شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 مرداد 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 مرداد 1397 خبر آنلاین 2 مرداد 1397 خبر آنلاین 3 مرداد 1397 خبر آنلاین 4 مرداد 1397 خبر آنلاین 5 مرداد 1397 خبر آنلاین 6 مرداد 1397 خبر آنلاین 7 مرداد 1397 خبر آنلاین 8 مرداد 1397 خبر آنلاین 9 مرداد 1397 خبر آنلاین 10 مرداد 1397 خبر آنلاین 11 مرداد 1397 خبر آنلاین 12 مرداد 1397 خبر آنلاین 13 مرداد 1397 خبر آنلاین 14 مرداد 1397 خبر آنلاین 15 مرداد 1397 خبر آنلاین 16 مرداد 1397 خبر آنلاین 17 مرداد 1397 خبر آنلاین 18 مرداد 1397 خبر آنلاین 19 مرداد 1397 خبر آنلاین 20 مرداد 1397 خبر آنلاین 21 مرداد 1397 خبر آنلاین 22 مرداد 1397 خبر آنلاین 23 مرداد 1397 خبر آنلاین 24 مرداد 1397 خبر آنلاین 25 مرداد 1397 خبر آنلاین 26 مرداد 1397 خبر آنلاین 27 مرداد 1397 خبر آنلاین 28 مرداد 1397 خبر آنلاین 29 مرداد 1397 خبر آنلاین 30 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۵    
سنگ هایی که در اهواز پرتاب می شد و میله هایی که در تهران روی هوا و زمین می چرخید و هر شیء و جسمی را می کوبید و می شکست، به وضوح پیام می داد تماشای فوتبال در ورزشگاه، کار پرریسک و پرخطری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۱    
ایرنا نوشت: سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت:از ابتدای سال 97 قیمت داروها افزایش یافته است اما این روند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۹    
اضافه شدن یک جوان به جمع نامزدهای وزارت کاردر آخرین گمانه زنی ها برای معرفی وزیر کار و رفاه اجتماعی، نام غلامرضا شریعتی استاندار جوان خوزستان هم مطرح شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۴    
ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: کم یاب ترین و بی بهاترین کالا درکشور ما آب است و متاسفانه همین آب نایاب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۸    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان گفت: با تلاش ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان ، 4 گروه متخلف شکار و صید در هفته گذشته در این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۹    
فارس نوشت: سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه ای اعلام کرد که آمادگی دارد تا با بهره گیری از شبکه عظیم نیروهای متعهد و کارآمد بسیجی در جهت کمک به تنظیم بازار و بازگرداندن آرامش در کنار و در خدمت دستگاه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۱    
گاز کلر در یکی از استخرهای شهرستان نهاوند باعث مسمومیت 53 خانم 10تا50 ساله شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۶:۳۳    
منوچهر عسگری نسب کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران در 82 سالگی از دنیا رفت. او فیلم هایی چون پاییز بلند ، آن سوی مه ، بازمانده و همسر را در کارنامه داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۶:۱۴    
کیهان نوشت: این روزها افزایش سرسام آور فیلم های کمدی مبتذل و بی محتوا در سینما نگران کننده شده است. چون شوخی های غیراخلاقی در آنها به حدی زیاد است که آدم گاهی از دیدنشان در کنار دیگران شرم می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۶:۰۹    
استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای ورزش استان با اعلام اینکه سرانه ورزشی در استان از میانگین کشوری کمتر است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۴۲    
اقتصاد آنلاین نوشت: نشست خبری معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با حضور اصحاب رسانه بعدازظهر امروز در صدا وسیما برگزار شد و در این جلسه معاون وزیر درباره سقوط پرواز یاسوج توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۲۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امشب و فردا شب دوستداران پدیده های نجومی می توانند شاهد بارش زیبای شهابی بِرساوُشی باشند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک یوزپلنگ آسیایی در زمان پژوهش محقق وعکاس محیط زیست در پارک ملی توران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۰    
مرتضی پورعلی گنجی سومین ایرانی ترابوزان اسپور ترکیه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۰    
ایرنا نوشت: ارزش سهام در بازار بورس کشورهای عربی خلیج فارس در پایان معاملات روز یکشنبه به شدت کاهش یافت . این کاهش ها به ویژه در سهام بانک های بزرگ این کشورها نمود بیشتری داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۰    
سارقانی که به بهانه کمک به نیازمندان، طلا و جواهرات زنان سالمند را مورد سرقت قرار می دادند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۳    
