جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 6 مرداد 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 مرداد 1397 خبر آنلاین 2 مرداد 1397 خبر آنلاین 3 مرداد 1397 خبر آنلاین 4 مرداد 1397 خبر آنلاین 5 مرداد 1397 خبر آنلاین 6 مرداد 1397 خبر آنلاین 7 مرداد 1397 خبر آنلاین 8 مرداد 1397 خبر آنلاین 9 مرداد 1397 خبر آنلاین 10 مرداد 1397 خبر آنلاین 11 مرداد 1397 خبر آنلاین 12 مرداد 1397 خبر آنلاین 13 مرداد 1397 خبر آنلاین 14 مرداد 1397 خبر آنلاین 15 مرداد 1397 خبر آنلاین 16 مرداد 1397 خبر آنلاین 17 مرداد 1397 خبر آنلاین 18 مرداد 1397 خبر آنلاین 19 مرداد 1397 خبر آنلاین 20 مرداد 1397 خبر آنلاین 21 مرداد 1397 خبر آنلاین 22 مرداد 1397 خبر آنلاین 23 مرداد 1397 خبر آنلاین 24 مرداد 1397 خبر آنلاین 25 مرداد 1397 خبر آنلاین 26 مرداد 1397 خبر آنلاین 27 مرداد 1397 خبر آنلاین 28 مرداد 1397 خبر آنلاین 29 مرداد 1397 خبر آنلاین 30 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: نمی توان نقش سازمان منطقه آزاد اروند را در اتفاقات مثبتی که در منطقه و خرمشهر اتفاق افتاده است نادیده گرفت که از جمله این اقدامات می توان به اختصاص اعتباری 40 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۱    
معاون صنایع و امور تولیدسازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: کارخانه شیرخشک این استان با سرمایه گذاری بیش از 600 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه 10 هزار تن شیرخشک را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۶    
به بهانه توئیت احمدی نژاد برای تولد هوگو چاوز، هانی انصاری این کارتون را در شرق منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۰    
با حضور اسلامی استاندار مازندران، مجتمع کارگاهی تولیدی و دانش بنیان در شهرک صنعتی بلده نور کلنگ زنی و پروژه زیرسازی و آسفالت معابر ورودی این شهرک نیز به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۰    
ایرنا نوشت: اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه ولی الله سیف و عبدالناصر همتی، رییس جدید بانک مرکزی تاکید کرد که جنگ رسانه ای به راه افتاده، افکار عمومی را نشانه گرفته تا اعتماد مردم را تضعیف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۸    
معاون استاندار در جلسه بازار گفت: برای تثبیت قیمت ها و جلوگیری از تخلف باید گشت های مشترک روزانه با مشارکت سازمان صنعت، تعزیرات و امور صنفی داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۵    
شروع شد، لیگی که منتظرش بودیم، شروع شد، اما انگار شرکت کنندگانش زیاد منتظر شروع این لیگ نبودند چرا که نیم بیشتر تیم های حاضر در لیگ هجدهم را بی نظم، نیمه کاره و ناآماده دیدیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۴    
خشک شدن تالاب ها و رودخانه ها باعث تبدیل شدن تالاب های استان خوزستان به کانون های بزرگ ریزگرد شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۷    
مهاجم و هافبک پرسپولیس به پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم هنوز پاسخی نداده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۰    
ایسنا نوشت: عضو هیئت علمی دانشگاه جهرم با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر نیروگاه های خورشیدی ساخته شده در ایران از پنل های تولیدکننده ی الکتریسته استفاده می کنند که توان بسیار پایینی دارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۸    
استاندار آذربایجان غربی در نشست توسعه سرمایه گذاری شهرستان تکاب گفت: تا پایان سال جاری، با هدف توسعه و آبادانی استان، 60 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی انجام خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۴    
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2018 بر بومی سازی و استفاده از تولیدات داخلی تأکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۴    
تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان مالیاتی با بیان اینکه، کشف بیش از 4000 شرکت صوری نشان از سود جویی عده ای خاص است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۲    
مهر نوشت: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی در پرونده فوت مشکوک مردی 65 ساله خبر داد که همسرش مدعی است او خودکشی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
لئوناردو بونوچی شانسی برای بازگشت به تیم سابقش را ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۰    
رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی خبر داد: کمک هزینه ی رساله های دانشجویان دکترا که در رابطه با موضوعات آزمایشگاهی هزینه بَر هستند از دو به چهار میلیون تومان افزایش یافت
