جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 29 دی 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 دی 1395 مشرق نیوز 2 دی 1395 مشرق نیوز 3 دی 1395 مشرق نیوز 4 دی 1395 مشرق نیوز 5 دی 1395 مشرق نیوز 6 دی 1395 مشرق نیوز 7 دی 1395 مشرق نیوز 8 دی 1395 مشرق نیوز 9 دی 1395 مشرق نیوز 10 دی 1395 مشرق نیوز 11 دی 1395 مشرق نیوز 12 دی 1395 مشرق نیوز 13 دی 1395 مشرق نیوز 14 دی 1395 مشرق نیوز 15 دی 1395 مشرق نیوز 16 دی 1395 مشرق نیوز 17 دی 1395 مشرق نیوز 18 دی 1395 مشرق نیوز 19 دی 1395 مشرق نیوز 20 دی 1395 مشرق نیوز 21 دی 1395 مشرق نیوز 22 دی 1395 مشرق نیوز 23 دی 1395 مشرق نیوز 24 دی 1395 مشرق نیوز 25 دی 1395 مشرق نیوز 26 دی 1395 مشرق نیوز 27 دی 1395 مشرق نیوز 28 دی 1395 مشرق نیوز 29 دی 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۸    
رئیس جمهور سوریه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات آستانه تریبونی برای گفتگو بین گروه های مختلف سوریه درباره همه چیز باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت وضعیت پررونق و شکوفایی از صنعت کشور در سالهای اخیر و به ویژه پس از برجام ترسیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۹    
ملی پوش ایرانی تیم آلمکار گفت:من پیوند نزدیکی با مادرم دارم و نسبت به او احساس وظیفه می کنم و اصلاً دلیل حضورم در خارج از کشور ابتدا ساختن یک زندگی خوب برای خانواده ام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
گروه کوبه ای سای از ژاپن در ششمین روز سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با اجرای قدرتمند طبل، در حالی که لباس های سنتی ژاپنی به تن داشتند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
رادیونماهای(رادیوهای تصویری) چندین شبکه که مدتیست به صورت آزمایشی از تلویزیون پخش می شد عصر امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مدافع نفت آبادان با بیان این که خوب فوتبال بازی می کنیم و می توانیم نتایج را برگردانیم، گفت: با ارائه این فوتبال می توانیم به رده های بالاتر هم صعود کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۶:۱۷    
تنها بخش اندکی از این شهر در اشغال گروه تروریستی داعش است و چیزی به آزادسازی کامل این شهر نمانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۴:۱۶    
میدان تره بار جلال آل احمد، در حرکتی زیبا میزی پر از میوه رایگان را در ورودی درهای خود قرار داده است که مخصوص کودکان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۳:۱۵    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، برجام را معاهده ای چند جانبه خواند و تأکید کرد: این قرارداد همچون سایر توافق های بین المللی متضمن یکسری تکالیف و آثار است و علاوه بر آمریکا تمام طرفهای غربی ملزم به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۲:۵۹    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد کیش، در بهمن ماه جاری به شرح جدول زیر است؛
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۵۹    
گسترش فولاد 2 - 1 ماشین سازی تبریز را برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۳۵    
17 هفته و 5 گل خورده برای پرسپولیس
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۲:۰۵    
قائم مقام وزیرراه در امور بین الملل با اشاره به جلسه اخیر خود باکمپانی بوئینگ و هم چنین ادامه مذاکره با کمپانی ای .تی .آر، به انتشار برخی اخبار درباره هواپیمای جدید واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۵۷    
ایرنا/ گروهک تروریستی داعش حمله روز چهارشنبه به اردوگاه ارتش مالی در شهر گاوو در شمال این کشور را که منجر به کشته شدن 37 تن شد، به عهده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۴۵    
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس با بیان اینکه حمایتی در بانک ها از تولید به هیچ وجه احساس نمی شود ، گفت: سیستم بانکی مشکلات زیادی را برای واحدهای تولیدی منطقه به وجود آورده است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۵    
تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه ادامه دارد و عصر امروز هزاران نفر در منطقه السنابس در تظاهرات شرکت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۴    
تاکنون حامد لک، مسعود حق جو، کریم اسلامی، وحید علی آبادی، پویا سیف پناهی و هاشم بیک زاده از صبا جدا شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۱    
پرسپولیس در دیدار هفته هفدهم مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید تا فاصله خود را در صدر جدول با رقبایش بیشتر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۱:۰۰    
سفیر فرانسه در ایران گفت: من توافق برجام بین ایران وکشورهای 1+5 واهمیت آن را می شناسم زیرا این اقدام نه تنها برای ایران برای تمام دنیا فایده دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۵۵    
اظهارات اخیر رئیس جمهور با واقعیت ها منطبق نیست. چرا آقای روحانی به بلوکه شدن درآمدهای نفتی در پسابرجام اشاره نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۹    
وزیر خارجه انگلیس رئیس جمهور فرانسه را هدف حملات لفظی خود قرار داد و گفت که وی برای انتقام گیری از انگلیس به دلیل تلاش برای جدا شدن از اتحادیه اروپا، قصد مجازات به سبک نازی را دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۵    