حسام الدین آشنا،مشاور رئیس جمهوری در کانال تلگرام خود نوشت:
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۰    
تیم فوتبال شارلروای بلژیک با بازیکنان ایرانی اش به مصاف اندرلخت رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در مطلب زیر قصد داریم شما را با نکات مهم برای مقابله با استرس و نگرانی آشنا کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۶    
مهر نوشت: رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که اف بی آی و وزارت دادگستری برنامه داشتند من رئیس جمهور نشوم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۰    
لیگ قطر شاهد نتیجه ای عجیب و غریب بود و حریف استقلال که ژاوی را در ترکیب دارد با ستاره جدیدش 10 گل به تیم سرشناس قطری زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۱۴    
مهر نوشت: استانداری تهران اعلام کردکه 9 عضو پنجمین دوره شوراهای شهر در استان تهران به جرم ارتشاء وتبانی درمعاملات شهرداری دستگیر و 6نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی وکارت پایان خدمت سلب عضویت شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۰۶    
ایرنا نوشت: شورای امنیت ملی عراق با رد تفسیرهای اشتباه از سخنان حیدرالعبادی نخست وزیر عراق درخصوص تحریم های ضد ایرانی بر اهمیت حفظ روابط ممتاز با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۰۶    
ایرنا نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در واکنش به تظاهرات مردمی روز گذشته در تل آویو علیه قانون کشور یهود گفت: موجودیت اسرائیل با خطر مواجه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۹    
باشگان رن برای در اختیار داشتن ستاره ایرانی بیش از 3/5 میلیون یورو می پردازد که رقم بزرگی در تاریخ فوتبال ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۶    
روز گذشته طوفان گرمسیری یاگی(Yagi) در ناحیه مترو مانیلا و استان ریزال فیلیپین موجب آبگرفتگی خیابان ها و وقوع سیل شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: هیات وزیران در جلسه عصر امروز به بحث و بررسی پیرامون لایحه مطبوعات و خبرگزاری ها پرداخت و تعدادی از مواد آن را تصویب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۲    
ایرنا نوشت: قرار بود به گفته قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت امسال میزان صدور کاغذ بسته بندی شده به 200 هزار تن- یعنی 2 برابر پارسال برسد اما بر پایه اعلام امروز گمرک جمهوری اسلامی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای برقراری روابط نزدیک تر و صمیمی تر گفت: امروز به واسطه اراده ای که وجود دارد شاهد تحول بزرگی در سطح روابط و مناسبات دوجانبه هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۸    
محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در واکنش به شایعه بازداشت فرزندش نوشت: برای اطمینان کسانی که سوال سفارش می دهند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۸    
سازمان لیگ قصد دارد دربی را با اجرای قانون ده درصد برگزار کند. تصمیمی بزرگ که جنجال به پا خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۵    
نوری شهردار منطقه شرق تهران در نشست خبری خود با خبرنگاران جزییاتی درباره خبری بیان کرد که سال گذشته در خصوص اختلاس بزرگ در شهرداری در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۴    
وکیل پیشین مهدی طارمی که کانال تلگرامی قلم سرخ را دارد می گوید اصلا استقلالی ها به حکم کمیته انضباطی درباره فینال سوپرلیگ اعتراض هم نکرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۱    
سامان قدوس ستاره ایرانی تیم اوستر شوند تیم آینده اش را مشخص کرده و به یکی از تیم های معروف فرانسه می پیوندد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۲۴    
امیرمهدی ژوله، پستی کنایه آمیز را در واکنش به کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از حجاج در فرودگاه مهرآباد منتشر کرد. او به شوخی از این که این افراد سفر مدینه را از دست می دهند، ابراز ناراحتی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۷    
در حاشیه اظهار نظر عجیب حیدر العبادی نخست وزیر عراق در خصوص همراهی با تحریم های امریکا علیه ایران، طراوت نیکی این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۴۲    
سریال ناچ دار کردن گوشی ها توسط هوآوی ادامه دارد و در تازه ترین تلاش بر اساس تصویر منتشرشده از میت 20 لایت می توان به کم حاشیه بودن گوشی درنهایت زیبایی اعتراف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۸    
