سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 30 مرداد 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 مرداد 1396 خبر آنلاین 2 مرداد 1396 خبر آنلاین 3 مرداد 1396 خبر آنلاین 4 مرداد 1396 خبر آنلاین 5 مرداد 1396 خبر آنلاین 6 مرداد 1396 خبر آنلاین 7 مرداد 1396 خبر آنلاین 8 مرداد 1396 خبر آنلاین 9 مرداد 1396 خبر آنلاین 10 مرداد 1396 خبر آنلاین 11 مرداد 1396 خبر آنلاین 12 مرداد 1396 خبر آنلاین 13 مرداد 1396 خبر آنلاین 14 مرداد 1396 خبر آنلاین 15 مرداد 1396 خبر آنلاین 16 مرداد 1396 خبر آنلاین 17 مرداد 1396 خبر آنلاین 18 مرداد 1396 خبر آنلاین 19 مرداد 1396 خبر آنلاین 20 مرداد 1396 خبر آنلاین 21 مرداد 1396 خبر آنلاین 22 مرداد 1396 خبر آنلاین 23 مرداد 1396 خبر آنلاین 24 مرداد 1396 خبر آنلاین 25 مرداد 1396 خبر آنلاین 26 مرداد 1396 خبر آنلاین 27 مرداد 1396 خبر آنلاین 28 مرداد 1396 خبر آنلاین 29 مرداد 1396 خبر آنلاین 30 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۱    
بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس عمان با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۵۴    
در ویدئوی زیر تصاویری از حمله پهپادهای گردان سیدالشهدای عراق به تروریست های داعش به تلافی خون شهید محسن حججی را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۹    
فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بدون تشریفات به لرستان سفر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۷    
رئیس شعبه 112 دادگاه کیفری 2 کرج گفت: فردی که اقدام به خشکاندن 6 اصله درخت کهن چنار در کرج کرده بود به کاشت 600 اصله درخت محکوم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۹    
مهر نوشت:وزارت دارایی روسیه اعلام کرد که این کشور بدهی های خود به بوسنی و هرزگوین را پرداخت کرد بنابراین همه بدهی ها خارجی اتحاد جماهیر شوروی به کشورهای خارجی پرداخت شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۵    
با تلاش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی استان ، سارقان حرفه ای منزل ، پس از ارتکاب به 40 فقره سرقت در مناطق مختلف کرج دستگیر و از آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۷    
بارش شدید باران که عصر دیروز دوشنبه در مکه مکرمه آغاز شد بسیاری از زائران را غافلگیر کرد و باعث آب گرفتگی معابر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۴    
تسنیم نوشت:وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره میدان آزادگان اعلام کرد: در این میدان مناقصه اعلام شده و پنجشنبه آینده تعدادی از مدیران شرکت های خارجی به ایران می آیند و قرار است برای آنها کارگاهی برگزار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۷    
چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سوم شهریورماه برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۱    
شب گذشته در مسابقات کشتی پیشکسوتان کشور که در تبریز برگزار می شد، حسین نیک نژاد کشتی گیر پیش کسوت گیلانی در میان مسابقه دچار ایست قلبی شد و روی تشک کشتی درگذشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شورای زکات در روستاهای این استان خبر داد و گفت: 88 پروژه عمرانی از محل زکات جمع آوری شده سال گذشته تعریف کردیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۱    
مراسم دیدار با پیکر شهید جمشید آقاجانی که بعد از 34 سال انتظار در تفحص اخیر پیدا شده است روز دوشنبه در معراج شهدا برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۴    
آغاز نهمین دور گفت وگوی اسلام و مسیحیت را در حالی پی می گیریم، که ما در بیست سال گذشته هشت دور گفت وگو داشته ایم که با حضور عالمان و اندیشمندان برگزار شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۴۳    
روزنامه جهان اقتصاد نوشت:بروز و ظهور جرائم سازمان یافته که همواره توسط رسانه های ملی و بین المللی درباره تبعات و آثار زیان بار آن سخن به میان آمده و هرساله توسط نهادهای نظارتی و پلیس در سراسر دنیا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۲۵    
این رویای هر مسافری است: یک گوشه دنج و خالی از توریست! اما ازدحام جمعیت توریست ها مسئله ای است که در اغلب مکان های معروف دنیا مشاهده می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۶:۲۷    
شهردار اردبیل در ماه های اخیر فعالیت های چشمگیری را داشته است که ادامه این روند با شتاب بیشتر نیازمند حمایت شورای پنجم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۶:۲۷    
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست لرستان از نجات یک بهله عقاب از نوع سارگپه توسط یک نفر از دوست داران محیط زیست و تحویل آن به اداره کل محیط زیست لرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۶:۲۵    
تسنیم نوشت: اجرای پروژه پل قدس دلیل کم آبی بالیقلو چای اردبیل نیست و تمام تلاش ما حفظ حیات این رودخانه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۱    