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۰۶    
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود در شماره امروزش نوشت: خبرگزاری رویترز، دیروز گزارش داد دولت آمریکا درصدد احیای طرح موسوم به ناتوی عربی برای مقابله با فعالیت های ایران در منطقه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۷    
خراسان نوشت: برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد در مقطع هفتم بعد از آن که از خطر حذف کامل پیروز بیرون آمد اما گویا ماجراهای این آزمون تمامی ندارد و این بار تکراری بودن سوالات هوش و استعداد آزمون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۴۲    
روزنامه کیهان در مطلبی نوشت: روزنامه های حامی دولت می گویند تغییر رئیس بانک مرکزی بدون تغییر رویکرد اقتصادی دولت، مشکل را حل نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۲۹    
سایت تابناک متعلق به محسن رضایی نوشت: در حالی که تنش ها میان ایران و آمریکا وارد جنگ لفظی شده و سخنان تهدیدآمیزی علیه یکدیگر به کار می برند، برخی تحلیلگران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۲۶    
سخنان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، ولی الله سیف و عبدالناصر همتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بانک مرکزی در روزنامه های امروز انعکاس زیادی یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۲۳    
کیهان نوشت: پخش مستند قائم مقام درباره زندگی سیاسی آیت الله منتظری از شبکه سوم سیما به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد، باز هم با واکنش های منفی و تخریبی مواجه شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۰۹    
تسنیم نوشت: باوجود پیشرفتهای نظامی در سراسر جهان هنوز تعدادی از سلاح ها هستند که از محبوبیت بالایی برخوردارند و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۸    
وزارت دفاع آمریکا روی فهرست موسوم به نخرید به عنوان فهرست نرم افزارهای ممنوعه چینی و روسی کار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۸    
مهر نوشت: رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت که زلزله کوهدشت تاکنون 10 مصدوم داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۴    
تور دو فرانس معتبرترین مسابقه دوچرخه سواری جاده دنیاست که در سال 1903 تأسیس شده است و اکنون هر ساله به مدت سه هفته در جاده های فرانسه و کشورهای پیرامون آن، در فصل تابستان برگزار می گردد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور روابط ایران و جمهوری آذربایجان را برادرانه و رو به گسترش دانست و گفت: امروز سطح روابط تهران- باکو در پرتو اراده روسای جمهور دو کشور در همه زمینه ها در حال توسعه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۷    
عصرایران نوشت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، به منظور بهره گیری بهتر از ظرفیت های مدیریتی در سطوح مختلف، محدودیت چهارساله برای عهده داری یک سمت را ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۱    
تسنیم نوشت: زلزله 4.1 ریشتری دقایقی پیش شهرستان کوهدشت را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۱    
هوآوی به شدت در تلاش است تا زودتر از سامسونگ گوشی انعطاف پذیر تاشوی خود را رونمایی و عرضه کند. اما آیا موفق به کسب عنوان اولین می شود؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۷    
ایسنا نوشت: سفیر فرانسه در ایران که در پایان ماموریت خود در تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه منصوب شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صبوری اعلام کرد که توافقات اولیه برای افزایش تعرفه مشترکین پرمصرف در حال اجرا است و ما هم به عنوان مجری منتظر مصوبه مجلس برای اجرای آن خواهیم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۰۱    
فارس نوشت: رسانه حکومتی کره شمالی در تفسیری دولت ژاپن را به تلاش در مسیر جاه طلبانه و مبدل شدن به غول نظامی متهم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۴    
امروز، شنبه هفتم مرداد، مطالبی درباره تصادف مرگبار در تهران، حواشی پرونده فساد ترامپ و خبرهای تکمیلی درباره حمله انصارالله یمن به فرودگاه ابوظبی و نفتکش های عربستانی پربازدید بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۵۰    
ایرنا نوشت: روزنامه العرب چاپ لندن روز شنبه نوشت: سفر روز جمعه یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان به واشنگتن و دیدار با جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا برای میانجیگری این کشور و کاهش تنش میان ایران و آمریکا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۴۳    