عکس تقدیر وزیر ارتباطات از کیمیا علیزاده که جهرمی با لباسی خارج از عرف رسمی وزیران در آن دیده می شد، در فضای مجازی خبرساز شد و حالا هم سوژه طنز مهدی استاداحمد در بی قانون شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۸    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز نوسانی 274 هزار تومانی را تجربه کرد و بالاترین قیمت خرید و فروش این کالای سرمایه ای به اندکی بیشتر از 3 میلیون و 880 هزار تومان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۸    
ایسنا نوشت: سفر یک روزه روحانی به قزاقستان پایان یافت و رئیس جمهوری، این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۱    
پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به برتری رسید. در برابر تیمی از لیگ تهران و با یک برد سخت رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۳    
پرویز مظلومی گفته که طلب 800 میلیون تومانی از استقلال داشته اما آن را بخشیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۳    
میزان نوشت: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: چون قیمت کالاهای ما ارزان تر از کشورهای همسایه است نگرانیم که این کالاها به صورت رسمی و غیررسمی به این کشورهای انتقال یابد و ما 6 ماه آینده با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۰    
محسن چاوشی با انتشار فیلمی تازه از آلبوم ابراهیم ، بار دیگر به مخاطبانش وعده داد که این اثر را به زودی و بدون مجوز دفتر موسیقی منتشر خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۶    
الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: باشگاه استقلال تهران با 170 میلیارد تومان بدهی، در آستانه فروپاشی است که این بدهی نتیجه سوء مدیریت مجموعه وزارت ورزش و جوانان بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۵    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی پرسپولیس و الدحیل قطر شب تاسوعای حسینی برگزار می شود و مطمئنا مانند بازی ایران و کره جنوبی حسینیه صدهزار نفری در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۳    
سرمربی پرسپولیس گفت: همه برای خوشحالی هواداران تلاش می کنیم. برانکو البته درباره اتفاقات روی سکوهای تمرین روز شنبه هم سخن گفت که مهم ترین بخش حرف هایش بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان با انتقاد شدید از سیاست تحریم ها و تعرفه های ترامپ، اعلام کرد چنین اقداماتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۲    
ایسنا نوشت: یک دادگاه مصری حکم حبس ابد محمد بدیع، رهبر گروه اخوان المسلمین و چهار تن از رهبران این گروه را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۳۳    
این مرد مدیر عامل دو شرکت گیتی فراز و تعاونی سازه گستر است و با تبلیغات در سایت دیوار و به بهانه ارائه مدارک ضمانت نامه برای دریافت وام از طعمه هایش کلاهبرداری می کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۲۳    
ایسنا نوشت: باتوجه به میزان بالای ریزگردها و به خطر افتادن سلامتی شهروندان روزهای یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 مردادماه در 5 شهرستان سیستان شامل زابل، هیرمند،هامون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۱۶    
دویچه وله نوشت: سفیر آمریکا در لندن از بریتانیا خواست تا از حمایت از توافق هسته ای با ایران دست بکشد و به جای آن با واشنگتن همکاری کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۰۳    
خبرگزاری آناتولی نوشت: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران از ادامه تفاهمنامه همکاری بین ایران و ترکیه خبر داد که بر اساس آن سرمایه گذاران ترکیه ای برای ساخت 10 هتل به ایران سفر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۵۷    
فارس نوشت: قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار نسبت به روز گذشته یک تا 3 میلیون تومان کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۵۷    
مهر نوشت: به گفته تقی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی، در حال حاضر 30 میلیون خودرو سواری در کشور داریم که تا 10 سال آینده به 50 میلیون دستگاه می رسد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۵۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:در بیانیه وزارت اطلاعات تأکید شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام توان تلاش خواهند نمود تا در روند رسیدگی سریع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۵۵    
ایرنا نوشت: انجمن آشوریان ایران، در بیانیه ای در پاسخ به یادداشت توئیتری مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی بر آزار اقلیت های مذهبی و محرومیت آنان از حقوق بشر تاکید کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۴۶    