فرمانده کل سپاه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش را به وی تبریک گفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۳    
یکی از پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری قشم، دره چاه کوه است که در 100کیلومتری شهر قشم و در کنار روستای چاهو شرقی واقع شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۳    
بهرامی ارض اقدس:اگر می خواهیم از این بحران ها عبور کنیم چاره ای جز ایجاد شغل نداریم و این مهم هم تنها با جذب سرمایه گذاری ( داخلی و خارجی) محقق می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۳    
عضو هیئت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی فروش کتاب به تنهایی را در افزایش سرانه مطالعه موثر ندانست و گفت: قلم هنرمندانه نویسندگان در انتقال پیام ها و افزایش سرانه مطالعه بسیار موثر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۳    
موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از افتتاح نمایشگاه پکن با حضور مقامات عالی رتبه چینی و هیات ایرانی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۱    
هربار که با مردم درباره تأثیر بالقوه هوش مصنوعی و روباتیک صحبت می کنم، روشن است که آن ها اضطراب زیادی در ارتباط با این تحول دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۷    
نماینده وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان سومین برنز را برای کاروان کشتی ایران کسب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۴    
ایسنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد که علاوه بر رسیدگی به مصوبات واصله و نامه های دیوان عدالت اداری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۴    
نخستین عکس نشنال جئوگرافیک از کسوف کامل سال 2017 را بابک تفرشی،ستاره شناس آماتور ایرانی ثبت کرده است. این عکس را تفرشی از داخل هواپیما نشنال جئوگرافیک و از ارتفاع 13 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۳    
سرانجام گوگل جدیدترین سیستم عامل اندروید 8.0 خود را با نام اوریو/ O رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۶    
دولت دوازدهم با غیبت دو وزیر کار خود را آغاز کرده است. اعتماد مجلس دهم به وزیران پیشنهادی کم سابقه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۷    
عبدولی بالاخره توانست به مدال برنز برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۶    
واحد مرکزی خبر نوشت: انفجاری شدید کابل پایتخت افغانستان را لرزاند. انفجار ناشی از اصابت راکت به نزدیکی سفارت آمریکاست. پس از شنیده شدن صدای انفجار آژیرهای سفارت آمریکا در کابل به صدا درآمد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۰    
امشب یک نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 1.2 مگاوات با سرمایه گذاری مستقیم خارجی توسط شرکت KPV در استان کرمان با حضور سفیر اتریش و معاون سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۰    
سرمربی های پرسپولیس و الاهلی در هتل با هم برخورد کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۰    
ایرنا نوشت: حسین جابری انصاری معاون وزیر خارجه در دیدار با ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان، به نقش مثبت او در وفاق ملی لبنان اشاره کرد و گفت: ایران از همبستگی بین دولت، ملت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۷    
شایان مصلح یک دوبیتی برای دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان سرود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۳    
ایرنا نوشت: به دنبال برخورد ناو آمریکایی با یک نفتکش در سواحل سنگاپور، نیروی دریایی این کشور دستور توقف عملیات ها در سراسر جهان را برای بررسی موضوع صادر کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۰    
ایرنا نوشت: جنبش انصارالله یمن و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین این کشور توافق کردند اختلافات خود را به دور از اظهارات تنش زا حل و فصل کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۹    
گالری ایوان در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان آثار حجم و مجسمه اکبر نعمتی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۹    
گرایی اولین مدال تیم ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به دست آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۱    
در مسابقات پیشکسوتان در تبریز اتفاق افتاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۱    
وزیر کشور با اشاره به اینکه ایران همواره سعی کرده است که به حل مشکلات افغانستان کمک کند گفت: دولت و ملت ما همچنان در کنار مردم افغانستان بوده و آماده ایفاء نقش جدی تر در روند توسعه و بازسازی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۱    
یک مار 3 متری بعد از ورود به خانه ای در تایلند و کشتن حیوان خانگی، تمام شب را زیر تخت خواب پنهان شده بود تا اینکه ناگهان مادر خانواده متوجه شد و با ماموران محیط زیست تماس گرفت!