تسنیم نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت که در دولت اول آقای روحانی تصمیم بر این شد که تورم افسارگسیخته سال های قبل را کاهش دهند و در نهایت نیز توانستند تورم را به شکل نامتعارف کاهش داده و در واقع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۳۰    
مهر نوشت: در ساختمان شهرداری ایالت کلرادو آمریکا تصویر رئیس جمهور روسیه جایگزین تصویر رئیس جمهور آمریکا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۷    
سایت باشگاه استقلال نوشت: سرپرست باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به تیام خواهان مشخص شدن وضعیت بازیکن آبی ها شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۷    
نیومایر قرار است به زودی به تهران سفر کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر منطقه چهارم (ثامن) آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی یک باب مغازه در بازار رضا مشهد مهار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۰    
برای اولین بار از مارک زاکربرگ به دلیل نابودی بیش از 120 میلیارد دلار از ارزش سهام سهامداران شکایت رسمی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۳    
علیرضا بیرانوند درباره عملکرد رادو مقابل پدیده گفت: اوایل بازی یک مقدار به دلیل ناهماهنگی با مدافعان دچار مشکل شد، ولی رفته رفته به شرایط بازی عادت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۹    
طولانی ترین ماه گرفتگی قرن را در 30 ثانیه ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۳    
اشکان دژاگه درباره جام ملت های آسیا می گوید می خواهیم قهرمان آسیا شویم، اگر داوران مشکل ساز نشوند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۸    
مجله ای فرانسوی از هنرنمایی بازیگران نمایش صندلی ها به کارگردانی حسین رحیمی تمجید کرد و به علاقه مندان تئاتر پیشنهاد داد دیدن این نمایش را در جشنواره آوینیون از دست ندهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۵    
ستاره ایرانی تیم اوسترشوندس در پیروزی تیمش نقش مهمی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۶    
امباپه که پیش تر رونالدو را الگوی خود معرفی کرده بود، پیراهن شماره هفت پاریسن ژرمن را تصاحب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۱    
ورزش سه نوشت: شعارهای تند هواداران استقلال علیه وزیر ورزش برای اولین بار طول موج و شدتی به این ابعاد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مترجمی زبان هم از دیگر مشاغلی است که می توانید در هر کجای دنیا که هستید انجامش دهید و پول در بیاورید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۳    
دکتر علیرضا اکبری مسئول نظامی اجرای قطعنامه 598 در کافه خبر به این سوال پاسخ می دهد که چگونه و در چه شرایطی می توانستیم وزن قطعنامه 598 را کاملا به سمت خود بگردانیم؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اگر شما همواره در ساعت خاصی از شب بیدار می شوید به احتمال فراوان در یکی از اندام های داخلی شما مشکل عدم تعادلی وجود دارد و باعث اختلال خواب و بیدار شدن شما می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۹    
برنامه زمان بندی جدید بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۸    
ایلنا نوشت:معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: کشور در شرایط خطیری است و طبیعتا در برابر محدودیت های ایجاد شده به مشکل برمی خوریم اما این به معنای بن بست نیست و باید در کنار محدودیت ها از فرصت های به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۵    
قلم بند بازیکن استقلال به خاطر خطای شدید بازیکن پیکان شکست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید بر اساس اولویت های استان پیش رویم، تصریح کرد: الزامات قانونی و سیاست های استان در توزیع اعتبارات لحاظ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۸    
روسای ادارات پست شهرستان های گیلان حکم ابلاغ نمایندگی خود را از دست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان دریافت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۱    
جلسه شورای عالی فضای مجازی روز شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تشکیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۱    
آیا ما به عراق برق رایگان می دهیم؟ پاسخ معاون هماهنگی توزیع توانیر در حالا خورشید را ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۹    
رئیس کل جدید بانک مرکزی در مراسم معارفه خود گفت:می دانید که بنده در چه شرایط سختی این سمت را دریافت کرده ام، اما امادگی لازم را دارم تا برای کشور، مردم و دولت اقدامات مثبتی انجام دهم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۶    