ایلنا نوشت: بنا به گفته سخنگوی دستگاه قضا، رئیس حراست بانک مرکزی احضار شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۵    
مهاجم پیشین رئال مادرید در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۳    
سران 5 کشور همسایه دریاچه خزر امروز در قزاقستان دور هم جمع می شوند تا یک کنوانسیون تاریخی درباره دریاچه خزر را امضا کنند. این کنوانسیون به بخش های امنیتی، سیاسی و .. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق ملی توسعه به اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری استان اختصاص داده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۹    
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمانی فوتسال باشگاه های آسیا را پس از سه سال به ایران برگرداند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۹    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری :هرگونه ساخت و ساز در حریم 100 متری جاده ها ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان می باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۹    
اقتصاد بر خط نوشت : جلسه شورای شهر کرج برای انتخاب شهردار به تشنج کشیده شدبه دلیل اختلاف نظر عمیق اعضای شورا در انتخاب شهردار به تشنج کشیده شد و ناتمام ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۵    
جمشید کنژایف قهرمان مبارزات هنرهای رزمی ترکیبی ازبکستان در یک دعوای خیابانی مقابل یک کلوب شبانه جان خود را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۰    
فرمانده ناجا گفت: جمهوری اسلامی ایران درباره بازگشایی مرز خسروی آمادگی خود را اعلام کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۰    
نشست بررسی تکمیل کشتارگاه صنعتی خرمشهر به آماده سازی و تکمیل این کشتارگاه در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار و در همین راستا هیئتی از استرالیا نیز حضور داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۲    
تسنیم نوشت: یک معارض سیاسی برجسته سعودی جزئیات جدیدی از شرایط خاندان آل سعود و شاهزادگان افشا کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۳    
در راستای ارتقاء سطح دانش مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان واحدهای تولیدی، دوره آموزشی الزامات سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر اساس ISO 45001:2018 برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۳    
سایت 61saat ترکیه از مشکل سازی ایرانی ها برای ترابوزان اسپور با حضور در جام ملت های آسیا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۳    
فارس نوشت: مشاور امنیت ملی کاخ سفید با تمسخر تلاش کشورهای اروپایی برای حفظ روابط تجاری با ایران، گفت معتقد است که نهایتا شرکت های کوچک و معدودی از اروپا به کار با ایران ادامه خواهند داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۳    
قیمت سکه امروز در بازار تهران 150 هزار تومان کاهش پیدا کرد و با قیمتی کمتر از 3 میلیون و 700 هزار تومان به فروش رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۳    
مدارک مستند موجود نشانگر آن است که ورزش باستانی “چوگان” در کهن شهر تبریز سابقه ای 800 ساله داشته و اتفاقا همین اسناد هم یکی از دلایل ثبت جهانی این ورزش به نام ایران در یونسکو بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صدای لرزان و چهره رنگ پریده وزیر خارجه عربستان در نشستی خبری درباره تنش میان این کشور و کانادا مایه تمسخر کاربران فضای مجازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: یکی از رهبران ارشد دفتر سیاسی طالبان، ریاست هیاتی از این گروه در سفر به ازبکستان را برعهده گرفت و با مقام های ارشد از وزارت امور خارجه این کشور دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: یکی از قانونگذاران جمهوری خواه آمریکا اظهار کرد، در نشست اخیری با رییس اف بی آی به او اعلام شده که روسیه در اعتراضات راست های افراطی سال گذشته در شارلوتزویل دست داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: وزیر امورخارجه روسیه گفت که پوتین و روحانی ممکن است در قزاقستان با یکدیگر دیدار کنند، هرچند تاکنون برنامه ریزی خاصی انجام نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
افشاگری های کارمند سابق کاخ سفید هم چنان ادامه دارد و زوایای بیشتری از خلق و خوی ترامپ منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهوری کشورمان امروز یکشنبه برای شرکت در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای وارد فرودگاه شهر آکتائوی قزاقستان شد و مورد استقبال قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