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
ایلنا نوشت: آهنگ جابجایی ها و تغییر و تحولات در مناصب عالی نظامی در ایران این روزها شتاب بیشتری به خود گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۳    
ایرنا نوشت: ابویوسف الروسی و ابو یونس الاذری از سرکردگان گروه تروریستی داعش در حمله نیروهای عراقی به تلعفر به هلاکت رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۰    
ایرنا نوشت: رسانه های ترکیه اعلام کردند که عصر امروز یک فروند پهپاد آمریکایی در شهرستان ویران شهر استان شانلی اورفا در جنوب ترکیه در محدود یک مزرعه ذرت سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۴    
عضو فراکسیون امید تاکید کرد: نسبت به آقای بیطرف فضای مثبتی در فراکسیون امید وجود داشت و تلاش های با انگیزه مخالفانش تا لحظات آخر ادامه داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۵    
در 30 مردادماه، بحث بر سر سخنان دیروز اژه ای درباره حصر و واکنش علی مطهری به درخواست آنها برای محاکمه بازدید زیادی برای این اخبار داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۳    
پرسپولیسی ها آخرین تمرین خود پیش از دیدار مقابل الاهلی را برگزار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۲    
تنش میان کره شمالی و آمریکا با آغاز رزمایش بزرگ نظامی مشترک میان ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی بالا گرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۲    
تاکسی شکلاتی تولید 2017 شبکه پرس تی وی به بخش نهایی جشنواره بین المللی فیلم کارگیل هندوستان راه پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۲    
محمدجواد ظریف، عصر امروز در محل وزارت امور خارجه با سفرایی از کشورهای مختلف دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۷    
پوستر چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) چند روز پس از انتشار فراخوان این رویداد موسیقایی رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۷    
آیت الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان در کتاب زندگانی چهارده معصوم به تشریح زندگی امام جواد(ع) پرداخته است. گزیده خبرآنلاین از این کتاب را در شب شهادت آن امام بزرگوار شیعه می خوانید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۴    
امام جماعت مسجد محدثین بابل گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی انتخاب مدیران براساس شایسته سالاری جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیامی به سید عباس صالحی وزیر منتخب فرهنگ و ارشاد اسلامی،رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وی و انتخابش به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۴    
یک شهروند مصری مدعی شد گنج قارون را پیدا کرده است. وی در ازای تحویل این گنج، 10 درصد از آن به اضافۀ 16 میلیون جنیه مصری و همچنین یک مدال افتخار نیل از دولت مصر خواستار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۴    
از مهندس احمد امیر سلیمانی در آخرین جلسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر تقدیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۷    
فاز دوم آموزش اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه بیست و چهار و بیست و پنج مرداد به میزبانی منطقه 9 عملیات انتقال گاز در ساری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۸    
چند حدیث از امام جواد علیه السلام به همراه شرح
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۲    
ایستادن پای منصوریان و تیمش در فصلی که استقلال در امارات تحقیر شد و 6 گل خورد کار این نسل بیسواد و عموما فوتبال زده است که حاضر نیست حتی یک یکی از جلسه های تمرینی استقلال را تماشا کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۵    
گل علی بابایی و حسین بهزاد دو تن از نویسندگان و پژوهشگران تاریخ دفاع مقدس، پس از بازدیدی سرزده از پشت صحنه به وقت شام آخرین اثر در دست تولید ابراهیم حاتمی کیا، متنی را به رشته تحریر درآورند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۲    
سید مصطفی محقق داماد امروز در افتتاحیه نهمین دور گفتگوی دینی مرکز گفت وگوی ادیان و تمدن های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شورای جهانی کلیساها سخنان خود را در قالب مقاله ای ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۶    
جواد مولانیا اجرای سری پنجم از مسابقه سینمایی شبکه چهار سیما را بر عهده دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۶    
صدها نفر از معترضان در اندونزی پس از چاپ وارونه پرچم این کشور در مجله ای درباره بازی های کشورهای جنوب شرق آسیا در اندونزی مقابل سفارت مالزی در جاکارتا تجمع کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
پذیرش دانشجو در دوره های بدون آزمون مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز یکشنبه بیست و نهم مرداد ماه آغاز و تا پنجم شهریور ادامه خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
دادستان کل کشور با بیان اینکه فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است، گفت: دولت، مجلس و وزارت ارتباطات باید نگاه به فضای مجازی را از وضعیت بی دغدغه و عادی کنونی خارج کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
کاروان ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی لرستان متشکل از 14 بانوی ورزشکار 4 مربی و دو نفر به عنوان سرپرست و تدارکات برای شرکت در المپیاد ورزشی بانوان وزارت بهداشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت:دمای این شهرستان گرمسیری بادمای شهرستان های همجوار که از تعرفه برق گرمسیری استفاده می کنند،یکسان است که بایستی تعرفه برق گرمسیری برای شهرستان اعمال شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۲    
ایسنا نوشت: پلیس آلمان از انفجار یک بمب دودزا در یک تجمع مربوط به کردها در برلین خبر داد و اعلام کرد که 9 تن در این رخداد زخمی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۹    
مهر نوشت: سفارت آمریکا در بیروت با صدور بیانیه ای به عملیات فجرالجرود ارتش لبنان ضد داعش واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۹    