نظام اسلامی چنین ظلم و تبعیضی را تحمل نخواهد کرد و این از حداقل حقوق هر فرد است که باید مسکن داشته باشد، مشکل زمین باید حل شود و همه بندگان خدا باید از این موهبت الهی استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۰    
چشم آمریکا کور، خودش به اعتراف کلینتون، تروریست های داعش را پدید آورده و به جان ملت های مسلمان انداخته و حالا انتظار دارد در اجلاس آستانه هم حضور داشته باشد؟ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۵    
سپهبد طالب شغاتی رئیس سازمان مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای نظامی بخش شرقی شهر موصل را از عناصر تروریستی داعش پاک کرده و این بخش را به طور کامل آزاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۵    
دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و پدیده مشهد به تساوی انجامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۳    
تیم الهلال عربستان حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در جام پادشاهی این کشور به سختی از سد حریف خود گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۰    
نماینده شورای شهر تهران در حال حاضر که در سال های گذشته که حضوری موفق در فوتبال داشته، قرار است برای صعود تیم فوتبال خونه به خونه به بابلی ها و هواداران این تیم کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۷    
تیم المپیاکوس در غیاب ملی پوش ایرانی اش در بازی هفته شانزدهم سوپر لیگ فوتبال یونان به تساوی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۰    
اینجا جزء هیچکدام از مناطق شهرداری تهران نیست و از سویی چون سال هاست استانداری تکلیف این منطقه را روشن نمی کند هیچ دستگاهی به آنها خدمات ارائه نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۸    
قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن بیان این که حداقل 90 درصد از گوشی های تلفن همراه مورد نیاز کشور به صورت غیر رسمی وارد کشور می شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۶    
زره پوش Cascavel در جریان حمله ارتش بعث به ایران، در اختیار نیروهای آنها و گروهک منافقین قرار داشت اما در جریان عملیات مرصاد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر سابق عراق در واکنش به اظهارات و اتهامات جان کری علیه وی اعلام کرد که دولت باراک اوباما داعش را در عراق ایجاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۵    
دو گل سپاهان طی دو دقیقه رقم خورد تا عبدا.. ویسی از فرش به عرش برود و شادی مفرط از انتقام کار او را به بیمارستان بکشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۹    
رسانه های محلی از تخلیه تمام مراکز تجمع یهودیان در سه ایالت آمریکا به خاطر هشدار بمب گذاری، خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۵    
حسن روحانی در نهمین نشست خبری خود خطاب به منتقدان دولت گفت: آنها که رشد اقتصادی ما را نمی بینند عینک بزنند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۴    
این عکس در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد گرفته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: زمانبندی سال تحصیلی را به عنوان یک لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه کرده ایم تا مجلس این اختیار را به دولت بدهد که در برگزاری سال تحصیلی انعطاف پذیری داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۰    
یک فروند هواپیمای تجسسی آمریکا بر فراز پایگاه دریایی روسیه در طرطوس مدیترانه که محل پهلوگیری رزمناوهای روسی در سواحل سوریه و دریافت خدمات پشتیبانی است به پرواز در آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۵    
نظامیان سنگال و نیجریه برای دخالت نظامی در گامبیا در صورت عدم کناره گیری رئیس جمهور این کشور از قدرت، در مرزهای گامبیا مستقر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۰    
نیکی هیلی نامزد دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای نمایندگی این کشور در سازمان ملل روز چهارشنبه گفت: ایالات متحده بهتر است به جای خروج یک جانبه از توافق هسته ای 2015 با ایران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۵    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد که متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران در تابستان سال 1395 در حدود 4 میلیون و 541 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۵    
سرمربی استقلال امروز با بازیکنان تیمش اتمام حجت کرد و اعلام کرد که این تیم تا پایان فصل پولی ندارد و هرکسی که می خواهد می تواند برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۹    
دولت یازدهم در طول فعالیت خود، 10 درصد بیشتر از آنچه که برای طرح های عمرانی کشور بودجه اختصاص داده، صرف واردات کالا از چین کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۷    
قرار است جلسه ای بین سران ورزشی و فوتبالی ایران با حضور سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس برگزار شود تا این دو نفر پس از مجادله های فراوان آشتی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۵    
ریاست جمهوری مالی به دنبال انفجار انتحاری امروز در اردوگاه ارتش که به کشته شدن دستکم 35 نفر منجر شد، 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۵    
فیفا برای تحول فوتبال قصد دارد از قوانین عجیب و دور از انتظاری استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۰    
معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش گفت: با آمادگی نیروهای مسلح، مرزهای ایران اسلامی در امنیت کامل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۵    
مقام نظامی ارشد روسیه از آغاز عملیات جدید ارتش سوریه برای بازپس گیری شهر تدمر با حمایت جنگنده های مسکو و همچنین اولین عملیات هوایی مشترک روسیه و ترکیه علیه داعش در الباب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۵    
نام کاپیتان نیمکت نشین تیم فوتبال استقلال از حالا دوباره روی سرمربی آبی ها و شاگردانش سنگینی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۵    
اعضای تیم پرسپولیس بعد از برد شیرین در اهواز شام را در کنار هم صرف کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۵    
تسنیم/ میزان فروش خودروهای شرکت رنو در بازار ایران در سال گذشته میلادی (سال 2016 مصادف با سال اول اجرای برجام) با بیش از 110 درصد افزایش به 108 هزار و 536 دستگاه رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۰    
مهدی سماکار از پیشکسوتان و استادان انیمیشن ایران بدرود حیات گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۹    
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف اراده و هوشمندی مردم، نیروهای مسلح و امنیتی، داعش حتی نتوانست یک ترقه در کشور ما منفجر کند تا از آن بهره تبلیغاتی ببرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مذاکره تلفنی با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه، نتایج اجرای توافق های روسیه با ایران و ترکیه در باره سوریه را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۰    
دروازه بان تیم ذوب آهن گفت: بازی خوبی بود اما ناراحتم که نتوانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسدود شدن بیش از 160 هزار کانال فساد و الحادی در ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در فتنه سال 88 دشمنان با تمام قدرتشان وارد صحنه شده و خصمانه اقدام کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۵    
سنگربان فولاد خوزستان گفت: توقف بیش از اندازه قبل از بازی به کار ما لطمه زد و باعث شد بدنمان سرد شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۵    
نخست وزیر سابق ترکیه در واکنش به تغییرات اخیر در قانون اساسی ترکیه گفت پارلمان ستون فقرات و سپر دموکراسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۰    
خوشبختانه ویسی با پشت سر گذاشتن اقدامات پزشکی به وضعیت نرمال بازگشته و از بیمارستان ترخیص شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
گفته می شود طی تیراندازی در یک کالج آمریکایی در شمال مکزیک، 3 نفر جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
روز سه شنبه بود که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد تهران مخالف حضور آمریکا در مذاکرات صلح سوریه که با حمایت روسیه هفته آینده در قزاقستان برگزار می شود، است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۹    
مرکز بین المللی علوم ورزشی با انتشار فهرستی 100 نفره، گرانقیمت ترین فوتبالیست جهان را معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۵    
علی اکبر سیاری در گردهمایی نانوایان در فرهنگسرای بهمن افزود: 40 درصد انرژی مورد نیاز مردم از نان تأمین می شود و همچنین 40 تا 60 درصد پروتئین مورد نیاز نیز از نان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۴    
پانیونیوس در هفته شانزدهم رقابت های سوپرلیگ یونان در حضور 90 دقیقه ای بازیکن ایرانی خود شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۵    
دیگو مارادونا، اسطوره باشگاه ناپولی امروز در تمرینات این باشگاه حضور یافت و مدعی شد که در دیدار این تیم مقابل رئال در چمپیونزلیگ، از تیم سابقش حمایت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۰    
دو گل سپاهان طی دو دقیقه رقم خورد تا عبدا.. ویسی از فرش به عرش برود و شادی مفرط از انتقام کار او را به بیمارستان بکشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۵    
حضرت آیت الله سبحانی از عدم اهتمام دولت به ویژه وزیر ارتباطات برای مقابله با مفاسد فضای مجازی و جلوگیری از آلوده شدن جوانان انتقاد و تأکید کرد که بازگذاشتن درهای فساد وآلوده کردن جوانان سبب سستی نظام ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۰    
گروهک تروریستی احرار الشام با نقض موضع گذشته خود اعلام کرد که در مذاکرات صلح سوریه در آستانه شرکت نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۵    
پیکر شهیدان مدافع حرم محمد مقداد مهدی و یوسف علی عصر امروز در قم تشییع و تدفین شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۴    
سرمربی فولاد خوزستان با بیان این که به لحاظ ذهنی آمادگی لازم برای این بازی را داشتیم گفت: از تیم پرسپولیس شناخت خوبی داشتیم اما زمان لازم برای تمرین نداشته و تنها با یک جلسه تمرین مقابل این تیم حاضر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۸    
ساسان انصاری که امروز نمایش موفقی مقابل پرسپولیس نداشت از قضاوت محمدرضا اکبریان شاکی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۷    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد بسیاری از دغدغه های اساسی سال های اخیر ورزش با مصوبات مهمی که در برنامه ششم توسعه گرفته شد مرتفع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۷    