فارس نوشت:کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز سرعت باد در ایستگاه فرودگاهی زابل 104 کیلومتر برساعت، رسید و غلظت گردوغبار 47 برابر حد مجاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: سخنگوی آتش نشانی اصفهان از خودکشی مردی سی و چند ساله از روی پل چمران خبر داد که بامداد امروز اتفاق افتاده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
علیرضا جهانبخش شب گذشته برای برایتون به میدان رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: یکی از محققان دانشگاه "منچستر" یک سپر حرارتی برای فضاپیماها ساخته است که نسبت به نمونه های فعلی ارزان تر و سبک تر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
رکنا نوشت: فضانوردان در ایستگاه بین المللی فضایی تصاویری را از بزرگترین آتش سوزی تاریخ کالیفرنیا تهیه کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
مدیر باشگاه استقلال خوزستان می گوید پرسپولیسی ها به جرم شان اعتراف کردند و حالا اگر قرار به محرومیت است ، باید خود آنها محروم شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
در ویدئوی زیر تصاویر دوربین مداربسته مسجدی در اندونزی را می بینید که نشان می دهد مردی بدون دلیل یا درگیری قبلی، با عصای خود به جان نمازگزاران می افتد و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
فارس نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نامه رئیس جمهور برای حضور در مجلس تهدیدآمیز نبود، گفت: نامه رئیس جمهور اعلام آمادگی برای حضور در مجلس بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
در عکس زیر دختر خردسال قزاقی را می بینید که با پوشش سنتی و جالبی به استقبال روحانی رفته است. روحانی امروز برای شرکت در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای وارد فرودگاه شهر آکتائو قزاقستان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: در واکنش به اقدامات آمریکایی ها، ایران در دادگاه دادگستری بین المللی پرونده هایی را در شکایت از اقدامات دولت آمریکا به جریان انداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
حتی تبلیغات وسیع برای فروش پرچم دار 2018 ال جی نتوانسته است مانع از شکست های این برند در بازار شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
وی اس نایپل نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات در 85 سالگی از دنیا رفت. این نویسنده بریتانیایی که لقب شوالیه هم داشت در ترینیداد به دنیا آمد و در طول زندگی بیش از 30 کتاب نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
محمود شمیلی پس از پنج ماه سرپرستی شرکت توسعه و نیشکر و صنایع جانبی با حکم هئیات مدیره و امضای وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی به عنوان مدیر عامل این شرکت منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
کمیته اخلاق احتمالا برای چندمین بار در ماه های اخیر از یک حکمش عقب می نشیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایرنا نوشت: وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: پنج کشور ساحلی خزر برای ادامه همکاری پنج جانبه پس از امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر توافق کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
زوج جوانی که با تاسیس صندوق قرض الحسنه بدون مجوز بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند در عملیات مأموران پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیرشدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: کاوشگر خورشیدی پارکر(Parker) که سریع ترین و مستحکم ترین ساخته دست بشر است توسط ناسا با موفقیت روانه خورشید شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایلنا نوشت: سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه توئیتر خود نسبت به راه افتادن هشتگ فرزندت کجاست واکنش نشان داد و توضیح داد که هر کدام از فرزندانش مشغول چه کاری هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
8 ماه پس از وقوع زلزله 5.2 ریشتری در شهرستان کوهبنان کرمان هنوز خیلی از افراد داخل چادر و کانکس به سر می برند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: پس از بافتن فیبرهای نازک نوری همراه با الیاف لباس، یک تیم از موسسه فناوری ماساچوست لباس هایی را ایجاد کرده است که با استفاده از پالس های نور می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۱    
ایلنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اکثریت مسئولیت های اجرایی در پنج ساله اخیر در اختیار اصلاح طلبان بوده است، گفت: اصلاح طلبان مسئول اصلی مشکلات پدید آمده در کشور هستند.