فیلم سینمایی تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلی که به عنوان بهترین فیلم سینمایی جشواره فجر سی و ششم انتخاب شد، از چهارشنبه 17 مرداد اکران می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۸    
ایسنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنی ها علیه ایران اسلامی را بسیار عریان تر و آشکارتر از گذشته می بینیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۶    
حضور وحید امیری در تمرین ترابوزان اسپور ترکیه را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۲    
اگر از کار غلط و اشتباه راننده و رانندگی اش در هنگام مستی مانند تصادف مرگبار امروز در بزرگراه بابایی بگذریم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۴۲    
تسنیم نوشت: تکرار سناریوی حریری درباره منصور هادی، قطع سالیانه پنج هزار پا در عربستان، ابراز نگرانی محمد بن سلمان از تحرکات برخی شاهزادگان و جزئیات سفر هیئت بلندپایه سعودی به شمال عراق و ابهام درباره ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۳۹    
محفل داستان خوانی با حضور جمعی از نویسندگان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود. سیدمهدی شجاعی نویسنده نام آشنای ایران هم مدیریت این محفل را برعهده دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۳۹    
مثلث نوشت: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جلسات هفتگی آقای رئیسی درباره حول محور کاندیدای ریاست جمهوری نیست بلکه درباره انسجام اصولگراهاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۳۹    
در هفته گذشته فیلم سینمایی هزارپا با فروش قابل توجهش در صدر جدول پرفروش ها قرار گرفت و در مدت 22 روز توانست جایگاه اول جدول را در اختیار بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری صداوسیما نوشت: سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم گفت حمله موشکی جنبش انصارالله یمن به یک فروند ناوچه سعودی که عربستان اعلام کرد نفتکش بوده است نقشه های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را علیه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۱    
ایرنا نوشت: مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: 11 نفر از زندانیان بدهکار مالی از زندان، کانون اصلاح تربیت و بازداشتگاه موقت با کمک های این انجمن آزاد شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۱    
مهر نوشت؛ مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به نگهداری بهزیستی قم از 200 کودک بی سرپرست، از انتظار 350 خانواده برای فرزندخواندگی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۸    
علاقمندان به پدیده های نجومی در بسیاری از نقاط جهان جمعه شب به تماشای طولانی ترین ماه گرفتگی (خسوف) قرن نشستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۹    
علیرضا بیرانوند گفت که می خواهد امتیاز باشگاه نفت را بخرد و به خرم آباد ببرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۹    
ادعای موضوع خواسته های مردم ایران در بین افکار عمومی امریکا حلقه ای از توطئه های آمریکا علیه مردم ایران است که به نام مردم ایران انجام می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۵    
سرپرست باشگاه استقلال می گوید که این استقلال می تواند با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه بهترین روزها را رقم بزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۵    
اگر یک بار هنگام تبلیغ مایکروفر مقابل تلویزیون نشسته باشید احتمالا اصطلاحاتی از آن به گوشتان رسیده که از نحوه کاربرد آن بی خبرید:
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۱    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با حضور امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال ظرف روزهای آینده خبرهای خوب بیشتری از این باشگاه خواهید شنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۷    
ایرنا نوشت: فرماندار قم با تاکید بر اهتمام جدی دولت برای پیگیری خواسته های صنفی اقشار مختلف گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص کامیون داران استان نداریم و همه مطالبه های صنفی آنان تحقق پیدا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: 100 قطعه شی سفالی و فلزی تاریخی متعلق به عصرهای آهن و مفرغ، در این استان مرمت می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۷    
ایسنا نوشت: سرپرست استانداری کرمان با بیان این مطلب که کارآفرینی تعاریف مختلفی دارد، اظهار کرد: ایجاد شغل جزو اولویت های دولت و استان است و لذا دولت برنامه هایی در سال گذشته برای ایجاد اشتغال داشت که ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۷    
ایسنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب که اکنون در استان کرمان 32 رسته حدود 450 هزار شغل را به خود اختصاص داده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۱    
محمدعلی افشانی، شهردار تهران امروز اولین نشست خبری خود را پس از گذشت 75 روز برگزار کرد. در این نشست، سئوالات چالشی خبرنگاران از جمله سرنوشت بدهی میلیاردی و کلان شهرداری به پیمانکاران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۴    
اتحادیه اروپایی، پیشنهادهای کلّی خود را به منظور تأمین منویّات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و عبور از تحریم های یک جانبه آمریکا (پس از خروج از برجام)، به تهران تحویل داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد همکاری های مشترکی دارند، گفت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد مورد اعتماد قاطبه مردم هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۴    
ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 6 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در ایست بازرسی مرصاد خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
مهر نوشت:رییس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته اندکی کاهش یافته است، قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی را 9750 تومان اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۹    
رضا کیانیان نمایش فیلم های دیگر را در زمان اکران دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا را کاری بدتر از سانسور دولتی دانست و نوشت: بعضی سینماداران کل فیلم را حذف می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۹    
یک نشریه معتبر اسپانیایی از تغییر برنامه کهکشانی ها برای بازار نقل و انتقالات تابستانی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۷    
یک عضو هیات رییسه مجلس به نقل از رییس جمهور گفت که در نتیجه تلاشهای دولت از حصر فقط پوسته اش مانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۲    
تصادف راننده پژو در بزرگراه بابایی 3 کشته برجای گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به منظور امضای پیمان مودت جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه. آن) طی روزهای آینده به سنگاپور سفر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
ابرنا نوشت: دبیر کل اتاق بازرگانی البرز نیز از برنامه ریزی این اتاق برای تشکیل کارگروه هایی برای تعامل سازمان ها و ادارات دولتی استان با بخش تولید خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
سیدحمید حسینی مدیرکل زندان های گیلان به منظور بررسی اجرای برنامه ها و خدمات در حوزه های مختلف زندانبانی از زندان های رودبار و انزلی بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۵    
ایرنا نوشت: جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در بسیج اقشار و متخصصین البرز گفت که مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی در این استان در کلنیک صنایع بررسی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۲    
نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به توسعه مشاغل روستایی و تسهیل در امور روستاها تاکید کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۲    
فرماندار شهرستان خدابنده شهرداران را در خط مقدم رفع مشکلات شهر و مردم دانست و گفت: فرمانداران نیز در حمایت از شهرداران جهت افزایش اعتبارات عمران شهری از هیچ مساعدتی فروگذار نخواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۲    
روز گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی سیاهکل بالنی به صورت آزمایشی بر فراز شهر سیاهکل به پرواز درآمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۲    
ایرنا نوشت: رئیس اتاق بازرگانی البرز از فعالان اقتصادی و تولیدی در عرصه فناوری ارتباطات استان خواست حضور گسترده در نمایشگاه الکامپ تهران غنیمت بشمارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۲    
با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان و پلیس راهور استان، پلیس راهور دوچرخه سوار به زودی در رشت شروع بکار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
حوالی ساعت 7 صبح امروز تصادف شدید یک دستگاه پژو 206 با 6 کارگر در بزرگراه بابایی، 5 کشته بر جا گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۵    
نوسان قیمت ها امروز در بازار طلا و ارز زیاد بود. در حالی که در ساعاتی از صبح امروز شاهد کاهش قیمت ها در این بازار بودیم، اما در ادامه روز روند قیمت ها صعودی شد.