امروز خبری در فضای مجازی درباره انفجار بمب نقل و انتقالات پرسپولیس و مژده به هواداران این تیم از سوی یک مقام مسئول باشگاه منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۰    
رسانه های خبری در مطالبی به پرداخت پول هنگفت دستگاه اطلاعات اسپانیا به ملکه سابق زیبایی جهان جهت عدم افشای روابط عاشقانه خود با پادشاه سابق اسپانیا اشاره کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۴    
منابع نظامی یمن از کشته شدن 3 سرباز سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در جیزان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۰    
شورای اتحادیه اروپا در جدیدترین تصمیم خود در مورد تحریم های اعمال شده علیه ایران، تعدادی از شرکت ها و اشخاص ایرانی را از فهرست تحریمها خارج کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۵    
نعیم سعداوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به شدت علیه سروش رفیعی صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۰    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به جلسه امروز شورای نگهبان گفت: در جلسه امروز که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، لایحه برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۵    
کار تا بدانجا پیش رفت که عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشورمان اینگونه گفتند که: با توجه به وضعیت فعلی فردو ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۴    
قانون می گوید اگر خودرویی در کارخانجات خودروساز داخل تولید شود و به دست مصرف کننده برسد، باید با یک خودرو فرسوده خداحافظی کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۸    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه بابیان اینکه باید بعد از سی و چند سال از پیروزی انقلاب، نظام تربیتی، سیاسی و قضایی شکل می گرفت، بر هم افزایی دو نهاد حوزه و دانشگاه برای شکل گیری این نوع مباحث تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۵    
هافبک آبی پوشان پس از جدایی از ماشین سازی تبریز، روز پنجشنبه قراردادی به مدت 6 ماه با استقلال امضا خواهد کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۵    
علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما گفت: انشاءالله به زودی پخش این برنامه مانند گذشته منظم می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۵    
در ادامه مسابقات بسکتبال باشگاهی چین، یاران صمد نیکخواه شکست خوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۰    
وزیر خارجه فرانسه برای بحث درباره مسایل دوجانبه و موضوعات مهم منطقه ای عازم عربستان می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۶    
مهاجم آبی پوشان به دلیل عدم توجه باشگاه استقلال به مطالبات معوقه اش خواهان جدایی از جمع آبی پوشان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۵    
کفاشیان گفت: حمایت و نگاه ویژه از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به فوتسال و تیم های ملی آن وجود داشته و خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۹    
اطلاعات بارگیری نفتکش ها نشان می دهد صادرات نفت از پایانه های صادرات نفت در جنوب عراق از زمان آغاز اجرایی شدن توافق اوپک، کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۵    
صنعت خودرو در همه جای جهان از اهمیت زیادی برخوردار است اما در ایران جدای از درآمدهای زیاد، این صنعت تا حدود زیادی سیاسی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۵    
مراسم قرعه کشی و گروهبندی این مسابقات امروز چهارشنبه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۰    
طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی فرج الله رجبی به عنوان رییس جدید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان جایگزین اکبر ترکان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۰    
به احتمال زیاد هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد در دیدار مقابل پرسپولیس نیز به میدان نخواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۰    
شبکه خبری سی ان ان گزارش کرده است که وزارت دفاع آمریکا در حال تدوین گزینه هایی برای عملیات علیه داعش در سوریه، طالبان در افغانستان و مقابله با نفوذ منطقه ای ایران ، در دولت دونالد ترامپ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۵    
مهدی پوررهنما از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک به عنوان یکی از تکواندوکاران دیدنی سال 2017 معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۰    
در جلسات هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین از تاریخ 5/10/95 تا 30/10/95 از مجموع 44 تصویب نامه دولت، تعداد 41 مصوبه عدم مغایر و 3 مصوبه به شرح ذیل مغایر قوانین شناخته شده است:
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور لیتوانی در دیدار سفیر آکردیته ایران در این کشور ضمن ابراز امیدواری نسبت به سفر به تهران در سال جاری میلادی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۴    
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد: در جریان همه امور قرار دارد، اما درباره استعفای کی روش باید از تاج اطلاعات گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه 12 واحدی در شهرک خاوران و نجات 22 نفر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۹    
روسیه موفق شده است موشک قاره پیمای جدید 22 متری با قابلیت حمل 6 کلاهک را آزمایش کند.