلیه کارگران شرکت هپکو خبر داد و افزود: با این پرداخت، حقوق کارگران این کارخانه به روز شد و آنها هیچ مطالبه ای ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۹    
کسب و کار نیوز - یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: تا زمانی که ورود نقدینگی به بازار سهام ادامه داشته باشد و تا زمانی که مردم همچنان بازار سرمایه را فرصت مناسب برای سرمایه گذاری تشخیص دهند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۴    
کسب و کار نیوز - در حالی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین ممنوع است و فقط سایت ایرلاین ها مجاز به انجام این کار هستند که برخی از سایت ها اقدام به فروش بلیت این پروازها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۴    
کسب و کار نیوز - ایالات متحده آمریکا موافقتش را با مذاکره میان تهران و ریاض اعلام کرده است. فالح الفیاض، مشاور امنیت ملی عراق هم اکنون در آمریکاست تا دربارۀ تاریخ این ملاقات گفتگو کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴    
کسب و کار نیوز - رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با وجود اظهارات متعدد مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن در کشور، اما دولت تاکنون هیچ اقدامی برای تولید انبوه مسکن نکرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۴    
کسب و کار نیوز - حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: نباید اجازه داد حقایقِ برجسته دفاع مقدس، کهنه و فراموش شوند یا مجالی برای انکار آنها به وجود آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۴    
کسب و کار نیوز: ارنستو والورده سرمربی بارسا پس از برتری 2-1 بر اینتر به تمجید از تلاش بازیکنانش در نیمه دوم پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۹    
کسب و کار نیوز: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از عملکرد بازیکنانش مقابل سالزبورگ دفاع کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۹    
کسب و کار نیوز: مارک آندره تراشتگن گلر بارسا پس از برتری بر اینتر به تمجید از لوئیس سوارز پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۴    
کسب و کار نیوز: فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی از کسب پیروزی در خانه لیل رضایت دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۹    
کسب و کار نیوز : لوئیس سوارز قهرمان بارسا در شب پیروزی 2-1 بر اینتر بود و پس از بازی گفت که این برد برای شان حیاتی بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۹    
کسب و کار نیوز: لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا در مورد شایعاتی مبنی بر مشکلات با مدیریت بارسلونا و البته آنتوان گریزمان صحبت کرد.