رافائل نادال در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی که امروز منتشر شد در صدر قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۴    
ایلنا نوشت:اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای بیمه مرکزی از تعطیلی 24 دفتر غیرمجاز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۴    
مهر نوشت: منابع وابسته به کاخ ریاست جمهوری لبنان از سفر رئیس جمهور این کشور به ایران پس از مشخص شدن موعد آن خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۴    
رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و فعالان فرهنگی یزد و همدان فرمودند: شهید حججی هم جوانی مثل جوانان امروزی بود که در سن 25 سالگی بین اینترنت و کانال های اجتماعی احاطه شده بود اما خداوند او را مثل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۰    
برای دومین فصل متوالی استقلال با شروعی ناامید کننده انتقادات فراوانی را در محافل فوتبالی رقم زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۱    
ایسنا نوشت: دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک با اشاره به اقدامات خوبی که با راه اندازی این مجمع ملی برای ترویج حقوق کودکان در کشور انجام شده است، گفت: هنوز نسبت به حقوق کودک، بیگانه هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۸    
شورایار سعادت آباد درباره تجمع مردم این محله در اعتراض به واگذاری اراضی یک زمین فضای سبز به طلبکار شهرداری پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۶    
رقابت های لیگ وزنه برداری در شرایطی برگزار می شود که گزارش این مسابقات را گزارشگران غیر تخصصی انجام می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استان های یزد و همدان دیدار و گفت وگو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۷    
بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی شناسایی و تعیین تکلیف حساب های مطالبه نشده و مازاد ریالی را با هدف صیانت از حقوق صاحبان وجوه، کاهش احتمال سوء استفاده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۷    
تسنیم نوشت: سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 96 دانشگاه آزاد به منظور ارائه فرصت مجدد به داوطلبان برای انتخاب رشته یا ویرایش اطلاعات فعال شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۲    
معاون اول رئیس جمهوری از اعلام پیوست حسن روحانی به تمامی دستگاه ها خبرداد، گفت: رئیس جمهوری پس از ابلاغ حکم وزرا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به همه تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا احترام می گذاریم، ولی ما برای گرفتن سومین جام و پیروزی اینجا هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان استان در کنکور سراسری سال جاری 953 رتبه برتر در گروه های مختلف آزمایشی کسب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۱    
به منظور ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، مانور سراسری قطعی برق ادارات و دستگاه های اجرایی استان کردستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۱    
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات شمالغرب کشور در رشته های کاراته، جودو و قایقرانی مردان و هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان در سنندج خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: امسال اختصاص 403 میلیارد تومان بودجه برای شهرداری های استان کردستان به تصویب رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۱    
میزان نوشت:برای خرید خودرو MVM X33 مدل 1393 با کارکرد 103 هزار کیلومتر باید حدود 43 میلیون تومان هزینه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۱    
اولین نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی بزرگ در محل شرکت آریا ترانسفو شرق برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۸    
سعید عبدولی فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک با نمایش ضعیف در همان دور نخست رقابت های قهرمانی جهان مقابل حریف صرب که بهترین عنوانش نقره اروپاست شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: عملکرد استانداران و فرمانداران مورد مطالعه قرار گرفته است و با نظر وزیر کشور بازنگری ها انجام خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۶    
کار آزادسازی شهر تلعفر آغاز شده است و آنطور که ستاد تبلیغات جنگ سازمان بسیج مردمی عراق اعلام کرده در روز اول عملیات، نیروهای حشد الشعبی 9 روستای اطراف این شهر را آزاد کرده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۵    
بازیگران سینما و تلویزیون با انتشار پست هایی در اینستاگرام از خاطرات خود با آثار کمدین فقید آمریکا جری لوییس نوشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ان شاءالله با کسب سه امتیاز بازی با پدیده بتوانیم روند خوبی را آغاز کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۹    
در تصویر زیر اولین دستور مسعود کرباسیان در وزارت اقتصاد مبنی بر عدم ارسال پیام تبریک از سوی مدیران را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۵    
هفته گذشته فروش سینمای آمریکا به پایین ترین میزان در سال 2017 رسید، آن هم در زمانی که استیون سودربرگ پس از چهار سال با فیلمی تازه به سینما بازگشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۸    
محدثه واعظی پور
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۸    
جلسه تودیع زهرا احمدی پور، رئیس پیشینی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معارفه علی اصغر مونسان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۸    
ساعت معروف بیگ بن در لندن ظهر امروز پس از نواختن 12 زنگ به منظور انجام تعمیرات تا سال 2020 خاموش خواهد شد. این ساعت در 150 سال اخیر تنها دو بار خاموش شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۱    
میزان نوشت: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اعتبارات طرح تحول سلامت نسبت به کل بودجه های بخش بهداشتی درمانی از رقم پایینی برخوردار است. چرا که کل هزینه های سلامت کشور را به زیر 10 درصد رسانده ایم.